Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sergioBossie
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16-01 13:05
quote:
B-Art schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:49:
Hmm, hier geen enkel probleem met de accuduur, is gewoon constant. Enige wat ik heb is dat de WiFi niet uitschakelt in slaapstand ondanks dat ik dit wel heb ingesteld.

Drain na een nacht is 3% bij mij.

Onder kopje starten bij batterij heb ik wel echt heel veel apps uitgeschakeld, misschien moet je dat is proberen...
En FB messenger verwijderen, dat is echt een drain...

Ik haal gewoon steady 2 dagen metal minimaal 6u SOT
dit heb ik ook in slaapstand, volgensmij iedereen. ik zet hem snachts meestal ook op ultra energiebesparende stand en verlies ik weinig procenten.

zo heb ik met weinig gebruik ook dik 2dagen vol gehouden, maar game veel op deze telefoon en dan haal ik sot van 5uurtjes.

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:23

ricjuh

PSN: ricjuhNL

quote:
Sveninho schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Pfew. Ik heb matte besteld. :P
Ik vind je toestel er alleen heel dof uitzien of komt het door de hoek van de foto? Hoe zit het met je schermhelderheid?
Komt denk ik door de nieuwe LED TL verlichting hier op kantoor.. En het feit dat de foto met een iPhone is genomen maakt het ook niet veel beter :X

Battle.net: ricjuh#2827

• Sveninho
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-01 13:19
quote:
B-Art schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:38:
[...]

Dat is idd niet best! Hij is veel wakker zonder dat je het scherm aan hebt. Dit heb ik ongeveer gelijk lopen....

Daar zit je drain wss. Al met Better battery stats geprobeerd je drain te achterhalen?
Niet aan gedacht. Het valt altijd te proberen!

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
sonsan schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Klopt het dat je FB niet kunt verwijderen?? Ik wil hem eraf hebben maar kan bij Apps alleen terug naar de af fabriek uitvoering, niet compleet verwijderen dus....
Wat ik eerste instantie zag was dat bij het uninstallen, de fabrieksinstallatie van Facebook werd hersteld. Daarna kon ik die ook gewoon verwijderen :). Wat ik niet kon verwijderen waren "Facebook App Installer" en "Facebook App Manager", maar die laten zich gelukkig wel disablen.

• sergioBossie
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16-01 13:05
al tijdje niet meer last gehad van het herstarten van mijn telefoon gelukkig, denk dat het wel meevalt nu.

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-01 22:21
Prijs, waterdicht, scherm, design..

• Sveninho
Wat @B-Art noemt. Ik heb de blauwe M10 helaas nog nerges gezien, maar de grijze (zwarte whatever) vind ik zeker een knap toestel!
Er zit inderdaad een hoop Huawei eigen software op, maar daar heb je naar mijn idee geen last van. Allemaal in een mapje gedumpt en je kijkt er eigenlijk niet meer naar. Ik durf niet te zeggen of je ze ook kan verwijderen.

Wat betreft de Pixel kan ik geen feedback geven. Je krijgt stock Android met alle updates als eerste en een kaal toestel. Ik weet niet of Google ook gestures heeft, maar Huawei heeft er een hoop en die gebruik ik toch met enige regelmaat! Of ik zou kunnen wennen aan de blauwe tint van de Pixel? I don't know. Toestel nooit fysiek vast gehad. Ik weeet wel dat de prijs voor mij een grote deal breaker is, maar komend van een iPhone X zal dat voor jou weinig uitmaken. :)

Ik zou overigens dan wel voor de XL gaan. Je wilt toch niet inleveren in scherm formaat?
quote:
B-Art schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:46:
Prijs, waterdicht, scherm, design..
quote:
Snakefoodjah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:04:
Ben serieus aant twijfelen tussen de blauwe mate 10 pro of de blauwe pixel 2.

De laatste jaren altijd iPhones gehad (van de SE tot de IPhone X) maar ondanks dat het voor mij altijd super heeft gewerkt ben ik toe aan iets nieuws.

Samsung valt sowieso af wegens teveel brol-apps van hun eigen...
Wachten op de galaxy s9 heb ik geen zin meer en de note 8 vind ik te langwerpig :)

Wat zijn voor jullie de voordelen van de mate 10 pro tov de pixel 2?
Voordeel:
meegeleverde screenprotector en case
128gb geheugen

Nadeel?:
Vind de kinda blue pixel 2 net iets mooier al is de blauwe mate 10 pro zeker ook mooi
Mate 10 pro heeft ook apps van huawei zelf: zijn deze makkelijk uit te zetten, verwijderen ????

Ik kan me enkel maar verbeteren aangezien ik nu tijdelijk met een oude Samsung j5 zit....

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 00:42
Ik heb de Mate 8 nu bijna 2 jaar en de mijne doet het nog perfect, op een lichte vlek in het scherm na. Als ik hem zou vervangen, zou ik dat zeker niet voor de 10 lite doen. Zo is de processor van die bijvoorbeeld een stuk minder snel dan die van de Mate 8. Qua prestaties zul je er dus zeker niet op vooruit gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sveninho
quote:
Flimovic schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Iets met een gegeven paard en zo :p
Volgens mij zitten de kosten van dat Moleskine setje gewoon in de prijs van het toestel verwerkt hoor, maar je hebt gelijk. :9~ :9~ :X :X

• dreester
  • Niet online
quote:
Flimovic schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Bij mij gaat dat ook altijd goed.

Ik heb wel last van het volgende:
Ik heb een 3rd party wekker, maar die gaat eigenlijk niet, of te laat, af op het moment dat ik de telefoon niet aan de lader heb hangen. Ik gebruik deze app al jaren en op alle andere telefoons die ik had ging dat gewoon goed.

Ook heb ik een app van de gemeente die mij middels een push-melding meldt welke container aan de weg gezet moet worden, maar vaak krijg ik de push-melding niet.

Ik heb het idee dat de (push-)meldingen soms vanwege de vrij agressieve batterijbesparing niet altijd werken, ervaren jullie dat ook?
Ik heb ook een app die op gezette tijden notificaties pushed. Dat werkte niet goed totdat ik handmatig de opstartopties voor deze app had ingesteld. Dat zit bij Settings>Battery>Launch. Mijn toestel is in het Engels.

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20-01 23:57
aantal iconen die je kwijt kan op je scherm is een setting van je launcher, daarom gebruik ik Nova Launcher, 7x5 iconen past makkelijk op een 6 inch scherm :)

ik heb dus inmiddels ook een Mate 10 Pro, heel blij met m'n keuze, wat een batterij heeft dat ding zeg.

en ondanks dat er geen bluetooth 5.0 op zit, werkt m'n Sennheiser QC30 een stuk beter, nagenoeg geen audio happeringen meer

merkbaar zwaarder dan mijn P9 Plus, maar in plaats van dat ik m te zwaar vind, voelt de P9 nu een beetje goedkoop aan

de gewonnen OP 5T is ook binnen, kan m dus mooi vergelijken met de Mate 10 Pro

belangrijkste verschillen die ik tot nu toe gemerkt heb, de 5T voelt niet zo fijn in de hand, scherpe randen
maar het scherm is wel feller, wit is veel witter bij de 5T, met beide telefoons op 50% helderheid

Huawei P30 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 24-01 09:29
quote:
Luinwethion schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:56:
[...]

http://www.idownloadblog.com/2017/09/18/huawei-face-id-dig/

Dat dus, destijds dacht ik dat ze voor de Mate een betere Face ID hadden, maar nee, de punt was dat de vingerafdruk sensor X keer sneller is dan Face ID.

Maand later had Honor de V10 met Faceunlock.

Die variant van de 5T en V10 is veel sneller dan die van Apple, maar misschien iets minder veilig? (Maakt voor mij niet zo veel uit, als iemand mijn telefoon meeneemt heeft hij/zij mijn foto toch niet).

Mijn punt was dat na de release van een mobieltje, komt niet vaak voor (in mijn ervaring/mening) dat Huawei nog leuke functies gaat toevoegen.

Maar hopelijk komt dat wel maar de Mate, zeer handig feature.
Meer features is natuurlijk altijd mooi. Ik heb nog nooit face-ID gebruikt, maar zou het zeker wel een keertje willen proberen!

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Sveninho
quote:
Luinwethion schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:56:
[...]

http://www.idownloadblog.com/2017/09/18/huawei-face-id-dig/

Dat dus, destijds dacht ik dat ze voor de Mate een betere Face ID hadden, maar nee, de punt was dat de vingerafdruk sensor X keer sneller is dan Face ID.

