Toon posts:

Je blokkeert onze banners... Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 10:43

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Lees ook even Je blokkeert onze banners door. Daar staat het een en ander in wat de melding nog meer veroorzaakt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:30
crisp schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:22:
[...]

Heb je misschien een screenshot?

browser is edge.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Mr-Leo schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:14:
Ik krijg sinds vandaag deze melding (ik doe niet aan adblockers):

[afbeelding]
Wat verwacht je nu? Je vertelt niet eens welke browser. 8)7

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• Jesse
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17-09 13:07
crisp schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:13:
[...]
Ik kan het helaas in geen enkele browser reproduceren, dus ik heb geen idee waarom dit bij sommige mensen mis gaat... :(
Wat mij iig opvalt is dat het probleem (dwz de verkeerd gepositioneerde banner) hoort bij een specifieke maat (afmeting) advertentie. (althans, die indruk heb ik) Ik heb die afmeting (en het probleem) vandaag nog niet gezien, en ik zit nu ook op een andere machine. Mocht ik het nog eens tegenkomen zal ik zeker even op de console kijken.

De 'je blokkeert onze banners' verwacht ik voorlopig sowieso niet meer te zien omdat ik die weggeklikt heb.

[Voor 18% gewijzigd door Jesse op 25-09-2017 13:51]

• MtC
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 03-05 09:49
Firefox 55.0.3 op Win 10 vandaag ook. Screenshot kan ik niet uploaden, maar wel beschikbaar.

--handige links mogen niet van de mods--

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:54
F5 or Control + R = Reload the current page
Control+Shift+R or Shift + F5 = Reload your current page, ignoring cached content

Control F5 doet gewoon een f5 alleen

[Voor 13% gewijzigd door Mel33 op 28-09-2017 10:00]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• gold_dust
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 05-08 16:31
DXaroth schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:24:
Ook hier hetzelfde probleem met Chrome:
Ergens kan ik deze soort humor best wel waarderen. Er staat een gele banner met 'Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties en risico's tot een minimum te beperken' en meteen daaronder staat een verkeerd ge-renderde bloedirritante advertentie. En vervolgens verbazen websites zich waarom iedereen aan de adblocker gaat :) .

• Inspector
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:48

Inspector

Head of IT - DPG Online Services
Ik heb het probleem ondertussen meerdere malen kunnen reproduceren. Helaas lijkt het probleem bij Google
(DFP) te liggen. Voor nu heb ik de banner-block melding in zijn geheel uitgezet zodat deze niet meer onterecht (of terecht) getoond wordt. Het probleem is nu hoog ge√ęscaleerd binnen Google en er wordt gewerkt aan een oplossing. Verder wordt gekeken welke billboard banners we uit kunnen zetten om de irritaties tot een minimum te beperken. Ik ben het helemaal eens met de stelling dat dit schadelijk is voor de gebruikerservaring en dat dit bannerblockers in de armen drijft. Ik zal de voortgang die binnen Google geboekt wordt hier dan ook blijven communiceren. Voor nu zouden we iig van die gele banner friet verlost moeten zijn!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 10:43

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

RVPHAM schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:10:
wat me nog het meest verbaasd is dat bedrijven ongevraagd mijn data aansluiting misbruiken, om rommel naar me te sturen waar ik niet om gevraagd heb. Ik betaal deze dataconnectie en zij vinden dat ze het recht hebben om hem vol te schijten.
Men kan ook fatsoenlijk vragen of dat ik advertenties wil ontvangen. Met behulp van een adblokker zijn er inderdaad sites die dat doen.
Denk je daar ook zo over als je TV kijkt en er komt een reclameblok van 5 minuten langs? Je betaalt toch voor je aansluiting, waarom moet je dan naar reclame kijken die je tevens niet kan overslaan? Je zit verplicht naar de beelden te kijken terwijl je er niet om hebt gevraagd. Het zou verboden moeten worden.

Maar even serieus, waar maak je je druk om? En zeker hier op Tweakers waar al veel wordt gedaan om opdringerige banners te voorkomen. Je bent niet verplicht om naar de reclame te kijken voordat je een artikel kan lezen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 18-09 13:24

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ja, ik kreeg al een mail van mijn ssl provider dat ik binnenkort alle certificaten opnieuw mag aanvragen zodat ze gesigned kunnen worden met een root-ca die niet volgend jaar ongeldig is..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee