Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:33

ralpje

Deugpopje

quote:
RigolleM schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Ik heb de Caudabe Lucid Clear iPhone 8 na enkele tussenstations (oa Moshi iGlaze XT) en deze zit niet enkel perfect maar bied ook wat meer bescherming. Besteld bij Appelhoes!
Mag ik nog even bedanken voor deze tip? Heb hem ook besteld en inmiddels binnen. Fijne case!

365Dude - Strava

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:23
Ik gebruik deze:
http://s.aliexpress.com/bEvQB36B

Werkt fantastisch.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:33

ralpje

Deugpopje

Een toestelkrediet is een renteloze lening. Abbo verlengen met toestel en daarna het toestel verkopen is dus een makkelijke manier om in één keer cash geld te vangen (voor het verkochte toestel) en dat vervolgens in termijnen af te lossen (toestelkrediet).
Het is dus gewoon een soort microkrediet tegen 0% rente.

Voor sommige mensen, althans :)

365Dude - Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:22
Ik zou in dit geval ook de v&a sectie bekijken!

DaveD

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:03:
[...]

Als ik iets verdacht vind, is dat het wel.

Waarom zou je een iPhone gloednieuw gesealed verkopen?
En ja er zijn mensen die een iPhone nemen bij een abonnement en die direct verkopen, maar ik zou nooit zo'n iPhone willen hebben.
Ik heb er net een gesealed verkocht.
Was een vervanging van Apple voor m’n 8 die naar engineering is gegaan en ik heb intussen een X 256 die ik gesealed heb gekocht voor een zeer vriendelijke prijs op MP :P Scheelde meer dan €300. Heb ook een gesealede 8 gekocht op MP voor m’n vriendin, scheelde ook een paar honderd euro. Allemaal prima.

Het intereseert mij niet waarom men het verkoopt eigenlijk. Al is het om quick cash, moeten ze zelf weten. Tele2 had hele goede aanbiedingen, daardoor werden er even heel veel aangeboden.
Terugkomend op mijn lange saga met de knal op live photos met flits: dit probleem lijkt nu in iOS 11.3 geadresseerd te zijn en is daarmee opgelost.

Blijkt dat het toch zin heeft gehad om zoveel moeite te doen, toestellen opsturen naar Ierland en info te verzamelen en dergelijken I guess. :P

Opgelost op zowel iPhone X als iPhone 8.
I’m a happy camper. Ergerde me rot aan dat probleem. :X

WhatsappHack wijzigde deze reactie 29-03-2018 23:26 (4%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:06
@Darks is de iPhone ook ontgrendeld tijdens dit proces want volgens mij gaat er daar ook wel eens wat mis heb ik het idee.
Dus als de iPhone weer in slaap stand schiet wil hij ook wel eens weer verdwijnen uit dat rijtje .
Hier gaat het de ene keer wel in een keer goed en de andere keer moet ik hem ook verschillende keren loskoppelen voor dat het lukt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:09
quote:
Roos79 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:33:
@Darks is de iPhone ook ontgrendeld tijdens dit proces want volgens mij gaat er daar ook wel eens wat mis heb ik het idee.
Dus als de iPhone weer in slaap stand schiet wil hij ook wel eens weer verdwijnen uit dat rijtje .
Hier gaat het de ene keer wel in een keer goed en de andere keer moet ik hem ook verschillende keren loskoppelen voor dat het lukt.
Denk dat het probleem daar inderdaad zit, want na veelvuldig proberen is het dan toch gelukt om alles te kopiëren.

Gamertag: I Darks I

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 02:04
iPhone 8 Product red met zwarte voorkant! Voor het eerst dat een nieuwe kleur uitkomt met een zwarte voorkant in plaats van wit.

mprkooij wijzigde deze reactie 09-04-2018 15:06 (27%)

• beccie
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-02 11:53
Ik moet zeggen dat de belkwaliteit een stuk beter is dan bij mijn 6. Was een beetje bang voor de verhalen ivm T-mobile. Maar tot nu gaat bellen goed! Toestel is ook lekker snel, alles laad nu een stuk sneller en bewerkingen gaan ook beter. Meer geheugen, mijn 6 had 16 GB en ik kon merken dat die wel steeds aan zijn max zat. De kleur ja nog even wennen, maar dat komt wel. Tot nu toe ben ik tevreden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 09:12
Ik heb vrijdag als vervanging van mijn 2 jaar oude iPhone SE de iPhone 8 product red gekocht.
En ik moet zeggen wouw! Het is echt brandweerwagen rood.
Ik zal even een foto bijvoegen voor de liefhebbers. :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Tele2 draait nu een leuke aanbieding met de iPhone 8 i.c.m. een abo. Verkrijgbaar via hun webshop, zelf via mobiel.nl aangeschaft. Prijs is daar nog iets scherper: € 529 voor een toestel i.c.m. maandelijks opzegbaar abonnement.

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22:58
quote:
dafmay schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:21:
Een vraag voor de kenners hier. Mijn collega stapt over van iOs naar Android (I know...I know...) en gebruikt Outlook voor (zakelijke) emails en contactpersonen. Binnen Outlook for Android lijken zijn contacten echter niet te worden gesynchroniseerd, terwijl emails wel en alle instellingen voor het synchroniseren en het opslaan van contacten (specifieke optie) aan staan en juist zijn.

Ik besef mij dat dit wellicht iets specifiek Android kan zijn en hier wellicht niet thuishoort, maar misschien zijn er toevallig gebruikers die dit ook al eens hebben meegemaakt vanuit een overstap?

Ben benieuwd...alvast veel dank voor de hulp en het meedenken.
De outlook app slaat ze op in de Cloud van Microsoft en niet in de contacten van de telefoon zelf. Ze zouden dus wel over moeten gaan als hij de outlook app gebruikt heeft op iOS en nu op Android gaat gebruiken.

P.s. Denk overigens niet dat dit de juiste plek is om over Android te vragen :+ :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
quote:
pacificocean schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:59:
[...]

Uit welke bron haal jij dat er mogelijk nog een toestel komt met een homebutton?
met geen moest het zijn :)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• DaveD1109
quote:
cv8x schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:37:
Goedemorgen,
Gisterenavond mijn iPhone 8+ ontvangen.
Iphone bleek helemaal leeg te zijn...

Is dit normaal?
Kan gebeuren! Had dat ook met mijn 8.

DaveD

• Hackus
  • Niet online
@cv8x Meestal is de batterij 30-50% vol, maar komt vaak voor dat ie leeg is.
welke achtergrond doet er weinig toe. als je het niet vertrouwt ga je terug naar de shop van aankoop

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22:46
Ja grapje.

Wallpaper ligt aan de iOS versie die erop staat. Soms wordt bij een update de default anders ingesteld. Verder zijn marketingafbeeldingen natuurlijk niet altijd representatief.

Tenzij het natuurlijk ineens de foto is van iemand z'n kat ofzo.

Sluuz wijzigde deze reactie 01-08-2018 10:52 (15%)

PSN: Sluuz

• Hackus
  • Niet online
quote:
dfrenner schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:49:
Het lijkt net of mijn iPhone 8 mijn oplaadkabels sloopt. Klinkt iemand dit bekend?
Zowel origineel als aftermarket.

Ik ga ermee laden en na een aantal keer gaat het laden met haperingen. Dit wordt steeds erger. In de auto werkt de laad kabel nog maar op één manier. Als ik de andere kant voorop doe, werkt hij helemaal niet meer.
Gebruik MFI of org. ik heb nergens last van. in de auto als het nodig is aan de Belkin lader met org. kabel en thuis alles org. (action) kabels lijken goedkoop en handig, maar veroorzaakt schade op je toestel.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-06 17:32

Geronimous

Moderator Spielerij
quote:
pietertie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:30:
Ik zit sinds vanmiddag met een iPhone 8 met een zwart scherm en een (soort van) strandbal. Telefoon reageert nergens meer op. De reset heb ik al meerdere malen geprobeerd. Ik heb nu het idee om maar gewoon te wachten tot de batterij het begeeft tenzij jullie nog magistrale ideeën hebben.
De telefoon is niet gevallen/gezonken, etc.
Apple komt vandaag met een reparatieprogramma voor iPhone 8 (Niet de plus) die problemen hebben met onverwacht uitschakelen of vast blijven hangen.

https://www.apple.com/sup...oard-replacement-program/
quote:
Apple has determined that a very small percentage of iPhone 8 devices contain logic boards with a manufacturing defect. Affected devices may experience unexpected restarts, a frozen screen, or won't turn on. Apple will repair eligible devices, free of charge.
Dus: check je serienummer op de website!

FT-17 FTW!

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 03:37
quote:
Geronimous schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:39:
[...]

Apple komt vandaag met een reparatieprogramma voor iPhone 8 (Niet de plus) die problemen hebben met onverwacht uitschakelen of vast blijven hangen.

https://www.apple.com/sup...oard-replacement-program/

[...]

Dus: check je serienummer op de website!
Geldt alleen voor toestellen verkocht in Australië, China, Hong Kong, India, Japan, Macau, Nieuw-Zeeland en de VS. Niet iets om je zorgen over te maken als je je toestel gewoon in de EU hebt gekocht.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• bas-r
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:55
Rmorren schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:48:
Ik sta op het punt een Iphone 8 te kopen. GSMsale en Ritel hebben momenteel de beste aanbieding in combinatie met een abonnement. Mijn verwachting is dat de prijs ervan niet verder meer zal dalen. Echter, Black Friday en Cyber Monday staan in het verschiet.. Heeft het nut om hier nog op te wachten?
Glazen bol is stuk.

• roT-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:10
Flipm0de schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:47:
Over glazen bollen gesproken;

Ik ben aan t twijfelen tussen de Xr of toch een 8. De Xs is mij te duur. Twijfel vooral omdat ik denk dat de Xr te groot is. Heb m even vastgehouden en was idd best groot! 8 lijkt dan de veilige keus. Ik moet wel 3 jaar met t toestel kunnen doen. Neem aan dat de 8 nog wel 3 iOS updates mee gaat? Iemand dezelfde keuze gemaakt?
Ik. wilde ook voor xr gaan. Maar dat ding is me toch echt te groot en te dik. Ook de bezels vond ik echt lelijk.

Dus vorige week voor een 8 gegaan. Prima accuduur en lekker handzaam.

Aangezien de iphone 8 van vorig jaar is ga ik er stiekem toch vanuit dat deze zeker 3 ios upgrades krijgt, en anders pech gehad.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Ik ben overgestapt van een SE naar een 8, vind die wel duur genoeg. Tot op heden absoluut geen spijt van.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Dr.Fer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14-06 09:40
Naar mijn mening zijn de iPhone 8 en iPhone 8 plus de beste iPhones van dit moment en best bang for your buck!

Touch ID ( lang leven Touche ID!! )
A11 Bionic chip is abnormaal snel!
Retina van lcd type en dus geen fratsen met inbranden.

Ik zelf heb een 8 plus, heb NIKS met amoled schermen en heb niks met face ID. Zit er aan te denken om een back up 8 plus te kopen voordat de touch ID helemaal niet meer bestaat..

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
@Hackus maandelijks opzegbaar abo.

• Hackus
  • Niet online
@Banshee Dat had ik naar 98%, maar staat nu nog steeds op 98%

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22:46
Had ik ook vrij snel en bleef toen heel lang op 98 staan. Nu staat hij na een jaar op 95. Maak me er niet echt druk om.

PSN: Sluuz

Banshee schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:40:
Oké, dan kijk ik het gewoon aan. En anders breng ik hem binnen 😉
En wordt je vervolgens verteld dat het prima in orde is en je terug mag komen als hij onder de 80% komt. ;)

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17-06 15:14
@Nicj56 @DaveD1109
Nu ik het nalees zie ik mijn fout, ik doelde op het aanpassen van de blur na het nemen van de foto met de originele foto app.

RigolleM wijzigde deze reactie 06-02-2019 08:18 (3%)

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18:07

jasjenl

Liab A Tymo

Dancing_Animal schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:42:
Net even in de Apple store met zowel de 8 als de Xs staan spelen. Beide iOS 12.1.2. Wat is de camera van de 8 traag. En die van de Xs supersnel. Volgens de verkoper moeten de prestaties gelijk zijn, want hardware 8 en X (die staat er niet eens) "zijn hetzelfde". Toen met hem de 8 bekeken. Hem viel de delay ook op. Je richt ergens op en bijna een volle seconde later kun je de volgende foto maken. Toen werd me verteld dat de winkel een beetje donker is (die is bij de Xs hetzelfde), "het toestel is een jaar oud" en "er staat demosoftware op".
Toen naar de volgende MediaMarkt :) gegaan en daar met iOS 12.1.1 op de 8 en de X gespeeld. Zelfde delay bij de 8, X iets sneller. Nu thuis de iPhone 5c met iOS 9.3.3 geprobeerd en daarop krijg ik dus direct een foto op het moment dat ik de foto maak.

Is dit (typisch) Apple die de 8 een vernieuwende experience :) geeft nu er nieuwere toestellen zijn of is het echt de demosoftware?
Ik gok dat op de ene live photo uit stond en op de andere aan, dan maak je in feite steeds als je een foto maakt een filmpje en dat geeft wat vertraging. Op mijn iPhone 8 kan ik in ieder geval geen merkbare vertraging constateren.

jasjenl wijzigde deze reactie 06-02-2019 12:51 (3%)

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:51

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

jasjenl schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Ik gok dat op de ene live photo uit stond en op de andere aan, dan maak je in feite steeds als je een foto maakt een filmpje en dat geeft wat vertraging. Op mijn iPhone 8 kan ik in ieder geval geen merkbare vertraging constateren.
Op beide uit gezet.

Hoe dan?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
destorized schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:09:
Ik heb nog nooit een iphone gehad, maar ben de iphone 8 aan het overwegen omdat ik een kleine telefoon wil. Altijd al android telefoons gehad (vooral samsung).

Wat zijn de voordelen/nadelen van ios tegenover android?
Geen Google die met je meekijkt ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!
destorized schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:09:
Ik heb nog nooit een iphone gehad, maar ben de iphone 8 aan het overwegen omdat ik een kleine telefoon wil. Altijd al android telefoons gehad (vooral samsung).

Wat zijn de voordelen/nadelen van ios tegenover android?
Ik vind dat altijd lastig, want het ligt aan je persoonlijke voorkeuren of iets wel of geen nadeel is. Je kan geen custom theme instellen. Het zal mij een rotzorg zijn en zie ‘t niet als nadeel, jij misschien wel. Om maar iets te noemen. :P

Ik kies voornamelijk iOS vanwege de stabiliteit, veiligheid en verhoogde mate van privacy bescherming. Daarnaast is het heel snel en de integratie met andere Apple producten is uitmuntend te noemen. Ook vind ik apps over ‘t algemeen van hogere kwaliteit dan wat ik gewend was op Android.

Overall zijn het beiden goede OS’es, maar vind ik iOS op het moment een stuk prettiger op meerdere vlakken. Maar het is maar wat je zoekt he. :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:19
Gisteren een iPhone 8 besteld, nieuw voor €408 bij Vodafone. Wat mij betreft prima deal. Tijd lang de SE gebruikt, maar die werd nu toch wel minder. Accu duur werd slecht en geluid begon slechter te worden (keer gevallen en dat vind de SE niet leuk).

De X was mij te duur en de 8 voldoet wat mij betreft prima. Vrouwlief opdracht gegeven alle afspraken die ze heeft voor vanmiddag te annuleren en lief thuis te blijven en Netflix te kijken totdat de postbode komt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
alexhooven schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Vergeet die iPhone. Doe mij ook zo'n vrouw! 😉. Je kan de SE mogelijk downgraden naar een lager iOS om wellicht een Jailbreak te overwegen. Kan je nog best leuke dingen mee doen! YouTube: The Perfect $100 iPhone SE in 2019!
So Amazing ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pannekoek81
alexhooven schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Vergeet die iPhone. Doe mij ook zo'n vrouw! 😉. Je kan de SE mogelijk downgraden naar een lager iOS om wellicht een Jailbreak te overwegen. Kan je nog best leuke dingen mee doen! YouTube: The Perfect $100 iPhone SE in 2019!
Ze heeft een zus :+ .

Postbode zou tussen 12:15 - 14:15 komen, tot op heden nog niks. :| . Downgrade is nog een optie inderdaad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:55:
[...]

Ik hoop voor de postbode dat hij collega's heeft :+ Of jij woont heel dichtbij.

Gisteravond uiteraard direct als een klein kind in een snoepwinkel doosje open gemaakt. In de oplader en configureren maar.

Toch een stuk sneller en soepeler dan de iPhone SE. De home knop werkt wel wat anders, doordat je meer een "klik" hebt. Wel even wennen stukje grotere telefoon, maar dat moet wel goed komen. Misschien dit keer maar wel een "bumper" ofzo erop doen.
;)

Je went wel snel aan de afmeting, en de knoppen zitten anders. ik zou er wel een cover om doen, en folie vind ik het fijnst ipv glas. zelf deze https://www.gsmpunt.nl/ho...mor-hoesje-iphone-7-blauw in gebruik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pannekoek81
Hackus schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:08:
[...]
;)

Je went wel snel aan de afmeting, en de knoppen zitten anders. ik zou er wel een cover om doen, en folie vind ik het fijnst ipv glas. zelf deze https://www.gsmpunt.nl/ho...mor-hoesje-iphone-7-blauw in gebruik
De afmeting zal ook zeker snellen wennen. Dat is een dun hoesje, ziet er netjes uit. Bedankt voor de "tip" d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaveD1109
Pannekoek81 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:10:
[...]

De afmeting zal ook zeker snellen wennen. Dat is een dun hoesje, ziet er netjes uit. Bedankt voor de "tip" d:)b
Wil je echt super slim gaan dan is deze een aanrader!
https://www.gsmpunt.nl/ho...khnGZeu9b0bxoCq9MQAvD_BwE

DaveD

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaveD1109
DaKa86 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:40:
[...]

Steekt dit hoesje aan de voorkant ook iets uit zodat het scherm niet alsnog aan gruzelementen ligt na een val?
Nee dat niet, heb er ook een glazen screenprotector op.
Heb hem weleens laten vallen maar geen schade gelukkig.
Dit hoesje bied niet echt bescherming tegen vallen maar meer tegen krassen.

DaveD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
NDJ88 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Voor die prijs kom ik de iPhone 8 op de site van Vodafone niet tegen. Heb je toevallig een linkje O-)
Is icm een abonnement. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pannekoek81
Deze ondertussen naar tevredenheid in gebruik d:)b . Hoesje valt amper op en zit er super strak omheen. Ideaal tegen krassen.

En inderdaad geen merknaam / logo erop (y)

• Dr.Fer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14-06 09:40
Abnormale battery drain sinds iOS 12.2 op m’n 8 plus..

Meer mensen hier last van?

• Hackus
  • Niet online
Metal Mark schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:23:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een iPhone in Japan? Om deze vervolgens mee te nemen naar Nederland om er vervolgens een SimOnly kaartje in te stoppen? Kan dit of zit je dan met bepaald signaal wat de telefoon niet pakt? De iPhones zijn daar nogal een stuk goedkoper...
http://macuserjapan.com/a...anese-version-of-iphones/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:00

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ik blijf het zeggen, die accu functie hadden ze nooit moeten inbouwen... Lekker belangrijk dat hij op 87% staat..Dat is 13% in 13 maanden. Dus dan zou hij op 0 moeten staan in 100 maanden... Dat is 8,33 jaren. Lijkt mij een nette score voor een accu die elke dag gebruikt word

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:16
Janterworst schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:09:
Damn... ik zit toch al een tijdje te twijfelen tussen een aantal telefoons. Aan de ene kant om over te stappen naar een Android toestel, vanwege de prijs en een erg goede camera, of te blijven bij de Iphone. Ik heb over het algemeen geen moeite met welke OS ik werk, al vind ik de OS van Iphone wel erg fijn!

Het aandachtspunt bij mij is de camera. Nu vroeg ik me af wat jullie van de camera van de 'normale' Iphone 8 vinden, anno 2019? Misschien is het handig om te vermelden tussen welke toestellen ik zit te twijfelen. Het betreft als volgt: Samsung Galaxy S9 (de normale met één lens), P20 Pro / P30 Pro of de Iphone 8.

Ik weet dat bij het filmen, met de P20 Pro, het beeld te veel schokt naar mijn mening. Ervaren jullie dat ook bij de Iphone 8 met filmen?

Ik hoor het graag :)!
De camera van de iPhone 8 is perfect, ook filmen doet hij zeer goed!

https://www.flickr.com/ph.../in/photostream/lightbox/

HereIsTom wijzigde deze reactie 02-04-2019 19:36 (3%)

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Pagina: 1 ... 7 8 9

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True