Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Tylen schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:28:
Nooit last gehad van kinderziektes. En al zat het er wel in. Er zit garantie op dus dan nog niks aan de hand.
juist, en dit is de reden dat ik telkens terugkom bij Apple/iPhone.

De garantie afhandeling (oa evt omruilen met ander nieuw exemplaar) bij Apple is gewoon King. Er is in mijn ogen geen andere smartphone fabrikant wat zo'n sterke garantie afhandeling heeft als Apple.

• opa_paul
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10-06 23:35
quote:
Geert1976 schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:54:
[...]

juist, en dit is de reden dat ik telkens terugkom bij Apple/iPhone.

De garantie afhandeling (oa evt omruilen met ander nieuw exemplaar) bij Apple is gewoon King. Er is in mijn ogen geen andere smartphone fabrikant wat zo'n sterke garantie afhandeling heeft als Apple.
Ook de reden dat ik nu wederom twee iPhones direct via Apple heb gekocht ipv via Vodafone Friends and Family. Zo'n geklooi om je telefoon te laten maken via VF. Apple zei; "och meneer, had m toch direct naar ons toe gestuurd. Wij maken dit wel even ook al valt dit buiten de garantie". - maken lukte niet, dus stuurden ze een nieuwe op.

Heb nu twee SO abo van 19€ lopen wat maar 100€ pp meer kost dan direct abo met iPhone.

Ps, zeer benieuwd naar de toestellen komende vrijdag. Alleen kan ik ze zondag pas openen want zit momenteel even in Kos haha.

Ps 2, werkt draadloos laden niet met een leren Apple hoesje?! Alleen met siliconen hoesjes?!

opa_paul wijzigde deze reactie 18-09-2017 10:45 (4%)

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
Case is binnen, nu de iPhone zelf nog :P

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Brabso
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 06:22
Hoogst waarschijnlijk ga ik voor de normale 8 en dit keer zonder hoesje.
Ben benieuwd hoe het glas zich houdt aan de achterkant en of de uitstekende camera geen schade oploopt hierdoor ...
Nog meer die de iPhone zonder hoesje zullen gebruiken ?

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-06 16:32

SalimRMAF

4KStudio.nl

quote:
Brabso schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:44:
Hoogst waarschijnlijk ga ik voor de normale 8 en dit keer zonder hoesje.
Ben benieuwd hoe het glas zich houdt aan de achterkant en of de uitstekende camera geen schade oploopt hierdoor ...
Nog meer die de iPhone zonder hoesje zullen gebruiken ?
Ik. Nooit een hoesje gehad, vind ze lelijk en ze maken alles een stuk groter! Ik laat dan ook nooit dingen vallen. :9 :+

Gulfstream G650

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
quote:
SalimRMAF schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 00:40:
[...]

Ik. Nooit een hoesje gehad, vind ze lelijk en ze maken alles een stuk groter! Ik laat dan ook nooit dingen vallen. :9 :+
Maar het ding gaat wel krassen met een glazen achterkant als je 'm op tafel/op je bureau legt. Een ongeluk zit verder natuurlijk in een klein hoekje (of een toevallige ondiepe broekzak, of een kabel die je er vergeten bent uit te trekken), dus zeg nooit nooit. Niemand laat zijn telefoon expres vallen, behalve sommige mensen op YouTube. :)

Ik heb de knoop ook doorgehakt: het wordt het een 8 Plus 64 GB met een siliconen Apple case. Als het via mijn werk lukt, hoef ik effectief maar iets meer dan de helft te betalen.

• TooTall
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12:11
quote:
Ok, voor iemand die door de bomen het bos niet meer ziet... :X

Wat heb ik nodig om mijn iPhone 8 te kunnen opladen, zowel QI als bedraad, met de later beschikbare 7,5W charge?

1. Bedraad;

Lightning naar USB-C Kabel
Anker PowerPoint USB-C Lader

2. Wireless

Anker PowerTouch
Anker PowerPoint Quickcharge 3.0

TooTall wijzigde deze reactie 19-09-2017 08:59 (5%)

• Roflmao
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08-06 08:04
Ik twijfel zelf zeer tussen de 64 gb en de 256 gb versie. Met gelijkblijvende maandbedragen moet ik rond de 145 euro extra betalen voor de 256 gb versie.

Maarja, dan twijfel ik weer over of ik voor de X moet gaan, als ik rond de 300 oid bijlap dan kan kost ie hetzelfde per maand als een 8 64 GB (DENK IK)... Ik heb nog tijd tot begin november om te verlengen. Klote Apple, waarom komen jullie met 2 modellen terwijl ik voor het eerst in mijn leven een Apple toestel wil halen :+

Maar ik ben niet iemand die ieder jaar een nieuw toestel zal kopen... Gewoon voor de 256 gb gaan dan? Of wachten op de X????

Ik wil minimaal 2 jaar met het toestel doen.

Overigens kan ik nu verlengen, maar ik wacht even af tot ie direct leverbaar is. Heb geen zin om op iets te wachten :+

Roflmao wijzigde deze reactie 19-09-2017 09:24 (29%)

• opa_paul
quote:
Roflmao schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:22:
Ik twijfel zelf zeer tussen de 64 gb en de 256 gb versie. Met gelijkblijvende maandbedragen moet ik rond de 145 euro extra betalen voor de 256 gb versie.

Maarja, dan twijfel ik weer over of ik voor de X moet gaan, als ik rond de 300 oid bijlap dan kan kost ie hetzelfde per maand als een 8 64 GB (DENK IK)... Ik heb nog tijd tot begin november om te verlengen. Klote Apple, waarom komen jullie met 2 modellen terwijl ik voor het eerst in mijn leven een Apple toestel wil halen :+

Maar ik ben niet iemand die ieder jaar een nieuw toestel zal kopen... Gewoon voor de 256 gb gaan dan? Of wachten op de X????

Ik wil minimaal 2 jaar met het toestel doen.

Overigens kan ik nu verlengen, maar ik wacht even af tot ie direct leverbaar is. Heb geen zin om op iets te wachten :+
Ik zou dus nooit de 8 kopen. Alleen de 8 plus of de X.
Het gemis van de dubbele camera en de portret mode zou me teveel irriteren. In jouw geval zou ik sowieso geen iPhone kopen. Ik heb nog steeds spijt van de overstap naar Apple. Geweldig spul hè, super OS en degelijke producten. Ben echt wel een Apple fan, maar heb inmiddels voor 5000€ Apple spul in huis. De prijzen worden gewoon onbeheersbaar. 3500€ voor een MacBook?! 1150€ voor een iPhone.... Wattttt?!
Als je Android gewend bent en er goed mee uit de voeten kan dan zou ik daar gewoon bij blijven. Ik zou een galaxy S8 kopen als ik nog tevreden zou zijn met Android/Samsung. Maar de samenwerking met al mijn andere Apple producten maakt dat niet aantrekkelijk. Zou serieus graag Apple boycotten tot ze weer normale prijzen gaan hanteren. (50% winst hè... per iPhone!!)