Maand later had Honor de V10 met Faceunlock.

Die variant van de 5T en V10 is veel sneller dan die van Apple, maar misschien iets minder veilig? (Maakt voor mij niet zo veel uit, als iemand mijn telefoon meeneemt heeft hij/zij mijn foto toch niet).

Mijn punt was dat na de release van een mobieltje, komt niet vaak voor (in mijn ervaring/mening) dat Huawei nog leuke functies gaat toevoegen.

Maar hopelijk komt dat wel maar de Mate, zeer handig feature.
Minder veilig vind ik niet erg, immers blijft m'n vinger scanner beschikbaar.
En inderdaad wat jij zegt. Als je hem mee neemt weet je nog niet dat hij van mij was. Overigens zullen een hoop andere beveiligde functies toch niet functioneren so bring it on Huawei! 8)
quote:
dreester schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:18:
Honor V10 krijgt Face Unlock

Als het dochtermerk van Huawei dit kan, moet de Mate 10 dit ook kunnen! Andere features in die update zijn ook nice!
Volgens Huawei Pakistan, de Mate 10 lite krijgt het ook.
quote:

• sonsan
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:53
Ja, ik ook. Op zich niks mis mee denk ik om de cloud gegevens e.d. te verplaatsen naar Duitsland.

• sonsan
Vanmorgen werd firmware 129 aangeboden. Nu aan het installeren. Schijnt hoofdzakelijk een verbetering van energieverbruik te zijn bij WiFi.
Is er een manier om updates te forceren bij Huawei? Zoals met OnePlus en gebruiken van VPN?

• Sveninho
quote:
Flimovic schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:47:
Jullie je Moleskine set al verkocht? Wat hebben jullie er voor gekregen?
Ligt nog ergens te verstoffen. Goed dat je me eraan herinnert!

• Flimovic
quote:
ArcticWolf schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Ben net tijdens m'n pauze ff bij Belsimpel geweest en vond het verschil wel meevallen en kon hem kwa breedte in ieder geval goed vasthouden (al helpen die alarm dingen eromheen niet echt met proberen :+ )
Kwa lengte kan ik m'n huidige toestel ook niet goed met 1 hand bedienen dus daar zit het verschil niet in gelukkig ;)

Zo te zien past hij ook prima in mijn broekzakken... ga er nog even goed over nadenken.
In dat geval kan ik je hem alleen maar van harte aanraden. Ben erg content met mijn Mate 10 Pro!

• JdJtA
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:21
Voor wie interesse heeft: ik kon vanmiddag de update naar 8.0.0.128 installeren via FF. Hogere versies zijn bij mij op IMEI-niveau (nog) niet goedgekeurd. Heb nu sinds een week mijn eerste Huawei en ben tot nu toe zeer tevreden. Snel, heerlijke ergonomie en geweldige batterij.

Ik kon bij Vodafone een gratis Moleskin bestellen maar nadat ik gisteren via de website heb geregistreerd niks meer vernomen. Meer mensen deze ervaring of moet ik contact zoeken?

• JdJtA
quote:
Luinwethion schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:24:
Zal ik de Full or Delta OTA downloaden?

PS:

Vodafone heeft die actie nog lopen, Dus even bellen?!
Zelf heb ik de beide keren de volledige bestanden gedownload en dat werkt prima. Met de OTA-bestanden nog geen ervaring...wat ik overigens wel vreemd vind is dat je de OTA ook nog via de systeemupdater moet downloaden. De 3gb die je met FF binnenhaalt is blijkbaar alleen ter verificatie. Na het installeren gooi ik deze bestanden dan ook direct weer weg. Alsof ik die ruimte nodig heb met rond de 100 gb vrije ruimte :+
quote:
Sveninho schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:13:
[...]

Hier heb ik zelf .129 via FF binnen weten te halen. So far so good. Naar mijn idee iets vloeiender dan 127, kan ook placebo zijn.

Wat betreft de Moleskine; de actie vanuit Huawei was t/m eind december. Ik weet niet of Vodafone hun eigen actie heeft? Anders contact via hun opnemen.
Vanochtend kon ik ook. 129 binnenhalen en installeren via FF, eens kijken of ik verandering merk t.o.v.. 127... Hopelijk niet teveel want was juist al zeer tevreden ;).

@beide: Dank voor het meedenken over de actie, ik loop tijdens de lunch wel even binnen bij een Vodafone-winkel.

JdJtA wijzigde deze reactie 01-02-2018 08:42 (13%)

• Sveninho
Wat FF betreft; de proxy truc was voor mij de oplossing. Dan hoef vanuit de app niets te downloaden. Het update scherm van Huawei doet zelf het werk.
Vanochtend was de B129 ook getekend voor mijn IMEI, de vpn ding gedaan en download via de system update.

Hopelijk komt Android 8.1 snel.

• Flimovic
Wat is precies de FF (blijkbaar niet OTA :p)

Ik kon OTA vanochtend versie 129 binnenhalen, die is ie nu aan het downloaden en installeren.

Staan er ergens changenotes? Ik ben wel benieuwd naar wat veranderd is.

Edit:
FF lijkt Firmware Finder te zijn. Waar vind ik dit? Ik kan wel check updates te doen, maar dat bedoelen jullie vast niet :+

Flimovic wijzigde deze reactie 01-02-2018 10:36 (23%)

• JdJtA
quote:
Flimovic schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:29:
Wat is precies de FF (blijkbaar niet OTA :p)

Ik kon OTA vanochtend versie 129 binnenhalen, die is ie nu aan het downloaden en installeren.

Staan er ergens changenotes? Ik ben wel benieuwd naar wat veranderd is.

Edit:
FF lijkt Firmware Finder te zijn. Waar vind ik dit? Ik kan wel check updates te doen, maar dat bedoelen jullie vast niet :+
Firmware Finder is een apart programma, kan je onder andere vinden in de Playstore: klik. Na het opstarten zie je meteen jouw model staan waar je op kan klikken waarna je in een scherm komt met verschillende updates (zowel OTA als volledige firmware-bestanden).

Als je een van de firmwares kiest krijg je daarna een aantal opties waaronder een waarmee je kan controleren of de firmware als is vrijgegeven. In mijn ervaring kan je alleen installeren als de update op IMEI-niveau is vrijgegeven.

Als dit het geval is kan je via de proxy-optie je telefoon instellen (klikken op de optie en daarna handmatige proxy met als naam:localhost en poort: 8080 instellen). Daarna ga je naar de systeemupdater en als je dan controleert op updates staat er als het goed is een update klaar.

Tot slot haal je de proxy weer uit je systeem en kan je de update downloaden en installeren.

• Sveninho
quote:
Luinwethion schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:10:
[...]

Ik had zo graag gezien dat Huawei gewoon wat kleine service centers had en je daar voor 2 tientjes de OEM scherm film kon laten vervangen.
Want die krast erg snel.
Er zit er eentje in Amsterdam. Ik weet alleen niet of ze daar ook dit soort service verlenen. Goeie vraag.

• ricjuh

ricjuh

quote:
Kenzi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:10:
[...]

C636 is International / Asia.
Met Google Play services.
Heb express die genomen ipv de Chinese versie.
Camera AI werkt nu goed, moest schijnbaar gewoon even rebooten.

Iemand nog een aanrader voor een goede screenprotector?
Ik heb hier de "matte" versie besteld. Tot nu toe heel tevreden!

https://www.gadgetshieldz...tectors-covers-cases.html

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:26

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Heb net deze telefoon besteld (in zwart)... krijg hem waarschijnlijk zaterdag, ben benieuwd :o zat maar aan een telefoon van 500 euro te denken maar vind deze wel erg mooi :X

edit:
Heb hem al binnen :9~ *O*

Net 129 geïnstalleerd, maar wat een geweldig toestel O+
Geen spijt iig.

ArcticWolf wijzigde deze reactie 09-02-2018 21:02 (32%)

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Sveninho
quote:
ArcticWolf schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:05:
Heb net deze telefoon besteld (in zwart)... krijg hem waarschijnlijk zaterdag, ben benieuwd :o zat maar aan een telefoon van 500 euro te denken maar vind deze wel erg mooi :X

edit:
Heb hem al binnen :9~ *O*
[afbeelding]

Net 129 geïnstalleerd, maar wat een geweldig toestel O+
Geen spijt iig.
Goeie aankoop. Je gaat er nog van genieten. :)

• Flimovic
@ArcticWolf Welkom bij de club :) Ik heb de eerste paar dagen ook geregeld mijn scherm moeten schoonvegen omdat ik em weer had onder gekwijld hoor ;-) Have fun!

