Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-10 16:12

ricjuh

PSN: ricjuhNL

YoshiBignose schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:59:
Bij mij laatst ook met Moira zei iemand: meer healen minder DPS :') Zijn comp mattie was Zen deed helemaal niets en ik had gold healing met 22k aan het eind van de game (en gold elim, obj kills). Toch was het mijn fout 8)7 En dat soort gelul heb je praktisch iedere game tenzij je easy wint.
Dit vind ik zo irritant..
Moira's die gaan trash talken omdat ze gold elims hebben..

Je gooit letterlijk 1 paarse bal op het point en krijgt alle elims op je naam..

Battle.net: ricjuh#2827

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:42
wat mij betreft halen ze die medals er ook uit, nutteloze informatie.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:14
@NoTimeRemains Even een waarschuwing/headsup voor mensen die pursuit gebruiken. Ik kreeg net een mailtje van Blizzard met een waarschuwing (gelukkig geen ban) dat die programma niet toegestaan is.
Just a heads up.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• NoTimeRemains
Arunia schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:19:
@NoTimeRemains Even een waarschuwing/headsup voor mensen die pursuit gebruiken. Ik kreeg net een mailtje van Blizzard met een waarschuwing (gelukkig geen ban) dat die programma niet toegestaan is.
Just a heads up.
Ja ik heb em ook gekregen... Visor bannen snap ik wel maar Pursuit vind ik vreemd. Al helemaal omdat een aantal OWL teams ook Pursuit gebruikten.

NoTimeRemains wijzigde deze reactie 20-09-2018 08:21 (7%)

• japie06
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17:04
Shabbaman schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:35:
[...]

Zo te horen had je eens 6v6 pickups moeten spelen :+ Op een gewone pub is TF2 wel een vriendelijk spel, maar Overwatch heeft geen pubs dus die vergelijking gaat niet op.
je hebt helemaal gelijk. Van teamwork op Valve servers was nooit een spoot te bekennen. Ik zat vaak op dedicated private servers van hechte game communities. Daar werd wel echt samengewerkt en lol gemaakt.

OT: Vandaag verschijnt er een nieuwe dev update en wordt de PTR geüpdatet. Waarschijnlijk gaat het over de Torb rework

japie06 wijzigde deze reactie 21-09-2018 08:41 (10%)

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 00:27
http://prntscr.com/kxj1fn

Wordt nog eens wat

• NoTimeRemains
Doom is gewoon irritant omdat ie veel mensen kan oneshotten. Dat kunnen alleen Widow en Hanzo op die manier en die moeten echt op t kupke aimen.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:26
Ow wat een lekkere update zeg, heb al meer bugs gehad in 1 uur spelen dan laatste half jaar.

2x als Reinhard gespawned in mystery heroes en complete lag, niet te bewegen.
Daarna join game, heb main menu nog in beeld staan en kan niet niets behalve op esc duwen, aar dan kreeg ik ingame menu te zien?

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-10 13:23
Thompson schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:12:
Tijdje niet gespeeld, begon toch wel weer te kriebelen... Even paar dagen quick matches gedaan en toen de placements. 6/10 gewonnen, meeste wel redelijk leuke potjes, mooi heb er zin in!

Nu gewoon season aan 't spelen, Gold zoals altijd weer... Elke ronde positief ingegaan, zeggen dat ik fill, vragen of iedereen in teamchat komt, proberen goed te communiceren in teamchat met degenen die er dan wel in zitten. 3x achter elkaar verloren, 3x achter elkaar instalock DPS die niet in voicechat zit/komt, keihard faalt en niet switched. :( :(

Ben er voorlopig weer even klaar mee... 3 rondjes gespeeld en ben er gewoon echt chagerijnig van. Zo gruwelijk zonde van een van de leukste spellen die ik wel eens gespeeld heb.
Probeer niet teveel vast te houden aan 2-2-2 gewoon lekker picken wat je leuk vind. Maar als je defense staat en geen support hebt mag je wel de betere zijn en een support picken. Voor de rest niet zo druk maken joh. Ik heb zelf in platinum vaak zat HARD gewonnen met 5-6 attackers.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:02
Ebayzo schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 06:46:
@Thompson haha, leuk dat je nog positief probeert te zijn. Ik heb voice standaard uit en zet hem aan als het iets toe lijkt te gaan voegen. Maar het voelt allemaal erg zinloos. Wat ik ook doe, hoger dan 50% winrate gaat het niet worden.
Kan wel hoor :)