Hoe dan ook. Als je dan toch een iPhone wilt dan zou ik voor die X gaan. Niet voor de normale 8. Dan liever de plus. Houd er wel rekening mee dat als je verlengt in november dat de X pas maanden later bij je kan zijn als je pech hebt.
Je zou ook een 8 kunnen kopen en dan over een aantal maanden verkopen en dan alsnog de X als die direct leverbaar is?! Haha.
Apple houdt prima waarde. Mijn iPhone 6s plus verkoop ik volgende week makkelijk voor 400€
Als je twijfelt over 64 of 256. Tja. Wat doe je ermee? Mij werd hierboven geadviseerd toch de 64 te nemen. Gewoon af en toe wat wissen en schoon houden. Komt goed. Het is de 140-170€ niet waard.
Tot zover mijn gedachtegang.

• bitpixl
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
opa_paul schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:16:
[...]
Zou serieus graag Apple boycotten tot ze weer normale prijzen gaan hanteren. (50% winst hè... per iPhone!!)
De Samsung Note 8 zit inmiddels ook tegen de 1000 euro... Geef me dan maar hardware met geoptimaliseerde software ipv software met nog eens een extra (vaak nutteloze) schil (Android). Je kan zeggen wat je wilt, maar IOS functioneerd met de helft minder ram veel vloeiender. Tevens zijn vaak de IOS apps ook mooier afgewerkt en is de App store van Apple veiliger wat betreft schadelijke apps. Denk dan ook nog aan gegarandeerde software updates en dan is de keuze wat mij betreft gemaakt :)

(en als kers op de appelmoes... de nieuwe cpu van apple maakt gehakt van de laatste cpu's van Qualcomm en Exynos)

(en denk ook even aan de veel betere stereo speakers t.o.v. de nog steeds mono speaker op de Galaxy's...)

bitpixl wijzigde deze reactie 19-09-2017 10:33 (6%)

OnePlus 6/5 * Moto X Style * iPhone-8S/6/4/3GS/3G iPad-Pro(9.7)/Mini2/Air/Mini/2/1 * Galaxy-S7/S3/S2 * One/HD2/Diamond/S710/P4350 * Nexus-7 * rx3715/3640 * S200/8310 * Tungsten-T,E2,E/M505/M500/IIIc

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:15
quote:
bitshady schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:30:
[...]

De Samsung Note 8 zit inmiddels ook tegen de 1000 euro... Geef me dan maar hardware met geoptimaliseerde software ipv software met nog eens een extra (vaak nutteloze) schil (Android). Je kan zeggen wat je wilt, maar IOS functioneerd met de helft minder ram veel vloeiender. Tevens zijn vaak de IOS apps ook mooier afgewerkt en is de App store van Apple veiliger wat betreft schadelijke apps. Denk dan ook nog aan gegarandeerde software updates en dan is de keuze wat mij betreft gemaakt :)

(en als kers op de appelmoes... de nieuwe cpu van apple maakt gehakt van de laatste cpu's van Qualcomm en Exynos)

(en denk ook even aan de veel betere stereo speakers t.o.v. de nog steeds mono speaker op de Galaxy's...)
Ik ga hier volledig in mee. Ik heb altijd Android telefoons gehad, tot eind vorig jaar overgestapt op een iPhone 7 Plus. Wat werkt dat heerlijk zeg, altijd super soepel&vlot...en geen haperingen of stutters. Zeer snelle en regelmatige updates van zowel systeem als apps. Erg fijn systeem en telefoon.

Sinds een paar dagen een Note 8 in huis (naast de iPhone 7 Plus). De Note 8 is erg snel en werkt fijn, en het scherm is prachtig uiteraard. Maar toch nog altijd weer die stutters en haperingen in apps, m.n. bij scrollen. Dat blijft gewoonweg zo jammer en moet beter kunnen (de Pixel is het bewijs hiervan).

Enfin...plussen en minnen 8) Maar de iPhone blijft een heerlijk toestel...dus voor mij stof tot nadenken vwb de 8 Plus en de X...

dafmay wijzigde deze reactie 19-09-2017 11:14 (3%)

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Wij van wc eend adviseren....

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07:41
quote:
_/-\o_
quote:
senses2 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:13:
[...]

Wanneer dit niet het juiste forum is, hoor ik het ook graag :)
Nee je zit hier wel goed hoor :) Tis alleen common sense dat iedereen in dit topic gaat vertellen dat het een upgrade waardig is en dat je hiermee een goeie koop doet. Echter, geef jij aan geen apple product te hebben en weet je dus ook niet of je iOS een fijn OS vind, terwijl, wij hier allemaal wat ervaring hebben met het OS en de producten.

Ik heb sinds de iPhone 4 altijd een iPhone gehad, ben wel een klein momentje "vreemd gegaan" met een Galaxy S4. laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik weer terug ben bij iOS haha.

Vaniska wijzigde deze reactie 19-09-2017 11:16 (74%)

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• carpachio
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 12-06 11:27
Op basis van jou voorkeuren:

- Gemakkelijke bestandsuitwisseling met mijn PC (Na wat aanklojen lukt dat vrij aardig via Itunes.
- Water- en stofbestendig (check!)
- Notificatie led (niet aanwezig, scherm licht op bij berichten e.d. dus je ziet vanzelf of het belangrijk is)
- Fingerprint scanner, op voorzijde, toestel ligt vaak op bureau (check!)

Heb zelf ook een OnePlus gehad, fijn toestel! Echter ga je nou naar IOS, wat je na een dag pingelen aardig onder de knie hebt en je zal ervaren dat het een stuk 'smoother' loopt.

• MelvinW
  • Nu online
@senses2 Ik denk dat je de iPhone 8 gewoon moet halen en uitproberen. Je kan 'm binnen 14 dagen altijd nog retourneren. Lijkt me genoeg tijd om te bepalen of het iets voor je is.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15:35
@senses2 Ik ben zelf, na jaren Android gebruik met een tussentijdse uitstap naar een Iphone inmiddels zeer tevreden met mijn Iphone 7 Plus. In het verleden was ik als tijd met rooten en roms bezig. Alles tweaken wat met Android zeer eenvoudig kan. Maar deed dat steeds minder en wou gewoon een telefoon die het deed en geen rare wakelocks en battery drains. Dus nu een tevreden Apple gebruiker. IOS is zeker gesloten maar het werkt gewoon altijd.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
senses2 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:26:

Kun je een toestel retourneren waarnaast je volledige bedrag gecompenseerd wordt nadat je er daadwerkelijk gebruik van gemaakt hebt ja? Klinkt als een goede mogelijkheid om eens kennis te maken met inderdaad.
Ja, de Apple Store heeft een heel soepel retourbeleid, no questions asked. Zolang je het toestel en de verpakking maar in een redelijke staat houdt krijg je het volledige bedrag terug. :)

• MD_Immy
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19-09-2017
quote:
Vaniska schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:30:
[...]

