Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Zuaro
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 12-11 13:43
Wie op CAM? Cavani of Mbap?

• Julian-Intel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 01:34

Julian-Intel

"Intel speelt een mind-game"

Iemand tips voor verbetering(en) voor onderstaand team?

budget: 200k :)

https://www.3dmark.com/fs/13714331 1080TI - 2.126MHZ OC LUCHT

• Er_Damn
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-11 09:32
Ook ik heb de afgelopen maanden niet stil gezeten en speel nu al een tijdje met de onderstaande teams (om en om voor conditie).
Helaas lukt het mij maar niet om tot Div. 2 te promoveren en ben ik door mijn creativiteit heen.
Ik heb nu bijna 300k coins en zit te twijfelen om Griezmann en Kante toe te voegen. Hebben jullie misschien nog betere tips?

Fifa 1

Fifa 2

• Unione.
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-10 15:48

Cristiano Ronaldo, Lionel Messi and Harry Kane are the #FUT 18 #TOTY Attackers! Available today for 24hrs from 6pm UK.

• Er_Damn
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-11 09:32
Ohh shitt. Tijdens mijn inkopen voor de Marquee Matchup per ongeluk een bod gedaan op Vilhena van 9900 coins. Hahaha pffff, dag coins.

Edit: Nu met foto.... :'(

https://tweakers.net/ext/f/xoYOtiP1HTEjBxULEZ57CrCC/thumb.png

Er_Damn wijzigde deze reactie 16-01-2018 10:31 (40%)

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-10 08:41

ajaxalex

`Kroon

Hij is eindelijk binnen! (costa) Denk dat ik voorlopig klaar ben.

• Julian-Intel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 01:34

Julian-Intel

"Intel speelt een mind-game"

vond deze op twitter
>:) :+

Julian-Intel wijzigde deze reactie 18-01-2018 16:36 (47%)

https://www.3dmark.com/fs/13714331 1080TI - 2.126MHZ OC LUCHT

• Unione.
Vandaag m'n hele team verkocht en Ronaldinho 89 met daar omheen een relatief goedkoop team gekocht. Sinds lange tijd weer eens zin om een potje te spelen.

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 05:22
De afgelopen weken met het oog op de toty's ongeveer 80 pakjes gespaard, rewards, drafts, league sbc... dan krijg je Kante in de toty's dan wil je Kante en vanavond met nog 4 pakjes te gaan en echt geen ene reet gekregen.... een blauwe flare!

Met dit team ben ik super tevreden :)

Ik zal maar niet zeggen wat in het laatste pakje zat.... packluck is bizar tot nu toe.

• Drossie
  • Laatst online: 06:37
quote:
Fraaank schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:10:
[...]

Als ik met m'n Calcio A squad speelde in een 4321, speelde ik op links met PTG El Shaarawy en PTG Gomez op rechts op 7 Chem. Ging wel prima.
Ik speel met Perisic op LM en Insigne op RM.
Nu wel even omgewisseld omdat ik net de IF Insigne kocht en omdat die anders maar 6 chem heeft.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14-11 17:09
quote:
Vissert schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Holy fuck dit kan een hele goed patch worden. Kort samengevat:

- Kickoff glitch
- Schaduws in stadions
- Het thuis en uit spelen gezeik in de WL
De shirtjes oplossing werkt alleen nog niet altijd :P

https://tweakers.net/ext/f/ckaQ4VBpaLmfnS5oXHHc62gt/thumb.jpg

• ajaxalex

ajaxalex

`Kroon

Nou Allan gaat vanmiddag zich bewijzen.
Heeft er iemand mertens 88 gebruikt? Die kan ik net aan halen denk ik.

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12-11 21:32
Dit moet het dan maar worden:

Switch ingame naar 4312 of 4321 waarbij Aké naar CDM gaat. Wil van der Sar nog halen als keeper en eigenlijk nog 1 of 2 icons, maar centen centen centen. Misschien IF Dost inplaats van Locadia...just for the lolz.

• WSL036
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-11 16:45
De beste tot nu toe?

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23:18

Leoon.

waka waka hey hey

Hebben jullie ervaring met 4222 of 4312 (met 2 kleine snelle spitsen; SBC Giovinco en Mertens) of dat lekker speelt?

Speel nu met dat team 4231 met 3 cam maar het speelt niet lekker dat team, dus wil wat veranderen.

Hoe het nu is, is het zo:

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Bossie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Ik heb SBC Cavani ook, maar kon er weinig mee helaas want qua stats was hij veelbelovend.
Hoe gebruik je hem?
Eerst geprobeerd als ST en toen was ik best teleurgesteld. Toen deze opstelling als CAM, (volgens mij instelling false 9, kan ik wel voor je nakijken als je dat wil).

Dit is in ieder geval het fijnste team wat ik ooit gehad heb. Neymar, Alessandrini, Cavani & Mbappe (die ook echt meestelijk is, had niet verwacht dat hij ze ook makkelijk er in kopt etc.)

Stats Cavani: 63 games, 56 goals, 59 assists. Online of SB legendary

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• ajaxalex

ajaxalex

`Kroon

quote:
Ik won de eerste 3 potten, redelijk makkelijk. Vervolgens in de finale 2-1 verloren van onderstaand team. 😅

• Fraaank
Dit moet het dan maar worden deze weekend league:

Wil switchen naar 41212(2) of 4231 waarbij Aké CDM wordt. Klaassen staat erin, want...weet even niet wie er anders wel inpast. Ben ook benieuwd of een ICON-goalie nu zoveel impact gaat hebben.

• Joster
quote:
Vissert schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Haha hoezo? Ik kan maar 3x wisselen en heb geen tweede team die fitness nodig heeft. Daarnaast wissel ik altijd dezelfde spelers.

Als ik verdedigend wissel is het altijd meunier futmas. Die kan overal op het middenveld en als back. Mijn voorste linie wissel ik nooit dus aanvallend breng ik altijd Suarez voor een middenvelder. Heb ik nog futmas Lingard voor de fun.

Moet ik dan bewust het risico nemen door hoge rated spelers mee te nemen als wij de matchmaking van EA niet kennen?
Haha ik vind het wel logisch hoor, snap het wel. Maar als mensen met een full icon / toty team waarbij de laagste speler 88 Zanetti (en daarna Gullit 90) is aan komen zetten, tja dan vind ik het vrij treurig eigenlijk:

Edit, verkeerde foto geplaatst:

https://tweakers.net/ext/f/68LUFD8lwWXzUMq1807xwMEW/thumb.jpg

Joster wijzigde deze reactie 25-01-2018 22:24 (6%)

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 04:21

Royz

Kleurenblind!!

Sjonge, gisteravond mijn rewards open gemaakt van afgelopen weekend. Nog nooit een icon gepackt :)

PS

weet iemand de schedule van vandaag? Ik zou wat NL'se spelers willen volgen maar ben bang dat ieder op zijn eigen platform gaat streamen.

Royz wijzigde deze reactie 26-01-2018 11:41 (29%)

Fotografie Vlogs & Drone videos

• Leroyb87
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 13-01 09:29
quote:
DeBers schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:09:
[...]

Ik heb met de account gelinked. Het lukte mij eerder niet door de app authentication.

Wat moet je hier voor doen?

Gewoon de easports stream kijken is genoeg toch? Zet ik hem gewoon non stop op mijn pc aan.
Klopt maar volgens mij moest je voor gister al geconnect zijn :)

Edit:

Leroyb87 wijzigde deze reactie 27-01-2018 17:40 (8%)

• El Profesor
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 14-11 08:58
quote:
Joster schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:51:
[...]

Ik ben er ook naar geswitched maar heb het nog niet geprobeerd :D Nog bijzondere settings aan custom tactics of player instructions gedaan?
Vooral de rechts- en linkshalf moeten mee terugzakken anders liggen er behoorlijke defensieve gaten op de flanken vind ik. Zo heb ik het qua instructies, tactiek en team:

Instructies
Beide cm: achterblijven tijdens aanval
Rechts- en linkshalf: terugkomen bij verdedigen
CAM: voorin blijven
Beide spitsen: in het centrum blijven

Tactiek
http://i66.tinypic.com/2vtuogi.jpg

Team
http://i68.tinypic.com/2v9yykp.jpg

I like how you keep the mouse running...

• Leroyb87
Mijn grootste overwinning op legendarisch deze fifa :

Met mijn budget team😂

• Leroyb87
Zoo heb mijn team wel aardig ''klaar'' als zijnde team om even mee te spelen en met de rest investeren en mijn keeper en LA nog te verbeteren.

Vinden jullie ervan ?

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:03
Beste tweakers,

Graag zou ik jullie advies vragen voor mijn team. Ik merk nu toch dat ik in SB wedstrijden op wereldklasse tegen mijn max aan loop en potjes tegen TOTY en icon teams ga verliezen. Even los van dat ik zelf gewoon beter moet worden wil ik ook in mijn team gaan investeren..

Dit is mijn huidige team. En ik heb 40k op de bank..

Ik speel een systeem waarbij mijn spits fungeert als target-man, maar ook wel in de diepte aangespeeld kan worden. Morata maakt ze echter niet af. Mijn topscorer is Alli. De andere CAM spelen erg naar binnen en duiken dus ook vaak in de 16 op ipv aan de zijkant.

Wat zouden jullie doen? 40-50k aan bijvoorbeeld lukaku uitgeven? Of ben ik beter af met meerdere investeringen zoals een Gabriel Jesus en Coutinho?

Of zien jullie andere punten om op te verbeteren?

Ik hoor het graag :)

DeBers wijzigde deze reactie 30-01-2018 19:32 (3%)

• bbblije
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12-11 14:29
Er ist da

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• RenoD87
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 08-11 09:11

RenoD87

Arnhem

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
Ik was hier mee bezig :

Tot dat ik dacht: tjemig dat is ff 60k sowieso.
Dus Monreal weer terug in mijn team gedaan en mijn geld geïnvesteerd in Totw Quaresma 85, was 32k.
Dat gaat vaak meer waard worden.

Ben wel klaar met die te dure sbcs, gewoon investeren in goede snelle totws. Die worden meer waard.

Trouwens die otw spelers... Ze zijn nu niet beter dan hun gewone evenaren en het is maar de vraag of ze stijgen in hun eigenschappen.

Ga, als deze hype over 6 dagen is afgelopen, Sigurdson cam 84 otw kopen. Zal dan vast dalen. De otws zijn nu te duur.

