Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jellekouters
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 15-07 15:07
Goedemiddag,

Mijn situatie:
Ik heb een Dell XPS 15 (9560) met een Thunderbolt 3 port. De monitor die ik in gedachte heb om te kopen is de LG 27UD88. Is het mogelijk om via een Thunderbolt 3 kabel mijn laptop aan te sluiten op de USB C port van de monitor, en zo beeld, data (bijv. externe SSD aan te sluiten via USB op monitor) en voeding voor de laptop te delen? Misschien is het heel dom van mij maar ik snap het verschil tussen USB C en Thunderbolt 3 geloof ik nog niet helemaal. Had bijv. LG ook gewoon de USB C port een Thunderbolt 3 port kunnen noemen?

Ik hoor graag van jullie,
Jelle

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True