Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• aufbakanleitung
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-01 18:38
(jarig!)
Ik word helemaal gek van de constante code geel weer waarschuwingen op m'n android telefoon. Alleen als ik kijk bij mijn Android meldingen heb ik alleen extreme en zeer ernstige meldingen aan staan. Weet iemand hier hoe ik die weer meldingen uit kan zetten?

Specificaties: One Plus 3T, Android 8.0.0, OxygenOS 5.0

aufbakanleitung wijzigde deze reactie 08-12-2017 14:09 (8%)

Alle reacties

• aufbakanleitung
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-01 18:38
(jarig!)
Hij geeft dus geen app aan, daarom dacht ik dat het van het Android systeem zelf kwam. Maar Google Now is een goeie suggestie, ik heb de weer meldingen daarin uitgezet. Nu is het wachten op mist of ijzel om te kijken of het gewerkt heeft.

https://tweakers.net/ext/f/RoXHGEcQ3lXBzhqAMI4B83w7/thumb.jpg

Edit: Nope, ik heb m'n eerste weer waarschuwing alweer binnen...

aufbakanleitung wijzigde deze reactie 08-12-2017 13:56 (33%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True