Ja is inderdaad vandaag, maar zat net even te kijken........... pas om 22:00 Europeese tijdloewie1984 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:41:
Gutenmorgen leute, aankondiging BF5 ww2 vandaag?
Vielleicht werde ich auf das Schlachtfeld zurückkehren, aber ich muss zuerst einen neuen PC bauen. viele Grüße /elitew
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Heb je geaccepteerd in de platoon, zal je zo nog wel even toevoegen aan de TS hierUbilosis schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:18:
Ik zag een filmpje over platoons en ik dacht, dat is wat ik nodig heb, low and behold, Tweakers heeft een platoon! Ik heb me ingame "apply to join" gedaan en de rest even opgezet. Ik speel gevarieerd door de week heen als het leven het toe laat.
Tweakers ID: Ubilosis
Origin: Ubilosis
Discord: Ubilosis #1501
Origin id: BoZ021
Discord: BoZ021
[ Voor 16% gewijzigd door Bozariusz op 27-05-2018 14:19 ]
OriginName: T13s-NL
Discord: Royk
Toegevoegd.Bozariusz schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:18:
Tweakers id: Maurits777
Origin id: BoZ021
Discord: BoZ021
Wel even in BF1 ook aanmelden.
Waar moet ik me aanmelden? Dit is toch BF1?ViperTim schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:39:
[...]
Toegevoegd.
[...]
Wel even in BF1 ook aanmelden.
Klopt maar in het spel zelf moet jij je ook even aanmelden in de platoon.
Edit: ingame naam aangepast. Had me vergist, in de ingame naam
[ Voor 63% gewijzigd door Pindamann op 01-06-2018 19:34 ]
9800X3D | 3070
In game zie ik nog geen aanmelding van jou.Pindamann schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:31:
Pindamann+Nanno+Nanno#7154
ik ben geloof ik ook nog niet toegelaten.
Je bent toegevoegdPindamann schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:31:
Pindamann+TheMonad+Nanno#7154
Edit: ingame naam aangepast. Had me vergist, in de ingame naam
Je bent toegevoegd
Jij was al toegevoegd
Gaan jullie ook "over" op de nieuwe BF? Bierrrtje, Dappels, Tankiej, Schouten, EliteWarrior, PreconNL, Blikjuh en anderen die er altijd zijn maar ik vergeten ben?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ben je me nu al vergeten?Deathchant schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:41:
Gaan jullie ook "over" op de nieuwe BF? Bierrrtje, Dappels, Tankiej, Schouten, EliteWarrior, PreconNL, Blikjuh en anderen die er altijd zijn maar ik vergeten ben?
Zelf ga ik hem zeker proberen/spelen.
Waarschijnlijk wel, maar dat zie ik tegen die tijd wel. Ga hem sowieso niet pre-orderenDeathchant schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:41:
Sorry jongens voor mijn (EXC_NaNthor) afwezigheid. Ik kom binnenkort weer meer spelen. Veel stress gehad sinds februari en minder fut gehad om te spelen alhoewel ik het wel graag wilde.
[ Voor 99% gewijzigd door Sixtyn!ne op 15-06-2018 08:16 ]
Deathchant schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:41:
Sorry jongens voor mijn (EXC_NaNthor) afwezigheid. Ik kom binnenkort weer meer spelen. Veel stress gehad sinds februari en minder fut gehad om te spelen alhoewel ik het wel graag wilde.
Pre-orderen... tja denk het wel, Beta is leuk om mee te maken, en kopen ga ik 'm toch wel!
Nu nog afwachten of Deluxe de moeite waard is... in BF1 gelukkig alleen Premium gedaan, verschil tussen Premium en Deluxe was alleen een drietal skins ofzo..
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Ik zie die WW2 gameplay wel zitten ook al is het niet echt een WW2 game maar ze hebben ook niet gezegd dat ze dat gingen maken.