Hier wat tips
1) speel alleen als je fit/ goed wakker bent
2) als je 2 keer achterelkaar verliest neem een pauze (niet denken, ja volgende win ik wel want je gaat alleen maar geforceerder spelen en voor je 't weet verlies je 3-5 games)
3) als je 2-3 games achterelkaar wint is een kleine pauze ook wel goed op zich
4) kies heros die voor elke team wel goed zijn, een goede Lucio is altijd handig, zelfde voor Mercy
5) zeg bij 't begin van je game "hi team" vergroot je de kans weer op een goede sfeer. Ik heb denk ik 30% van mijn games verloren door interne team ruzies/ geen teamgevoel

EDIT nog een bonus tip welke ik raar vind om te geven omdat ik hem zelf niet volg voor redenen.
--> gebruik een headset en ga in de voicechat, een allie die roept dat een soldier van achter er aan komt of dat een mcree in een hoekje zit. Kan betekenen of jij (of 't team) wel of niet kan worden gered..

Vind 'm lastig omdat ik zelf vrij solistisch speel, als ik ik met de headset zou spelen en naast bovenstaande tips ook echt zo zeggen wat ik doe, tactieken bespreek etc dan had ik wellicht minder moeite om in gold terug te komen :>

MetalSonic wijzigde deze reactie 22-10-2018 21:30 (22%)

• Albinoraptor
Arunia schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:43:
Valt me de laatste tijd wel erg op dat ik iedere keer in potjes kom waarbij staat waiting for other players en je dan binnen enkele seconde (mystery heroes btw) een ander karakter krijgt. Vervelende is ook nog dat eigenlijk alle teams gewoon vol zijn.

Was vroeger nooit, maar vanwege het wisselen van de hero is het wel vervelend dat het gebeurd, maar goed. Ga er eigenlijk al vanuit dat dat niet de hero is die ik krijg. :P
Ja inderdaad, maar je vind wel veel sneller nieuwe game dan eerst, dus die 2 sec blijdschap van karakter hebben en dan oh nee toch niet kom ik wel overheen. :P

Als je trouwens Tab ingeduwt houd en als server dan na 15 sec vind dat game kan beginnen, kan je af en toe even karaters van tegenstanders zien.

• Arunia
@TRAXION Dat idee heb ik bij Mystery ook heel vaak. Beetje de standaard meme dat altijd de rode Widow, Genji etc erg goed zijn en die van blauw niets raakt.

Dankzij Mystery kan ik alles ook wel zo'n beetje spelen, maar heb ook het idee dat ik daar beter ben omdat de rest vaak heroes krijgt die ze niet kunnen ook bij de tegenpartij. Dus dat maakt dat ik eigenlijk nooit boven 2000 ben gekomen met Comp. Maar ook vanwege te weinig tijd om rustig te spelen.

Arunia wijzigde deze reactie 01-11-2018 11:04 (48%)

• Albinoraptor
Dan was ik pas de rode Widow, alleen dan in het blauwe team in Mystery. :P

Oh wat heerlijk kan een potje goed snipen leuk zijn, Dorado aanval, deur gaat open, 10 sec later 3 kills, kunnen doorstomen. (Dat is natuurlijk ook vaak bij Mystery dat het op gegeven moment echt overrompeld wordt met ults als eigen team weer net bij elkaar is.)

20 kills aan einde van map en toen kreeg ik (extra genieten) het verwijt dat ik aan het aimbotten was. Nou met mijn 37 jaar altijd leuk om te horen, zei het ook in chat, Always a welcome compliment. :D

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-10 09:43
Albinoraptor schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:27:
Dan was ik pas de rode Widow, alleen dan in het blauwe team in Mystery. :P

Oh wat heerlijk kan een potje goed snipen leuk zijn, Dorado aanval, deur gaat open, 10 sec later 3 kills, kunnen doorstomen. (Dat is natuurlijk ook vaak bij Mystery dat het op gegeven moment echt overrompeld wordt met ults als eigen team weer net bij elkaar is.)