Nog iets anders nieuws te melden voor de rest? We zijn het hier immers een beetje zat om dit verhaaltje te horen. Die hebben we namelijk al meer dan 200x gelezen van de week.

Niemand verplicht jou om jou iPhone 5 te vervangen, maar als ik mijn SE wil vervangen, moet ik dat toch echt zelf weten.
Dat is jouw probleem, wat je wel en niet doet.
Het feit dat je 200x hetzelfde verhaaltje leest is omdat je op een Forum bent.
Voor de rest is dit ook weer de 200ste x dat er een reactie terug komt net zoals die van jou :+

• opa_paul
quote:
fsfikke schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:46:
[...]

Kan je als je interne documenten over de financiën van Apple hebt deze delen? Dat zouden heel veel mensen heel interessant vinden!
Geruchten van analisten die een BOM bij elkaar verzinnen is dan weer een ander verhaal (net zoals het verhaal dat winst wat anders is dan verkoopprijs - BOM)
Ik refereer aan de gegevens die bekend gemaakt werden na de laatste rechtszaak tussen Apple en Samsung. Apple moest toen de winstmarges kenbaar maken.
Maar goed. Gewoon ergens gelezen dus ik kan het ook fout hebben.

Maar samenvattend. Ik had deze reacties wel verwacht. Nogmaals ik ben het helemaal eens met deze argumenten. Daarom heb ik zelf toch ook alles van Apple. Ik ben me totaal bewust van het feit dat het OS heerlijk werkt, goed geüpdatet wordt, de apps prima zijn, de levensduur langer is en dat het virusvrij is.

Echter vroeg hij welke iPhone hij moest nemen na al die androids. Naja, ik zou dan toch eerst de S8 eens proberen.

En op de vraag van de meest recente post. Als je nu die iPhone 8 koopt dan is die over 3 jaar nog steeds rete snel en prima! Plus je kan die ook weer voor 300€ verkopen na 2 jaar en gewoon weer een nieuwe kopen.
De garantie is ook top via Apple gedurende die twee jaar. Dit doe ik al jaren btw.

Apple is altijd top! Je betaalt je alleen de tering voor iets wat stukken goedkoper zou moeten kunnen.

• Vaniska
quote:
MD_Immy schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:36:
[...]

Dat is jouw probleem, wat je wel en niet doet.
Het feit dat je 200x hetzelfde verhaaltje leest is omdat je op een Forum bent.
Voor de rest is dit ook weer de 200ste x dat er een reactie terug komt net zoals die van jou :+
Het is net hetzelfde als ik nu naar een vakantie topic ga om daar even mijn mening te geven dat ik het zonde vind dat mensen 1 of soms wel 2(!) keer op vakantie gaan per jaar, man, weet je hoe vaak je daar van naar de bioscoop kan!? 8)7

Ieder z'n ding, maar je vind mij dan ook echt niet in een vakantie topic.

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• Roflmao
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08-06 08:04
quote:
opa_paul schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:16:
[...]

Ik zou dus nooit de 8 kopen. Alleen de 8 plus of de X.
Het gemis van de dubbele camera en de portret mode zou me teveel irriteren. In jouw geval zou ik sowieso geen iPhone kopen. Ik heb nog steeds spijt van de overstap naar Apple. Geweldig spul hè, super OS en degelijke producten. Ben echt wel een Apple fan, maar heb inmiddels voor 5000€ Apple spul in huis. De prijzen worden gewoon onbeheersbaar. 3500€ voor een MacBook?! 1150€ voor een iPhone.... Wattttt?!
Als je Android gewend bent en er goed mee uit de voeten kan dan zou ik daar gewoon bij blijven. Ik zou een galaxy S8 kopen als ik nog tevreden zou zijn met Android/Samsung. Maar de samenwerking met al mijn andere Apple producten maakt dat niet aantrekkelijk. Zou serieus graag Apple boycotten tot ze weer normale prijzen gaan hanteren. (50% winst hè... per iPhone!!)
Wat jij verteld heb ik ook overwogen. Alleen is de Samsung S8 maar 10 euro per maand goedkoper dan een Iphone 8 64 GB. Het verschil over 2 jaar is dus 240 euro... Ik vind dat verschil te klein. En ik koop het ding zowiezo zakelijk dus een beetje oneerlijk tegenover de niet zakelijke tweakertjes :+ :+ (kosten en BTW aftrekbaar).

Overigens vind ik de plus modellen te groot... Ik wacht wel 22 september af en hoe snel de toestellen leverbaar zijn. Tenzij er een rete goeie actie komt met de S8 dan zou ik dat ding kunnen overwegen, vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar de Iphone 8.

• MelvinW
  • Nu online

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
V77 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:52:
unboxing van de 8 en 8s

Die glazen achterkant ziet gewoon erg vet uit
Glas is gevoeliger voor vingerafdrukken. :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Vaniska
Wellicht was iPhone White net wat te 'racistisch', dan maar zilver he :+

• immyyy
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 16-10-2017

immyyy

...i like it

quote:
Vaniska schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:07:
Wellicht was iPhone White net wat te 'racistisch', dan maar zilver he :+
Wijsneus :+
Gewoon je iPhone customised bestellen en dan heb je de kleur die je wilt. O-)

• V77
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-01 11:53
quote:
opa_paul schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:18:
[...]

Oh Ohw.... en hij is niet echt positief over mijn nieuwe aankoop. Hahahaha. Hmmmm (Amerikanen hebben makkelijk praten. Daar is het een stuk goedkoper. Hij vindt de stap van de 8 plus 256GB naar de X 64GB zo klein dat hij die zou pakken! Tja.... de 8 is namelijk maar een geüpdatet telefoon uit 2014)
Hmmmmm
De A11 en nieuwe camera komen goed uit de review. Ook John Gruber is positief. Laten we wel wezen, los van het design heeft deze nagenoeg zelfde hardware als de X (- het OLED scherm) en is een mooie update.