En laat dat nou net datgene zijn waar ik op had gehoopt. Wat is een WW2 setting zonder een WW2 verhaal? Zonder dat er dingen in zitten die te maken hebben met de gebeurtenissen uit die tijd.NINjak schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:55:
Met BF V(5) kom ik ook weer schieten.
Ik zie die WW2 gameplay wel zitten ook al is het niet echt een WW2 game maar ze hebben ook niet gezegd dat ze dat gingen maken.
dus?.... alsof BF1 de WW1 gevolgd heb zoals het gegaan isloewie1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:40:
[...]
En laat dat nou net datgene zijn waar ik op had gehoopt. Wat is een WW2 setting zonder een WW2 verhaal? Zonder dat er dingen in zitten die te maken hebben met de gebeurtenissen uit die tijd.
Dice/EA heeft ook nooit gezegd/belooft dat het een old skool WW2 game zou gaan worden dus waarom mensen dat verwachten geen idee.
Er zijn zat andere spellen (misschien is Post Scriptum iets voor je, voor mij waarschijnlijk (ook) te serieus... net als Squad) die dat wel doen! Dus als je iets ander wil spelen, speel je BF5 niet en dan zoek je wat anders.
Voor mij persoonlijk maakt het mij, in dit geval, niet uit of ze allemaal het zelfde pakje aan hebben en/of er wel of niet vrouwen (met of zonder een prothese) meevechten. De WW2 setting (terug naar) is voor mij al genoeg, de verandering, ja ze komen op plaatsen die historisch kloppen, gaan we wel zien.
De trailers doen het spel schijnbaar geen "justice" als je een paar bekende Youtubers (oa. AngryJoe) moet geloven maar dat gaan we wel zien met komende ingame beelden.
Voor de administratie, ik heb mijn naam aangepast van OkashaOsaka (was te moeilijk voor de clan leden) naar F0kk13n4t0r
En bedankt EA
Vandaag kwam ik voor het eerst Tweakers GOT spelers tegen en die speelde indrukwekkend. Ik ben al lange tijd opzoek naar een platoon waar echt als team wordt samengespeeld.
Zojuist me hier aangemeld op het forum en ook bij Discord.
Tweakers ID: Michel3008
Origin: Michel3008
Discord: Michel3008
Ik speel al sinds DooM 3D diverse shooters en het blijft leuk. BF1 vind ik geweldig ivm de 4 verschillende disciplines die elkaar prima aanvullen.
Ik speel bijna wel iedere dag BF1, 1 a 2 uurtjes in de avond.
WelkomMichel3008 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:45:
Hallo BF1 spelers,
Vandaag kwam ik voor het eerst Tweakers GOT spelers tegen en die speelde indrukwekkend. Ik ben al lange tijd opzoek naar een platoon waar echt als team wordt samengespeeld.
Zojuist me hier aangemeld op het forum en ook bij Discord.
Tweakers ID: Michel3008
Origin: Michel3008
Discord: Michel3008
Ik speel al sinds DooM 3D diverse shooters en het blijft leuk. BF1 vind ik geweldig ivm de 4 verschillende disciplines die elkaar prima aanvullen.
Ik speel bijna wel iedere dag BF1, 1 a 2 uurtjes in de avond.
Werd eensch tijd.NINjak schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:55:
Met BF V(5) kom ik ook weer schieten.
Was het rennen, vlaggen cappen, dood en weer rennen, dood vlag cappen, etc, etc... even zat
Pas even weer mee gedaan in BF1, het spel is echt super mooi en speelt best goed maar had niet zoiets van: kom, we pakken het weer op.
Aangemeld via BF1
[ Voor 42% gewijzigd door R3VR0K op 16-06-2018 18:49 ]
WelkomR3VR0K schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 18:48:
Tweakers: @R3VR0K Origin: R3VR0K Discord: R3VR0K
Aangemeld via BF1
Origin: Lythiex
Discord: Lythie
Toegevoegd! Moet nog even checken hoe de administratie moet worden bijgewerkt intussen....Nanette schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:14:
TweakersID: Nanette
Origin: Lythiex
Discord: Lythie
Done.MaikelG schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:30:
[...]