• sonsan
quote:
ArcticWolf schreef op maandag 12 februari 2018 @ 07:30:
Vraagje.. ik gebruik de standaard email app en daar heb ik een live.com, upcmail en gmail account geconfigureerd echter om de zoveel uur moet ik opnieuw akkoord geven bij m'n gmail account want dan kan hij opeens niet meer inloggen, iemand enig idee waar dit aan ligt?
Ik heb hetzelfde probleem sinds een week of twee. Ook het handmatig invullen van de gegevens bood geen oplossing. Lijkt wel een beveilings issue na een update of zo.....

• Clown1
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01:05
quote:
Sveninho schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:43:
Heeft iemand toevallig de blauwe variant al weten te spotten? Ik ben nog steeds heel nieuwsgierig!
Ik heb de blauwe Mate. In Groningen had zowel Coolblue als de Mediamarkt hem. Is al wel weer 3 weken geleden.

Edit:

Groene P10 Plus vind ik ook mooi. Alleen jammer van de witte voorkant. De blauwe heeft daarom mijn voorkeur bij de P10 Plus.

Clown1 wijzigde deze reactie 14-02-2018 16:37 (18%)

• Azz-Kikr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16:36
quote:
Maar voor hoe lang }:O
That's the question...

Ziet er nu iig beter uit.

• Sveninho
Dus ons jongere broertje/zusje krijgt gezichtsherkenning.
Ik mag toch hopen dat wij ook worden meegenomen hierin!

• Flimovic
quote:
Sveninho schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:32:
Dus ons jongere broertje/zusje krijgt gezichtsherkenning.
Ik mag toch hopen dat wij ook worden meegenomen hierin!
Als het vlaggenschip niet wordt meegenomen in een dergelijke update lijkt me dat een kwalijke zaak! Ik kan me dat dan ook niet voorstellen!

• Flimovic
quote:
Sveninho schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:48:
[...]

Dat dacht ik ook al toen de Honor het wel kreeg.
We gaan het zien, ik heb hoop!
Ik heb ook goede hoop. Overigens is het wel een vreemde volgorde, je zou toch verwachten dat je begint met het vlaggenschip, om vervolgens dit uit te rollen naar de 'mindere goden'.

quote:
NeFoRcE schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:31:
Bij gebrek aan een Huawei P Smart topic, vraag ik het hier;

Ik heb jaren Windows Phone gehad, waarbij de notificaties lekker werkten, echter ik stoor me aan het volgende, en dit klopt ook niet lijkt het;

Wanneer iemand mij een whatsapp bericht stuurt, licht mijn scherm op, komt een preview + invoerveld in beeld. Dan na een paar seconden gaat het scherm uit, en licht het scherm opnieuw op, met nogmaals de preview + invoerveld. Is dit een bug van whatsapp? Enige wat ik kon vinden hierover was iets van eind 2017..

Ik wil 't liefst gewoon een popupje met alleen de tekst, en ook alleen de laatste tekst, ik hoef niet te scrollen, en dat direct beantwoorden is ook zwaar overbodig. Valt dit nog uit te zetten?
Preview met invoerveld, klinkt alsof je de pop-up notificatie aan heb staan bij de instellingen van Whatsapp.

https://tweakers.net/ext/f/4R5cc82E0wFo1HNoMJfmzPzE/thumb.jpg

Als jij dat uitzet, krijg je alleen een badge te zien als je telefoon ontgrendeld is, of een lockscreen notificatie als je scherm uit is.

Echter heb ik sinds gisteren laat van double Whatsapp notificaties, dus dat is blijkbaar een bug bij Whatsapp zelf.

Als je te veel berichten krijgt en je hebt ingesteld dat je scherm aan moet gaan bij een notificatie, kan dat accu gaan kosten.

• JdJtA
quote:
zuukie schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:47:
Iemand een idee. Zie sinds kort op mijn startscherm een ronde witte beweegbare kunt. Kan er mee scrollen van links naar rechts en van boven naar beneden. Erg irritant. Uit en aanzetten helpt niet. Iemand een idee?
Denk dat je het navigation dock(weet de nederlandse vertaling niet, ik gebruik mijn telefoon in het engels) (zie YT-filmpje) geactiveerd hebt. Staat ergens bij de instellingen voor je navigatiebalk.

JdJtA wijzigde deze reactie 21-02-2018 16:15 (9%)

quote:
ricjuh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:48:
[...]

Jawel, daarom kan je nu zo makkelijk AOSP rom flashen _/-\o_
Nee het flashen staat los van Treble.

Door Treble kunnen ontwikkelaars makkelijker ROMs bouwen.
De "drivers" voor de Kirin 960 en 970 zijn Treble compatible, dus wordt niet meer zo moeilijk om non-EMUI roms te bouwen, je bent niet meer van de vendor (in dat geval hisilicon) afhankelijk.

Maar deze rom is bedoeld om toekomstige projecten makkelijker te maken.
Hopelijk zien we een goede AOSP rom met de Huawei camera app en post-processing algorithms.

On a different note:

Na het sturen van een email over de problemen met bluetooth audio heb ik een antwoord van Huawei gekregen, ze zijn op de hoogte en ze onderzoeken het probleem... Dus beetje hoop is er wel.
quote:
Dear naam, Thank you for contacting UK Huawei Customer Care Support. We are aware about the current situation regarding the Bluetooth headphones and the distorted noise that can be heard when connecting to our Mate 10 Pro devices. We are actively looking into a situation for this matter and escalating every case we capably can to our IT Department. Thank you for bringing us to our attention and providing the IMEI numbers of your device. We will escalate your report at once. Hopefully, with an upcoming update, the Bluetooth headphones distorted noise situation we are currently facing for our Mate 10 Pro devices will be fixed in an instant. We deeply appreciate it as we are seeking constant feedback from our customers and in order to improve we need your opinion. Please do not hesitate to contact us again if you seek further assistance. We hope the above information proves to be of use. Should you need further assistance, feel free to write to us. Best regards, Tanna Huawei Customer Care Support
En last but not least,

Zowel de P10/+/Lite als de Mate 10/Pro zijn toegevoegd aan de Android enterprise recommended lijst.

Meest belangrijke voor ons is:

- Minimaal een major versie update

- Security patches in max van 90 dagen voor 3 jaar.

Beter dan niks.

Edit. Zucht... Waarom is een spoiler tag geen inklapbaar ding?

Luinwethion wijzigde deze reactie 21-02-2018 22:33 (31%)

• Flimovic
quote:
Luinwethion schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:14:
[...]

In mijn mening ook, in vergelijking met een P9+.

Volgens mij is deze protector ook veel dikker en veel zachter, waardoor het sneller krast, maar zal (denk ik) wel zorgen voor een betere protectie als je telefoon valt.

Ik moet alleen nog achter komen als je die bij Huawei kan vervangen, heb geen probleem als ik elke 6 maanden of zo een tientje of zo moet betalen om te zorgen dat ik een goede bescherming heb.
Heb je het nu niet over de gel case? De gel case beschermt je telefoon tegen vallen. De screenprotector tegen krassen van bijvoorbeeld zand.

Over de gel case gesproken: gebruiken jullie em? Ik vind het fijn dat de gel case meegeleverd is, maar het haalt wel de sexy uitstraling van de telefoon weg.

[slechte vergelijking]Als je porno kijkt wil je ook niet dat de acteur een condoom draagt :+[/slechte vergelijking]

Ik vind het eigenlijk jammer dat het 'nodig' is aangezien de telefoon anders erg glad is vanwege de glazen behuizing, terwijl deze tegelijkertijd de telefoon extra kwetsbaar voor een val maakt.

In hoeverre is de glazen behuizing eenvoudig te vervangen bij deze telefoon? Is het kwestie van nieuw achterkantje oid er op? Of moet je meteen 3/4 van je hardware vervangen?

quote:
Flimovic schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:26:
[...]

Heb je het nu niet over de gel case? De gel case beschermt je telefoon tegen vallen. De screenprotector tegen krassen van bijvoorbeeld zand.

Over de gel case gesproken: gebruiken jullie em? Ik vind het fijn dat de gel case meegeleverd is, maar het haalt wel de sexy uitstraling van de telefoon weg.

