Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +4Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 01:27
Waarom zou je dat willen. Nederlands klinkt toch voor geen meter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 01:27
Waarom ben je met Uncharted 4 in Nederlands begonnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
quote:
MrVegeta schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:23:
Wat lopen al die lui te zeuren over hoe iemand zijn game wil spelen :/
Goed dat je het aanhaalt, want dat is hier inderdaad niet van belang en ik proef ook soms een neerbuigende toon.

- Sommige mensen zijn slecht in Engels
- Willen met hun kinderen spelen
- Hebben simpelweg een andere voorkeur

Dus graag in de reacties alleen ontopic over de daadwerkelijke probleem :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: oktober 2013
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Topicstarter
quote:
Family Guy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:43:
Jullie vergeten dat Naughty Dog, de producer van de Uncharted games, een Nederlandse game studio is en uitstekend de Nederlandse taal in deze games verweven heeft.
Een Nederlandse studio? Ben je niet in de war met Guerrilla Games?

Twoto123

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 11:47

RoamingZombie

Watching the sheeple...

quote:
Twoto123 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:15:
[...]

Ik heb maandag geprobeerd om ze een mail te sturen, maar hun mailbox zat toen vol. Vandaag heb ik een mail gestuurd en nu wacht ik op antwoord.

Ze hebben mij toen vrijdag wel een kortingsbon/refund van 10% aangeboden.(toen had ik dat stukje tekst op het hoesje nog niet ontdekt)

Ik vind 10% echter wel erg weinig, want op internet kan ik hetzelfde EAN nummer ook voor €15 vinden.
Volgens mij is een volle mailbox geen goed teken. Anno 2017 een mailbox vol krijgen vind ik gewoon knap...

Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. - Dylan Thomas

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True