20 kills aan einde van map en toen kreeg ik (extra genieten) het verwijt dat ik aan het aimbotten was. Nou met mijn 37 jaar altijd leuk om te horen, zei het ook in chat, Always a welcome compliment. :D
Hier ook een oude bok van 36 jaar bijna 37 alweer haha, maar alsnog dit season 3700 gedaan zonder enige moeite, helaas nu team deathmatch aan het doen maar jeetje mina wat een stel mongols bij elkaar.

https://imgur.com/a/8lHgNBX

Deze dan toevallig gewonnen maar echt het is ongelooflijk maar met deze rondes verlies ik zelfs omdat mijn team echt 0 bijdraagt aan het spel, een widow die widow blijft ondanks dat er continue een monkey achter der aanzit idem met genji.

Of een doomfist die keihard door brig aangepakt word maar gewoon doomfist blijft echt ongelooflijk dit spel op donderdag middag 12 uur :O

• TRAXION
@Arunia Denk dat het voornamelijk zal zijn dat je die ubersnelle nes games vaker speelde en er dan op getraind bent.

Ik ben zelf van mening dat als je vanaf jongs af aan "reactie games" speelt je hier meer vermogen op toelegt in de hersenen.

Merk dat zelf ook op de weg, dat ik door het "gamen" meer overzicht hou op wat er allemaal gebeurd.
Zie situaties daardoor vaak al ver van te voren aankomen.

Het snel kunnen verwerken van veel data lijkt bij gamers toch aanzienlijk hoger te liggen dan gemiddeld.
Maar goed dit is allemaal natte vinger werk zal vast wel iets uit onderzoeken te vinden zijn maar dat is me teveel moeite om op te zoeken.

Ben druk bezig teamdeath match te doen was geplaatst op 2520 ben ondertussen 2717.

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:19
DennusB schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:12:
Kan je nu nog beginnen met Overwatch als newbie? Heb t ooit wel een uurtje gespeeld maar nooit gekocht.
Wat denken jullie? Kan je dan nog meekomen of word ik genadeloos overal afgemaakt? :P
Het kan nog makkelijk hoor, als je quickplay speed wordt je redelijk snel ingedeeld met mensen die even goed zijn, dus andere nieuwelingen. De eerste paar potjes zullen moeilijk zijn omdat je de heroes niet goed kent maar je leert het snel.

Nadat je het spel gekocht hebt is het misschien handig om eventjes 15 minuten te besteden om alle heroes te verkennen in de practice range. Dus elke hero kort te kiezen, f1 te drukken om de abilities te lezen en dan 30 seconde te kijken hoe de abilities dan ongeveer werken. Maar meer dan deze 15 minuten leren heb je niet nodig, de learning curve is een stuk kleiner dan bij bijvoorbeeld league of legends.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Je kan Ashe nu spelen op de ptr als dat je vraag is ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• markdm
temp00 schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:03:
Je kan Ashe nu spelen op de ptr als dat je vraag is ;)
Net eventjes wat deathmatch gedaan, erg leuke hero alleen ik vind het raken van de dynamiet soms wel ongemakkelijk qua hitboxes.

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 00:27
Haha wtf, even top 500 gekregen op de ptr met 3136.

http://prntscr.com/lf6s8o

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-10 12:15
TRAXION schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:33:
[...]

Misschien is deze speler wel gewoon heel goed in brig en weet daarbij zijn team op de juiste manier aan te sturen.

Buiten dat om zie ik op die ranking teveel genji's doomfists en tracers die denken god te zijn en keer op keer gecounterd worden door brig en weigeren te switchen.

Brig counteren is niet zo een probleem pak een soldier en schiet haar schild aan flarden.
Of counter de secondary healer en ze zitten met een hp probleem.

Zelfde als zeggen dat widow OP is omdat ze een half team kan wipen en het enemy team weigert een dva of monkey te pakken om widow te counteren.
Het hele probleem hiervan is dat Widow, Genji en Doomfist veel mechanische skill vereisen. En erg goede game sense.

Brig is OP omdat ze dit allemaal niet nodig heeft.
Birg is een karakter dat praktisch iedere hero kan 1v1 zonder al te veel moeite.

Dit is gewoon de volgende mercy, en naast dat is dit ook nog een karakter dat heel veel frustratie geeft want je kan er gewoon helemaal niets tegen doen. iedere hero met 200HP die een brig tegen komt moet eigenlijk gewoon hard de andere kant op rennen. Doe je dat niet ben je dood.

En dan kun je nog zo raak schieten, en perfecte aim hebben. een gold Brig pakt je makkelijk.

De reden waarom brig zo balanced lijkt in de lagere elo's is omdat daar mensen simpelweg niet geheel snappen hoe overwatch werkt. daar spelen ze meer deathmatch in de choke en kijken daarna wel of ze het punt kunnen pakken.