• Harribo
Voor mensen die nog sbc Couthino naar Barcelona willen completen.
Staan ook ingevulde sbc's op andere sites maar in mijn ervaring rent dan ook iedereen erop af. Vandaar dat ik het hier post.
De andere sbc Liverpool heb ik helaas niet meer paraat.

Hoe duur deze was weet ik niet maar ik zoek vaak tot 800. Sommige zijn duurder. De zilveren cv bijv.
De rechtsback lijkt mij ook gewild, die zou ik het eerst kopen.

Edit : zie dat hier de namen missen, excuses, leer voor de volgende keer

Harribo wijzigde deze reactie 05-02-2018 11:46 (16%)

• bbblije
quote:
Bean77 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Op basis van mijn 41212(2) heb ik het wel lastig tegen 442. In WL geanticipeerd door tegen 442 teams ook 442 te gaan spelen en dat werkte bij mij super positief. Bergkamp eruit voor SIF Lozano en hij en Ronaldinho op de flanken met Pele en Gullit voorin.
1 cm zet ik op stay back (vieira), de ander neutraal (IF Pogba). En de rm/lm naar de 16 bij voorzetten. Rest zoals gebruikelijk.

Wat een team zeg _/-\o_

• Leroyb87
Iemand deze al eens opgevallen; ?

Leroyb87 wijzigde deze reactie 06-02-2018 17:18 (26%)

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 00:28
Heb net even die SBC Cultural Exchange gedaan. Krijg ik uit mijn megapack dit :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ https://tweakers.net/ext/f/a9sYcC2ljEHEQnl2yDNgBmcX/thumb.jpg
Ik had al Dani Alves toty gepacked, maar dit slaat alles :P Eindelijk is het geluk eens aan mijn zijde met Ffia _/-\o_
Nu was ik al bezig met mn club verkopen (behalve mijn team https://www.futbin.com/18/squad/3630148) en ik hoop daarmee ongeveer 1miljoen coins mee te pakken. Op dit moment heb ik 500k, Dani Alves en Ronaldo nog in mijn bezit. Mijn vraag is dus: zal ik Ronaldo houden en een team om hem heen bouwen? Hem en Dani Alves verkopen om vervolgens mijn huidige team te versterken? Of heeft iemand andere ideeën / suggesties om een team te formuleren?

• ajaxalex

ajaxalex

`Kroon

Onderstaande is op het moment het team, doelman if handanovic (88). Heb op de bank 550k staan.
Evt kan ik wat subs verkopen. Wat raden jullie aan om te investeren? evt een icon of iets.

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

https://ibb.co/bMwMwH

Als je dit toch eens van tevoren wist..

• Joster
Oké, even andere opzet dan "wat zou je verbeteren aan dit team?". Heb onderstaande spelers, wat zou jullie eerste team zijn qua formatie en eerste 11 spelers? :)

https://tweakers.net/ext/f/SgnZtxXXcewNTf8YfAAD353U/thumb.png

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Iemand ervaring met Meite als middenvelder?

Speelde eerst met deze opstelling maar sinds de laatste update is het ineens niet eens nog 10% van hoe goed het voor de update was..

Dus nu dacht ik aan om dan 4321 te gaan proberen, dan moet het of Meite op CCM zijn of bijv Pastore en Alessandrini weer 7 chem (dat is geen probleem). Denk namelijk dat het met Fekir een iets te aanvallende opstelling wordt.

Is de middelste CM bij de 4321 juist de verdedigende speler of gaat die mee naar voren?

Zoiets:

Leoon. wijzigde deze reactie 13-02-2018 14:17 (15%)

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19:47
Ik ben even van het dak af springen. :(

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

De truk werkt nog steeds. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• bbblije
quote:
ECHT! Jullie zijn... |:( met deze titel "PREMIER LEAGUE - FUT 17 RATINGS REFRESH" nog aangeven dat het om FIFA 17 gaat. En dan nog plaatjes gaan kijken...

http://www.azquotes.com/picture-quotes/quote-all-of-this-has-happened-before-and-it-will-all-happen-again-james-m-barrie-46-37-95.jpg

bbblije wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:03 (22%)

• Murrays
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:55
Haha waarom doen mensen dit?:
http://i68.tinypic.com/34zn7ki.png

• Unione.
89 Salah maar weer verkocht. (+ if KDB) focus met hem te veel op het linker been. Nu Prime ADP gehaald na alle lovende verhalen!

Batman is tijdelijk maar bevalt tot nu toe verrassend goed.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22:20
Hier moet ik het nu mee doen.. Hopen dat mijn Larsson het een beetje goed doet :)

Lorenzoaliandro wijzigde deze reactie 19-02-2018 13:42 (88%)

Voor de al gekwalificeerde spelers onder ons. Je kunt deze kwalificatie ronde het "hashtag" thuisshirt (links) winnen.

• Unione.
Wat doet De Ligt in TOTW? En waar is Immobile?.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20:42
quote:
Unione. schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:13:
Wat doet De Ligt in TOTW? En waar is Immobile?.

[afbeelding]
En sinds wanneer komt Marlos uit Oekraïne. Ook al speelt ie voor Shaktar is het toch echt een Braziliaan..

Maar goed, ik had sinds de laatste patch geen klachten meer over SB. Alles liep goed, alles gewonnen op legendary, dus Elite 1. Prima dus allemaal.

Sinds de update van deze week, is de SB weer helemaal verneukt.
Nadat ik de eerste 4 wedstrijden won, de volgende 3 ook, kwam de volgende pot.
Qua spel geen vuiltje aan de lucht, vlotte combinaties, balbezit etc .
Ik kom die !^%#&@#%^# kutkeeper van een Handanovic niet voorbij. Hij pakte alles, zoals driven shots in het uiterste hoekje, finesse shots die stijf in de kruising gingen, tot 4x toe rebounds achter elkaar.
Uiteindelijk verlies ik de wedstrijd na penalty's, waarin natuurlijk Handanovic ze op 1 na ook allemaal stopte.

Bedankt EA, kon ook nooit te lang goed gaan natuurlijk.

Eaids..

• Unione.
Kwam deze leak tegen:

Alle BPL spelers kloppen maar het kan ook achteraf gemaakt zijn natuurlijk.

• Leroyb87
Ik kreeg gisteren dit tenue, nieuw Barca combo outfit

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Exchange a 84 rating squad

Wat doe ik hier nu verkeerd dan? Op futbin staat dat 9x 84 en 2x 83 een 84 rating team is.. snap er niks van

Edit: net payet gekocht en ineens schiet die wel naar 84. vaag!

Leoon. wijzigde deze reactie 27-02-2018 17:20 (14%)

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Dus ik bedacht om mijn SIF Fekir maar eens in te ruilen voor Prime Larsson. Fekir heeft echt -zelf na zn upgrade vandaag- echt veels te weinig stamina.

Net 1e potje gespeeld en nadat SBC cavani die een 92 *O* is geworden met een lobje scoorde ging de tegenstander al ragequitten.. Wilde even de instructies van Larsson veranderen, die gozer stond naast boateng te verdedigen, gewoon oprecht haha :+

Nog even vidal halen, en neuer. Dan best blij met dit team!

Mijn tweede team op dit moment:

Ben iets minder te spreken over SBC Hamsik. Aan de andere kant heb ik pirlo en giovinco allang laten vallen, waren niet goed genoeg. Waarschijnlijk wordt Hamsik tzt ook vervangen.

De keeper is ook wel een puntje van aandacht hier, heeft iemand een idee welke keeper (liefst met long throw trait) die beetje betaalbaar is? Geef liever niet super veel geld uit aan keepers. Aangezien het toch is wat EA wil uiteraard.

• Unione.

• WSL036
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-11 16:45
quote:
B.Schuimpje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:50:
Ik krijg met de iOS-app al de hele ochtend de melding ‘Accountservers niet beschikbaar’, hebben meer mensen daar last van?
Lees wat dingen over een 3-hour maintenance
quote:
RobPete89 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 08:48:
Is er al bekend welke prime icons er vanavond komen?

Op Twitter wordt vaak wel een leak gepubliceerd die blijkt te kloppen. Het kan ook zo zijn dat er vandaag geen prime icon gereleased wordt ivm de upgrades

• Harribo

Vreemd. Deze Braziliaan speelt bij kashiwa in j1 league.
Als je nog je geld weg wilt gooien... :-P
Hij heeft wel een snelheid van 90

Acties:
  • +1Henk 'm!

• servival7
Ik ga met dit team de WL in. Moet wel goedkomen lijkt denk ik zo.

• Murrays
https://pbs.twimg.com/media/DXsblYFX0AALTXc.jpg:large

TOTW 25

Murrays wijzigde deze reactie 07-03-2018 16:13 (8%)

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
038Zwolle schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:37:
Ik las net ergens dat we een free pack krijgen ter compensatie. Een Premium consumables pack lol
Mensen vervelen zich en dan krijg je dit.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Razz89 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Hoe ziet je team er nu uit dan?
Ik wil ook motm willian gaan halen.. twijfel alleen wie ik als 2e cm moet gaan zetten.. heb nu de bruyne cam en kante rechts van hem als cm..
Duurde even wat langer, was aan het afwassen en zooo.

Dus eerst had ik mijn team op deze manier:

Toen werd het dit:

Op dit moment is het als volgt:

Had eerst 433-4 en toen moest ik miranda hebben, kom er nu net achter dat ik dus benatia terug kan kopen haha top!

En mijn andere team is als volgt:

Maar bij deze weet ik het dus niet zo goed met Crespo. Geen idee nog hoe ik hem het beste gebruik.

• SR8
  • Niet online
Nieuwe Prime Icons vanavond.

SR8 wijzigde deze reactie 15-03-2018 18:17 (5%)

• Fraaank
Hoe kan het nou dat ik 2x een premium gold players pack en 1x een prime gold players pack open en de badge die uit de pack komt, is er al eentje waarbij je weet dat het geen walkout-kan zijn...

Dus ik krijg sowieso niet dit te zien:

Maar een pack zonder zo'n strip aan de zijkant...Is het dan wel echt een premium of prime gold players pack vraag ik me af...

• SR8
  • Niet online

https://blog.us.playstati...thday-party-begins-today/
quote:
EA SPORTS FIFA
‏Verified account @EASPORTSFIFA
26m26 minutes ago

It’s 🎂 time. Celebrate with the #FUT birthday squad + much more available in 4 hours! Details ➡️ http://play.st/2DwTxEG

SR8 wijzigde deze reactie 16-03-2018 15:44 (83%)

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 14-11 00:47
Laatst weet mijn team omgegooid. Als geen actieve speler (lees: geen WL) ben ik er wel blij mee. Moet nog even wennen aan Zaza en om onbekende reden pakt Miranda constant rode kaarten nadat hij naar LCB is verhuisd.

Iemand nog tips? Budget is 50-100k.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:25
Dit is toch niet normaal? En dit gebeurd elk uur sinds de icon sbc's:

Ik ga al richting de 2 miljoen transferinkomsten deze week...

sjakieman wijzigde deze reactie 19-03-2018 20:49 (50%)

• sjakieman
quote:
harrybeuker schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:19:
[...]

Heb der ook een paar opgezet zoals jij hebt. Vrees dat je geluk had :)
Een uur later:
1 uur later
SBC Kaka staat online. Kaka's kaart gaat voor 10k nu :+

@Bean77 BEAN! BEAN! DE VERLOSSER IS TERUG!

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Gebruikt iemand van jullie Rooney FutBirthday kaart? Wil hem als spits doen ipv sterling en dan martial vervangen voor PTG Rashford.

Ben niet zeker van of Rooney wel een goeie enkele spits is.. Firmino denk ik ook niet goed genoeg als enkele spits.

• sjakieman
quote:
Miggell schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:05:
Ik zit nog met 2 van die St. Patricksday kaarten, is die van Persie kaart nog de moeite om ze voor in te wisselen?

Heb geen zin om ook nog een 83+ squad in te ruilen voor een untradable Toure of Rooney namelijk

Plus je hebt relatief makkelijk weer een 88 rated speler erbij voor een andere SBC
Rooney is het wel waard hoor! Maar anders zou ik sowieso van Persie en Schweinsteiger maken. Die st. Patricks kaarten kan je straks niets meer mee. 88's zijn altijd handig voor latere SBC's. Van Persie had ik wel willen maken maar Rooney is gewoon een stuk beter. Ik speelde wel 1 potje tegen van Persie en toen schoot hij elke bal erin vanuit onmogelijke hoeken tegen mijn 93 De Gea. Maar denk niet dat hij dat elke wedstrijd doet... ;)

Ik had net 2 weken geleden mijn PL team weggedaan voor een Braziliaans team maar door Rooney heb ik nu een hybrid met PL en Braziliaanse spelers gemaakt. Speel nu nog met Bailly ipv Kouyate maar die wil ik zeker ook gaan proberen:

https://tweakers.net/ext/f/V734vVJvSDUoecfgiuC5sURB/thumb.png

Edit: Hebben jullie ook van die goedkope spelers (tov de rest van je team) die steeds maar opnieuw in de basis komen? Nu Obiang weer, ooit voor discard gekocht maar zet hem er regelmatig weer in (en speelt dan altijd goed!). Guedes SIF is ook zo'n speler die te weinig oplevert om te verkopen en dan maar op de tribune beland bij een betere aankoop. Maar als ik mijn team weer omgooi staat ie dan opeens weer in de basis en speelt weer geweldig.

sjakieman wijzigde deze reactie 21-03-2018 12:32 (25%)

• Murrays
TOTW 27 : https://pbs.twimg.com/media/DY0hhwRUQAA4YQ1.jpg:large

• Harribo
quote:
Doekje schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:07:
Bedankt voor de tips. Heb if azpi gehaald!
Ik heb de FB azpi RB 88 gehaald. Betere rb voor dat geld in de pl krijg je niet. 177k vind ik dan nog meevallen.

Speel tegenwoordig 3-4-1-2. Het risico van 3 Cv's achterin valt me mee.
Het forceert de tegenstander om naar de flanken te gaan en voor te zetten. Als ik hem daar niet pak, kop ik vaak de voorzet wel weg of heeft dm Courtois hem.
Centrum mooi dicht met Kante en Pogba. Als LM/RM Mkytarian if en Willian if, verdedigen eventueel mee.

De twee buitenste cv's heb ik sneller voor snelle flankspelers.
Speel nu meer spannende wedstrijden door deze opstelling

https://www.futbin.com/18/squad/4425905
Andere reserves: Wilson if 84, Aurier otw 84,Alonso if 84 en Lanzini 84 if.
Lanzini 84 if scoort relatief veel voor een goedkope aankoop!

Tips welkom!

Harribo wijzigde deze reactie 23-03-2018 12:17 (18%)

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Ik heb wat hulp nodig!

Kolasinac naar CB, Rose op LB waarschijnlijk en PTG Rashford voor martial.
Het MOTM Talisca gehad, maar die was het echt niet voor mij. Hij haalde wel een 9 met wedstrijden met ik ergerde me dood aan hem. Makkelijke goals missen sowieso scoorde hij in 11 wedstrijden maar 1x en verdedigend slecht.. Dus wil hem vervangen.. Wat zouden jullie doen? Pogba? KDB? ook beide niet echt verdedigend goed..

2e team is nu:

Larsson is untradable + Cavani ook + Mbappe gekocht voor 8 ton dus wil hem eigenlijk wel graag houden haha. MAAR Crespo is tradable en denk dat ik hem ga verkopen en dan naar 4411 wil verandren. (Heel misschien een 4312 met voorin cavani larsson en mbappe. Geen idee welke spelers ik er dan achter doen moet afijn. Ik heb ideetjes nodig dus :)

Dacht eerst aan Neymar, maar dan krijg ik spelers niet meer op 10 chem. Tolisso kan wel maar die is meer aanvallend en dan ben ik bang dat ik overlopen wordt.

Maar het lijkt mij zo een beetje als een downgrade..

Budgetwise: laten we zeggen dat als ik die investeringen van laatst verkoop ik wel wat geld heb :+ Wat ik er van wil gebruiken zal zo'n 400k zijn of zo de rest voor de handel

Dit is een optie dus, maar hoe af te maken?

Leoon. wijzigde deze reactie 23-03-2018 15:42 (3%)

Acties:
  • +3Henk 'm!
quote:
Leoon. schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:34:
Ik heb wat hulp nodig!

[afbeelding]

Kolasinac naar CB, Rose op LB waarschijnlijk en PTG Rashford voor martial.
Het MOTM Talisca gehad, maar die was het echt niet voor mij. Hij haalde wel een 9 met wedstrijden met ik ergerde me dood aan hem. Makkelijke goals missen sowieso scoorde hij in 11 wedstrijden maar 1x en verdedigend slecht.. Dus wil hem vervangen.. Wat zouden jullie doen? Pogba? KDB? ook beide niet echt verdedigend goed..

2e team is nu:

[afbeelding]

Larsson is untradable + Cavani ook + Mbappe gekocht voor 8 ton dus wil hem eigenlijk wel graag houden haha. MAAR Crespo is tradable en denk dat ik hem ga verkopen en dan naar 4411 wil verandren. (Heel misschien een 4312 met voorin cavani larsson en mbappe. Geen idee welke spelers ik er dan achter doen moet afijn. Ik heb ideetjes nodig dus :)

Dacht eerst aan Neymar, maar dan krijg ik spelers niet meer op 10 chem. Tolisso kan wel maar die is meer aanvallend en dan ben ik bang dat ik overlopen wordt.

[afbeelding]

Maar het lijkt mij zo een beetje als een downgrade..

Budgetwise: laten we zeggen dat als ik die investeringen van laatst verkoop ik wel wat geld heb :+ Wat ik er van wil gebruiken zal zo'n 400k zijn of zo de rest voor de handel

Dit is een optie dus, maar hoe af te maken?

[afbeelding]
Waarom 2 teams? Lekker met 1 uber team spelen. De fitness kaarten zijn ook niet zo heel bijzonder duur.

Investeringen hier verkocht en een leuke winst gepakt.
Mijn team maar verder geupgrade. Roberto Carlos 88 is vervangen door zijn prime en De Gea 91 voor de TOTY versie. Is de TOTY versie het waard? Nee, maar ik irriteerde me aan zijn gele kaart in vergelijking met de rest van zijn team :+ (3e wereldproblemen I know).

Dit is nu mijn team. Speelt erg fijn. Kaka komt er meestal in de 2e helft voor Bergkamp erin.
Nog aan het sparen voor een spits als sub. Zit te denken aan Son 87.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

quote:
Bossie schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 06:59:
[...]

Die keuze had ik zelf ook al gemaakt, eerst een paar potjes met Alves gespeeld en vervolgens met 30k winst weer verkocht.

Icon SBCs zijn op moment behoorlijk in prijs gestegen, zelfs Crespo is 20% duurder geworden door alle SBC's. Dus Poggy/Azpi kan ik later alsnog wel weer verkopen als de SBC prijzen weer zijn genormaliseerd.
Ik zag tijdens de sbc's de prijs al stijgen dus ik ben blij dat ik het nog relatief goed heb kunnen afronden.

Als linksback nu tijdelijk Telles, maar ik ben bezig mijn club uit te mesten waardoor ik een flinke upgrade zou kunnen kopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 22:48
Daar gaan we weer :o

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/87cfu5/so_sbcgate/

Als de beste FIFA speler zoiets post dan zal het best wel eens waar kunnen zijn.

• sjakieman
Ik heb nu een team met Calcio A, Bundesliga, Premier League en Bundesliga en alles nog op 10 chem ook! :)

https://tweakers.net/ext/f/qqqWVuU35C2fal1Ysf47ozSM/thumb.png

Pericic, Milinkovic-Savic en Alex Sandro zijn nieuw. Pericic viel tot nu toe wat tegen maar misschien moet ik nog wat aan hem wennen. Hij kan makkelijk vervangen worden door Overmars. Enige probleem is dat mijn 2e team dan geen linksbuiten meer heeft.

Het lastige is wel dat ik Goretzka, Modric en Milinkovic-Savic (en/of Florenzi) wel in mijn team wil houden. Rui Costa (untradable) is, ondanks dat hij een prime icon is, nu inmiddels wel de zwakke schakel. Hem kan ik helaas alleen vervangen voor een andere icon maar ik wil mijn geld (ruim 1 miljoen nu) liever eerst uitgeven aan een echte topaanvaller.

Ik speelde gisteravond trouwens weer een keer een weekend league kwalificatie toernooi maar wat was het niveau opeens laag! Ik stond elke wedstrijd binnen 15 minuten met 3-0 voor en was daarom binnen de tijd van 1 wedstrijd al klaar met het hele toernooi...

• Fraaank
TOTW is bekend:

De Ligt ziet er goed uit. Zonde dat TOTS al voor de deur staat.

Walker als CB....looks nice.

Fraaank wijzigde deze reactie 28-03-2018 16:03 (9%)

• sjakieman

Ik blijf maar zulke rare transfers maken. Deze speler zette ik ergens vorige week voor dit bedrag op de transferlijst omdat zijn bin toen best hoog stond (5k ofzo). Was hem eigenlijk alweer vergeten maar nu dus opeens verkocht. Ik dus futbin en transferlijst checken, blijken er pagina's vol te staan om hem voor 1,5k te kopen...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 22:48
Futhead is lekker bezig _O- _O- _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjakieman
quote:
sjakieman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:28:
Ik ging best lekker in de weekend league, en toen moest ik opeens tegen het beste team ooit. Alleen maar de beste icons en TOTS spelers. Deed nog vrij aardig mee, 8 om 7 schoten maar verloor toch 6-1... Bleek dat hij vorige week (en de 3 weken daarvoor ook) op 10 stond met 40-0 (Eisvogel_7). Dan viel het niveau me eigenlijk zelfs nog tegen maar misschien speelde hij op halve kracht.
Grappig, zie nu dat hij nummer 1 van deze maand is geworden met 199 wins (3 meer dan de #2). Toch leuk om tegen gespeeld te hebben!

https://tweakers.net/ext/f/gB7JSQILQsJHVZM5Mums4AiY/thumb.jpg
quote:
sjakieman schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:02:
[...]

Kan jij ze wel maken dan? Ik heb de nieuwe league SBC's niet en het lijkt me ook totaal onlogisch om ze zo snel achter de 2 vorige uit te brengen...
In de webapp staan ze. Ik heb er 2 gemaakt, maar ik stop ermee omdat de prijzen te hoog worden nu.

Bean77 wijzigde deze reactie 09-04-2018 20:08 (7%)

• sjakieman
quote:
Bean77 schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:06:
[...]

In de webapp staan ze. Ik heb er 2 gemaakt, maar ik stop ermee omdat de prijzen te hoog worden nu.
Vreemd, bij mij dus niet...

geen sbc

Edit: Kijk verkeerd, ze staan dus helemaal onderaan ipv bovenaan zoals alle nieuwe...

sjakieman wijzigde deze reactie 09-04-2018 20:10 (9%)

• Harribo
Het resultaat van een prime electrum players pack:
https://s17.postimg.cc/6yuy79u0b/Naamloos.png

De namen van die packs maken dus ook niet uit. Dit team sbc kostte me nota bene 45k.
Wat een naaierij
We hobbelen maar weer door...

Harribo wijzigde deze reactie 13-04-2018 15:56 (5%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjakieman
Een nieuw record? Ik heb deze speler verkocht voor 653x (!!!) de aankoopprijs! :)

Een tijd geleden kocht ik de Japanse spelers op voor 150 per stuk, zo'n 13-17 per team. Op het moment dat de Japanse competitie uit kwam had ik deze gelijk compleet. Ik twijfelde alleen tussen zelf maken of de spelers verkopen. Die SBC speler zou in mijn team passen maar zou hij beter zijn dan Wilson IF? Bovenstaande speler was toen al zo'n 8k waard maar ik zag toen al dat deze echt nodig was als ik de competitie af wilde maken. Ik besloot de beslissing nog even uit te stellen...

Nu, een hele tijd later begon ik toch maar met het verkopen van de Japanse spelers boven de 2k en het maken van de overige teams. Had er al 14 van de 18 gemaakt tot ik weer bij dit team kwam en zag dat deze speler inmiddels 86k waard was! Toen toch maar gelist voor 98k en binnen 2 uur verkocht. Geen slechte investering! :)

Edit: De keeper van het team is ook nog eens 55k waard maar niet te vinden op de transferlijst. Deze heb ik ook maar ik wacht nog even tot de prijs nog wat omhoog gaat... :P

sjakieman wijzigde deze reactie 15-04-2018 11:08 (8%)

• SR8
  • Niet online
Het is nu officieel:
quote:
@EASPORTSFIFA

#FUT 18 #TOTS will kick off April 27th! The Community #TOTS will be chosen by fan vote on @futwiz and @futhead.

Vote now: Futhead - (link: https://www.futhead.com/tots) Futwiz - (link: https://www.futwiz.com/en/fifa18/community-tots-builder)

SR8 wijzigde deze reactie 15-04-2018 17:45 (17%)

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Bossie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:23:
[...]

Klinkt voornamelijk als een luxe-probleem, zou me sowieso niet druk maken om Gullit/KDB en ze simpelweg ingame wisselen.

Hoe speelt SBC KDB?
Ik heb denk ik nog nooit zo'n goeie CAM gehad. Vond birthday rooney daar al fijn maar KDB slaat echt alles:

Allemaal of kwalificatie voor weekend league of 3e divisie

Leoon. wijzigde deze reactie 17-04-2018 12:31 (6%)

• SR8
  • Niet online
quote:
Vissert schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:59:
[...]

Ik neem aan alleen verwijzen naar. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Nu ik het artikel nog eens heb gelezen en begrijp dat ook de coin sale websites letterlijk EA's probleem is.
Dan denk ik dat er maar 1 oplossing is om te voldoen aan de eisen: De transfermarkt verwijderen uit FUT.
Ben dus ook erg benieuwd waar dit naar toe gaat.

Edit:

Van de onderzochte spellen kan FIFA er maar 1 zijn in het lijstje, aangezien er maar 1 PEGI3 is.

SR8 wijzigde deze reactie 19-04-2018 13:50 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
038Zwolle schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 02:32:
Ik speel nu met dit Team: https://www.futbin.com//18/squad/4846381

Opzich ben ik er blij mee , maar ik zit er alleen aan te denken om de KDB SBC te doen en
hem op Bergkamp zijn plaats te zetten. Als ik naar zijn stats kijk lijkt hij de perfecte CAM. Echter op internet lees ik veel verschillende verhalen. Iemand ervaring met Kevin?
Best CAM die ik gehad heb... Oude foto dit, hij zit nu op 19 wedstrijden 27 goals en 10 assists

Leoon. wijzigde deze reactie 22-04-2018 09:14 (5%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Leroyb87
Met SB had het doel een beetje kuren, als ik in doel schoot ging het achterste rek heen en weer haha..

Verder ging ik online seizoenen doen en bleef de einduitslag van mijn SB door de huidige wedstrijden heen staan, zag er best apart uit.

• Harribo
quote:
Feesterd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:14:
[...]

Waarschijnlijk ben je gewoon niet zo goed. Ben ook niet de beste FIFA speler. Maar mij lukt het vrij makkelijk om de dkt te winnen. Het spel de schuld te geven elke keer. Dan heeft iedereen daar toch last van? Ook de top spelers. Gewoon kijken wat je fout doet en daarin proberen te verbeteren. Wat is je team dan? Kan je die posten?
Ik probeer nu ook maar te verbeteren.
Ik heb ook weinig keus, het spel verandert niet.
Blijft natuurlijk vreemd dat ik de eerste maanden wel de dkt zo nu en dan won en de laatste maanden totaal niet meer.

Ik post mijn team wel ff maar ik speelde dus met verschillende opstellingen gisteravond.
Dit was mijn laatste opstelling :

Wissels/reserves:

Aan mijn spelers ligt het niet toch?
Speel het liefst 4-1-2-1-2 maar dan laat ik teveel open in het centrum.
Ook 4-4-2 geprobeerd.

Het leek gisteren wel alsof mijn verdediging alles liet lopen, geen straffe mandekking.
Vooral Alonso heeft er een handje van, misschien die als enige wisselen.

Speelde trouwens ook tegen alleen maar snelle spitsen. Sane if, Sterling if etc.
Misschien draait het spel meer om snelheid?

Harribo wijzigde deze reactie 25-04-2018 13:08 (45%)

• Fraaank
En weer een upgrade voor m'n PTG Savic:

• Fifaflaws
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 14-11 17:28
Iemand nog tips voor deze teams?

Chem is al 100 (Alba is LM). RW zou Bale of Messi kunnen

http://i66.tinypic.com/15s3mzc.png

Ik kan ook dit elftal maken. Is ook 100 chem

http://i63.tinypic.com/15oxs46.png
Hebben beide hun sterke en zwakke punten

Fifaflaws wijzigde deze reactie 26-04-2018 04:10 (58%)

• servival7
quote:
bvbal79 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 10:28:
[...]

Hoezo levert het je 50K op. Dat weet je toch niet van te voren. Je had ook 20K maar uit je packs kunnen halen en dan had je verlies
Klopt. Ik kijk meestal even op deze twitter of de sbc het waard is.

Hij maakt van dit soort analyses:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gurbuh
  • Laatst online: 13-11 14:54

Umm, wat is hier aan de hand? Volgens Futbin is deze gast uit packs maar ik packte hem gister en heb m nu 2x in mn club met dezelfde club. Zou dus een duplicate moeten zijn?

Gurbuh wijzigde deze reactie 01-05-2018 08:52 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harribo
Deze man misschien ook maar halen voor mijn pl team, over het hoofd gezien, zie hem nu pas

Voor de tots sbc quote ik ea Twitter :
quote:
Weekly #TOTS SBC Schedule: Sunday & Tuesday – Guaranteed League SBCs. Wednesday – Rest Of World Guaranteed SBC
Een sbc voor de community tots is een prima deal. Zijn toppers.
De sbc nr 49-40 van de tots rest of the world kan interessant zijn. Nr 50 was Lopez(?) 84, nu zal het wrs >=84 zijn?
Als de sbc tots efl of de sbc tots rest of the world een tots speler kosten, is het niet interessant vind ik.

Harribo wijzigde deze reactie 01-05-2018 12:44 (54%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leroyb87

Weet iemand waarom ik mijn Bergkamp niet op 10
Chem krijg???

Thnx !!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gurbuh
  • Laatst online: 13-11 14:54

Goede ouwe tijd dat je Spits alleen met de CF (was toen dus nog geen CAM ook) hoefde te linken.

En deze was qua links ook toffer imo:

Acties:
  • 0Henk 'm!
TOTW met een interessante observatie van een Twitteraar:

Nep. With De Ligt, Alex Telles and Bruno Fernandes on the TOTW we can assume that the minor league coming this friday won't be Liga NOS or Eredivisie. So that leaves us with the combination of BPL/Super Lig or BPL/Russian League

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SR8
  • Niet online
Pagina: 1 2 3 4

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True