Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13
quote:
kneusteun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:48:
Heb destiny al een tijd niet aangeraakt. Deed af en toe een strike en een nightfall en dan hield het op want voor raid was ik niet hoog genoeg.
Heb wel alle dlc al gekocht en vraag me af wat er nu wezenlijk anders is.

Hoe is de leegloop nu? En is de game socialer?
De eerste twee guilds zitten nog steeds nokkie. De andere twee guilds liepen al lastig en zijn (zo goed als?) leeg.

Wat betreft het sociale begrijp ik niet geheel wat je bedoeld. Er is nog geen clanchat nee. Dat werd ook niet beloofd in de DLC dus dat was ook niet te verwachten. De discord is nog springlevend in ieder geval en genoeg mensen online. Buiten het feit dat er best een clanchat ingame had gemogen werkt de discord hier ook prima voor.

Wat er wezenlijk anders is wordt hier voor een groot deel uitgelegd: https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46504

Maak in ieder geval je eigen keus. En kies niet op basis van mensen die uiterst positief of negatief zijn. Je favoriete game hypen is makkelijk. De game waarvan je dacht dat er meer te doen zou zijn en teleurstellend is omdat je vind dat er niets te doen is ook. O-)

8GUS wijzigde deze reactie 06-12-2017 14:00 (12%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
kneusteun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:51:
[...]
Wat ik mis is bijvoorbeeld als ik public events heb dat het onmogelijk is communiceren met die mensen.
Want uiteindelijk komt het daar op neer je bent beetje aan het rondgaan om te grinden en dan kom je mensen tegen die hetzelfde doen, dan blijft het bij zwaaien en weer verder.
De vraag is wat je wil communiceren bij een public event. Inmiddels weet bijna iedereen wel hoe een PE heroic te maken. Daarbij is de gemiddelde PE binnen een minuutje of 10 wel klaar.

Nogmaals, ik begrijp de frustratie om niet te kunnen communiceren met ingame randoms, maar het zit er op dit moment gewoon niet in.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Skizzik0 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:03:
@8GUS kan je MoT niet beter uit de startpost verwijderen? Die clan bestaat nu alleen nog maar uit één speler die niet meer inlogt. Zelfs als er zoveel nieuwe aanwas komt dat de eerste 3 clans het niet aan kunnen dan wordt MoT toch niet beheerd.
Done! 👍

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
GerGio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:10:
[...]
In essentie gaat het daar om dat je lol hebt in de game. Ik vind het leuk om het met vrienden te spelen en daar kan ik echt van genieten. Ja het is soms makkelijk. Maar ik denk dat evengoed een sterk punt als een zwak punt is. Ik vind het gewoon lekker om na een dag hard werken ook een keer mijn PC aan te kunnen zetten en te kunnen geniet van een relax potje Destiny 2. Tot dus ver vermaak ik me er prima. Ik ben niet zo Die Hard dat ik al 3 karakters op top light level heb ik heb er een. die andere ben ik net mee begonnen en dus zit daar nog wel wat werk in maar dat is niet erg want ik heb alle tijd. :)
Precies dit. We moeten ons allemaal realiseren dat D2 (wellicht te veel) gericht is op de meer casual speler. Dat dit voor een looter shooter niet helemaal de juiste insteek is kan ik me voorstellen, maar dat is waar we het mee moeten doen. Ikzelf heb ook de tijd niet om super veel te spelen dus ik ben blij met de gang van zaken.

Maar de echte hardcore grinder is dat blijkbaar niet. Waarbij het dan jammer is dat deze mensen vaak zeggen dat er niks te doen is. Terecht of niet zo voelen zij dat wel. Zij hebben gewoon minder reden om te spelen zodra max level is bereikt. Gelukkig probeert Bungie dit in delen op te lossen.

Hoe dan ook, ik ben erg blij met m'n eerste Curse of Osiris legendary drop. Living Memory hand canon. Beter dan de Better Devils misschien? Ik moet m nog proberen in de Crucible :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Shad0w1 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:18:
Dus de prometheus lens is niet gefixt. En Trials gaat door.

Dat word geen trials dit weekend. Hoe de fuk kunnen ze trials laten doorgaan.
De Prometheus Lens is bij XUR te verkrijgen. Vandaar dat Trials doorgaat. Iedereen aan die lens!

En dan wordt ie generfd :P

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
kihon schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:05:
Everybody is OP, so no one is :D
Dat is denk ik welde gedachte erachter ja

ps. Crucible is niet te spelen op dit moment. Alleen maar Lenses :P

8GUS wijzigde deze reactie 08-12-2017 20:15 (16%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Moet zeggen dat ik de toevoeging van masterworks een stap in de goede richting vind. Lost het de issues op voor de hardcore grinders? Nee. Maar als ze dit systeem gaan uitbreiden naar armor en wellicht het mod systrem kan het veel potentie hebben.

Wat ik nu persoonlijk nog wel mis is een of twee extra modi voor de crucible. Maar ik ben dan ook geen hardcore speler (ahumwaarblijvenmijnmasterworksahum)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
kihon schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:08:
[...]
En niet te vergeten vanag volgende week, 3 weken lang, "The Dawning" :9~
Super vette Warlock armor te verdienen idd :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:35:
Ik ben gisteren wat verder gegaan in de campaign...level 11 nu en op weg naar Ikora.

