Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGsubbie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 14:42
Ik wil mijn verouderende Galaxy Core lte vervangen, en zou liefst het nieuwe toestel met een abonnement aanschaffen. Ik zit bij Mobistar (België) en zou daar het liefst blijven.

Ik wil niet meer dan €100 uitgeven aan het toestel en €25 per maand aan het abonnement.

Ik maak heel vaak gebruik van google maps en mijn browser, alletwee werken vrij traag. Ik wil een gsm die snel en "responsive" (weet niet goed hoe dat in het Nederlands te zeggen) is met die twee, en wel in het algemeen. Ik ben niet van plan veeleisende software te gebruiken.

Ik heb 4G nodig. Van camera kwaliteit trek ik me niet zo veel aan, en ik zet wifi/bluetooth/4g uit wanneer ik ze niet gebruik, dus lange batterij duur is ook niet noodzakelijk.

Op de Mobistar website leken me de volgende interessant :

- Huawei P10 lite voor €9 + €25/m : product: Huawei P10 Lite
- Huawei P9 voor €99 + €25/m : pricewatch: Huawei P9 Titanium
- Sony Xperia voor €9 + 25/m : product: Sony Xperia XA1
-Samsung Galaxy A5 2017 voor €99 + €25/m : product: Samsung Galaxy A5 (2017)

Voor het moment valt mijn oog het meest op de P10 lite. Je kunt de volledige lijst hier zien : https://eshop.orange.be/n...sort=subscription&dir=asc

Is er één van de moeite waard?

[ Voor 5% gewijzigd door MGsubbie op 04-12-2017 03:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:06

FeaR

In GoT we trust

CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MGsubbie je openingspost is al heel erg compleet. Maar heb je nog wensen betreft specificaties? (Processor, Schermformaat, opslag e.d.)

Kun je dat toevoegen aan je post?