Toon posts:

Request: fotoopslag beter beheerbaar maken (via o.a. mobiel)

Pagina: 1
Acties:
  • 5.763 views

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:13
sapphire schreef op zondag 13 januari 2019 @ 08:52:
Nouja gezien de grote jaarlijks toename van views vanaf een smartphone is een thumbnail nog niet eens zo verkeerd.
Scheelt data en bij smartphones is de resolutie in de breedte toch vaak rond de 1080 pixels.

Full/hi-res kan altijd op de lap- desktop bekeken worden via de thumbnail :)
Gonadan schreef op zondag 13 januari 2019 @ 09:36:
Het gaat wat off-topic maar GoT ondersteunt die functionaliteit toch gewoon? Je kunt twee maten kiezen en doorklikken naar volledig kan dan ook.
Ook op mobiel heb ik dat mechanisme liever, dan kan ik tenminste wel gewoon volwaardig inzoomen als ik details wil zien.
Mijn klacht is eerder de limiet qua grootte, een standaard foto van mobiel moet je zelf eerst verkleinen voordat je hem kunt uploaden. :D
Ik vind de thumbnail van tweakers toch wel erg ondermaats om iets te laten zien. Het is niet alleen veel te klein, alles wat niet een 4:3 verhouding heeft, wordt ook nog eens opgevuld met witte balken.

Dus ipv dit
Klein

Of dit

Wil ik dit

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Get!em
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:32

Get!em

Oh die ja!

Daar heb je in iedergeval op de iPhone een oplossing voor:
Grootste nadeel nu nog is dat er een bug in de iOS implementatie zit: oriëntatie wordt uit de bestands metadata weggehaald. Zie voorbeeld hier beneden:

[Voor 25% gewijzigd door Get!em op 04-03-2020 12:38]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee