ephymerous schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:43:
[...]
Thanks, die mounts zijn nog te betalen, maar die lampen? Poe best duur. Waar zit bij jou de aan/uit knop?
die nep killswitch

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ephymerous schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:43:
[...]
Thanks, die mounts zijn nog te betalen, maar die lampen? Poe best duur. Waar zit bij jou de aan/uit knop?
Ik vind het een heel erg vet apparaat, (maar dat vind ik ook van de v-max, v-rod etc etc)lolgast schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:43:
[...]
Ik heb nog een uitnodiging liggen om op zo'n apparaat te mogen rijden![]()
Hoewel het niets voor mij is om te hebben, lijkt het me wel fantastisch om een keertje mee te kunnen sturen
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
Deed mij denken aan:lolgast schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:39:
Gisteren trouwens motogp gekeken. Wat was Ducati denkende toen ze deze fairing ontwierpen
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn teammaat reed wel nog met de normale fairings..
[afbeelding]
[Voor 7% gewijzigd door mr_zippey op 07-08-2017 21:18]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04
[Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 07-08-2017 21:37]
De prijzen liggen iets lager buiten het midden van het land, Leeuwarden is voor veel mensen een eind rijden.Woask schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:54:
Guys, kom net een hele vette motor tegen op marktplaats, eigenlijk precies wat ik zoek. Namelijk een CBR125R. Ik ga binnenkort afrijden voor AVD en ben op zoek naar een A1 motor. Nou gaan de meeste CBRetjes van na 2011 (heef tin 2011 een facelift gehad) voor 2500 a 3000. Heb zelf nog nooit een voertuig in bezit gehad, maar is dit wel te vertrouwen?
https://www.marktplaats.n...624&previousPage=lr&pos=7
[Voor 37% gewijzigd door Grubeater op 07-08-2017 22:29]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.
Tijd voor een slot met bewegingssensor? Heb zelf laatst een oxford slot gekocht in een aanbieding voor $30, krijg dat kl#t$ding niet eens van slot af zonder dat die begint te piepenlolgast schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:49:
Stel, je hebt een paar maanden geleden je voorspatbord gemollesteerd door achteruit te lopen met je remschijfslot er nog op. Enfin, nieuwe erop sinds paar maandjes en opletten vanaf nu.
Dan ben je in dit geval wel echt een domme l*l
[afbeelding]
![]() | ![]() | ![]() |
Opzich een heel goed plan, maar ik ben weken aan het zoeken geweest naar een geschikt slot voor mijn motor, omdat ik geen opbergruimte heb. Ik moet er dus een hebben waar een beugel voor beschikbaar is.FragFrog schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:33:
[...]
Tijd voor een slot met bewegingssensor? Heb zelf laatst een oxford slot gekocht in een aanbieding voor $30, krijg dat kl#t$ding niet eens van slot af zonder dat die begint te piepenBij elke beweging geeft'ie een zacht waarschuwingspiepje, en als je dan binnen 20 seconden opnieuw gaat morrelen gaat'ie keihard schreeuwen. No way dat je daarmee uberhaupt je motor van z'n standaard haald zonder het te merken.
Alles wordt hier gewaardeerd! Welkom in ieder gevalZal ik me hierbij dan ook nog eens officieel melden in dit topic? Ik begrijp uit de topicstart dat Virago's niet gewaardeerd worden, enfin, ben lekker toch erg blij met mijn oude bak, puh
Jaaaa jaaa... stel je eens voor:lolgast schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:36:
[...]
Alles wordt hier gewaardeerd! Welkom in ieder geval
quote: eenOfAnderePipo
Ja, superblij meeblabla voel me echt motorrijder bla bla ...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Enige optie die ik dan nog kan bedenken is onderstaande:lolgast schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:51:
[...]
Touché![]()
[...]
Oke, mijn andere argument dan. Verschrikkelijk. En hartstikke onpraktisch. Bij elke potentiële rit dat tasje meenemen voor een touwtje? Ik zie het mezelf nog niet doen
![]()
[...]
