Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• keko12
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-05 22:04
Mijn vrouw heeft onlangs een kop thee over haar air gegooid.
De batterij heeft het merendeel van het vocht mogen happen en zag er slecht uit. Het moederbord toonde corrosie en ook onder het trackpad was corrosie te zien. Met voorzichtig wegborstelen en een nieuwe accu werkt de macbook weer. Met oude accu deed hij het ook, maar niet meer langer dan een half uur op de batterij.
De nieuwe accu is prima en werkt een uur of tien, maar als die eenmaal helemaal leeg is, kan ik de macbook (zowel aan stekker, als aan opnieuw opgeladen accu) niet meer starten. Ik moet dan de macbook openschroeven, batterij loskoppelen, spanning erop en dan aanzetten om hem weer aan te krijgen. Vervolgens werkt alles weer normaal.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn (of is de oplossing: zorg dat je accu nooit meer leeg loopt)?
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True