Toegevoegd! Moet nog even checken hoe de administratie moet worden bijgewerkt intussen....
Origin: wouter00
Discord: Wouterr#8512
Ik zie geen aanmelding in de platoon in BF1wouterg00 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:05:
Tweakers: wouterg00
Origin: wouter00
Discord: Wouterr#8512
Whoops, gefixt.ViperTim schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:30:
[...]
Ik zie geen aanmelding in de platoon in BF1
Verwijderd
kevinxadtr // ke1vn-iwnl // kevin-iwnl#7602
Ik zou graag de clan willen joinen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2018 21:27 ]
welkom!Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:26:
"Tweakers Account" "Origin Account + Discord ID"
kevinxadtr // ke1vn-iwnl // kevin-iwnl#7602
Speelde nu met id Stefano2k7.
Aangepast. Stefano2k7 vervangen voor pixelchaosTRAXION schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:08:
Haha ik hier met mijn eigen account erbij toch maar even premium erop gezet, pixelchaos
Speelde nu met id Stefano2k7.
Top dank uMaikelG schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:15:
[...]
Aangepast. Stefano2k7 vervangen voor pixelchaos
Om mezelf even te quoten xD Ik ben tijden niet online geweest maar aangezien BF5 eraan zit te komen wordt het maar weer eens tijdScorpio616 schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:10:
Graag zou ik meedoen met de GoT squad. Ik heb Battlefield 1 al in tijden niet meer gespeeld en dat is voornamelijk omdat ik niemand heb om mee te spelen.. deze game is met een squad toch een aanzienlijk stuk leuker. Dus bij deze m'n gegevens
Tweakers id: Scorpio616
Origin: Scorpio 616
Discord: Scorpio#8669
Scorpio616 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:07:
[...]
Om mezelf even te quoten xD Ik ben tijden niet online geweest maar aangezien BF5 eraan zit te komen wordt het maar weer eens tijdafgelopen dagen ben ik al op Discord geweest maar ik was volgens mij nog niet opnieuw in de Platoon toegelaten
Welkom!JMeth schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:46:
Zou graag willen joinen.
Tweakers: JMeth
Origin: Antagonist89
Discord: Antagonist89#4115
Tweakers: ErA
Origin: ErAdiCToR
Discord: ErAdiCToR
Heb al even mogen proeven en bevalt prima erg gezellig daar!
Tweaker: Soilscream
Origin: Soilscream
Discord: Soilscream#0012
Tweaker: shenkie120
Origin: UltraRufusNL
Discord: UltraRufus#1352
shenkie120 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:06:
of verzwakken
Same here, stuur vanavond even mijn gegevens!shenkie120 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:06:
Zou graag jullie platoon komen versterken, of verzwakken aangezien ik nog niet erg goed ben....:)
Het is net onkruid, je ziet ze elke keer weer terugkomen ... en vaak met meerdere tegelijkmythia schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:50:
[...]
Same here, stuur vanavond even mijn gegevens!Zag gisteren in een map een aantal GOT'ers zitten, altijd leuker om het met wat "vrienden" te spelen.
Er moet even iemand opletten die jou kan accepterenshenkie120 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:46:
Ik merk dat mijn aanvraag om bij de platoon te komen nog niet geaccepteerd is. Sorry voor de waarschijnlijk domme vragen maar is er nog iets wat ik moet doen om erbij te komen naast het joinen van discord en mezelf bekend maken in dit topic?
Ik zie alleen dat het platoon nu op 100 members zit, dus er moet weer even wat geschoond worden.
@MaikelG heb jij nog een lijstje van inactieve members? Of is die ondertussen ook al flink verouderd?
Lijst pm doorgestuurd,Tankiej schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:46:
[...]