Het is IMHO gewoon idioot dat Brig eigenlijk alle hero's counterd. en de enige manier om haar te counteren is er met 3 man op gaan zitten. Ja dan gaat ze dood, maar helaas hebben 3 hero's hun cooldowns moeten investeren om dat te doen. en dan worden ze vaak wel geklapt door de rest van het andere team.

En kom op mensen. laten we eerlijk zijn. Die stun van brig is veel te makkelijk te gebruiken en heeft een te lage cooldown.

Deathball vs deathball. zij hebben een brig wij niet: GG

• fjux
Finraziel schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:01:
[...]

Volgens mij heb je nog steeds niet gezegd waarom het niet klopt wat ik zeg... en dat ik weinig speel zei ik in mijn eerste post ook al. Ik vind haar persoonlijk wel irritant, maar om te roepen dat ze iedereen countert? Dat gaat volgens mij veel te ver.
Oke, ik ga het nog 1 maal proberen.

Letop dit is mijn mening. waarvan ik weet dat deze door veel spelers wordt gedeeld, vooral in de hogere ranks:

Een brig met een klein beetje skill kan eigenlijk alles aan. Haar combo's zijn zo sterk dat je er helemaal niets tegen kan doen en je altijd de volle klap met damage vangt.
(met combo bedoel ik: Slaan met haar wapen, stun -> slaan -> flair) Deze combo geeft even uit mijn hoofd z'n 150 damage.

Dit is dus 150 HP waar je helemaal niets tegen kan doen. (dit is een oneshot voor tracer)

En dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat ze zichzelf healt als ze dit doet...

Als MT is dit uitermate frustrerend, je kan hier niets tegen doen. Je wordt gestund, en heel het enemy team kan even een volle seconden op je los knallen. In de hogere elo's betekend dit gewoon dat je dood bent of je zarya moet opletten en een bubbel hebben.
Daarnaast is je team ook nog onbeschermd....

Daarnaast heeft brig ook nog een erg skill volle ability op haar E zitten. Genaamd repair pack.
dit is zeg maar een gratis leven. Situatie: Een tracer die ontwijkt de brig en gaat op de ana.
Als de tracer geen oneclicp doet is het eigenlijk voorbij. want brig druk 1 keer op E, en de ana is vol HP EN daarboven op krijgt ze ook nog even armor.

Tracer heeft net al haar cooldowns gebruikt om een ana te killen en brig drukt even op een knopje zonder al te veel aim en outplayed hiermee een tracer. En laten we eerlijk zijn, de tracer heeft toch echt wel wat meer skill nodig dan iemand die op E moet drukken.

En laten we maar niet over haar ult beginnen. Armor is zo extreem sterk in Overwatch. Kijk maar eens naar OW world cup of OWL. Je ziet dat ze gewoon brig ulten om zarya 200 extra armor te geven en de zen ook.

En al dit op een hero die super simpel is om te gebruiken.

En ja er zijn comps waar ze niet zo sterk is. maar dan alsnog, heb je wel eens te maken gehad met een flanking brig. dan moet de peel wel heel goed zijn om dat te overleven.

Brig counteren = teamplay.
Laat dat laatste nou niet echt voorkomen in comp.

Edit:
Ik was even vergeten dat de shield bash ook nog even 50 damage doet.
wapen: 35
whip shot: 70
Bash: 50

combo op tracer: bash -> slaan -> whipshot = 155 HP
combo zoals hierboven eerder genoemd = 190 HP

En dat alles zit op een cooldown van 7 seconden.

fjux wijzigde deze reactie 07-11-2018 11:21 (5%)

• Albinoraptor
Techno Overlord schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:51:
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met het boosten van een account van een vriend van mij met als doel dat we samen kunnen spelen. Hij is laag Bronze en ik laag Diamond.
:N :N :N
En volgende keer zeker als je op eigen account speelt en je wilt klimmen zeker gaan zeuren dat er boosted accounts in je team zitten en daardoor verliest.

Je kan perfect samen spelen in QP, samen willen spelen in comp terwijl hij dus eigenlijk gewoon niets kan, help je niemand mee, wat heeft hij er aan om opeens tegen mensen te spelen die velen malen beter zijn dan hem, wordt de ervaring van hem echt niet beter er op.

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:22

Ebayzo

Gekke eend

@Raptar @Booyaa @Zironako

Conclusie, alle ranks zijn erg :D

• Raptar
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-10 11:14
Interessant filmpje van Seagull:

Een jongen die echt nooit negatief/salty is en zich tot nu toe nooit echt uitliet over Overwatch. Als zo'n iemand dat een filmpje als dit maakt heeft het toch wel "impact". Constructief verhaal, ben het wel met hem eens.

Raptar wijzigde deze reactie 17-11-2018 09:15 (12%)

• NoTimeRemains
Rule schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:38:
Ik speel zelf alleen maar op PS4 en ik heb echt ontzettend veel moeite met klimmen. Ik speel voornamelijk met een vriend van mij, maar ik ben er ECHT van overtuigd dat mijn teammates mij tegenhouden. Ik zit rond de 2800 MMR. Bijna iedere game de laatste weken is er een leaver, of hebben wij 4 attackers insta-locks. Waarvan ereen kans bestaat dat er 1 afk in spawn staat te emoten. We kunnen beide prima tank of healer spelen en dat picken we dan ook maar. Dan staan we bijna de hele game on fire maar nee hoor.. net niet winnen, net niet. De opponent lijkt vaak wel een 2-2-2 setup te hebben. Zo ontzettend frustrerend als die randoms niet gewoon een healer of tank willen picken.

Misschien is het toch het gebrek aan stats van mijn teamgenoten dat ik zo op mijn eigen stats aan het focussen ben. Het frustreert mij iedere keer weer als ik overwatch speel.
De gemene deler in al je games ben jij. Ik ken jou niet, maar ik merk de laatste tijd door dingen vriendelijk te vragen, mensen te prijzen, geen sarcasme, etc. kortom een beetje hype en liefde te creeeren dat mijn games echt veel beter gaan. Daarnaast ben ik ook eens wat kritischer naar mijn eigen speelstijl gaan kijken, dat zorgt ook voor veel groei.

Op m'n andere accounts ben ik diamond maar op mijn main ben ik van diamond naar plat gezakt. Enorm frustrerend natuurlijk al helemaal omdat mijn andere accounts wel stijgen... Door de verandering van attitude ben ik de afgelopen dagen echt veel gestegen en nu weer diamond.

En ik heb weer veel nieuwe matties in de lijst.

NoTimeRemains wijzigde deze reactie 30-11-2018 11:37 (10%)

• markdm
Rule schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:38:
Ik speel zelf alleen maar op PS4 en ik heb echt ontzettend veel moeite met klimmen. Ik speel voornamelijk met een vriend van mij, maar ik ben er ECHT van overtuigd dat mijn teammates mij tegenhouden. Ik zit rond de 2800 MMR. Bijna iedere game de laatste weken is er een leaver, of hebben wij 4 attackers insta-locks. Waarvan ereen kans bestaat dat er 1 afk in spawn staat te emoten. We kunnen beide prima tank of healer spelen en dat picken we dan ook maar. Dan staan we bijna de hele game on fire maar nee hoor.. net niet winnen, net niet. De opponent lijkt vaak wel een 2-2-2 setup te hebben. Zo ontzettend frustrerend als die randoms niet gewoon een healer of tank willen picken.

Misschien is het toch het gebrek aan stats van mijn teamgenoten dat ik zo op mijn eigen stats aan het focussen ben. Het frustreert mij iedere keer weer als ik overwatch speel.
Zullen de tegenstanders statistisch gezien juist niet een hogere kans hebben op trowers, aangezien zij 6 randoms hebben en jouw team maar 4 (aangezien je vaak met je vriend speelt) ;) ? Volgens deze redenatie zou je juist langzaam omhoog moeten gaan.

• Raptar
NoTimeRemains schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:33:
[...]

De gemene deler in al je games ben jij. Ik ken jou niet, maar ik merk de laatste tijd door dingen vriendelijk te vragen, mensen te prijzen, geen sarcasme, etc. kortom een beetje hype en liefde te creeeren dat mijn games echt veel beter gaan. Daarnaast ben ik ook eens wat kritischer naar mijn eigen speelstijl gaan kijken, dat zorgt ook voor veel groei.

Op m'n andere accounts ben ik diamond maar op mijn main ben ik van diamond naar plat gezakt. Enorm frustrerend natuurlijk al helemaal omdat mijn andere accounts wel stijgen... Door de verandering van attitude ben ik de afgelopen dagen echt veel gestegen en nu weer diamond.

En ik heb weer veel nieuwe matties in de lijst.
Het fillen wat jij zegt is allemaal leuk en aardig, in het begin. Een tactiek die ook maar tot een bepaalde hoogte werkt en op langere termijn vaak nog frustrerender is.

Als je bijvoorbeeld 3 games achter elkaar als healer filt en je ziet dat de DPS echt onderpresteert. Dat je dus gewoon ziet dat hoe goed je ook healed, het met deze DPS niet gaat lukken. Als zij dan ook nog eens niet willen switchen, probeer dan maar eens positief te blijven ;) .

• markdm
Raptar schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:41:
[...]

Het fillen wat jij zegt is allemaal leuk en aardig, in het begin. Een tactiek die ook maar tot een bepaalde hoogte werkt en op langere termijn vaak nog frustrerender is.

Als je bijvoorbeeld 3 games achter elkaar als healer filt en je ziet dat de DPS echt onderpresteert. Dat je dus gewoon ziet dat hoe goed je ook healed, het met deze DPS niet gaat lukken. Als zij dan ook nog eens niet willen switchen, probeer dan maar eens positief te blijven ;) .
Als je gefrustreerd wordt van het spel moet je stoppen met spelen, maar als je speelt moet je positief blijven en constant je best doen, elke game moet je zien als iets op zichzelf losstaand van alle stomme teammates van de games ervoor. Zo'n instelling is ten eerste beter voor de teamspirit en ten tweede is er altijd nog een kans om te winnen.

Nu meer in het algemeen tegen iedereen hier, mijn belangrijkste tip om te winnen is om altijd te communiceren en positief te blijven. Als je een game joined, zeg "gl hf" in chat, zeg hallo in voicechat en probeer nadat de eerste 3 man heroes gekozen hebben een goede comp te vormen. Voornamelijk in de eerste push probeer wat basis tactics te callen. Als je dit volhoudt stijg je meer dan door elke soort aimtraining. Veel spelers hebben wel een microfoon en willen wel als een goede teammate spelen, maar ze missen de reden en de push, ze gaan pas actief praten als iemand anders begint. Wees zelf de push hiertoe!

Veel mensen hier zeggen dat ze niet voice joinen, dat ze switchen van character als ze verliezen, ze hebben het gevoel dat ze altijd gold medals hebben dus carryen en ik heb het gevoel dat de algemene mindset in dit topic redelijk negatief is ingame.
Met zo'n mindset kan ik je (niet specifiek tegen een iemand, meer in het algemeen) een paar dingen vertellen:
1. je instelling zorgt ervoor dat je slechter speelt.
2. jouw contributie tot het team zorgt ervoor dat dat gedrag van toxic gedrag alleen maar bevorderd en versterkt wordt.
3. je bent minder goed dan je denkt. Zie dit niet als iets negatiefs, probeer kritisch naar jezelf te kijken en jezelf te verbeteren.
4. medals zeggen niks. bijvoorbeeld, een goede hanzo heeft veel meer impact als hij constant een enemy support picked en het rein schild blijft vernietigingen, dan heeft hij wel 0 medals, maar toch wordt de game door hem gewonnen. Een mccree die probeert te flanken maar pas ingaat nadat zijn main support al vermoord is door de tracer zal waarschijnlijk allemaal golds hebben maar trowed de game. Hetzelfde geld voor support en tank roles, maar is daar moeilijker te zien.
5. Iedereen heeft ooit een slechte dag, ook jijzelf, deal with it.
6. De enemies hebben net zo vaak (als je zelf een goede teammate bent, statistisch gezien juist vaker) irritante teammates als jou.

• Raptar
Ook na een half jaar maar weer een keer competitive ingedoken, QP is leuk voor eventjes, maar kan toch niet het "gat" vullen. Uiteindelijk uitgekomen op 2538, waar ik wel tevreden mee ben :) .

De extreem positieve benadering die hierboven is gepost maar eens geprobeerd, en pakte goed uit moet ik zeggen. Resulterend in 8 wins, van de 10. Eigenlijk alles gefilled, met hier en daar natuurlijk wel een irritatie, maar soit. Zelfs tijdens de 8ste match 5 golds als Rein, wat natuurlijk niet echt kan.

However @markdm , misschien had je toch gelijk. Het "gl hf" in de algemene chat, het meer coaching van je team members en vragen of ze op voice komen heeft wel een aardige positief effect. Nu hopen dat dit zo blijft ;) .