3575wP # 13 x 275wP # Solar Edge # Azitmuth -35° # Helling 40° # Live PVoutput

• Vaniska
quote:
immyyy schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:24:
[...]

Wijsneus :+
Gewoon je iPhone customised bestellen en dan heb je de kleur die je wilt. O-)
Ach zo, wellicht een goeie marketing truc voor Apple, kunnen ze er nog een 0 achter plakken, want customised :9~

• bram1984
  • Nu online
quote:
Wat een domme review zeg, ik zeg het niet snel.

Design (dus hoe iets eruit ziet) falling behind other flagships? Had het ding rond gemoeten ofzo? Wat had hij daarin willen zien?

Hij vindt een $ 50.00 meerprijs t.o.v. de iPhone 7 negatief? Hoezo? Dat valt toch juist mee?

Veder: "Lacks exciting notch controversy". WTF?

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:35

Nogne

Weet niet waar hij over praat

quote:
Remy!!!! schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:43:
Op dit moment ben ik druk bezig met het nadenken welke iPhone ik wil. Op dit moment heb ik een Lumia 950XL (maak al jaren tevreden gebruik van Windows Phone, maar gezien de app ondersteuning... bekent verhaal) en ik twijfel nu of ik voor de 8 of de 8 Plus ga.
Toch zou ik adviseren om even langs de winkel te gaan om de iPhone 8 en 8 Plus even vast te houden. (Je kan ook de 7 en 7Plus gebruiken ter referentie). Dan pas kan je echt aanvoelen of het lekker in je hand ligt.

De camera van de Plus is beter, maar dat maakt de camera van de 8 echt niet slecht. Het zijn beide goede camera's. Als het echt om de camera gaat, dan zou ik voor de Plus kiezen. En anders welke telefoon je fijn vind vasthouden.

Ik gebruik nu tijdelijk de iPhone 6 (had hiervoor de 6 Plus) en heb nu de 8 Plus besteld, omdat ik vaak websites bezoek met mijn iPhone en dan vind ik die extra ruimte een stuk fijner.

>.<

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:22
quote:
motormuis schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:09:
@Nogne Volgens mij is de camera hetzelfde, maar heeft de plus nog een camera met een andere focal lenght.
@Remy!!!! Ik heb een soortgelijk dilemma. Ik kom van een Lumia 930 en de UI bevalt me uitstekend. De keuze is bij mij op de iPhone 8 gevallen omdat ik de plus te groot vind.
Ik ben begonnen met de 920, daarna de 930 en dus nu de 950XL. Van de 930 naar de 950XL was wel even een omschakeling maar was wel snel gewend. Maar ik zal eerdaags eens de winkel induiken :)

• emzed
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15-06 23:44
Een fijn overzichtje van review conclusies bij 9to5mac:

https://9to5mac.com/2017/...ne-8-plus-review-roundup/

• opa_paul
Kan deze vent een prijs krijgen voor 'meest negatieve reviewer ever'? My god!

YouTube: iPhone 8 Review: Only a Bit Better Than iPhone 7

Wall street Journal btw. 3 minuutjes.

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:42
quote:
opa_paul schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:16:
hij heeft 100% een punt.

Als je de draadloos en sneller laden accessories niet bijkoop(€130) dan is het eigenlijk een iPhone 7s.

iPhone X = high-end, iPhone 8 = mid-rang (tegen ouwe premium prijs.)

Het is een prima toestel maar 8 is gewoon marketing benaming. (klinkt beter dan 7s)

• bram1984
  • Nu online
quote:
icegodd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:43:
[...]

hij heeft 100% een punt.

Als je de draadloos en sneller laden accessories niet bijkoop(€130) dan is het eigenlijk een iPhone 7s.

Het is een prima toestel maar 8 is gewoon marketing benaming. (klinkt beter dan 7s)
Maar waarom is dat negatief? Het is niet zo dat je de 7 niet meer kan kopen. Als je aan 64 GB voldoende hebt, kun je voor een paar tientjes meer dan de 7 128 GB een 8 met de allersnelste CPU kopen.

• cips2004
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-06 21:57
Super leuk dat sommige van jullie de link van de nieuwe reviews doorsturen. Ik kan werkelijk niet wachten tot mijn bestelde 8 plus binnenkomt in. In mijn ogen de beste investering tegenover de dure X die waarschijnlijk zeer lastig verkrijgbaar zal zijn. Ik heb zelf een 6s en ben oprecht toe aan een nieuwe telefoon. 6s vs 8plus is nogal een verschil. De belangrijkste motivatie is de veel betere camera en het grotere scherm. Maar ook de snelheid, AI.. allemaal features waar ik zin in heb...

Is het al de 22e?

• bram1984
  • Nu online
Ik ga voor deze case. Combi met zwart vind ik erg mooi.

bram1984 wijzigde deze reactie 19-09-2017 18:16 (59%)

• Brabso
Op eBay staan originele leren Apple hoesjes voor de 7/8 (plus) voor €35,- incl verzending vanuit de UK

• Brabso
quote:
Tuurlijk ;)
Zie dat niet alle kleuren meer leverbaar zijn en dat de plus versie €5,- duurder is.

https://m.ebay.nl/sch/i.h...-ltd&_pgn=1&isRefine=true

• Brabso
quote:
martijnmartijn schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:17:
[...]

Hmm ik kom op een algemene pagina uit :'(
Ik heb de verkooppagina van de betreffende verkoper gelinkt daar staan ze wel tussen :)

90710

quote:
icegodd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:43:
[...]

hij heeft 100% een punt.

Alles waar hij de iPhone 8 op afkraakt is exact hetzelfde bij de iPhone X. De iPhone X is feitelijk nog steeds exact dezelfde telefoon (SoC, camera, iOS, accu, etc) alleen met een ander scherm en FaceID. Feitelijk zou je ook kunnen zeggen dat de iPhone X een iPhone 7SS is.

Of nog beter, gezien de iPhone 7 niet veel anders was dan de iPhone 6S of zelfs 6 zou je kunnen zeggen dat de iPhone 8 de iPhone 6SSS is, en de iPhone X de iPhone 6SSSSS is. Zie je hoe dom dit is? |:( 8)7

De iPhone 8 is de iPhone 8 omdat Apple hem zo noemt. En daarmee een logisch vervolg op de iPhone 7, wat een logisch vervolg op de iPhone 6S was (enz.). De iPhone X is geen logisch vervolg maar eigenlijk een "nieuwe start". En misschien zelfs een nieuwe lijn van Smartphones (zie ook bv de iPad Pro)

Verder is de iPhone 8 echt geen mid-range. ;)

• MelvinW
  • Nu online
Het EU-model heeft nog steeds de tekst Designed by Apple en de logo's van CE en WEEE op de achterkant staan. Toch jammer dat dit nog steeds verplicht is in Europa. Het US-model ziet er een stuk beter uit.

MelvinW wijzigde deze reactie 19-09-2017 21:11 (9%)

• Vaniska
quote:
ronaldm3 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:38:
[...]

Hij is er niet meer in het magisch batman black.

De achterkant is glas dus gewoon glanzend maar minder kras gevoelig en minder vingerafdruk gevoelig. :)
Nice, bij de mediamarkt kan ik hem nog afhalen vrijdag :)
Besteld!

• Vaniska
quote:
Sc0tTy schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:40:
[...]

Zelf ga ik van jarenlang WP (nu een 950) ook wss een iPhone nemen.

Het enige waar ik me nu nog echt zorgen om maak is de resolutie. De 950 Non-XL heeft een resolutie van 2560 x 1440 (564ppi) waar de 8 een resolutie heeft van 1334 x 750 (326 ppi) en de 8+ een resolutie heeft van 1920 x 1080 (401 ppi)

Deze beide iPhone modellen hebben dus een lagere resolutie dan de 950 uit 2015 (!!). Ik wilde al naar een groter scherm gaan maar ben hier toch wel van geschrokken. Zelfs als ik de 8+ zou nemen zou ik er in resolutie behoorliljk op achteruit gaan.

Zijn er andere mensen die deze switch hebben gemaakt naar de 7 of 8? Wat zijn de ervaringen?
Ben niet erg bekend met schermen en resoluties. Maar heeft Retina niet extra pixels ter compensatie? Dacht juist dat Retina het hele punt was betreft pixels.

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 12-06 21:05
quote:
Vaniska schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:42:
[...]

Ben niet erg bekend met schermen en resoluties. Maar heeft Retina niet extra pixels ter compensatie? Dacht juist dat Retina het hele punt was betreft pixels.
Retina is een marketing naam. Retina is een LCD display met een ppi van rond de 327 maar anno 2017 kan ik niet begrijpen dat ze het scherm in de 8 durven te plaatsen. Is voor mij eigenlijk wel een dealbreaker om de 8 te kopen. Had minimaal een 5" 1080p scherm verwacht of 4,7" 1080p in een kleinere body.

De iPhone X heeft een Super retina wat eigenlijk een Oled oftewel een Super Amoled scherm is. En ook dat is helaas geen QHD scherm. Maar toch vele malen beter dan het scherm in de iPhone 8.

Sommige mensen zien het verschil misschien niet zo maar ik vind het scherm één van de belangrijkste onderdelen in een smartphone en voor dat geld verwacht ik het beste.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:30
quote:
opa_paul schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:16:

YouTube: iPhone 8 Review: Only a Bit Better Than iPhone 7

Wall street Journal btw. 3 minuutjes.
Beter dan de bagger die de rest van de Amerikaanse media schrijft, omdat ze anders bang zijn niet meer uitgenodigd te worden.
wat @NotSoSteady al aanhaalde, ik hoop dat een ieder wel begrijpt dat zo'n 90% van de aanwezige journalisten op zo'n Apple Keynote voornamelijk het product ietwat de hemel zullen praten.

Je komt er bij Apple echt niet (meer) in, als je écht objectief en ongezouten je eigen mening mag geven nav first hands on.

En op zich logisch, je wil als bedrijf wel graag dat de pers postitief over je (nieuwe) product schrijven.

Dus neem die first hands on reviews van de diverse journalisten met een grote zak zout...

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:04
quote:
Citroentaart schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:16:
[...]

is de camera van de 8 veel veranderd ten opzichte van de 7? Gister was ik in de Apple store in Haarlem en daar gaven ze wel toe dat de foto's op 100% niet heel mooi waren. Ik bedoel eigenlijk de focus bij de iPhone 7 lag ook op de foto's want die zouden geweldig zijn. Totdat je ze opent op 100% in bijvoorbeeld Photoshop.
Besef wel dat dit voor iedere smartphone camera geld. De foto's zijn geoptimaliseerd voor het kleinere scherm van je smartphone, hierdoor kan er meer digitaal mee geprutst worden zonder dat het vaak opvalt. Het is inderdaad zo dat zodra ik een DSLR foto en een smartphone foto naast elkaar in Lightroom zet je het grote verschil ziet en waarom mensen het toch nog kunnen verantwoorden om zo'n 1000 euro neer te leggen voor een dedicated camera zonder fotograaf te zijn.

Zelf heb ik dus een goede camera maar ik zit toch lichtelijk te twijfelen tussen de 8 en 8plus om betere kwaliteit te hebben qua standaard foto's. Maar eens kijken of er een goede review is die de verschillen tussen die twee laat zien.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

http://tyl.nl/images/1505903901.jpg

Kom maar op met die telefoon ;)

• John
  • Nu online

John

Appeltjes

quote:
CtrAltDelicious schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:48:
[...]

Is dit een motivator voor jou om bij een volgende hoesje de variant van leer te nemen? Heb zelf geen ervaring met lederen en siliconen hoesjes, slechts van hard plastic. Voor mijn volgende aankoop wil ik óf de lederen óf de siliconen aanschaffen, vandaar mijn vraag.
De lederen variant is echt van goede kwaliteit! Heb nu al 2 jaar een bruin lederen iPhone 6S hoesje en geen enkel gebreken eraan. Het voordeel van een leder hoesje is dat het leeft waardoor het hoesje alleen maar mooier wordt. Beschadigingen krijg je wel, maar dat mengt zich weer mooi in het leer :)

Ook voor mijn upgrade weer een nieuw leder hoesje gekocht!

🚀

• Voodoo
  • Registratie: augustus 2011

Voodoo

Lurker

Ben best bereid eenmalig te investeren in een lederen cover waarvan je weet dat het kwalitatief goed zit. Als je inderdaad toch al bezig bent met uitgeven.. ;)

Nu zit ik zo eens te zoeken op Apple’s website, en weet ik oprecht niet wat ik nu wil. Ik was overtuigd de iPhone 8 silver 64gb aan te schaffen met het idee een bijpassende cover te kopen, cover kleur nog niet uitgezocht. Nu zie ik de zadelbruine cover staan, en deze kleurt best fijn bij de space grey iPhone, al zeg ik het zelf. Nu ben ik geen artistiekeling en een ramp met kleuren combinaties. Wellicht niet het goede topic, maar gave combi’s qua toestelkleur en lederen cover zijn welkom! :)

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Hoesjes van Decoded zijn ook goed, maar ook prijzig. Heb een blauwe al twee jaar om mijn iPad Air2 en die ziet er nog als nieuw uit.
Bruine case om mijn iPhone7 en die is ook ideaal. Afwerking bij de knoppen is wat minder dan bij Apple, maar in de Decoded hoesjes zit een vakje voor een bankpas of 2.

