Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Twoto123
  • Registratie: oktober 2013
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
Ik heb gisteren bij Allyourgames Uncharted: The Nathan Drake Collection besteld, maar ik kom er net achter dat het spel niet nederlands gesproken is. Het hoesje van het spel bevat ook een gele stip naast het pegi logo. Op internet heb ik kunnen vinden dat zo'n gele stip betekent dat het om een UAE (Verenigde Arabische Emiraten) versie van het spel gaat. Mijn vraag is of het spel normaal ook echt nederlands gesproken is (zoals in Uncharted 4), het staat trouwens wel in de playstation store als nederlands gesproken.

Ik heb het spel al wel uit de verpakking gehaald trouwens, dus ik vraag mij af of ze mij nog willen helpen :/

Twoto123

Alle reacties

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
Phase schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:39:
Ik heb de mijne net speciaal voor jou in mijn ps4 gestopt om het te checken: ik kan de gesproken taal gewoon op Nederlands zetten, dus ik ben bang dat je pech gaat hebben :(

edit: Come to think about it, check eens even welke ean er onder de streepjescode staat op jouw doosje?

Als dat iets anders is dan 0711719866633 heb je inderdaad niet de juiste versie. Op de site van allyourgames vind ik bij de specificaties:

PRODUCT OMSCHRIJVING

Merk:Sony
EAN:0711719866633
Beschikbaarheid: Op voorraad
Levertijd:Op werkdagen voor 18.00 uur besteld, de volgende dag in huis

Als jij een andere hebt hebben ze jou dus niet geleverd wat jij dacht te kopen bij hun dus dan heb je toch iets om mee te slaan als je contact met ze gaat opnemen..
Onder de streepjescode staat: 7 11719 86733 3
Welke code staat er bij jou?

De afbeelding op het doosje is ook anders dan die op hun website, mijn doosje bevat afbeeldingen van alle 3 de games.
quote:
jaaoie17 schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:15:
Waarom zou je dat willen. Nederlands klinkt toch voor geen meter.
Ik heb Uncharted 4 ook in het Nederlands gespeeld, daarom zou ik het prettig vinden om dezelfde stemmen weer te horen.

Twoto123

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
bram1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:28:
[...]

Eigenlijk alleen maar dit. Tenenkrommend gewoon. De voice acting van de originele acteurs is daarbij van een 100x zo hoog niveau. Nolan North = Nathan Drake.

Ik weet dat je bij Uncharted overigens echt in het menu moet zitten zonder dat je de game aan het spelen bent. Dus echt quit game doen en dan in het hoofdmenu kun je doorgaans de taal veranderen.
Daar staat dus geen Nederlands tussen.

Twoto123

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
Phase schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:39:
Ik heb de mijne net speciaal voor jou in mijn ps4 gestopt om het te checken: ik kan de gesproken taal gewoon op Nederlands zetten, dus ik ben bang dat je pech gaat hebben :(

edit: Come to think about it, check eens even welke ean er onder de streepjescode staat op jouw doosje?

Als dat iets anders is dan 0711719866633 heb je inderdaad niet de juiste versie. Op de site van allyourgames vind ik bij de specificaties:

PRODUCT OMSCHRIJVING

Merk:Sony
EAN:0711719866633
Beschikbaarheid: Op voorraad
Levertijd:Op werkdagen voor 18.00 uur besteld, de volgende dag in huis

Als jij een andere hebt hebben ze jou dus niet geleverd wat jij dacht te kopen bij hun dus dan heb je toch iets om mee te slaan als je contact met ze gaat opnemen..
Welke talen staan er bij jou tussen? Ik kan kiezen uit: Engels, Frans, Spaans of Portugees.

Twoto123

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
Phase schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:20:
Ik heb die wat jij ook zou moeten hebben volgens de site van Allyourgames: 0711719866633

Ik zou gewoon contact ze opnemen omdat ze een verkeerd artikel geleverd hebben, want dat is feitelijk wel het geval hier, en dan zullen ze iets van een oplossing moeten aandragen :)
Update:

Ik heb contact opgenomen met allyourgames.nl. Ze zijn niet van plan om me een andere editie toe te sturen, omdat ik de seal heb verbroken.

Dit hadden ze op mijn bevindingen te zeggen:

"Uw bestelling is geen UAE versie of iets dergelijks en is ook absoluut niet bestemd voor de Arabische markt. Sterker nog, het gele rondje duidt aan dat het een Europese versie is. Ik vraag me dan ook af waar u dergelijke foutieve informatie vandaan gehaald heeft."

Ik was van plan om het dan maar hierbij te laten, maar toen ik het hoesje vandaag nog eens beter​ bekeek kwam ik het volgende tegen:

"Licensed for sale in Middle East and Africa only."

Ze hebben dus gewoon nog tegen me staan liegen ook.

Ik ben van plan om daarom morgen maar weer eens contact met ze op te nemen...

Twoto123

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
Family Guy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:43:
Jullie vergeten dat Naughty Dog, de producer van de Uncharted games, een Nederlandse game studio is en uitstekend de Nederlandse taal in deze games verweven heeft.
Een Nederlandse studio? Ben je niet in de war met Guerrilla Games?

Twoto123

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
Phase schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:04:
Ik ben benieuwd hoe het er nu ondertussen mee gaat, blijft allyourgames volhouden dat ze niets voor je gaan doen omdat je de seal verbroken hebt?

Ze hebben jou niet het product geleverd dat jij dacht te kopen dus hun site is gewoon misleidend omdat ze een verkeerd EAN vermelden: 0711719866633 , terwijl ze 711719867333 leveren.

Nu, ik weet niet hoeveel zin en tijd je er nog in wil besteden voor een bedrag als dit, maar ik weet nu persoonlijk wel dat ik zelf nooit iets op deze site ga aanschaffen. Noted and filed....
Ik heb maandag geprobeerd om ze een mail te sturen, maar hun mailbox zat toen vol. Vandaag heb ik een mail gestuurd en nu wacht ik op antwoord.

Ze hebben mij toen vrijdag wel een kortingsbon/refund van 10% aangeboden.(toen had ik dat stukje tekst op het hoesje nog niet ontdekt)

Ik vind 10% echter wel erg weinig, want op internet kan ik hetzelfde EAN nummer ook voor €15 vinden.

Twoto123

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
Phase schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:20:
Nou ja, keep poking the bear zou ik zeggen :)
Ik heb uiteindelijk een mail kunnen sturen (meer dan 2 weken geleden), maar ik heb nog steeds geen antwoord van ze gehad. Ik ga het morgen nog eens via een ander E-mailadres proberen.

Oh, en van die refund heb ik ook niks meer gezien of gehoord... :-(

Twoto123

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
lennox-06 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

wat voor gele stip bedoel je ?, ik krijg deze versie vandaag binnen, is deze NL versie ?

[afbeelding]
Dit is de gele stip waar ik het over had:

Bij mij staat ook op de achterkant dat het om een verkeerde versie gaat: "Licensed for sale in Middle East and Africa only."

Waar heb jij dit spel gekocht?

Twoto123 wijzigde deze reactie 01-08-2017 14:54 (13%)
Reden: Afbeeldingen werkte niet

Twoto123

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True