Diamond halen lijkt me iets te hoog gegrepen, maar dat zou wel heel leuk zijn hoor :) .

• TRAXION
Ambition88 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:05:
[...]

Sorry maar dit vind ik echt onzin, Ik had gister een game waar ik als reinhard 34/6 speelde met gold eliminations uiteindelijk verloren, maar dan moet je bij mij echt niet komen aanzetten dat het aan mij lag en ik alleen maar de enemy healers heb gefeed, dat maak je de kat maar wijs. :+
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Als je met rein gold hebt doe je het gewoon harstikke goed ik had het meer over de instapicking dps.

Als je een damage medal met rein hebt weet je gewoon hoe je rein moet spelen.

TRAXION wijzigde deze reactie 06-12-2018 14:33 (6%)

• markdm
TRAXION schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:24:
[...]

Als je een damage medal met rein hebt weet je gewoon hoe je rein moet spelen.
Of je schild je team gewoon te weinig en maakt alleen ruimte voor jezelf in plaats van voor je team :/

• Menn-
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 16-10 23:45
Ambition88 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:24:

Zelfde als ik laatst een game had waar ik moira speelde en gold kills had waarop andere mensen zeiden
'Ja want je speelt DPS moira'' grappig want ik had ook gold healing terwijl we een mercy in ons team hadden.
Mercy is dan ook heel makkelijk te outhealen als Moira (behoudens hele zware divecomp) als je daar niet boven zit ben je niet heel lekker bezig.

Gold elims zegt ook niks, je krijgt al een elim voor een halve scheet in de richting van een enemy. En gold damage? Tsja, ook lekker flawed. Ik kan ook Junkrat of Pharah spelen, dan ga ik zelfs met mijn niet-bestaande dps-skills afhankelijk van hun comp waarschijnlijk meer damage doen dan op een tank (als tankmain). Trashdamage is ook damage namelijk :P
Ambition88 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:24:
Gewoon lekker je best doen en je ziet wel waar het schip strandt.
Dat is sowieso de beste instelling. Climben komt vanzelf als je je best doet en niet al je fouten op andere lui probeert af te schuiven.

Be the ._. you always wanted to be

• Arunia
Ik hoor ook altijd veel mensen in de chat dat ze gold dit en dat hebben. Sorry, maar ik kijk daar echt nooit naar. Geen idee wat ik heb op dit moment met verschillende karakters.
Veel plezier met je gold, maar je zuigt in dit potje gewoon kneiter hard. :P

• Arunia
Toch denk ik dat er meer is gebeurd (dan bedoel ik niet dat je dat bewust hebt gedaan oid).

Group up doe ik meestal met B oid. Geen moeite steken op dat gebied in de chat. Overigens gebruik ik vaak: "Aknowledged, Thanks en Hello" Gewoon om aan te geven dat ik het waardoor dat iemand iets gedaan heeft, begrepen dat iets moet gebeuren wat iemand anders vraagt etc.
Die knoppen worden vaak gebruikt bij mij iig.

Merk nu wel op dat het echt ineens een stuk slechter gaat met spelen. Niet dat ik zelf zo slecht speel, maar meer dat de tegenpartij beter speelt.

Wel een mooie gehad in Nepal met het point onder het huisje (met de houten loopbruggen erboven).
D.va (tegenpartij) lanceert haar Ult naar binnen. Stonden er met een aantal in, ik als Mei. Gooi mijn muur ervoor (ding kwam in de hoek, dus makkelijk af te kaderen) en boom. Problem solved. :P Was ook wel de Mei tijden dat potje. Skillz! Maar ja, daarna gaat het finaal fout, maar was wel een calculated dingetje.

Arunia wijzigde deze reactie 10-12-2018 14:18 (40%)

• Arunia
@energydrank Hoop dat het voor jou iig ook wat doet. :P
Zet gewoon wat leuke sprays, emotes en voicelines op je quick knoppen en gaan. Kun je nog een soort sneer uitdelen wat grappig over komt.

Het is gewoon een andere mindset hebben in het spel. En wordt het even vervelend. Maak het potje af en stop er even mee. Beter dan ragequiten en wat dan ook.

