Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[V&A] Beoordeling product

Pagina: 1
Acties:

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20:47
Hello Tweakers.

Ik heb een feature welke ik eigenlijk nog mis in Tweakers. Ik snap eigenlijk niet waarom het er nog niet in zit. Ik heb dan ook op het forum gezocht, maar kan niemand met de request vinden. Het moet haast wel zijn dat het wel geimplementeerd is maar dat ik het niet zie staan.

Waarom wordt bij de lijst met advertenties niet de beoordeling van het product getoond? En belangrijker nog: waarom is er niet op de filteren? De beoordeling van de verkoper staat er wel bij, deze kun je ook filteren.

Maar wanneer ik op zoek ben naar een leuke tweedehandse compactcamera wil ik een filter zetten op prijs en op aantal sterren voor het product (bijvoorbeeld minimaal 4). Dan heb ik een overzicht van alle interessant camera's binnen een bepaalde prijsrange.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True