Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayDelft
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 18-08-2019
Het valt mij op dat de Bluetooth van mijn Oneplus 5 zich steeds vanzelf lijkt uit te schakelen. Het symbooltje verdwijnt dan van het scherm en wordt grijs (uit) . Dat is vervelend omdat mijn Gear S3 horloge dan niet meer synchroniseert. Ik heb de indruk dat het tamelijk random gebeurt. Ik mis op mijn Oneplus dan reeksen data ( bijvoorbeeld hartslagggegevens) die dan een tijdje later toch weer bijgewerkt zijn.
Vervelender is dat ik mijn OP5 dagelijks opnieuw moet pairen met mijn auto.
De auto wil na het starten connectie maken en zegt dan na een tijdje " telefoon niet gevonden" . Via de Oneplus 5 moet ik dan de boel weer activeren. Wonderlijk genoeg gaat het verbindenden wel als er een korte tijd tussen twee ritten zit. Dan blijft alles kennelijk bewaard. ( Volvo V70 2016)

Op Amerikaanse sites heb ik meer gelezen over het droppen van Bluetooth connecties.
Een enkeling beweert er zelfs dat de problemen er sinds de OP one zouden zijn en nooit zijn opgelost .

Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen want een oplossing heb ik nog niet kunnen vinden en het dagelijks opnieuw handmatig connecten is een vervelende klus.

Als ik nu, ik zit niet in de auto, naar mijn BT instellingen kijk, zie ik daar wel mijn gearS3 en My V70 als gekoppelde apparaten staan. Maar kennelijk gaat het verbinden dan toch niet vanzelf als ik straks weg rijd.

Naschrift: Heb een bugmelding gedaan bij Oneplus.
Had snel antwoord waarbij om versiegegevens is gevraagd, merk en type auto etc.
Nu maar hopen dat ze er iets mee kunnen.

...

[Voor 14% gewijzigd door RayDelft op 05-07-2017 10:49. Reden: Aanvulling]

Alle reacties

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True