• bram1984
  • Nu online
Hier staan een aantal draadloze laders:

https://www.iculture.nl/gids/draadloze-opladers-iphone/

Weet iemand of je niet-Apple laders ook kunt gebruiken als er een originele Apple case om het toestel zit?
quote:
Krullebol.nl schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:10:
[...]

Ik krijg toevallig net een bericht van Vodafone dat mijn toestel pas week 41(iPhone 8 64GB space grey) uitgeleverd kan worden :( . Ik heb hem afgelopen vrijdag meteen besteld overigens
Dat is wel heel laat.

Het zit er overigens wel dik in dat je juist op dat toestel het langst zal moeten wachten.

• bram1984
  • Nu online
quote:
Remy!!!! schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:43:
[...]

Hmm eerst was ik niet zo gecharmeerd van de je pasjes aan de achterkant van je telefoon/hoesje, maar als ik deze zie dan lijkt het erop dat de pasjes er redelijk stevig inzitten.
Draadloos laden zit er dan niet meer in, lijkt me?

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
quote:
bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:48:
[...]

Draadloos laden zit er dan niet meer in, lijkt me?
Ja en nee (denk ik).

Ja het moet kunnen als ik kijk naar de afstand die m'n 950XL kan overbruggen met wireless chargen, want dat gaat makkelijk door m'n lederen Muzo heen en als ik hem iets optil (een paar mm) dan werkt het nog steeds.

Maar het kan mogelijk problemen geven met je bankpassen denk ik?

• Dliggy
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-09-2017
Ik ga ook voor de lederen case van Apple. Cosmos blue icm met een spacegrey iPhone 8 plus lijkt me goed matchen :*)

• YaYo86
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14:39
quote:
Dliggy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:43:
Ik ga ook voor de lederen case van Apple. Cosmos blue icm met een spacegrey iPhone 8 plus lijkt me goed matchen :*)
Alsof je je hele achterkant nog ziet wanneer er een case overheen zit..

• Voodoo

Voodoo

Lurker

quote:
YaYo86 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:56:
[...]

Alsof je je hele achterkant nog ziet wanneer er een case overheen zit..
Wat mij betreft gaat het meer over het vooraanzicht.
Mijn huidige twijfelpunt (heb nog geen toestel besteld, dus ben nog onafhankelijk qua toestelkleur):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sta open voor tips etc. _/-\o_
quote:
ja, dat is dezelfde club die de iPhone X rond 3 oktober denkt te kunnen uitleveren 8)7 8)7 8)7

(misleidend, much?)

• Vaniska
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:40:
[...]

ja, dat is dezelfde club die de iPhone X rond 3 oktober denkt te kunnen uitleveren 8)7 8)7 8)7

(misleidend, much?)
Nou, hopen dat de MediaMarkt betrouwbaarder is dan deze clowns :+

• bram1984
  • Nu online
quote:
CtrAltDelicious schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:33:
[...]

Wat mij betreft gaat het meer over het vooraanzicht.
Mijn huidige twijfelpunt (heb nog geen toestel besteld, dus ben nog onafhankelijk qua toestelkleur):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sta open voor tips etc. _/-\o_
Ik pak standaard altijd het zwarte toestel. Puur omdat het scherm dan het meest rustig over komt op je ogen.

• Voodoo

Voodoo

Lurker

quote:
bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:56:
[...]

Niet eens nodig. Is gewoon een feit. Daarom slaap je ook met je ogen dicht in een bij voorkeur donkere kamer. ;)
Dat klinkt als logica inderdaad ;)

• carpachio
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 12-06 11:27
Tip: € 10.- bij besteding van € 50.- bij Amac.nl met deze code: RCGFH65J

Dus mocht je nog een leren hoesje voor de 8/8 plus aan willen schaffen.... Scheelt € 14.- met de Apple shop.

Mocht dit eerder gepost zijn dan mag hier een kruis door....

carpachio wijzigde deze reactie 20-09-2017 17:01 (4%)

• crazylegs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 03-06 09:20

http://www.sedcrossfit.nl

quote:
ongeacht of je de X of 8 (Plus) neemt, blijkt wel weer dat de grip op de telefoon er zeer vooruit op is gegaan

En dat vind ik echt super, want ik ga (vrijwel) altijd naakt met mijn iPhones!!! Daar ik een bloedhekel heb aan 97% van alle beschikbare hoesjes/cases :F :F

Geert1976 wijzigde deze reactie 20-09-2017 20:25 (5%)

• Vaniska
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:23:
[...]

ongeacht of je de X of 8 (Plus) neemt, blijkt wel weer dat de grip op de telefoon er zeer vooruit op is gegaan

En dat vind ik echt super, want ik ga (vrijwel) altijd naakt met mijn iPhones!!! Daar ik een bloedhekel heb aan 97% van alle beschikbare hoesjes/cases :F :F
Totally bad ass.. Ik gebruik ook nooit hoesjes, zo lang je er normaal mee om gaat blijft hij echt wel netjes. M'n iPhone 4 heb ik 3 jaar gebruikt zonder enige bescherming en die heeft minimale gebruikssporen, heb verschillende mensen met een iPhone 7 gezien die hem in slechtere staat hadden, met een hoesje.

Trouwens, ik vind dat hoesjes vaak krasjes veroorzaken aan de randen van de iPhone. Zelfs de silicone hoesjes, komt dit door vuil of gewoon cheap kwaliteit?

• MikeL
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 13:48
Heb vandaag een 64gb spacegray 8plus besteld. Op My Vodafone staat dat deze klaar staat voor verzending... ik ben benieuwd!

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Hier zojuist een 8 plus 256gb space grey besteld. Kon het niet laten...ben toch erg benieuwd hoe de nieuwe zich verhoudt tot mijn huidige 7 Plus >:)

• PurpleMadness
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14:14
quote:
bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:48:
[...]

Als de release vrijdag is, wordt hij morgen pas verzonden, lijkt me.

Edit: hoe doen jullie dat eigenlijk met alle foto's op je "oude" toestel? Ik heb er na 2 jaar zo een 2500 (veelal van de kids) op mijn filmrol staan en die kopieer ik naar mijn laptop, daar pak ik de leukere uit en die gooi ik in een vast mapje die ik standaard laat syncen met mijn iPhone. Kost me wel weer iedere keer anderhalf/2 uur, dus handig is anders. Nog even de dubbele eruit halen uiteraard.

Foto's op mijn laptop kopieer ik voor de zekerheid nog een keer naar een externe HDD, mocht de boel een keer in de hens vliegen. Maar om nou te zeggen dat ik daar ooit nog naar terugkijk, niet echt.

Hebben jullie makkelijkere manieren?
Ik gebruik Google Photos om het te synchroniseren.

• V77
Morgen krijg ik m, via T-Mobile. Kan niet wachten, na de 6 is dit een mooie update naar de 8.

Ondertussen nog 2 reviews van de camera verschenen, door professionele fotografen:

http://austinmann.com/trek/iphone-8-camera-review-india

https://www.cnet.com/feat...ect-photos-san-francisco/

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:23
Hij wordt vandaag gewoon verzonden mensen. Don't panic.
Mijn iPhone 7 ging vorig jaar in de nacht van donderdag op vrijdag vrolijk van UPS Eindhoven > UPS Brussel > UPS Eindhoven om vervolgens op vrijdagochtend bezorgd te worden op mijn privéadres 10km onder Eindhoven.

Rivanov wijzigde deze reactie 21-09-2017 08:06 (13%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• V77
Ik denk dat het zal tegenvallen, volgens berichten lopen de voorbestellingen voor de 8 niet zo goed als de 6 en de 7.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:23
Via het Track & Trace nummer kun je inloggen bij DHL of UPS (afhankelijk wie 'm bezorgt) en dan zie je tijdslot.

Rivanov wijzigde deze reactie 21-09-2017 08:33 (14%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• bram1984
  • Nu online
quote:
Ja ik ga een 8 Plus nemen. Ik wil 'm vandaag gaan bestellen.

• bram1984
  • Nu online
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:25:
[...]

jij had toch ook eerst je zinnen op de X gezet? van waar de switch? (serieuze vraag ;) )
Nee, ik heb de X niet eens echt serieus overwogen. Ik kan echt NUL redenen bedenken waarom ik voor een X zou moeten gaan. Een kleiner scherm en een voor mij inferieure manier van ontgrendelen met dezelfde performance, wetende dat de OLEDS van Samsung nog eens aanzienlijk beter zijn voor minder geld.

• emzed
Ook hier van een 6 naar een 8+. Als het echt moest had die 6 nog best wel gekund, IOS11 draait er prima op. Maar ik gun m'n dochter de 6 en kijk zelf uit naar het grote scherm, batterij en goede camera van de 8+

• emzed
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:32:
[...]

ergonomie speelt niet mee in jouw smartphone keuze?

(ik zelf nog in spagaat tussen de 8 Plus en de X en voor mij speelt ergonomie een zeer grote rol)
Tja is lastig he? Je kunt je het wagen met Samsung S8 (want heel mooi en sleek), maar dat moet je maar net aanstaan.
Ik heb vorig jaar de S7 edge geprobeerd, maar dat is me zelfs als voormalig Android adept niet best bevallen.

• Vaniska
Heeft iemand trouwens nog zo een draadloos oplader Qi ding besteld? :-)
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:41:
[...]

heb een aantal weken de Samsung S8 gehad, qua ergonomie een top toestel!
Buurman, wat doet u nu? Kan echt niet

Vaniska wijzigde deze reactie 21-09-2017 10:42 (65%)

quote:
Vaniska schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:41:
Heeft iemand trouwens nog zo een draadloos oplader Qi ding besteld? :-)
heb nog een originele (2017 editie) wireless (stand) charger van Samsung zelf (over uit mijn tijd met de S8).
Dus gelukkig heeft dat ding nog een 2e leven zo met een nieuwe iPhone.

Wie had dat ooit gedacht; een iPhone via een (originele) Samsung wireless charger kunnen opladen! oOo oOo
quote:
DennusB schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:43:
Weet iemand hoe laat je het track & trace nummer krijgt van de iPhone 8 levering? Dan kan ik de tijd een beetje in de gaten houden en zo!
krijg nou tietuh!
ik dacht dat jij ook op zeker voor de iPhone X zou gaan? (ik moet echt beter gaan opletten in het vervolg ;) )

• Vaniska
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:43:
[...]

heb nog een originele (2017 editie) wireless (stand) charger van Samsung zelf (over uit mijn tijd met de S8).
Dus gelukkig heeft dat ding nog een 2e leven zo met een nieuwe iPhone.

Wie had dat ooit gedacht; een iPhone op een Samsung wireless charger kunnen opladen! oOo oOo
Toch nog een Samsung product met nut, en blijkbaar ook nog eens functioneel. Weet je zeker dat je daar niet alleen samsung meuk mee kan opladen?

quote:
Vaniska schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:45:
[...]

Toch nog een Samsung product met nut, en blijkbaar ook nog eens functioneel. Weet je zeker dat je daar niet alleen samsung meuk mee kan opladen?
nee, QI is een standaard die in de Galaxy lijn zit en dus ook nu compatible met de iPhone 8 / X

@DennusB dacht dat vooral in het begin net zo na de Keynote jij helemaal waus was over de X. Waarschijnlijk in de war met een andere Dennis :? :?

Geert1976 wijzigde deze reactie 21-09-2017 10:47 (17%)

• NotSoSteady
  • Laatst online: 15:30
quote:
Vaniska schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:49:
[...]

Gast, ik maakte een grapje :+ Don't shoot... Ik heb een Galaxy S4 gehad
Ieder z'n voorkeur, toch?
Dat snap ik, maar ik snap die haat nooit zo voor Samsung. Ik ben dit jaar overgestapt van een iPhone 7 naar Galaxy S8 en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van de hardware.

• Vaniska
quote:
NotSoSteady schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:50:
[...]

Dat snap ik, maar ik snap die haat nooit zo voor Samsung. Ik ben dit jaar overgestapt van een iPhone 7 naar Galaxy S8 en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van de hardware.
Ohja, hardware technisch zijn ze wel goed hoor, ik bedoel, een Galaxy s7 heeft ong. al dezelfde specs als de gemiddelde laptop.

Het gaat er mij meer om dat ze vol zitten met samsung bloatware waar ik helemaal geen zin in heb. Overigens vind ik de samsung skin die ze gebruiken niet handig in gebruik. Oh, althans vroeger, was het niet bepaald stabiel. Zoals ik net aangaf, ik heb de S4 gehad, das inmiddels ook al wel weer wat jaren geleden.

quote:
NotSoSteady schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:50:
[...]

Exact hetzelfde hier, heb afgelopen tijd de 7 en S8 gehad.
Hardware in de huidige Galaxy lijn is King aan de hardware van de (huidige!) iPhones.
Software is een ander verhaal wellicht, dat is een persoonlijke voorkeur.

• Vaniska
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:53:
[...]