Hoe zit het eigenlijk met die cosmetics? Kun je die alleen maar halen door de raid te halen of zijn / komen er andere opties?
Ik neem aan dat je shaders bedoeld?

Die kun je overal zomaar krijgen als je mazzel hebt. Public events, vendors, engrams, etc. De raid shaders zijn wel alleen te verkrijgen met raiden. Zo ook met raid armor.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
LieveGeit schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:36:
Hallo ik heb een join verzoek gestuurd naar GoT D2 Clan. Mijn Blizzard acc: i7myDestiny.
Heb er een geaccepteerd zojuist. Ga er even vanuit dat jij dat bent :P

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
crazyguy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:55:
Destiny 2 gaat wat mij betreft weer de goede kant op. Meer verschillende modie in alle aspecten van de game. Meer grind mogelijkheden voor loot en nu vooral masterworks en lost prophecy weapons die het grinden ook echt waardevol maken. Nu er nog voor zorgen dat het "levelen" en max light wat langer duurt en de moeilijkheidsgraad van de campains wat omhoog gaat dan komt het weer in de buurt van Destiny 1 The Taken King. Ik ben in ieder geval weer een aantal weken/maanden zoet.
Wat ik vooral mis is dat level, maar voor power level geen ene moer uitmaakt. Het wordt nergens voor gebruikt. Dat was in D1 nog wel met Iron Banner. Zou leuk zijn als ze hier ook iets mee deden nog. Verder ben ik het met je eens dat er een bepaald soort grind wel terug is. En dat is voor de hardcore spelers een aardige reden om terug te komen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
opposite schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:53:
Gisteren de campaign uitgespeeld! Hebben jullie tips wat nu precies te doen?
Ik ben nu maar wat public/heroic events aan het doen en af en toe een strike (heb een Warlock).

Oh ja ook nog een invite gestuurd naar de clan! B.Net = susanoo
Er vanuit gaande dat dit je eerste character is dan is dit een prima guide om mee te starten:

ps. invite gezien en geaccepteerd :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:14:
Ik zit inmiddels op 308 power / light level. Heeft het nu nog zin om iets anders te doen dan 'Powerful gear' Milestones?

En zijn Nightfall Strikes solo te doen voordat je op 330+ zit of kun je dat als semi-casual überhaupt beter vergeten?
Als het je puur om je power level gaat dan kun je weinig anders doen dan Powerful gear EN Exotics grinden. Persoonlijk ben ik nu ook het uiterlijk van m'n guardian aan het tweaken. Een combinatie van good looks (uiteraard) en PvP. Maar ook met het verkrijgen of maken van masterwork wapens ben ik wel even tijd kwijt. Heb er als semi-casual nu enkele gekregen (allemaal op matige wapens) en probeer er nu genoeg te dismantelen om mijn favo guns te masterworken.

Qua strikes moet ik het antwoord je schuldig blijven. Die speel ik te weinig. (af en toe voor dat ene stukje modieuze gear :9 )

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Pfff...chaining Lost Sectors kan niet mbt Faction Tokens. WTF?! Hoe krijgen ze het bij Bungie voor elkaar om iedere keer weer wat anders te verzinnen om spelers dwars te zitten. Laat ons nou gewoon spelen zoals we willen spelen.

Public Events blijkbaar hetzelfde al schijnt dit een bug te zijn....

Gelukkig was ik er al bijna klaar mee. Wellicht kom ik nog een keer terug.....in de herfst

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:32:
Nou, ik zie net de requiremens voor masterwork Solstice armor en het is een dikke vette vinger voor semi-casual spelers; op één piece is de requirement Prestige Nightfall boven score treshold en een andere piece Prestige Leviathan raid. Verder is de requirement voor het Solstice legendary spaceship dat je alle 3 armor sets Masterwork hebt. Valt mee, de 3 sets hoeven niet masterwork te zijn...maar goed, wel dus 3x de grind.

Leuk zo, een event om year one te vieren...maar als je iets als een baan of gezin hebt, zijn de exotics niet voor jou. Dan nog wat whale Exotic emotes erbij (3200 dust) en mijn enthousiasme voor het event is wel ernstig bekoeld. Niet zo erg als het leek, maar toch...3200 dust Exotic emote en de elemental glows voor je armor zijn ook nog eens 1000 dust per element. Hopelijk account wide, anders is het helemaal ziek veel dust.
Ach. Eerst was het te weinig grind en te veel voor casual spelers. Nu is het dit. Ik ben gisteren begonnen aan m'n Titan Armor. Best pittige Redux missies trouwens. Leuk!

Hopelijk kom ik in de buurt van het lvl 400 Armor. Zou wel tof zijn als ik het volledig zou kunnen verkrijgen. Op dit moment (voor het blauwe armor) zijn die orbs worden het grootste probleem denk ik. Die droppen niet enorm veel, dus nu al een dikke grind.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:21:

...zeker als je volgende week op vakantie gaat als Mayhem in Crucible komt.
Volgende week vakantie en ga nergens heen :) Maar hier was ik ook al van op de hoogte.

Wat ik niet wist is dat ik mn eigen armor aan kon doen zodra ik een redux missie binnen was. Dat is stiekem wel handig ja

Papa Probeert Gaming

Pagina: 1 2

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True