Er moet even iemand opletten die jou kan accepteren
Ik zie alleen dat het platoon nu op 100 members zit, dus er moet weer even wat geschoond worden.
@MaikelG heb jij nog een lijstje van inactieve members? Of is die ondertussen ook al flink verouderd?
Wordt om de 2 maanden geupdate met playtime
Bij mijn weten heeft @ViperTim dat de afgelopen tijd gedaan. Ik zou er echt even opnieuw in moeten duiken één dezer dagen om te kijken wie eruit kunnen.Tankiej schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:46:
[...]
Er moet even iemand opletten die jou kan accepteren
Misschien dat @ViperTim daar op het moment dus beter zicht op heeft?
@ViperTim Doet inderdaad de remove's en add'sMaikelG schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 01:02:
[...]
Bij mijn weten heeft @ViperTim dat de afgelopen tijd gedaan. Ik zou er echt even opnieuw in moeten duiken één dezer dagen om te kijken wie eruit kunnen.
Misschien dat @ViperTim daar op het moment dus beter zicht op heeft?
En om de maand update ik voor hem de lijst zodat hij een mooi overzicht heeft
ErA schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:42:
Ik zou ook graag joinen / Ben al gejoined maar wil het wel even hier laten weten
Tweakers: ErA
Origin: ErAdiCToR
Discord: ErAdiCToR
Soilscream schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:35:
Ik join graag jullie platoon om savonds of in het weekend te knallen uiteraard met discord.
Heb al even mogen proeven en bevalt prima erg gezellig daar!
Tweaker: Soilscream
Origin: Soilscream
Discord: Soilscream#0012
Welkom jullie zijn nu erbij.shenkie120 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:06:
Zou graag jullie platoon komen versterken, of verzwakken aangezien ik nog niet erg goed ben....:)
Ik zie geen aanmelding van jouw hier op het forum met informatie.mythia schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:50:
[...]
Same here, stuur vanavond even mijn gegevens!Zag gisteren in een map een aantal GOT'ers zitten, altijd leuker om het met wat "vrienden" te spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door ViperTim op 11-07-2018 19:50 ]
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2018 11:41 . Reden: verkeerde topic ]
OriginName NL-Jelmer
DiscordName NL-Jelmer
Hierbij mn aanmelding
sc0ut84 // sc0ut // sc0ut#6487
dutch-pirate schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:08:
TweakersID dutch-pirate
OriginName NL-Jelmer
DiscordName NL-Jelmer
Hierbij mn aanmelding
sc0ut84 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:09:
sc0ut84 // sc0ut // sc0ut#6487
Jullie zijn erbij. Welkom.jdj79 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:38:
jdj79 // FamousBob // Jeroen#0222
Tweakers ID: Sixtyn!ne
Origin: 6Tn1ne
Discord: 6Tn1ne
Al aangemeld bij de Discord-servert en BF1-platoon
[ Voor 7% gewijzigd door Sixtyn!ne op 05-08-2018 01:21 ]
we zagen je vandaag in onze server (je hebt me zelfs afgeknald), kom gerust op de discord om mee te leuteren !dutch-pirate schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:08:
TweakersID dutch-pirate
OriginName NL-Jelmer
DiscordName NL-Jelmer
Hierbij mn aanmelding
Tweakers id: Casual Ruud
Origin id: CasualRuud
Discord: CasualRuud
Je bent erbij welkomSixtyn!ne schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 01:18:
Ook maar een poging wagen: Zat met Zoutsnoepje op een server, dus de tag viel me op.
Tweakers ID: Sixtyn!ne
Origin: 6Tn1ne
Discord: 6Tn1ne
Al aangemeld bij de Discord-servert en BF1-platoon
Ik zie geen aanmelding in BF1 zelf.Casual Ruud schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:45:
Ik zou ook graag joinen. Net nieuwe PC gekocht voor BF V en nu aan het oefenen met BF 1.