Exact hetzelfde hier, heb afgelopen tijd de 7 en S8 gehad.
Hardware in de huidige Galaxy lijn is King aan de hardware van de (huidige!) iPhones.
Software is een ander verhaal wellicht, dat is een persoonlijke voorkeur.
Hardware vergelijken tussen Android en iOS toestellen is natuurlijk totaal niet relevant he, Android OS is een heel stuk zwaarder dan iOS. Kracht van Apple is de software, en daarom ben ik juist een liefhebber.

• bram1984
  • Nu online
quote:
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:32:
[...]

ergonomie speelt niet mee in jouw smartphone keuze?

(ik zelf nog in spagaat tussen de 8 Plus en de X en voor mij speelt ergonomie een zeer grote rol)
Je bedoelt dat de X een tikkeltje smaller is? Kan best zijn, maar waar ga ik dan zoveel meer geld voor betalen?

Bovendien kun je het toetsenbord tegenwoordig naar links of naar rechts schuiven en apps als Gboard maken typen best makkelijk en fijn.
quote:
DennusB schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:43:
Weet iemand hoe laat je het track & trace nummer krijgt van de iPhone 8 levering? Dan kan ik de tijd een beetje in de gaten houden en zo!
Pfff zenuwachtig en ongeduldig much? Je kan ook overdrijven zeg. |:(

bram1984 wijzigde deze reactie 21-09-2017 11:08 (23%)

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:05:
[...]

Pfff zenuwachtig en ongeduldig much? Je kan ook overdrijven zeg. |:(
Inderdaad, je kan zeker overdrijven in je reactie :')
Er zijn ook mensen die niet werkloos/dood thuis zitten en dus hun werk schema even willen fitten met de levering ;)

Is het al bijna vrijdag?

• DennusB
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:11:
[...]

En het verband met het tijdstip van het ontvangen van de tracking code is wat precies? De levering komt als hij komt. Of jij je code nu over 5 minuten ontvangt, of over 5 uur.

Maar verwacht je nu echt dat iemand hier gaat zeggen: "hoi, je ontvang je tracking code om 15.32"? :+
Dat hoe eerder ik die code ontvang hoe eerder ik m'n planning er op kan afstemmen misschien... lol 8)7

Is het al bijna vrijdag?

• bram1984
  • Nu online
quote:
DennusB schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:11:
[...]

Dat hoe eerder ik die code ontvang hoe eerder ik m'n planning er op kan afstemmen misschien... lol 8)7
Vrij onwaarschijnlijk. Het eerste wat je ziet is dat de zending waarschijnlijk nog niet eens bekend is (nadat de code is aangemaakt door de verzender moet het pakket nog door de vervoerder ontvangen worden en pas daarna kun je iets zien) en vannacht verandert deze in "ontvangen door PostNL" o.i.d. En met een beetje mazzel heb je morgen een tijdsblok van 6 uur te pakken. Maar goed succes met plannen in ieder geval. Hopelijk ben je thuis als ze komen. :)

• emzed
Ik heb hem bij Coolblue besteld omdat ik hun service altijd top vind. Hij staat sinds vanmorgen op 'wordt ingepakt'

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:31

Trouble

Meisje!

Mijn 8 is onderweg :9 T&T doet het nog niet, hij wordt met DHL gebracht :)

• Voodoo

Voodoo

Lurker

quote:
loekf2 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:30:
[...]

Heb je aan Duitsland gedacht ? Bv. Dusseldorf ? Mijn laatste twee iPhones komen uit Dusseldorf. De app weigert soms afhalen in Duitsland. Als je het via de website doet, wel via Duitse store, werkt het wel.
Dan onderneem ik liever een ritje naar Apple store Den Haag, om daaropvolgend een weekendje Scheveningen te doen ;) Mooie reden om er eens op uit te trekken met t vrouwtje, toch? >:)
quote:
Vaniska schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:29:
[...]

Uhm, aanraders en/of afraders geen idee, ik heb al vaker wat besteld bij de MediaMarkt en het is daadwerkelijk nog geen enkele keer goed gegaan. Wellicht heb ik dit keer geluk? :+
Het was overigens een beetje me enige kans om hem te krijgen op de dag van de release. Heb hem namelijk wat later besteld. Volgens de website had de mediamarkt in Amersfoort (woon ik vlakbij) nog wat op voorraad dus ben benieuwd.

Betreft garantie/klantenservice weet ik het niet zo goed. Volgens mij wilt dat wel prima. Heb ooit een Surface Pro gekocht bij de MediaMarkt en deze had een dooie pixel. Hier kwam ik pas na 2 dagen achter nadat ik hem al in gebruik had en deze hebben ze zonder problemen verwisseld.
Ik wens je alle geluk toe, 3x is scheepsrecht :9

• Tdem
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
Groot nieuws! Bestelling van m’n iPhone staat bij Apple nu op “verzonden”!

• Dionlinn
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 13:49
Mijn iPhone 8 Spacegray 64GB staat ook op verzonden via Apple. Kan DHL traceernummer nog niet volgen.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Mijne staat ook op verzonden. Heb traceercode van DHL :) WHOOOOP

• DennusB
  • Niet online
Tada, daar is mijn DHL tracking nummer ook! Nice :D

Is het al bijna vrijdag?

• Vaniska
quote:
CtrAltDelicious schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:33:
[...]

Dan onderneem ik liever een ritje naar Apple store Den Haag, om daaropvolgend een weekendje Scheveningen te doen ;) Mooie reden om er eens op uit te trekken met t vrouwtje, toch? >:)

[...]

Ik wens je alle geluk toe, 3x is scheepsrecht :9
Ze hebben hem nog in Amersfoorts, kan je eventueel nog een weekendje veluwe doen :+
Ben ik niet de enige die teleurgesteld is als MediaMarkt een fout maakt, haha.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:52
quote:
DennusB schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:46:
Tada, daar is mijn DHL tracking nummer ook! Nice :D
Als je niet de hele dag achter de geraniums opgehokt wilt zitten, raad ik aan de mensen die op DHL moeten gaan wachten 's ochtends DHL Express te bellen, 088 - 0552 000.

Vooral omdat DHL Express niet aan tijdslots doet. Soort best effort. Weet je ongeveer of het dag of avond levering wordt.

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Vaniska
quote:
alwaysleft schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:54:
[...]

Bron? Op website staat gewoon morgen.
Op coolblue.nl SG variant iPhone 8 64 GB, net nog gekeken :+

• Vaniska
MediaMarkt zojuist bevestigd dat ik hem kan ophalen vanaf 09:00. Nice :)

Pagina: 1 2 3 ... 9

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True