Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug] Button 'Gegevens controleren' niet zichtbaar op iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DutchAddick
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 25-05 16:15
Ik probeerde net een Hero abonnement af te sluiten op mijn iPone 8 plus met de Chrome browser, maar helemaal onderaan is de button "Gegevens controleren" niet zichtbaar, dus je kunt het formulier niet versturen (zie screenshot). Ook is de uitlijning niet helemaal netjes, links is meer whitespace dan rechts. Op de desktop lukte het wel.

[Voor 23% gewijzigd door DutchAddick op 08-12-2017 17:07]

Beste antwoord (via DutchAddick op 11-12-2017 13:23)

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 29-05 08:51

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De knop 'gegevens controleren' zie ik wel op mijn iphone in safari en chrome. De layout is inderdaad ook niet erg netjes daar. Ik maak er een ticket voor :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Alle reacties

• DutchAddick
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 25-05 16:15
Thanks

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True