Tweakers id: Casual Ruud
Origin id: CasualRuud
Discord: CasualRuud
Had denk ik te snel geklikt. Staat nu als pending.ViperTim schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:11:
[...]
Je bent erbij welkom
[...]
Ik zie geen aanmelding in BF1 zelf.
Je bent erbij nu. Welkom.Casual Ruud schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:45:
[...]
Had denk ik te snel geklikt. Staat nu als pending.
Tweakers ID:Trebor_pv
Origin: trebor_pv
Discord: Trebor
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Tweakers ID: HellBeast
Origin: Nooba_Nuub
Discord: HellBeast
Beauty is in the eye of the beerholder
Je bent erbij. Welkom.Trebor_pv schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:08:
Op verzoek even een aanmelding.Graag zou ik worden toegevoegd aan het platoon om lekker te knallen.
Tweakers ID:Trebor_pv
Origin: trebor_pv
Discord: Trebor
Is gebeurt. Je kan altijd nog terug komen als je wilt.stevens20 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:43:
Mocht er te weinig plek zijn in het platoon dan kunnen jullie mij er uit gooien. Ik (dukkie88) heb voorlopig naast een 0,8 baan, deeltijd HBO-studie en een verhuizing even geen tijd om te spelen. Het spel is zelfs van de pc af.
Je bent erbij. Welkom.HellBeast schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:19:
De volgende aanmelding:
Tweakers ID: HellBeast
Origin: Nooba_Nuub
Discord: HellBeast
Tweakers ID: Netties
Origin: Netti3s
Discord: Netties
[ Voor 67% gewijzigd door Netties op 22-08-2018 20:35 ]
Je bent erbij. Welkom.Netties schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 20:34:
Ik Meld mijzelf aan
Tweakers ID: Netties
Origin: Netti3s
Discord: Netties
the prodigal son returns
[ Voor 13% gewijzigd door loewie1984 op 25-08-2018 20:16 ]
loewie1984 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:16:
Etwas ist erwacht 2018-10-19
the prodigal son returns
spoiler:/elitewarrior22

Hahahaha, top! Wordt gewaardeerd.PatRamon schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:04:
[...]
[afbeelding]
Heeft altijd zo nog gestaan na je vertrek
Mochten jullie dit nog zijn speel ik graag eens mee.
@SanderVinke BlackPriest1985 Priest
Je bent erbij. Welkom.SanderVinke schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:16:
Is deze platoon nog actief?
Mochten jullie dit nog zijn speel ik graag eens mee.
@SanderVinke BlackPriest1985 Priest
MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,
Tweakers ID: Galukon
Origin: Galukon
Discord: Galukon
Je bent erbij. Welkom.Galukon schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:37:
De volgende aanmelding:
Tweakers ID: Galukon
Origin: Galukon
Discord: Galukon
Tweakers ID: Prom0
Origin: Prom0-NL
Discord: Prom0
Gr Bart
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:03:
Terug BF1 beginnen spelen.
Kan ik (terug) toegevoegd worden?
Overal userid Phnmnm
Jullie zijn erbij. Welkom.Prom0 schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:24:
Ik zou mij ook even aanmelden
Tweakers ID: Prom0
Origin: Prom0-NL
Discord: Prom0
Gr Bart
mid76 zou er een topic over maken, maar ik zie nog niks gebeuren...We moeten in ieder geval even kijken waar iedereen vandaan komt om zo "het midden" te bepalen. Amersfoort en Utrecht mag dan wel het geografische midden zijn van het land, maar als er mensen uit Zuid-Limburg of Appingendam komen, dan is het wel erg ver weg.
- Pixelchaos
- Lythiex
- Schouten1984
- Tankiej
- Bierrrrtje
- Dappels?
- EXC_NaNthor
- Antagonist89
- Makkie1978
- Bunkerbuster
- Flapdrol
- MannyMoare
- MasterMoto
Dus wie voelt zich geroepen?
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Het is Appingedam, zonder die n er tussenDeathchant schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:13:
Mensen, via Discord is herhaaldelijk het idee besproken om met iedereen van de platoon die regelmatig meespeelt eens bij elkaar te komen om gezellig wat te auwhoeren.
mid76 zou er een topic over maken, maar ik zie nog niks gebeuren...We moeten in ieder geval even kijken waar iedereen vandaan komt om zo "het midden" te bepalen. Amersfoort en Utrecht mag dan wel het geografische midden zijn van het land, maar als er mensen uit Zuid-Limburg of Appingendam komen, dan is het wel erg ver weg.
Ik wil best helpen, maar alles alleen doen gaat me iets te ver. Dus wie nog meer?- Pixelchaos
- Lythiex
- Schouten1984
- Tankiej
- Bierrrrtje
- Dappels?
- EXC_NaNthor
- Antagonist89
- Makkie1978
- Bunkerbuster
- Flapdrol
- MannyMoare
- MasterMoto
Dus wie voelt zich geroepen?
Bij motor meetings/ritjes merk ik vaak dat het beter is om gewoon te zeggen 'het is op datum x op locatie y, wie komt?', ten opzichte van alles met elkaar af te willen stemmen.
Dat gaar vaak eindeloos door en uiteindelijk gaat het dan niet door..
TweakersID: Kiphaas7
OriginName: Woestijnkenein
DiscordName: WoestijnKeNeiN
Iemand tips of ben ik gewoon op de server gemute
En de Discord mic-test ..? Is wat anders dan die in Windows, Discord heeft eigen settings qua mic-level en eventueel pust-to-talk instellingen.Theone098 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:17:
Mijn microfoon doet het niet in Discord. Als ik test in windhoos wel. Heb Discord al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet. Het is dus geen onbeleefdheid dat ik niet reageerde in BF.
Iemand tips of ben ik gewoon op de server gemute.
Dat laatste punt geloof ik inderdaad wel!Tankiej schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:34:
[...]
Het is Appingedam, zonder die n er tussen
[...]
Ik wil best helpen, maar alles alleen doen gaat me iets te ver. Dus wie nog meer?
Bij motor meetings/ritjes merk ik vaak dat het beter is om gewoon te zeggen 'het is op datum x op locatie y, wie komt?', ten opzichte van alles met elkaar af te willen stemmen.
W.m.b. is geografisch midden toch gewoon handigste.. Stel je doet in noorden dan is het zuiden echt veel te ver, en andersom.
Een datumprikker misschien? dan gewoon een dag en tijd zetten, en wel zien wie er willen. Ergens drankje doen, evt. met gelegenheid om wat te eten?
Nope. Alle opties geprobeerd, geen werkt.MaikelG schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:51:
[...]
En de Discord mic-test ..? Is wat anders dan die in Windows, Discord heeft eigen settings qua mic-level en eventueel pust-to-talk instellingen.
OriginName: AppieHeijn1
DiscordName: AppieHeijn
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Ik zie geen aanmelding in BF1Kiphaas7 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:08:
BFV beta heeft het battlefield bloed weer opgewarmd, bij deze dus
TweakersID: Kiphaas7
OriginName: Woestijnkenein
DiscordName: WoestijnKeNeiN
Je bent erbij. Welkom.Appie Heijn schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:17:
TweakersID: Appie Heijn
OriginName: AppieHeijn1
DiscordName: AppieHeijn
Ik ben het met je eens Tankiej, gewoon een datum en locatie!Tankiej schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:34:
[...]
Het is Appingedam, zonder die n er tussen
[...]
Ik wil best helpen, maar alles alleen doen gaat me iets te ver. Dus wie nog meer?
28e kan ik erbij zijnDeathchant schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:04:
Zondag 28 oktober, Eindhoven
.. maar iets centraler (Utrecht?) lijkt mij voor meer mensen haalbaar