Toon posts:

Request: fotoopslag beter beheerbaar maken (via o.a. mobiel)

Pagina: 1
Acties:
  • 5.763 views

Acties:
  • +181Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Dag allemaal,

De topictitel dekt eigenlijk de lading al. A.d.h.v. de volgende reactie van @himlims_ hierzo open ik dit topic:
himlims_ in 'plan: Finetunen van de lay-out en hands-on - Development-iterati...

Graag zou ik het Tweakers fotoalbum beter willen gebruiken op de destop en mobiel door bijvoorbeeld:
- Meerdere afbeeldingen tegelijkertijd te kunnen uploaden
- Afbeeldingen via de mobiel kan uploaden
- Afbeeldingen makkelijker in een forumpost plaatsen

Ik ben benieuwd naar de reacties :), ik kon zo snel geen ander topic vinden met dezelfde request.
Ik verneem ook graag input van andere mensen voor deze request, er zijn vast nog betere/snellere/leukere varianten te bedenken op bovenstaande.

[Voor 8% gewijzigd door Kecin op 17-10-2017 15:22]

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

Acties:
  • +7Henk 'm!
  • Pinned

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 27-11 18:45

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er staat helaas geen overhaul van het fotoalbum op de roadmap. Het is wel duidelijk dat er bij veel mensen behoefte is aan betere functionaliteit. Ik ga dit ter sprake brengen.

Acties:
  • +6Henk 'm!
  • Pinned

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 27-11 18:45

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We zijn ons er van bewust dat het fotoalbum k*t is, maar helaas is er nog wel meer aan input van user generated content op mobiele devices dat onze aandacht verdiend. We gaan hier latern dit jaar aandacht aan besteden, maar ik kan niet beloven dat het fotoalbum er onderdeel van zal zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Het lijkt erop dat de poll heeft gewonnen!
plan: Community Pick XXL: maak jouw keuze!

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee