Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Retrofan
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-10-2024
Hoi,

Weten jullie wat dit precies is? https://github.com/dsaupf/HDHRProxyIPTV

Is dit een HDHomeRun emulator?
Ik heb e.e.a. geprobeerd i.c.m. minisatip op mijn Dreambox, maar ik krijg het niet werkend.
Iemand anders dit wel eens geprobeerd en werkend gekregen en zo ja, hoe?

Retrofan

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 22:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welkom op GoT. Ik mis een beetje je eigen inzet en waar je tegenaan loopt met foutmeldingen e.d. Wat is je omgeving, wat wil je hiermee bereiken?

Daarbij is eerste zin in de README.md: "HDHRProxyIPTV is an application for Windows". Dat heeft dus niets te doen in Non-Windows Operating Ssystems. Ik verplaats je topic daarom naar Client Software Algemeen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Retrofan
Hoi, mijn excuses. Dit is mijn eerste topic op Tweakers. Bedankt voor het plaatsen in de juiste categorie.

Aangezien ik geen HDHomeRun heb, maar wel een Linux receiver met minisatip, dacht ik een HDHomeRun te kunnen emuleren zodat software die de HDHomeRun ondersteunt, ook dan gebruikt kan worden, zoals bijvoorbeeld AuroraTV: Google Play: Aurora TV

Allereerst krijg ik een foutmelding m.b.t. uPNP discovery, maar ik heb uPNP wel ingeschakeld.
Daarnaast vindt de emulator geen kanalen als ik een scan doe met de Windows software voor de HDHomeRun: http://download.silicondu...run/hdhomerun_windows.exe

Ik gebruik Windows 10 professional.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het is een HDHomeRun server emulator. Het is eigenlijk een streaming proxy waarbij je een HDHomeRun op je TV aansluit, de HDHomeRunProxy op je PC draait, en TV kanalen vanaf een andere IPTV bron weer naar de HDHomeRunProxy stuurt. Dan denkt de HDHomeRun dat er TV is via een HDHomeRun Server.

Ik denk niet dat dit voor jou geschikt is en je beter naar eindgebruikerssoftware kan kijken voor mensen die iets willen 'gebruiken'. Dit is meer voor ontwikkelaars en integrators bedoeld.

• Retrofan
Zoiets dacht ik al, bedankt voor je antwoord!