Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Enige voordeel bij het splitsen van grote bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb Veracrypt containers van 100 GB die ik graag naar de Cloud wil uploaden. Met de uploadsnelheid die ik heb duurt dan ongeveer 6 uur (40 Mbit). Ik twijfel nu aan het feit of het zin heeft om het bestand te splitsen met WinRaR in 1 GB. Ik heb verder een stabiele verbinding bij Ziggo. Het enige voordeel wat ik zelf zie is, is dat mocht de verbinding verbroken worden tijdens het uploaden, dan hoef ik niet nog een 6 uur te uploaden aangezien dan al een deel van de geplitste bestanden zijn geupload. Maar is dat wel relevant met mijn hoge uploadsnelheid?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- WinRaR
- SyncbackPro upload naar Cloud FTPS
- Veracrypt Container
- Ziggo 300/40

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

- Google, maar daar komt niet specifiek een antwoord op deze vraag naar boven.

Alle reacties

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Kan je niet gewoon uploaden via een FTPS client zoals filezilla of winscp?

Als de verbinding daar verbroken wordt, kan je gewoon resumen waar die gestopt is?

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zou zeggen en zonder detail-kennis van zaken: hopelijk niet. Want als wel, dan is de bit-locatie afhankelijk van de content-verandering en heb je een aanvalsingang om Veracrypt te kraken. Maar goed: probeer het en laat het ons weten :P

Kan je niet beter je containers opsplitsen in delen die wel/niet wijzigen? De 100GB verandert vast niet allemaal wekelijks.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Om moverende reden dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.