• sem0411
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 07-03-2019
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn pc gaan gamen en videobewerken

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1000 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
4gb of meer vram
16 gb ram
1/2tb hdd
100 gb sdd voor opstarten

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja het liefste msi voor de gpu en een ryzen voor de cpu Het liefst wil ik deze kast gebruiken:
pricewatch: Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik wil zonder framedrops kunnen spelen en de mogelijkheid hebben om te upgraden wanneer nodig is
Het liefst onderdelen die een beetje fatsoelijk eruit zien in de pc want ik heb een case gekozen met een window er in

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Goed advies zodat ik de juiste pc bij elkaar kan krijgen ;D

Mijn eigen idee :
Gpu : pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 6GT OC
Cpu : pricewatch: AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
Moederbord : pricewatch: MSI B350 Gaming Pro Carbon
Ram : pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Hdd : pricewatch: Seagate Desktop HDD, 1TB
ssd : pricewatch: Sandisk SSD Plus 120GB
voeding : pricewatch: be quiet! System Power 8 600W
Processor koeler : pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition

[Voor 34% gewijzigd door sem0411 op 10-09-2017 11:55. Reden: componeneten]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee