Ik zoek een flip phone
budget maximaal ongeveer 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te bellen.
Ik ga nogal ruw om met mijn mobieltjes. Ik heb vijf jaar een Sonim XP 3.20 gehad, maar die is nu echt op. De microfoon is gaar, en de batterij is ook niet meer wat het geweest is. Het nadeel van de Sonim is dat de knopjes aan de buitenkant zitten, waardoor ze in mijn zak wel eens ingedrukt worden. Wanneer de 5 bijvoorbeeld een paar seconden wordt ingedrukt, ongeacht of het toetsenbord gelockt is of niet, gaat de zaklamp aan, en dan gaat er drie weken batterijlading in een uur of 10 doorheen
. Tevens haal ik hem wel eens uit mijn zak terwijl-ie halverwege het bellen van 112 is
. Dat kan natuurlijk echt niet. Vandaar dat ik op zoek ben naar een clamshell.
Nu zijn er stapels heel coole en solide rugged flip phones op de markt
, bijvoorbeeld:
. En wat hebben we hier? De Doro seniorenmobieltjes
. Op zich prima beestjes, maar ze missen de stevigheid en waterdichthed en het stoere uiterlijk van de mobieltjes uit het lijstje...
Weet er iemand eentje die hier te verkrijgen is, of een manier om een Amerikaans mobieltje op een Nederlandse SIM-kaart werkend te maken?
budget maximaal ongeveer 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te bellen.
Ik ga nogal ruw om met mijn mobieltjes. Ik heb vijf jaar een Sonim XP 3.20 gehad, maar die is nu echt op. De microfoon is gaar, en de batterij is ook niet meer wat het geweest is. Het nadeel van de Sonim is dat de knopjes aan de buitenkant zitten, waardoor ze in mijn zak wel eens ingedrukt worden. Wanneer de 5 bijvoorbeeld een paar seconden wordt ingedrukt, ongeacht of het toetsenbord gelockt is of niet, gaat de zaklamp aan, en dan gaat er drie weken batterijlading in een uur of 10 doorheen
Nu zijn er stapels heel coole en solide rugged flip phones op de markt
- De Samsung Convoy serie; intussen is deel 4 al uit, of de Samsung Rugby
- De Casio G'zone serie
- De Kyocera Torque serie, en de Kyocera DuraXT.
- De Nextel i580
Weet er iemand eentje die hier te verkrijgen is, of een manier om een Amerikaans mobieltje op een Nederlandse SIM-kaart werkend te maken?