Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC kan SSD niet meer zien

Pagina: 1
Acties:

• aicaramba
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 27-05 12:25
Ik heb een samsung 830 EVO SSD waar windows op geïnstalleerd staat.

Gisteren heb ik wat gespeeld met het ram geheugen. Meerdere keren Ram geheugen gewisseld, omdat het nieuwe Ram geheugen het niet deed. Ik heb ook het moederbord batterijtje er een paar minuten uit gehad..

Nu dat mijn oorspronkelijk ram geheugen er weer in zit krijg ik steeds bij het opstarten een blue screen met 'INACCESSIBEL_BOOT_DEVICE". Ik heb in de bios de bootvolgorde juist ingesteld, maar dit heeft niet geholpen. Wanneer ik via F12 naar boot menu ga staat de SSD er helemaal niet tussen.

Ik heb de stekkers van de SSD gecontroleerd en ook de SSD op een andere sata poort op het moederbord ( Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3) aangesloten, maar dat heeft allemaal niet geholpen.

Ik ben bang dat de SSD kapot is gegaan, lijkt dit het meest waarschijnlijk of kunnen er nog andere dingen aan de hand zijn?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True