Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Dountoun
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 27-08 14:26
Hallo mede Tweakers,

Ik heb hier een HTC Desire 610 van mijn broertje liggen die niet meer opstart. Het bootscherm/recovery komt in beeld, maar verder gaat hij niet. Ik kan nog wel in fastboot komen, maar daar is alles ook mee gezegd. Omdat het toestel locked is met S-ON en ik USB debugging niet aan kan zetten omdat hij niet opstart, heb ik geen idee hoe ik TWRP er op moet zetten om er een nieuwe rom op te zetten.

Er is nog nooit een custom ROM of iets dergelijks op gezet.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen, als dat tenminste mogelijk is? _/-\o_

Alvast bedankt.

Probleem is opgelost!

rens-br wijzigde deze reactie 23-04-2017 14:54 (187%)

Beste antwoord (via rens-br op 23-04-2017 21:03)

• Dountoun
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 27-08 14:26
quote:
rens-br schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:45:
[...]

Dat is prima doorgekomen, maar ik heb je originele vraag weer teruggezet. Het is fijn dat het probleem is opgelost. Maar wij zouden graag willen weten wat je nu gedaan hebt, zodat je er andere wellicht ook nog meer kan helpen.
Aha op die manier.

Zoals bekend is bij HTC toestellen, je moet de telefoon unlocken via de site van HTC met een code die je via CMD kan krijgen. Dit gedeelte lukte eerst niet. Dit was een 2 maand geleden.

Ik had gisteren mijn HTC One M8 een upgrade gegeven door Android 7.1.2 er op te zetten, en daarna dacht ik, laat ik die 610 nog eens proberen. En ik weet niet waarom, maar dit keer lukte het wel. Misschien dat het iets met drivers te maken had. Wat ik er wel bij moet zeggen, is dat ik mijn computer in de tussentijd een schone Windows 10 installatie had gegeven, misschien heeft dat het probleem ook wel opgelost.

Alle reacties

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True