Vraag

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 12:30

McFreak

McFraGG de gekste !!

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een polsarmband die inkomende meldingen (inkomend gesprek, bericht of andere notificatie) notificeert middels trilling.
Belangrijk is dat ik hierbij geen speciale app moet installeren om het device te koppelen met de smartphone. Ik maak het liefst gebruik van de native functionaliteit van de telefoon.
Dit is nml bij de huidige armbanden die ik heb geprobeerd wel zo, zie onder.
Ik wil dit systeem inzetten voor ondersteuning van meldingen in een omgeving waar het geluid dermate is dat je de telefoon niet hoort overgaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone, Android, Bluetooth

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Fitbit Alta
Razer Nabu X

Ik hoor graag jullie advies of ideeen !

McFraGG de gekste !!

Alle reacties

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Let er wel op dat die dingen dan erg hard trillen, want ik merk zelf dat ik soms de trillingen ook niet door heb.
Uiteraard als er gebeld wordt, dan merk je dat wel omdat hij dan lang door gaat.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@McFreak dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar ATT.

Verder is je openingspost al heel erg compleet, maar mis ik nog je budget.
McFreak schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:45:
Belangrijk is dat ik hierbij geen speciale app moet installeren om het device te koppelen met de smartphone.
Ik verwacht dat je deze eis moet laten vallen. Wat je ook gebruikt, je zal altijd een losse app moeten installeren om aan te geven welke notificaties je wilt ontvangen.

Als je echt een Low Budget oplossing wilt overigens, kan ik je de Mi Band 2 aanraden. Deze heeft wel een extra app nodig, maar je kan vervolgens instellen van welke apps je allemaal een notificatie wilt krijgen. (En als bonus geeft hij ook de tijd weer en neemt hij je hartslag en stappen op)