Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Boogschieten - ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
cyber1 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:15:
Ik ga beginnen bij ARC Rotterdam, in.... Rotterdam en ben van plan beter te worden in target archery.
Volgens mij is dat best een grote vereniging. Daar hebben ze vast ook tips over aankoop van materiaal en middelen.
cyber1 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:15:
Je feedback op de powermax werd ik mij toevallig vanmorgen van bewust door een filmpje op youtube.
Het is me nog niet erg duidelijk hoe je dat zelf kan zien/bepalen.
De Powermax is 31" axle-to-axle (staat op de site van Hoyt), Target bogen zijn groter. Zoal de Prevail, wat de top boog is van Hoyt momenteel, deze is vanaf 35" t/m 40".
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True