Verwijderd

Topicstarter
[b]Ik zoek een smarthpone. mn oog valt nu op Motorola g5 plus. Reden is goede camera, veel opslag mogelijkheid.

Nadeel vind ik dat hij groot is. Verder als ik kijk hoe ik het gebruik, vind ik het wel fijn als het onder de 200,- blijft. Maar de vraag is, bestaat dat? de Motorola g5 is stuk goedkoper, iets kleiner, maar camera is minder.

[b]Wat is je budget? wenselijk tot 200,- Maar 250 is oke.

[b]Ik wil het apparaat gaan gebruiken om foto's/film maken voor prive. appen, internetten. Niet gamen. Niets bijzonders dus eigenlijk.

Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Heb zelf samsung en lg gehad. Beiden werden traag en gingen kapot, wsl ook door teveel vallen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-10 22:09
Ben je bereid om uit China te importeren?
Zo ja, de Xiaomi Mi 5 is snel, heeft een 5" scherm en is kleiner dan de G5 plus, maar heeft wel goede camera en ontvang nog lang updates.
Anders moet je kijken naar de Mi A1/Redmi 5X, maar die hebben wel 5.5 inch scherm

[ Voor 18% gewijzigd door wouterg00 op 17-11-2017 23:38 ]

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
wouterg00 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:37:
Ben je bereid om uit China te importeren?
Zo ja, de Xiaomi Mi 5 is snel, heeft een 5" scherm en is kleiner dan de G5 plus, maar heeft wel goede camera en ontvang nog lang updates.
Anders moet je kijken naar de Mi A1/Redmi 5X, maar die hebben wel 5.5 inch scherm
De Mi5 is volgens mij haast niet meer te krijgen. Deze is opgevolgd door de Mi5s, goedkoopste variant nu 237 euro (excl. importkosten).

Als je de G5 Plus te groot vindt waarom dan niet de gewone G5, deze is 5' ipv 5,5"

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Verwijderd

Topicstarter
Met name omdat ik lees dat de camera van de plus veel beter is. Voor de overige specificaties maakt het mij niet uit, aangezien ik het verder niet veel gebruik.
xiaomi mi 5 ga ik me in verdiepen. Ik lees dat het wel wat complexer is inderdaad om het hier te krijgen en in een review las ik dat er wat onhandige zaken mee waren.Wat dat allemaal betekende weet ik nog niet.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Of een Samsung galaxy j5

Voor wat betreft een Chinees toestel, hierbij komen vaak import heffingen en als je het helemaal goed wilt doen unlocken van de bootloader, en het flashen van een custom recovery en een rom.

[ Voor 80% gewijzigd door John Rambo op 19-11-2017 08:34 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd je openingspost is al erg compleet, maar er ontbreken nog wat dingen. Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Zou je je wensen / eisen met betrekking tot specificaties (Opslag, formaat, processor, scherm e.d.) kunnen toevoegen?

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik zie die post. Ik snap inderdaad dat mensen gek worden van die vragen. Sorry...
Maar opslag 32 (evt 16) is wenselijk. Maar mn op toekomst gericht. Ik verwacht dat apps groter worden.
Uitbreidbaar geheugen.
duel sim niet nodig.
Formaat: 15 cm vind ik eigenlijk te groot. Probleem is dat de telefoons gewoon steeds groter worden.
Camera: vind ik belangrijk. Vakantie/gezinsfoto's. Dus ook veel binnenshuis, in donkere ruimtes. Ook filmpjes maken. Camera vind ik belangrijker dan formaat. En in de review van tweakers werd de camera van Motorola g5 plus erg goed beoordeeld.
Scherm: groot (dus geen black berry). Maar hoeft niet tot de randen. Moet wel mooi beeld zijn, maar niet het beste van het beste.
Android, ben ik gewend. 6 of 7
Snelheid: ik ben geen gamer. Verstuur weinig foto's /filmpjes. Meeste zet ik over op computer.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor input. Ik heb zojuist toch de Motorola g5 plus gekozen. Importeren (en mn wat ik erna met de telefoon moet doen) heb ik geen kaas van gegeten. En verder lijkt me deze toch de beste specs te hebben.
Pagina: 1