[slechte vergelijking]Als je porno kijkt wil je ook niet dat de acteur een condoom draagt :+[/slechte vergelijking]

Ik vind het eigenlijk jammer dat het 'nodig' is aangezien de telefoon anders erg glad is vanwege de glazen behuizing, terwijl deze tegelijkertijd de telefoon extra kwetsbaar voor een val maakt.

In hoeverre is de glazen behuizing eenvoudig te vervangen bij deze telefoon? Is het kwestie van nieuw achterkantje oid er op? Of moet je meteen 3/4 van je hardware vervangen?
De screen protector biedt ook relatief goede bescherming tegen glas breuk, het is niet zo goed als die folie van de Z2 force, maar goed genoeg.

Daarnaast zal die gelcase ook niet zo veel beschermen als een spigen armor case denk ik.

Ik gebruik het soms, maar ik heb een skin voor de achterkant, dus zo glad is die niet meer.

Helaas gaat de telefoon via de achterkant open, dus vervanging van achterkant is zo gedaan... Dat betekent dat vervanging van scherm een gehele klus is, dus wordt vrij duur denk ik .
YouTube: Huawei Mate 10 Pro Teardown - Is true beauty on the Inside?

Edit:

https://tweakers.net/ext/f/hM0QRffQI1nc37CIcWHPPEnq/thumb.jpg

Luinwethion wijzigde deze reactie 22-02-2018 13:12 (5%)

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Flimovic schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:26:
[...]

We hadden het over de screenprotector ;) maar ik heb er echt niks raars mee gedaan en heb er nu al wat krassen op zitten terwijl m'n P8 helemaal krasvrij is 8)7

Ik gebruik die gelcase trouwens ook, maar denk dat ik die er binnenkort af laat.. blijft ook allemaal troep in zitten.

edit:
snap er niks van... net startte de camera app gewoon niet meer op en nog <800MB aan ram vrij... weer na 2 dagen, misschien moet ik helemaal terug naar de originele firmware en dan de update nog eens uitvoeren want elke 2 dagen herstarten vind ik niet echt kunnen.

ArcticWolf wijzigde deze reactie 22-02-2018 20:57 (11%)

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Flimovic schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:19:
[...]

Mjah, dan zou dat toch bij alle telefoons mis moeten gaan? Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb al sinds Android versie 1.6, Android telefoons en ben niet anders gewend dat er bij Android soms geen verklaarbare redenen aan problemen te koppelen zijn. 8)7

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

@Flimovic het heeft even geduurd (kende geen flashmethode) maar het is gelukt:

ben benieuwd of deze versie wel goed werkt. Zag ook een 131 staan maar die heb ik nog maar niet geprobeerd.

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Luinwethion schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 07:55:
[...]

De Aziatische versie heeft al 131 sinds een maand :/ en ze zien de 132 al op firmware finder....

Omdat T-mobile toch nooit VoLTE gaat activeren ( no hopes ) ga ik kijken als rebranding een idee is. Ik weet alleen niet hoe het verder zit met OTAs, want Huawei maakt updates beschikbaar per IMEI.
Zat toevallig in dat XDA draadje:
https://forum.xda-develop...o-update-package-t3716814

maar goed, heb die van mij los gekocht dus geen branding :P

Ik ben niet de enige met dat ram probleem :o
https://forum.xda-develop...-increasing-till-t3754069

quote:
ArcticWolf schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 09:46:
[...]

Zat toevallig in dat XDA draadje:
https://forum.xda-develop...o-update-package-t3716814

maar goed, heb die van mij los gekocht dus geen branding :P

Ik ben niet de enige met dat ram probleem :o
https://forum.xda-develop...-increasing-till-t3754069
Ik heb ook los gekocht,* maar wij hebben dan de "unbranded Europe" branding 🤔 C432... Die is tot nu niet de snelste kwa updates.

Had net mijn telefoon opnieuw moeten starten, alles was langzaam, maar kon geen rare ram verbruik zien...

b129 heeft veel opgelost, maar wel andere bugs geïntroduceerd.

Edit

*Ik heb dan gebruik gemaakt van de korting van bestellen met een tele2 abonnement, maar telefoon komt van mobiel.nl

Wat ik wel gezien heb is dat bij sommige UK providers een unbranded toestel krijgt een branding zodra je de simkaart in doet... Blij dat meeste providers hier niet aan branding doen.

Luinwethion wijzigde deze reactie 24-02-2018 11:58 (30%)

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Luinwethion schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:31:
[...]

Ik heb ook los gekocht,* maar wij hebben dan de "unbranded Europe" branding 🤔 C432... Die is tot nu niet de snelste kwa updates.

Had net mijn telefoon opnieuw moeten starten, alles was langzaam, maar kon geen rare ram verbruik zien...

b129 heeft veel opgelost, maar wel andere bugs geïntroduceerd.

Edit

*Ik heb dan gebruik gemaakt van de korting van bestellen met een tele2 abonnement, maar telefoon komt van mobiel.nl

Wat ik wel gezien heb is dat bij sommige UK providers een unbranded toestel krijgt een branding zodra je de simkaart in doet... Blij dat meeste providers hier niet aan branding doen.
Hoeveel ram had je nog over dan?

Ik zou 131 kunnen flashen, alleen er stond wel bij dat die nog niet uitgerold was hier... ik kon hem wel selecteren maar ben een beetje bang dat hij in een bootloop raakt.

ArcticWolf wijzigde deze reactie 24-02-2018 12:13 (9%)

quote:
ArcticWolf schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:12:
[...]

Hoeveel ram had je nog over dan?

Ik zou 131 kunnen flashen, alleen er stond wel bij dat die nog niet uitgerold was hier... ik kon hem wel selecteren maar ben een beetje bang dat hij in een bootloop raakt.
Ik had iets van 2,90GB vrij.

Voor opnieuw starten heb ik andere de "phone optimizer" geprobeerd... Maar niks heeft geholpen, telefoon unlocken en duurde 3 seconden voordat Spotify te zien was :/

En heb niks raars bij mijn ram gebruik gezien... Wel is mijn accu verbruik niet zo awesome... misschien ga ik voor een volledige online recovery, of toch terug naar B127 en pip uitzetten.

Ik weet ook niet hoe erg zou zijn om een niet beschikbare versie te flashen. Ik ben totaal niet in de Huawei flashing wereld.... Ben bij Sony en Samsung gebleven. (Flashtool en Odin FTW).

Edit

Alles normaal volgens mij.

Luinwethion wijzigde deze reactie 24-02-2018 13:03 (6%)

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Luinwethion schreef op zondag 25 februari 2018 @ 01:04:
[...]

Ziet niet zo slecht uit, maar mijn Android OS is zuiniger met RAM.

Die error kreeg ik ook toen ik een niet geautoriseerde firmware had gedownload.et behulp van firmware finder :p

Van Funky Huawei had ik ook gehoord, dat is wel betaald toch?

Ik had graag gewacht tot 8.1 uit is voor dat ik een volledig nieuwe installatie deed... Dan hoop ik dat meeste bugs uit zijn en dat ik voor een tijdje geen gezeik meer heb met wipes.
Is idd betaald, gisteren even lopen kijken maar kost nog behoorlijk wat eigenlijk :o

Backuppen gaat redelijk snel vind ik... enige wat ik backup is whatsapp en de foto's daarom vind ik wipes niet zo heel erg eigenlijk.

edit:

Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar heb gisteravond de OTA van 128 naar 129 uitgevoerd via Firmware Finder en het ramgebruik zit nu al uren tussen de 3 en 3,5GB :o :o soms springt hij even naar 3,5+ maar daarna weer naar 3,5GB en als ik hem een tijdje niet gebruik springt hij weer naar 3GB... dat klinkt veel beter dan eerst. Hij lagged nu ook niet meer wat hij voorheen wel deed.

/disclaimer /fingers crossed

ArcticWolf wijzigde deze reactie 25-02-2018 16:53 (21%)

quote:
ArcticWolf schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:24:
[...]

Is idd betaald, gisteren even lopen kijken maar kost nog behoorlijk wat eigenlijk :o

Backuppen gaat redelijk snel vind ik... enige wat ik backup is whatsapp en de foto's daarom vind ik wipes niet zo heel erg eigenlijk.

edit:

Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar heb gisteravond de OTA van 128 naar 129 uitgevoerd via Firmware Finder en het ramgebruik zit nu al uren tussen de 3 en 3,5GB :o :o soms springt hij even naar 3,5+ maar daarna weer naar 3,5GB en als ik hem een tijdje niet gebruik springt hij weer naar 3GB... dat klinkt veel beter dan eerst. Hij lagged nu ook niet meer wat hij voorheen wel deed.

