Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iCloud account werkt niet op Android

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:03
Peony schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 00:03:
Kom op heren, dames.. stel ik domme vragen...
Wat te doen?
Zo, gaat nogal! :X
Peony schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 05:05:
Ik meende dat ik voldoende info gaf. Zie mijn eerste en tweede mail.
...
Naar welk adres heb je gemailed? Hier nog niets in mijn postvak.

[Voor 38% gewijzigd door warhamstr op 20-06-2017 12:38]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +1Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:03
Peony schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:38:
Ik krijg de mededelig: uw browser wordt momenteel niet ondersteund...
Dan probeer je een andere browser. Kom op zeg!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Peony
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 01-10-2017
Beste mensen,

Ik had vorige week uitvoerig onderzoek gedaan naar de problemen met mijn telefoon,voor ik me hier meldde. Ik ben misschien een beetje een digibeet maar ook weer niet helemaal achterlijk.

In de afgelopen dagen heb ik bijna elke techneut gesproken die er in mijn omgeving te vinden was.
Behalve het mailprobleem van de icloud was er ook iets met de telefoon zelf aan de hand.
Maar de antwoorden van de mensen die ik sprak (in 3 verschillende winkels) waren dermate verschillend dat ik er niet echt wijs uit werd.

Uiteindelijk heb ik het zelf kunnen oplossen.
1 de telefoon behoefde software updates, die heb ik uitgevoerd
2 de batterij is bijna aan zijn eindje, die ga ik vervangen
3 het geheugen moest opgeruimd, dat heb ik gedaan.
3 het mailprobleem met icloud is opgelost door het app specifieke wachtwoord meteen in te voeren en niet eerst het wachtwoord behorend bij het apple id.
Ondanks dat iedereen zei dat icloud mail niet werkt op een Sony loopt het weer als een trein.

Waar ik vorige week tegenaan liep was,dat mensen hier kennis veronderstelden die ik niet bezit.
En zich daarna laatdukend opstelden.
Ik had een hoge pet op van Tweakers maar dat viel me erg tegen.

Hiermee is voor mij de discussie gesloten.
Een fijne dag gewenst.

[Voor 4% gewijzigd door Peony op 28-06-2017 10:20]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True