Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bitcoin transactie blijft hangen... was mijn fee te laag?

Pagina: 1
Acties:

• B___MAN
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:32
Hoi,

Ik heb deze week geprobeerd om een klein bedrag aan bitcoins over te maken naar mijn bankrekening.
Omdat ik vrij nieuw ben m.b.t. Bitcoins leek het me leuk dit eens te proberen.
Ik gebruik Bitonic voor de overschrijving.
De overschrijving is niet geslaagd omdat de transactie niet binnen 15min bij Bitonic is aangekomen.
Ik krijg deze melding:
quote:
Uw verkooporder is geannuleerd: niets ontvangen.
Als uw bitcoins te laat binnenkomen of u te weinig heeft overgemaakt, worden deze automatisch na de eerste bevestiging geretourneerd naar het retouradres dat u heeft opgegeven. Het is op dit moment druk op het bitcoinnetwerk, hierdoor kan dit langer duren dan gebruikelijk.
Helaas had ik me niet voldoende ingelezen in de fee die je mee moet sturen.
Nu lijkt de transactie te hangen.
Dit is de transactie: xxxx

Is mijn fee te laag geweest? Wat gebeurt er nu met de transactie als hij niet door gaat?

[Voor 3% gewijzigd door B___MAN op 08-12-2017 19:16]

• B___MAN
Hoe lang duurt het voordat zo'n transactie eruit wordt gegooid?

• B___MAN
Bedankt!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True