Dan hou jij het langer vol dan ik steeds...Afslaan lijkt nu verholpen na 2 keer afstellen. Koelvloeistoflekkage speelt nog steeds. Daar is hij ook al 2 keer voor bij de dealer geweest. Het zijn elke keer maar een paar druppels (zeg 5 à 10) bij stilstaan dus ik ga er niet meer voor langs.
Het begint op slowchat te lijken, maar:R0y. schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:00:
[...]
Enige optie die ik dan nog kan bedenken is onderstaande:
[afbeelding]
Of zo'n leuk karretje!
Hey, een after market stuur zo te zien, heb er ook een van ABM gemonteerd op m'n cbr. Maar wat nou het verschil maakt op een MT-07 tov standaard?Stacheldraht schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:34:
Damn zo'n mt-07 rijdt best lekker zo te zien (mooi geluidje ook)![]()
[video]
[Voor 20% gewijzigd door steveman op 08-08-2017 13:20]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Haha soldatenzakken, nee doe mij maar de panniers als er iets mee moet.Least Inkling schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:49:
@lolgast http://www.wunderlich.de/shop/de/beintasche-44880-100-1.html
Kijk eens wat makkelijk, nog stoer ook
Herhaling is de beste leermeester, LUID IS UIT !
Da's inderdaad erg jammer, moet je alsnog een ****-slot (4 sterren, of...?) ergens vandaan toveren.
Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them
Virago's niet gewaardeerd?FragFrog schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:33:
[...]
Zal ik me hierbij dan ook nog eens officieel melden in dit topic? Ik begrijp uit de topicstart dat Virago's niet gewaardeerd worden, enfin, ben lekker toch erg blij met mijn oude bak, puh![]()
[...]
De nieuwe Rebel vind ik best tof en krijgt ook aardig wat positieve reviewsChaot schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:27:
Tja, hier in Spanje kan je niet direct voor je A gaan, maar verplichten ze je om 2 jaar met A2 rond te rijden.
Tel daarbij op dat de meeste van m'n kilometers in Madrid stad zijn + dat mijn vriendin de moto ook gebruikt, en ze een echte Spaanse is van 1m56, dan begrijp je de kleine versie misschien beter.
Als de 2 jaar om zijn ga ik wel de belasting betalen voor het volle A rijbewijs (geen examen, vraag me nu niet waarom) wil ik wel iets groters. Maar in de tussentijd vermaak ik me prima en raak ik steeds meer en meer gehecht aan het beestje.
Een verbruik van 3.3 l/100km helpt ook goed bij de lange tochten.
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[Voor 5% gewijzigd door A13X op 09-08-2017 18:26]
Awesome
[Voor 22% gewijzigd door lolgast op 09-08-2017 20:46]
Welke kettingbeschermerPilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:33:
[...]
De bovenste kettingbeschermer mag ook wel wat langer zijn of niet ?
[Voor 31% gewijzigd door lolgast op 09-08-2017 20:44]
Zo zit het bij mij (En bij de meeste andere motoren)lolgast schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:47:
[...]
Ninja edit![]()
Maar zoals vaker gezegd: Bij het ontwerpen van deze motor stond praktisch niet hoog op lijstje volgens mij
Bij de tweede lichting hebben ze het wel verbeterd zie ikPilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:49:
[...]
Zo zit het bij mij (En bij de meeste andere motoren)
[afbeelding]
Die gaat dus helemaal tot aan het einde van het achterste tandwiel. Dit scheelt zo enorm veel meuk wat anders overal naartoe vliegt.
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk groter dan in theorie
[Voor 10% gewijzigd door Bommes op 10-08-2017 18:56]
Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them
Als je kleine tandwiel er zo uit ziet moet je het vervangen.Osiris schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:57:
[...]
De bandenboer waar ik laatst was trok aan de ketting achteraan het achtertandwiel en zei dat 'ie nog heulemaal niet versleten was. Nu is dat sowieso een dubieuze test én het zegt niets over de tandwielen zelf natuurlijk
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ja, dat idee had ik dus ook toen ik vorige maand een lange rit ging maken richting de Ardennen. Spulletjes mee (kleding ed) en een rijpe banaan in de topkoffer zodat - mocht ik onderweg honger krijgen - ik nog wat kon eten. Helaas had ik me er niet op ingesteld dat m'n topkoffer tevens dienst doet als kas, want na 3 uur rijden zag de banaan er zo uit (en deze foto is op deze manier genomen omdat ik de banaan over m'n schouder weggooide):Bommes schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:42:
In Val d'Isere tank ik de Vepsa weer vol, koop een appel, een blikje cola en een Banaan.
Krachtvoer voor de motorrijder.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate
Ik zal zo eens een fotootje maken van het spul op m'n MT, maar 't lijkt me niet dat er veel anders aan is dan dat 't bij de RN (origineel) is.xos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:28:
Geen idee, zoals ik zei vermoed ik dat de rn32 en de mt-x hetzelfde zijn maar dat hoeft natuurlijk niet. Als jouw abs kabel met crappie kabelbinders vast zit en eens los getrild voldoende speling heeft dat het de remschijf kan raken dan heb je hetzelfde probleem. Zo niet dan is er niks aan de hand. Ik gebruik inmiddels kabelbinders waardoor het ook niet meer kan voorkomen.
Weet iemand of dat bij gelijke remdruk de vertraging van een motor lineair is?
[Voor 18% gewijzigd door Will_M op 13-08-2017 13:48]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Met Razer bedoel je... Racer, of Fazer? Als je dat laatste bedoelt zou ik een Fazer halen, topmotortjes zijn datfjux schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:56:
[...]
Zit te kijken naar een goedkope motor om mee te beginnen.
Nu zit ik te denken aan een Honda CBR 600f of een Razer.
Goh, een overheidsorganisatie die met z'n tijd mee gaat... Ongelofeloos.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
[Voor 6% gewijzigd door daredha op 12-08-2017 16:05]
Panini schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:33:
Daarover gesproken eigenlijk. De meeste mensen hebben toch wel een droommotor denk ik. Welke motor zouden jullie graag toevoegen in je garage als je er één uit mocht zoeken bij de dealer?
Niet eens in de echte Honda kleuren?HTT-Thalan schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:35:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
in die kleur, met alle mogelijke accessoires erop natuurlijk.
In Nederland heb je er zo weinig aan..Joopieboy schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:52:
[...]
Wil er nog eens mee rijden, zo een ding lijkt mij echt serieus gaaf
Super Duke (GT) natuurlijk!Panini schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:33:
Daarover gesproken eigenlijk. De meeste mensen hebben toch wel een droommotor denk ik. Welke motor zouden jullie graag toevoegen in je garage als je er één uit mocht zoeken bij de dealer?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hoe vaak ben je nu daar geweest ondertussen?steveman schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:18:
Meh, laatste keer Lelystad... ziek naar huys
Begon al wat last van m'n keel te krijgen gisteren, daar kon ik wel om rijden. Maar in de tweede sessie werd ik wat duizelig bij het draaien van m'n ogen... dat moet je toch echt stoppen.
Zit je op de snelweg terug naar huis en denk je "goh 't gaat eigenlijk best wel" maar dan op het klaverbad met al dat gedraai weet je weer waarom.
Baal al met al wel, 't was linksom vandaag en het ging niet eens zo gek.
Zal het onthouden. De Alpen staan zeker nog op de agenda voor een lange rit. Heb tot nu toe elke keer slechts kleine tripjes gedaan, echter wil wel een keer een week cruisen. Ben sowieso weg van de Alpen sind mijn eerste wintersportweken.Bommes schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:57:
[...]
Ik heb op veel plekken al gereden maar de Alpen blijven toch magisch, de uitzichten, de natuur en de 1000de bochtjes
Heb je de kans rijd dan een keer de Route des Grandes Alpes.
Het kan makkelijk in 1 weekje, dagje heen over de snelweg + hotel ergens bij het meer van Genève.
Dan blaf je die hele route in 2 of 3 dagen naar het zuiden af. Draai aan de zee om een rijd de zelfde weg terug..![]()
Of rijd de route Napoleon naar het zuiden en deze naar het noorden.
[...]
