Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Veranderen naam PDF bestanden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Martin_101
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 29-05-2018
Mijn vraag

Ik moet van een grote hoeveelheid PDF bestanden de naam van het bestand naar een specifiek formaat aanpassen. De bestandsnamen zijn nu bijvoorbeeld als volgt ingedeeld: April1, 2009 Wednesday.

Nu wil ik deze aanpassen naar het formaat: 2009_04_01_01042009. Dus in het formaat jaar_maand_dag_dagmaandjaar.

Tot zover heb ik helaas nog geen geschikte software hiervoor gevonden. Heb A-PDF Renamer al geprobeerd, maar deze kan de huidige titel niet opsplitsen en in een ander datum formaat interpreteren.

Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen want ik loop aardig vast en handmatig is dit een hels karwei..

Beste antwoord (via Martin_101 op 27-10-2017 13:35)

• jjbstolk
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Je zou met advanced renamer moeten kiezen voor replace van september naar 09. Heb vergelijkbaare acties al vaker met AR gedaan.

jjbstolk wijzigde deze reactie 27-10-2017 10:49 (10%)

Alle reacties

• Martin_101
@The Eagle Dank voor de reactie. Al ben ik niet erg bekwaam met scripten ga ik er naar kijken.

Andere tips (van iedereen) zijn overigens meer dan welkom!

• Martin_101
@Evanescent helaas zijn die niet gelijk aan elkaar.. Het zijn datums die betrekking hebben op de inhoud van de PDF bestanden

• Martin_101
@JackSparrow , heb het geprobeerd met dat programma. Op een bepaalde manier zou je de volgorde van cijfers (=basis voor datum notatie) moeten kunnen aanpassen. Het enige probleem is dat het programma (zover ik kan inzien) de namen "september" e.d. niet kan omzetten naar het bijbehorende getal (09 in dat geval).

• Martin_101
Heel hartelijk dank voor de tips!

Ik ben nu bezig met AR en dat werkt!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True