/disclaimer /fingers crossed
Jup vond ik ook erg duur... Als ik straks met roms wil gaan experimenteren (denk van niet maar wie weet), ga ik verder inlezen op andere mogelijkheden voor unbrick bijvoorbeeld.

Ja backup is niet echt een probleem, OneDrive en Google Photos doen mijn galerij backup al, en meeste apps hebben backup via Drive.

Maar sommige apps een Instellingen nog niet.

Maar to be honest, ik heb steeds minder apps, en moet weer even gaan kijken als iets weg kan.

Hopelijk blijft je ram gebruik wel stabiel, en laat Android OS nog wat bytes over voor de overige apps. 🤞🤞🤞

/Quite off-topic
Ik was relatief teleurgesteld dat Nokia geen "2018" flagship gepresenteerd heeft, ik had iets verwachts met SD845, 2:1 6" display zonder edges en goede camera's (dat laatste punt moeten we gaan kijken hoe goed de nieuwe Nokias zijn, de Nokia 8 was niet echt top).

Dat Nokia zou voor mij een "goedkoper dan de pixel" fall back als Huawei in de korte termijn de bugs van EMUI niet oplost.

Android 8.1 is mijn hoop, en anders leven met de irritaties van EMUI.

• Flimovic
quote:
Luinwethion schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Heb je ook de "Ignore battery optimization" voor die apps aangezet?

Sinds dat ik discord op handmatig beheren heb, mis ik daar geen notificaties meer, misschien is die app niet geoptimaliseerd voor Oreo?
Ik heb de app alle mogelijke permissies gegeven op de volgende plek:

Bij batterijinstellingen --> Starten --> Handmatig beheren

Nice! Deze optie had ik nog niet gevonden! Kijken of het nu beter gaat!

edit:

Wat zit dat eigenlijk diep weggestopt zeg ;( Kut EMUI

Flimovic wijzigde deze reactie 27-02-2018 11:45 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JdJtA
Update BLA-L29 8.0.0.131 is nu te installeren via Firmware Finder: klik . In ieder geval zijn de security patches geupdate naar februari. Verder geen changelog in het updatescherm.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jh26
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 31-12-2019
quote:
ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:24:
[...]

Ik had dus wel RAM problemen met .129 helaas... ik dacht gisteren nog dat hij eindelijk normaal bleef doen (4e dag na reboot) maar nee hoor net voor de update naar .131 was het ramgeheugen weer helemaal volgelopen.
Ben zelfs nog een paar keer van firmware geswitched (.128 etc) maar had geen baat...

Hij werkt nu echt perfect, dus hopen dat dit zo blijft }:O
ik ga ook voor je duimen! maar als ik het zo hoor heb ik dan geluk met mijn mate 10 pro hehe
Couldn't resist :)

Ik zal vanavond mijn XDA post updaten en mooier maken met de bugs en problemen op de Mate.
quote:
ArcticWolf schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Was het makkelijk te installeren?
Het is net zo makkelijk als met de Nexus *O*

Zodra je de bootloader geopent heb gewoon via fastboot.... Kon ik bijna niet geloven... Geen rare scripts of recoveries.

Hier een video van TKbay met instructies.

Terug gaan naar EMUI moet net zo makkelijk zijn, system.img uithalen van Huawei firmware en flashen.

Het blijft een rom die door twee (super) gasten in elkaar gezet is voor de View 10, maar werkt zeer goed, alleen de camera nog.

Zodra meer Kirin 970s devices op de markt komen en de LineageOS team officiële ondersteuning geven, verwacht ik een super werkende alternatief voor EMUI.

Daarnaast Honor heeft een open devices program, en hebben ze ook View 10s gratis aan devs gegeven. Dus er is hoop.

Edit

Oh ja face ID werkt ook.
quote:
TDCCBB schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:33:
Hier eindelijk toch voor die Mate 10 Pro gegaan. Top apparaat. 1 klein vraagje, die Telefoonbeheer app, is die bij iemand ooit op de 100 gekomen? Maakt niet uit wat ik uit zet, ik blijf altijd op 90 hangen. ook na een virusscan en alles. Verder geen melding van wat er nog anders zou kunnen.

Niet dat die 100 een must is, maar als je 100 kan halen, wil ik 100 kunnen halen.
Volgens mij als je alles doet wat Huawei wilt, dus locatie gegevens uit, Auto-Sync uit, scherm time out op 15 seconden, alle bestanden en apps verwijderen, kom je dan op 100... Maar ja kun je beter je telefoon uitzetten dan :p

Luinwethion wijzigde deze reactie 08-03-2018 11:52 (29%)

quote:
Sveninho schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:58:
[...]

Ik ben heel nieuwsgierig naar face id. Werkt het een beetje vlot?
En wat is er met de camera aan de hand? De AI die niet meer werkt?
Het is de trusted faces van Android. Werkt oké, je moet de screen lock swipen zodra je gezicht herkent is, de implementatie van Honor voor de V10 en Huawei voor de Mate 10 Lite, lijkt meer op de implementaties van OnePlus en Apple... Je kan kiezen tussen.
  • Raise to wake en dat zodra jou gezicht herkent is gaat je telefoon gelijk open
  • Rase to wake en dat de content van notificaties pas zichtbaar worden als je gezicht herkent is, om telefoon te openen moet je swipen
Het is niet alleen die "AI".

Je bent sowieso alle post-procesing software en optimalisaties van Huawei kwijt.

Daarnaast doet foto's opnemen met de selfie camera niet, flash van achter camera ook niet, en Snapchat is 100% kapot. my inner child cries .

Hier mijn ervaring met de ROM.

Een werkende Lock screen notificaties hebben is zo cool 8)7

edit
quote:
ArcticWolf schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:06:
Zo te zien is m'n ram probleem nu echt opgelost (71:30u uptime) _/-\o_

[afbeelding]

Blijft apart dat sommige toestellen niet goed werkte met .129 8)7
Cool, misschien was het een incompatibiliteit met een app.

Luinwethion wijzigde deze reactie 08-03-2018 23:17 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

quote:
Luinwethion schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:33:
Couldn't resist :)

[afbeelding]

Ik zal vanavond mijn XDA post updaten en mooier maken met de bugs en problemen op de Mate.
Gebruik jij toevallig een NFC betaal app? Ik heb een Treble ROM geprobeerd op mijn Mate 10 Pro maar ik kreeg in Vodafone Wallet en ABN Amro wallet een fout melding over NFC.

Werkt dit in deze build wel?

Met betrekking tot de camera kan je deze proberen:

https://forum.xda-develop...-app-treble-roms-t3735169

ricjuh wijzigde deze reactie 09-03-2018 09:21 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
ricjuh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:19:
[...]

Gebruik jij toevallig een NFC betaal app? Ik heb een Treble ROM geprobeerd op mijn Mate 10 Pro maar ik kreeg in Vodafone Wallet en ABN Amro wallet een fout melding over NFC.

Werkt dit in deze build wel?

Met betrekking tot de camera kan je deze proberen:

https://forum.xda-develop...-app-treble-roms-t3735169
Ha, ik wist dat ik iet vergeten had, NFC.... ga ik straks testen met Bunq.

De camera had ik gezien ja, moet ik eerst LOS rooten, moet ik sowieso doen om iets met VPN en tethering te testen... als ik toch bezig ben :p

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Sveninho schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:44:
[...]

Daar zit ook weer wat in. Liever een 'echte' update dat een toevoeging van een gimmick.
Not sure what's new in 8.1, maar ik wil het. :9~ :9~
Netflix Picture in Picture werkt in 8.1 ^^

Anyways, zag net ok XDA dat iemand de firmware van de P20 gelekt heeft.... Ga kijken als dat flashable is lol
Daarom wou ik niet beginnen met dat rom ding, ik ken geen stop 😅 heb een dual-boot telefoon nodig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JarlSX
quote:
JPZ schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:56:
In hoeverre is deze telefoon compatibel met de samsung gear classic s3.
ik heb een gear s3 classic gekoppeld met mijn Mate 10 Pro

notificaties werken zoals verwacht, al moet ik zeggen dat ik niks beantwoord op mijn horloge

s voice doet vervelend sinds de 3.0 update, geeft soms errors, maar een paar dagen later werkt het gewoon

gebruiken om mee te bellen werkt prima, ook opnemen als je gebeld wordt werkt
en als je met je telefoon opneemt gaat het geluid gewoon naar de telefoon, zoals het hoort

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sveninho

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Hahahah hij zei op Twitter dat hij bezig was met deze video.

System.img van P20 is niet compatibel, bootloop, en omdat ik morgen met paar vrienden die op bezoek komen naar Volendam ga, heb ik EMUI geflasht wegens de camera.

De EMUI camera port is niet zo goed vond ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JarlSX
was ik toevallig tegengekomen voor ik het toestel kocht:

"With gestures, taking screenshots on you phone is equally simple. With Smart Screenshot enabled, you can capture scrolling screenshots, record the screen, or even capture a section of the screen. To enable Smart screenshot open Settings > Smart assistance > Motion control > Smart screenshot. You can tap the screen with your knuckle twice to capture a screenshot quickly; if you want to capture just part of the screen, draw around the area with your knuckle. For scrolling screenshots, draw an S with your knuckle. A double knock with two knuckles will record your screen."

https://www.digitaltrends...e-10-pro-tips-and-tricks/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sveninho
quote:
ArcticWolf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:11:
Vanmorgen deden m'n vingers abracadabra en toen kreeg ik een screenshot die je door (Twitter in dit geval) kon scrollen... zodat je lang screenshot krijgt. Maar kan het niet meer reproduceren, enig idee wat ik moet voor zoiets?
Dat doe je door middels van een S met je vinger knokkel (je snapt wat ik bedoel denk ik :P) te tekenen op je scherm. :)

Sveninho wijzigde deze reactie 13-03-2018 12:46 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Sveninho schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Dat doe je door middels van een S met je vinger knokkel (je snapt wat ik bedoel denk ik :P) te tekenen op je scherm. :)
_/-\o_ dat werkt idd! thx

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sveninho
quote:
De C opent de camera en dubbel slaan doet gewoon een simpele screenshots.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:54

Freshnezz

Why so serious?

quote:
hood schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:01:
[...]

Herstart de telefoon. Bij mij verhielp dat van de week autorotatie probleem. Ik had hem na dat ik hem voor het eerst gestart had niet meer uit gehad O-)
Okayy dat werkte dus! Vaag want ik weet wel zeker dat m'n telefoon opnieuw is gestart in de afgelopen weken. Thanks!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jh26
quote:
Sveninho schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:47:
Aan een ieder die de Moleskin set hebben ontvangen;
Miste er iemand een pen?

Ik heb mijn set gesealed verkocht en de koper verteld mij dat de pen mist.
Helaas ben ik de geloofwaardigheid kwijt van men op Marktplaats dus ik ben benieuwd of dit bij een ander ook is voorgevallen?
Bij mij zat ie erin!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flimovic
quote:
Sveninho schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:47:
Aan een ieder die de Moleskin set hebben ontvangen;
Miste er iemand een pen?

Ik heb mijn set gesealed verkocht en de koper verteld mij dat de pen mist.
Helaas ben ik de geloofwaardigheid kwijt van men op Marktplaats dus ik ben benieuwd of dit bij een ander ook is voorgevallen?
Ik heb em verkocht een geen klachten gehad...

• jh26
Hmm er is een 137 versie in FF verschenen..
quote:
ArcticWolf schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:24:
B137 (C432) staat nu ook op FW finder, alleen nog niet te installeren :X
Ik heb het geïnstalleerd, en accu lijkt erg goed, misschien eindelijk

Maar somehow mijn computer herkent de telefoon niet in recovery ADB :/
quote:
TDCCBB schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:13:
Die battery optimiser van Huawei begin ik me lichtelijk aan te ergeren. Zelfs als ik aanvink dat die tool een app niet moet monitoren, blijf ik pop ups krijgen dat een app veel verbruikt. Zoals Flitsmeister en WhatsApp bijvoorbeeld.
Er zijn twee verschillende notificaties, de power intensive prompt en de it's running on the background.

Welke heb je het over?

De power intensive prompt zet je uit in de app instellingen > battery

https://tweakers.net/ext/f/Jre6KM7cdQF07XoFPbKhYirG/thumb.jpg

@jadenhau gelukt?

Ik dacht trouwens dat ik iets fout had gedaan, want mijn pc mijn telefoon niet meer herkende, maar dat is blijkbaar een windows ding... Op Ubuntu werkt het perfect.

• sonsan
In ieder geval een veel betere camera. Na het lezen van de eerste reviews had ik wel zoiets van had ik maar even gewacht. Ik dacht dat de Mate's de uitvoeringen waren met de grootste schermen maar de P20Pro is zelfs nog iets groter. Accu, processor en geheugen zijn hetzelfde als de Mate, dus in alle opzichten is de P20 gelijk of iets beter (camera) dan de Mate 10. Alleen de P20Pro is weer duurder dan de Mate. Dus ja, ik heb wel een beetje spijt....
quote:
NNAPI maakt de gespecialiseerde machine learning chips zoals de NPU of de visual core beschikbaar voor ontwikkelaars.
quote:
Sveninho schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:25:

Weet nou niet of de P20 beter is dan onze Mate 10, maar ik zou hem qua uiterlijk zo inruilen. :9~
Ik wil zien welke functionaliteiten de Mate allemaal krijg met 8.1.
quote:
sonsan schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:37:
In ieder geval een veel betere camera. Na het lezen van de eerste reviews had ik wel zoiets van had ik maar even gewacht. Ik dacht dat de Mate's de uitvoeringen waren met de grootste schermen maar de P20Pro is zelfs nog iets groter. Accu, processor en geheugen zijn hetzelfde als de Mate, dus in alle opzichten is de P20 gelijk of iets beter (camera) dan de Mate 10. Alleen de P20Pro is weer duurder dan de Mate. Dus ja, ik heb wel een beetje spijt....
Het is meer dat de Pro variant van de Mate kleiner zijn dan de Mate non-pro variant.
De Mate 9 pro had een 5,5" scherm net als de P9/10+.

Alleen was de Mate 9 pro niet erg populair, en beschikbaar op maar klein aantal landen.

Maar van de camera had ik sowieso al verwacht.

De vraag is nu wel wat gaat Huawei doen om de volgende Mate te onderscheiden? Stylus? Of nog grotere scherm?

• jh26
137 is beschikbaar via FF
quote:
Sveninho schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:40:
[...]

Naja whatever works. Ik ben geupdate!
Moet ik zoals vroeger (BlackBerry tijd) zeggen dat hij 'snappier' aanvoelt?
Ik vond .131 wel heel fijn op SOT dus ik ben benieuwd wat .137 brengt!
Inderdaad, als het maar werkt :)

Dit is trouwens het zelfde "rom" als ik had, zelfde kernel compilatie, met het zelfde bug bij de setup wizard, die in een loop blijft als je Google Assistant wilt instellen.

SOT bij mij was ongelooflijk goed met B137. vandaag ook, 4h SOT en nog 50% accu te gaan. *O*
quote:
hood schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:41:
Moet ik FullOTA-MF pakken of is OTA-MF voldoende?
Sorry, vergeten , FULL OTA altijd

Luinwethion wijzigde deze reactie 29-03-2018 13:47 (13%)

• Sveninho
quote:
hood schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:41:
Moet ik FullOTA-MF pakken of is OTA-MF voldoende?
Full OTA just 2 be sure dat je alle updates mee krijgt.
quote:
Luinwethion schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:46:
[...]

Inderdaad, als het maar werkt :)

Dit is trouwens het zelfde "rom" als ik had, zelfde kernel compilatie, met het zelfde bug bij de setup wizard, die in een loop blijft als je Google Assistant wilt instellen.

SOT bij mij was ongelooflijk goed met B137. vandaag ook, 4h SOT en nog 50% accu te gaan. *O*

[...]

Sorry, vergeten , FULL OTA altijd
Mijn Google assistent werkt gewoon prima. Niet dat ik der regelmatig gebruik...

Nice! Wat een fijn toestel dit. Ik ben benieuwd of we met 8.1 nog meer mogen lachen. :)

Sveninho wijzigde deze reactie 29-03-2018 13:49 (60%)

• dreester
  • Niet online
quote:
Luinwethion schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:59:
Maar somehow Okay Google wilt mijn telefoon niet unlocken ;(
Heb ook via FF de update geforceerd. Okay Google werkt bij mij alleen als het scherm aan staat vanaf het lockscreen. Ik hoopte dat het juist werkte wanneer het scherm uit staat.
quote:
dreester schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:34:
[...]

Heb ook via FF de update geforceerd. Okay Google werkt bij mij alleen als het scherm aan staat vanaf het lockscreen. Ik hoopte dat het juist werkte wanneer het scherm uit staat.
Ik heb de oplossing gevonden, heb op Xda geposted.
quote:
So a quick update.

I went to Settings > Security > Lock screen > Smart lock

And I went to trusted voice, I disabled and re-enabled it, and now it unlocks my phone also when the screen is off.
https://forum.xda-develop...p?p=76059280&postcount=16

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

B137 werkt hier (voorlopig) echt goed :o gisteravond geïnstalleerd komend vanaf B131

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19:44
Same, B137 draait wel lekker, benieuwd of ik een wat betere batterij duur heb nu. Had op B129 waar ik nog op zat max 4,5 uur SOT en heb ik het van de week voor elkaar gekregen om de telefoon in een werkdag leeg te krijgen.

Moet ik wel zeggen dat ik redelijk excessief gebruik maak van mijn telefoon en de voorganger, S6, standaard rond 3 uur in de middag al een refill nodig was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Sveninho schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:00:
[...]

[...]

Dat is normaal gebruik toch? :P

Wat betreft .137; Ik vind wel dat de telefoon soepeler werkt. Hij was al snel, maar nu ga ik in een breeze door de menus!
Dit idd :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19:44
Snelheid is echt top van 137, ergens hier refereerde iemand aan de BB snappier tijden en dat kan ik beamen.

Dat FF werkte overigens uiteindelijk ook best bijzonder eenvoudig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sveninho
quote:
TDCCBB schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:34:
Snelheid is echt top van 137, ergens hier refereerde iemand aan de BB snappier tijden en dat kan ik beamen.

Dat FF werkte overigens uiteindelijk ook best bijzonder eenvoudig.
Haha dat was ik! Zo ging dat dan op CrackBerry na een update.
Yes it feels snappier. 8)7
quote:
Sveninho schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:40:
[...]

Naja whatever works. Ik ben geupdate!
Moet ik zoals vroeger (BlackBerry tijd) zeggen dat hij 'snappier' aanvoelt?
Ik vond .131 wel heel fijn op SOT dus ik ben benieuwd wat .137 brengt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jh26
quote:
Bassbounce schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:05:
Ik ben van plan om de mate 10 pro te kopen, krijgt het toestel voldoende update's? En hoe is het kwaliteit van het display? Lees verschillende verhalen erover twijfel tussen dit toestel of de Nokia 7 plus.
2x updates per maand?

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Bassbounce schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:05:
Ik ben van plan om de mate 10 pro te kopen, krijgt het toestel voldoende update's? En hoe is het kwaliteit van het display? Lees verschillende verhalen erover twijfel tussen dit toestel of de Nokia 7 plus.
De scherm is niet op het niveau van een Note 8 of S8, en dat merk je met minimale helderheid (Samsung kan veel lager gaan) of maximale piek helderheid, maar het blijft een OLED, en Huawei heeft twee kleuren opties voor meer of minder saturate, en je kunt het temperatuur zelf aanpassen.

Kwa updates loop je ongeveer 1 maand achter, de beveiliging update van maart is vorige week uitgerold.

Dat is volgens mij ook vooral omdat die updates niet puur security patches zijn, maar worden ook bugs opgelost en functionaliteiten toegevoegd.

Wij wachten nog op 8.1 en hopelijk alle camera functionaliteit van de P20 (m.u.v. super slowmotion, die is hardware afhankelijk)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Bassbounce schreef op zondag 1 april 2018 @ 09:45:
[...]

Bedankt, is het ook zo dat sinds de laatste update smart lock werkt ? Ik gebruik smartlock erg veel dmv trusted locations.

Dit was altijd een gemis lp miui en emiui.

Kan een mate 10 kopen maar daar is de orginele sceenprotector vanaf krast het toestel snel ? En wat is nog een goede prijs?
Je met de laatste update kun je smart lock ook met trusted locations gebruiken.

De kras bestendigheid zou net zo goed / slecht zijn als andere toestellen, verschil tussen glazen zoals gorilla glass of dragon tail is minimal, ze zijn net zo hard.

Sleutels, munten en zo krassen je scherm nier, maar korreltje zand is genoeg om schade te brengen.

Wat wel het geval is, zonder de scherm protector heb je ook geen oleophobic coating, want die zit op de protector... Niet dat het veel uit maakt, die bescherming gaat van zelf wel met de tijd, maar goed.

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
Bassbounce schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:57:
Bedankt voor je reactie! Had ook liever gezien dat de screenprotector er nog op zat aangezien de orginele het beste erop blijft zitten en andere merken niet goed zitten of passen!
Ja, maar die originele scherm protector krast dan wel snel, ik moet nog bij Huawei na vragen als vervangen een optie is.
quote:
MichelLoyen schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:02:
Hoi. Hopelijk kunnen jullie iets ophelderen mbt de data verbinding tijdens het bellen:

Ik heb 1 sim van Vodafone (zakelijk) en 1 sim van Proximus (privé) in mijn mate 10 pro.

Zodra ik bel via sim 1 en default data ingeschakeld heb via sim 1 (bij de instellingen) dan heb ik geen internet verbinding.

Indien ik bel via sim 1 maar default data via sim 2 heb ingeschakeld dan heb ik wel internet.

Verder heb ik ook de optie dual SIM 4g ingeschakeld maar ik zie bovenin de balk bij twee icoontjes met de ontvangsterkte maar bij één van twee 4G staan (namelijk die van de sim die ook ingesteld staat als default data). Ik zie nooit 4g staan bij beide icoontjes, ook niet indien de optie dual SIM 4g ingeschakeld is (die optie lijkt helemaal niets te veranderen aan de werking van dataverbinding, ook niet tijdens het bellen).

Hopelijk is alles duidelijk tot nu toe, het is nog vrij omslachtig om de details goed uit te leggen 😋.
Mijn vraag is nu of het mogelijk is om te bellen via sim 1, default data van sim 1 te gebruiken en toch internet tijdens het bellen te hebben? Ik dacht (hoopte) dat als de dataverbinding via sim 1 niet beschikbaar was vanwege het bellen dat de telefoon de data van sim 2 zou gebruiken. Dat lijkt echter niet het geval. En wat is de functie van dual SIM 4g als je moet aangeven van welke sim default data moet worden gebruikt en het er op lijkt dat data van de tweede sim dan toch nooit benut word? Of heeft één van de twee providers die ik nu gebruik iets geblokkeerd?

Ik krijg overigens bij het inschakelen van de optie internet access during calls dat sim 2 dit ondersteunt. Betekent dit dat sim 1 (Vodafone) dit dan niet ondersteunt? Is het überhaupt mogelijk dat data van een andere sim wordt gebruikt zodra je belt met de ene?

Enfin, hopelijk kan iemand toelichten hoe de opties precies werken, of datgene wat ik wil überhaupt kan een in hoeverre er beperkingen zijn door ofwel de telefoon, ofwel de provider of misschien wel beiden.

Thanks!!!
Eerste even een vraagje, heb je met Vodafone zakelijk geen VoLTE (4g bellen)?

Ga je naar instellingen, mobiele netwerken, en bij je Vodafone sim (sim 1 in jou geval) zie je een optie WiFi bellen, moet je die aan zetten en kun je 4G op preferred laten, dan zou je telefoon alleen wifi gebruiken als je bereik slecht is.

https://tweakers.net/ext/f/I5EwHNVspaenZXJdvWXinlrL/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/q9vpSNm7RMajET6S0IEX0L6y/thumb.jpg

Als je via 4G belt, kun je sowieso tegelijk bellen en internetten, alleen werkt volte niet tijdens roaming.

Dan de dual LTE en data switch tijdens bellen.

Je ziet de 4G icoontje alleen bij de sim waar de data actief is.