Daar ga ik even over nadenken.
Voor de hand liggend zou een dikke allroad zijn.
Maar zoals misschien wel opvalt aan mijn berichten krijg ik er ook wel een kick van om met iets afwijkends te rijden en daarmee dingen uit te halen die je er niet van zou verwachten![]()
Maar ik denk dat ik toch voor iets allroad achtige zou gaan maar dan een erg lichte fiets. Iets van Husqvarna, een 1 pitter.
Ja maar wat is de duurste productiemotor dan?
De Duc Diavel past ook wel in dat rijtje toch?Stacheldraht schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:25:
Hmm ik heb niet echt een droom motor. Voor woon/werk verkeer zou mijn droom motor de nieuwe Honda African Twin zijn. Daarnaast hoort echt een muscle bike bij mij zoiets als een Harley V-Rod, Yamaha XJR etc, etc.
[Voor 12% gewijzigd door Panini op 12-08-2017 17:36]
Volgens van die stomme lijstjes-websites een Ecosse (nog nooit van gehoord):
Ja ik ging natuurlijk even zoeken na mijn post.. maar ik vind niet wat ik van de week zag rijden. Denk een flink aangepaste 701 enduro.Panini schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:28:
Zal het onthouden. De Alpen staan zeker nog op de agenda voor een lange rit. Heb tot nu toe elke keer slechts kleine tripjes gedaan, echter wil wel een keer een week cruisen. Ben sowieso weg van de Alpen sind mijn eerste wintersportweken.
Husqvarna zijn toch niet echt allroad fietsen? Welk type denk je dan aan?
Ik vind van wel, ooit bijna 9 jaar een ZZR1100 gehad en wilde niets anders, toch gedaan en geen spijt gekregen.ShininNL schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:13:
Tja is er leven na de ZZR1400 voor mij vraag ik me af.
Nog even een foto van mijn ZZR 1100 en mijn huidige Versys 1000.ShininNL schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:13:
Tja is er leven na de ZZR1400 voor mij vraag ik me af.
Heb ik van de week ook gezien op YouTube, die gast rijd gewoon te snel. En als hij daar bekend is (zal wel) is het een dumbass. Hij mag blij zijn dat hij zijn verhaal nog kan vertellen, het schrikt anderen wel af denk ik. Ik zag v.d. week hier op tweakers ook een filmpje van iemand die ging inhalen voor een blinde bocht.
[Voor 44% gewijzigd door Winkiller op 12-08-2017 20:37]
Heb je daar in NL NFC voor nodig? Hier in Zweden kan het via een QR code op het kentekenbewijs, in combinatie met het lokale equivalent van de RDW app. Er is een soort digid app hier om dergelijke dingen te ondertekenen. Daarmee kun je ook gelijk online een verzekering afsluiten, en geld overmaken.
Dat kabeltje aan de onderkant van de achterbrug loopt inderdaad een beetje "vreemd" maar wordt wel voldoende beschermt tegen contact met de remschijf én achtervelg volgens mij.xos schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:39:
[...]
Motor staat nu niet thuis dus kan het niet controleren maar afgezien van wat mods lijkt dit hetzelfde constructie. Dat stukje plastic helpt niks. Het gaat om de kabelhouders op de achterbrug. De kabel kan daaruit vallen en heeft dan voldoende speling om de remschijf te raken. Met een kabelbinder is dat nu definitief opgelost.
Bevalt je stand nog steeds en hoe hoog kan de motor ermee worden opgetild?. Heb weer wat meer plek in de schuur en wil nu echt iets hebben om de motor omhoog te brengen tijdens het sleutelen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Werkt goed, zoals @PilatuS al zei hebben meerdere mensen hier een Rammount met X-grip.Sorbo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:40:
AVB Gehaald![]()
Snelle slalom, stopproef, noodstop, achteruit inparkeren, uitwijkoefening, halve draai en de langzame slalom moeten doen. Alleen bij die laatste door de zenuwen een foutje gemaakt, maar de tweede keer ging die prima
Hopelijk komende week mijn AVD examen inplannen (wachttijd schijnt helaas vrij lang te zijn).
Iemand nog tips voor een goede, solide motorhouder? Mn telefoon (s8) is waterdicht, maar met de hoes er omheen passen de telefoon-speicifieke houders niet meer. Bovendien wissel ik vrij vaak van telefoon, dus een universele houder lijkt me het handigst.
Iemand ervaring met dit soort houders?
[afbeelding]
[Voor 14% gewijzigd door Grubeater op 13-08-2017 17:14]
Dat zijn vooral mensen die als een zombie achter het stuur zitten, starend naar de horizon. Mensen die hun volledige hersencapaciteit nodig hebben om 't voertuig waar ze in/op zitten te besturen, en geen ruimte meer over hebben om na te denken over de/een verkeerssituatie, standaard 50 rijden waar je 70 mag, etc.TheBrut3 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:49:
[...]
Het gezicht van de motoragent? Stiekeme crush?
Als ik dit soort filmpjes zie merk ik altijd weer wat een pannenkoeken er rijden op onze wegenAl ken ik persoonlijk ook mensen die helemaal in paniek raken als ze iets politie-achtigs op de weg zien.
Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.
Least Inkling schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:28:
Jeez...slecht weer geweest zeker dit weekendeen "paar" bladzijdes mogen bijlezen
Echt belachelijke prijzen. Als ik een sleutelproject zou willen beginnen zou ik een Kawasaki 454 LTD kopen. Die dingen kosten tweedehands echt niets en er zijn hele leuke bobbers van te maken:kneusteun schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:10:
Wie zocht er ook alweer een cagiva elefant?
Diegene was een xtz660z te duur, maar houd je vast.
https://www.marktplaats.n...ocial&utm_content=app_ios
Zoals verwacht zijn die 900's ook niet te betalen
Ik blijf er bij dat ik 't vreemd vind om dit nep te noemenJoopieboy schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:12:
[...]
Ja nep ja, zo kun je toch nooit laten zien hoe je moet rijden, bochten aansnijden, kijk en stuur tips en trucs. Daar leer je meer van als een beetje houterig en voorzichtig te gaan rijden... Ik heb ook wel eens bij @caesar1000 voorgereden met de leen 'alp en wat bochtjes laten zien.
fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020
Ik heb ook zoietslolgast schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:09:
Heb ik ook nog iets aan zo'n Ikea bezoek van mijn vriendin? Jazeker! Blijkbaar hebben ze een nieuwe lijn (Eket) en dat past precies tussen onze meterkast en 'motorhok'. Mooi om de helmen in te plaatsen met de laarzen erboven!
[afbeelding]
Tijdens het rijden is de snelheid van het ding okay.DraZ666 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:16:
He @Bommes , die TomTom van jou, isdat nou wat in de bergen? Ik vond in de showroom dat ding een beetje langzaam aanvoelen. Dat is wat mij het meest irriteert bij die dingen, je heb een paar bochten combis en hij is de weg kwijt of het scherm blijft achter op de realiteit. En is hij nou echt volgelopen tijdens je laatste trip in de regen?
[Voor 8% gewijzigd door Bommes op 15-08-2017 11:57]
[Voor 5% gewijzigd door Bioflap op 15-08-2017 10:21]
M8 met afstandsbus zie ik niet veel.PilatuS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:10:
[...]
Die dingen zijn voor 10 euro toch ook wel te krijgen. Zelfs bij een motorzaak bij mij in de buurt hebben ze die voor 12 euro liggen. Ga je online kijken kan het nog flink goedkoper.
Heerlijke motor hoor, ziet er erg goed uit! Ik heb nu een maandje of 3 een GSR600. Die bevalt ook echt heel goed (zeker voor een beginnende rijder).R0y. schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:06:
[...]
Met een beetje geluk, mag ik morgen de GSR 750 ophalen! Er komen valdoppen op, paddock bobbins en mijn bestaande 12V setje bouwt hij over en schakelt hem dan gelijk op het contact i.v.m. lekstroom.
Hopen dat het nog een beetje goed weer word zodat ik in mijn vakantie nog een flink toertje kan doen
Tesla MX - Leaf 2.zero
Of als je nog studeert.Stacheldraht schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:40:
[...]
Op een Universiteit
* Stacheldraht zit dagelijks tussen de knappe studentes![]()
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Al sinds ik motorrij zorg ik dat elke motor die ik rij zsm (bij de 1e bandenwissel) haakse ventielen heeft. Nooit meer klooien met luchtpompenLeast Inkling schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:48:
Ergernissenlijstje:
5. Luchtpompen bij tankstations waar de slang een stalen opzetstuk heeft, waardoor ie niet past
Voor de rest heb ik wel een leuk leven hoor..
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
[Voor 55% gewijzigd door HTT-Thalan op 16-08-2017 17:15]
[Voor 10% gewijzigd door charrel op 17-08-2017 09:22]
[Voor 10% gewijzigd door Reloader op 17-08-2017 16:51]
Zoiets?radium6969 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:07:
^ Even extra info, Bij de choppers/customs zijn vaak ook brede achterbanden gemonteerd, die lekker 'vierkant' gereden zijn. De eerste keer dat ik op mijn Vmax stapte met de oude banden, leek hij om te willen vallen in de bochten. De transitie was echt heftig...
Bandjes vervangen en lekker gaan sturen en nu geen last meer van spoorvorming en het 'omvallen'. Echt een bizar verschil.
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
[Voor 39% gewijzigd door FragDaddy op 17-08-2017 16:32]
Have a wheelie good weekend!
Ik zag tijdens mijn trip vorige week nog 2 Duitsers op dergelijke husky's rijden.charrel schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:56:
[...]
De xchallenge heeft 54pk de husky 701 heeft 75pk en met een meer open uitlaat rond de 82-84pk.
Dus dat is best de moeite op 140 kilo.
Helaas waren ze uitverkocht en komen ze waarschijnlijk in oktober weer. Wachten op volgend jaar dus, dan maar even proefrijden op een nieuwe africa Twin.
De mijne heeft ook UK plates:ejdvandenberg schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:11:
[...]
Wij doen min of meer hetzelfde rondje, maar een stuk langzamer. Zijn tot nu toe in Glasgow en Ardnamachuran geweest, zitten nu op Skye en gaan vanaf morgen de NC500 doen. Gaan 2 weken totaal.
De VW campers zie je hier super veel, maar ik heb er tot nu toe geen met NL kenteken gezien dus we hebben elkaar gemist...
[Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 17-08-2017 23:10]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ja ook zo een leuk model! Cruisers zijn wel mijn ding, zo mag die nieuwe Intruder 1800 er ook wel wezen.Stacheldraht schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:51:
[...]
Zowel de V-Max en de V-Rod zijn beide heel erg gaaf. Zou leuk zijn als Kawasaki weer eens met een powercruiser zou komen vroeger hadden ze een voor die tijd erg gaaf ding. De Kawasaki ZL900 Eliminator
[Voor 62% gewijzigd door radium6969 op 18-08-2017 12:55]
Ik kwam vorig jaar een zwarte Kawasaki vulcan tegen. Dat vind ik ook wel een stoer ding! Mat zwartradium6969 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:36:
Ziet er vanaf de buitenkant niet zo heftig uit, rijd wel erg comfy!
[afbeelding]
[...]
Ja ook zo een leuk model! Cruisers zijn wel mijn ding, zo mag die nieuwe Intrude 1800 er ook wel wezen.![]()
[afbeelding]
Mwow een mooie custom oid (bobber of hoe het ook heet) vind ik erg mooi en qua cruisen dikke prima. Maar idd zou niet mijn voorkeur hebben maar een keer erop rijden is gewoon zwaar klote.lolgast schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:57:
Ik vind een hoop motoren leuk/mooi, maar zo'n cruiser kan ik om een of andere reden nooit echt de kijk op krijgen. Met voor zover ik kan bedenken als enige uitzondering de xDiavel. Het zal vast comfortabel rijden, maar qua looks doet het bij mij niet veel.
[Voor 50% gewijzigd door Joopieboy op 18-08-2017 13:09]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[Voor 5% gewijzigd door Leviathius op 18-08-2017 13:14]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details