Zodra je gaat bellen met een van de SIMs, zie je dan een soort zandloper icoontje verschijnen bij de andere SIM, dat betekent dat die SIM voor internet op stand-by is.

https://tweakers.net/ext/f/uAPOaMW8jkDXgAqaKTTNQkVx/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/7glb1UTFpZk4BwC7wetlyms3/thumb.jpg

Alleen weet ik niet hoe dat zich vertaalt wanneer een van je SIM in roaming modus is, dat zou niks uitmaken denk ik, zolang roaming actief is.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
MichelLoyen schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:25:

Ah ok, dat wist ik niet :) Wel vreemd dat VoWiFi van Vodafone dan niet in België werkt, doet hij dan een controle of je IP in Nederland gesitueerd is?
Dat weet ik dus niet, en dat ga ik ook uit proberen zodra ik einde april op reis ga, met een VPN, echter moet ik twee telefoons voor gebruiken, (en dan beantwoord ik je VPN vraag gelijk), VoWiFi gaat niet via je VPN verbinding, hotspot trouwens ook niet. Dus ik moet de telefoon die als hotspot gaat werken rooten ok te zorgen dat hotspot ook via mijn VPN verbinding gaat en de andere telefoon met een tele2 simkaart op flight mode zetten en verbinden met de hotspot , daarnaast heb ik net op de tele2 forum gezien iemand die VoWiFi in België had met tele2 tijdens roaming. 🤨 but I'm stalling.
quote:

Mijn default sim voor zowel bellen als internet is de Vodafone sim kaart. Zodra ik bel of gebeld wordt in België dan heb ik simpelweg geen internet. Er komt helemaal niets binnen, dus ook niet heel traag ofzo via 3G of wat dan ook. Wat er precies gebeurd in Nederland weet ik dus niet zeker, ik denk/vermoed dat ik dan wel internet heb via de Vodafone sim, al dan niet trager. Ik zou dit later, als ik weer naar het werk ga, kunnen testen.

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen:
In principe wil ik gewoon altijd data via de Vodafone sim kaart, dus zowel in België als Nederland (er zit namelijk onbeperkt bellen/data op die zakelijke kaart). Echter, als het bij roaming (in België) niet mogelijk is om een dataverbinding te krijgen zodra ik bel via Vodafone, dan mag hij de data via Proximus gebruiken (daar heb ik namelijk een databundel van 1,5GB).
Oké duidelijk, ik weet wat ik moet gaan testen.

Scenario A: tele2 als data SIM met VoLTE actief
T-Mobile als tweede SIM
Bellen met de eerste SIM

Ik verwacht hier dat de data verbinding eigenlijk nog steeds via die tele2 sim gaat.
(Tele2 sim moet je als je Vodafone SIM zien, en T-Mobile als je Proximus , in dit geval ben je dan in NL en je wilt dat alles via Vodafone loopt)

Scenario B: T-Mobile als data SIM met 4G zonder VoLTE (dat heeft T-Mobile toch niet)
Tele2 als tweede SIM
Bellen met T-Mobile SIM

Hier schakelt T-Mobile naar 3G, en ik kan wel erg langzaam internetten IRL, ik verwacht dat de telefoon de tele2 SIM voor data gaat gebruiken.

In dit geval is het alsof je in België bent waar je normaal gesproken met Vodafone op 4G zit, maar als je gaat bellen dan schakelt je telefoon terug naar 3G.
quote:

Het zou nog fijner zijn als je wat meer instelmogelijkheden zou hebben, lees wat meer fijnmazig kon instellen hoe een dataverbinding opgezet moet worden in verschillende scenario's (denk aan roaming of niet, VoLTE niet beschikbaar of niet, bellen/data via 1 sim niet beschikbaar, etc.). Of dat je gewoon een botte bijl optie hebt: gebruik data standaard van sim 1, tenzij niet beschikbaar dan sim 2, of iets in die trant :P

Wederom bedankt voor de feedback en hulp _/-\o_
Ja, wat meer opties zou leuk zijn, maar we gaan zien hoe smart dat phone is.

Geen dank, vind ik erg leuk opdrachten lol

Acties:
  • +3Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:51
quote:
Luinwethion schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:48:
[...]

Dat is dan erg interessant, want die vraag had II zelf aan Huawei gesteld toen ik in Dubai was, in een Huawei winkel binnen de Dubai Mall, en die gast ging vragen (prima service daar), volgende dag hebben ze gezegd van nee, helaas zit geen speciale coating onder de protector want die zou beschadig raken als je de protector weg haalt.

Vroeg ik juist omdat met mijn P9+ had ik die folie weg gehaald en het scherm was bijna niet schoon te vegen.

Den dus erg benieuwd naar het juiste antwoord.
Het scherm van mijn Mate 10 Pro lijkt in ieder geval een oleophobic coating te hebben. Dit is te testen met een wattenstaafje en (olijf)olie. De olie blijft in mooie druppels op het scherm liggen en als je het probeert uit te smeren dan vormen zich kleinere druppels. Ook kan je de olie eenvoudig met een tissue van het scherm vegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
zuukie schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:50:
Ik heb een dillema. Weet niet te kiezen tussen een Huawei mate 10 Pro en een Huawei P20. Kan iemand mij daarbij adviseren? Alvast bedankt.
Of de P20 pro of de Mate 10 Pro.

P20 heeft zelfde camera setup (muv super slowmo) als de Mate, met minder opslagruimte en een kleinere accu.

@MichelLoyen ik heb de bug bij Huawei UK gerapporteerd via social media, Ik wacht een antwoord.

Luinwethion wijzigde deze reactie 06-04-2018 16:09 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Sveninho schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:18:
[...]

Dat dus, alhoewel ik die notch en triple camera setup toch wel enigszins space vind. :P
De triple camera is zooooooo cool lol maar ik probeer mij echt in te houden xD kan zo niet, in januari een telefoon kopen en in april weer upgraden. 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-01 22:21
quote:
Luinwethion schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:08:
[...]

De triple camera is zooooooo cool lol maar ik probeer mij echt in te houden xD kan zo niet, in januari een telefoon kopen en in april weer upgraden. 8)7
Ik wacht wel tot de Mate 11 einde dit jaar :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
B-Art schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:41:
[...]

Ik wacht wel tot de Mate 11 einde dit jaar :P
Nieuwe kirin en waarschijnlijk het zelfde camera als de P20 pro hoop ik.

Dat is het logische stap.

Ik denk dat Zodra wij de P20 camera software binnen hebben, zou de verleiding om te switchen minder zijn.

Twilight tho. 😍

Luinwethion wijzigde deze reactie 06-04-2018 20:40 (25%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jh26
haha liever een gebruikersfout dan problemen met je toestel ;)

• jh26
Nieuwste 137 is beschikbaar in ff!

edit: beschikbaar voor de BL09 (single sim?)

jh26 wijzigde deze reactie 12-04-2018 12:43 (68%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sveninho
quote:
ArcticWolf schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:19:
Heeft er iemand een 2e USB-C kabel gekocht voor de Mate 10 Pro? zo ja, welke en waar? O-)
Ik heb 2 van deze besteld zodat ik vanuit bed gewoon mijn toestel kan gebruiken. Works like a charm. Super charge werkt ook mits je de originele stekker gebruikt.

Overigens heb ik deze ook erbij besteld zodat ik een 2e super charge stekker heb!

Sveninho wijzigde deze reactie 15-04-2018 17:06 (39%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
MichelLoyen schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:24:

Hoi, inmiddels al enige reactie van Huawei mogen ontvangen?
Nee, nog niks terug gehoord, misschien ben ik gemuted bij Huawei lol 😂
quote:
ArcticWolf schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:19:
Heeft er iemand een 2e USB-C kabel gekocht voor de Mate 10 Pro? zo ja, welke en waar? O-)
Heb van de week een Gift box op marktplaats gekocht voor 20€

Kwam met Selfie stick, 5A kabel, 22.5w auto lader en 10000mAh 18w accu

Voor de rest voor mij vertrouw ik alleen een origine kabel, of van een bekende merk, maar Huawei laad protocol is niet open aan derden volgens mij.

Edit : de kit in kwestie.

Ik heb nog eentje in Leiden gezien. Maar die staat voor 60€ en ik kreeg geen reactie bij een lagere bod.

https://tweakers.net/ext/f/Htugvo4jfX361b686PnCPP7s/thumb.jpg

Luinwethion wijzigde deze reactie 15-04-2018 17:36 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
Sveninho schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:02:
[...]

Ik heb 2 van deze besteld zodat ik vanuit bed gewoon mijn toestel kan gebruiken. Works like a charm. Super charge werkt ook mits je de originele stekker gebruikt.

Overigens heb ik deze ook erbij besteld zodat ik een 2e super charge stekker heb!
Heb die stekker + kabel ook maar besteld bij Belsimpel, 2e stekker is ook wel handig idd. Thanks :)

Pagina: 1 2 3 4

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True