• temp00
  • Niet online

temp00

Niet te geloven dit. In 1v1 arcade zit Orisa vaak in de rotatie. Best saai maar goed, ik begreep er geen fuck van waarom bij een Orisa vs Orisa ik vaak wel getethered werd door een Halt en de enemy niet. Echt regelmatig de haren uit m'n kop getrokken van frustratie :P Constant verschillende ranges geprobeerd maar niks hielp. Fortify ben ik bekend mee, maar dat was het probleem niet. Vandaag dan toch maar eens de hero info gelezen, blijk je dat ding (die bal) dus na het schieten te kunnen activeren met right click. Daar kom ik dan na bijna twee jaar achter. Misschien toch maar eens van meer hero's de hero info lezen :).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, GTX 1080, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• NoTimeRemains
temp00 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:21:
Niet te geloven dit. In 1v1 arcade zit Orisa vaak in de rotatie. Best saai maar goed, ik begreep er geen fuck van waarom bij een Orisa vs Orisa ik vaak wel getethered werd door een Halt en de enemy niet. Echt regelmatig de haren uit m'n kop getrokken van frustratie :P Constant verschillende ranges geprobeerd maar niks hielp. Fortify ben ik bekend mee, maar dat was het probleem niet. Vandaag dan toch maar eens de hero info gelezen, blijk je dat ding (die bal) dus na het schieten te kunnen activeren met right click. Daar kom ik dan na bijna twee jaar achter. Misschien toch maar eens van meer hero's de hero info lezen :).
uhm ik moet eerlijk toegeven dat ik amper Orisa speel maar dit wist ik ook echt niet :X

• fjux
temp00 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:51:
[...]

Zeker wel en ik heb ook wel eens zelf mensen gepulled, maar dat was dan ook voor mij juist het verwarrende. Die bal die pulled namelijk ook af en toe als je hem niet na het schieten activeert (bij mij niet zo vaak, daardoor begreep ik er ook niks van). Wat voor mij nieuw is, is dat je 'm na het schieten kan activeren en dan werkt het een stuk beter ben ik gister ook achter gekomen :P
Die bal pult mensen zodra je hem activeert of als hij tegen een object aanvliegt.

Met kleine targets (zoals baby dva) is het vaak ook handig om de bal op de grond te schieten zodat hij automatisch triggert en baby dva dus even op de plek stil staat.

• ErA
  • Laatst online: 18:31
energydrank schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:47:
Ben ik de enige die denkt dat het Suspension systeem nu net iets te gevoelig is?
Iedere vrijdag avond speel ik uren lang mystery als een zatte mongool, waarbij ik alles en iedereen de huid vol scheld. Over voice chat, en af en toe door te tikken.

In 2,5 jaar tijd, pak m beet? 1000 uur overwatch nog géen enkele suspension gehad.

Gezien mijn eigen gedrag vermoed ik dat je toch echt stevig over de schreef moet gaan om een suspension te pakken. Ik ben namelijk echt fucking salty soms. (35 jaar oud en dan nog salty zijn :X )

• duiveltje666
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:36
ErA schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:08:
[...]

Iedere vrijdag avond speel ik uren lang mystery als een zatte mongool, waarbij ik alles en iedereen de huid vol scheld. Over voice chat, en af en toe door te tikken.

In 2,5 jaar tijd, pak m beet? 1000 uur overwatch nog géen enkele suspension gehad.

Gezien mijn eigen gedrag vermoed ik dat je toch echt stevig over de schreef moet gaan om een suspension te pakken. Ik ben namelijk echt fucking salty soms. (35 jaar oud en dan nog salty zijn :X )
Ach , ze laten hun oren teveel hangen naar die snowflakes van tegenwoordig..
Ik heb es sarcastisch onze Roadhog gefeliciteerd omdat ie honger in Afrika eigenhandig opgelost had ...
"Uh why?" Because you were feeding so hard dumbass :X O-)
Hop , meteen silenced

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@ErAJa denk dat het allemaal wel meevalt. Geen idee hoe ze het beoordelen ook? Misschien kijken ze wel mee hoezeer je bloeddruk gestegen was al ;)

Speel nu al enige tijd op Amerikaanse servers maar toch een positievere indruk dan in EU. Blijft een *piep spel vaak maar er zit wel een stijgende lijn in nu.

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:01
Ik begrijp dat geklaag niet zo eerlijk gezegd.
Vind het een leuke game.

Soms valt het mij op dat er vanalles gaande is in de chat (tijdens een spel).
Blijkbaar kunnen die mensen gamen en typen tegelijk..

Ik concentreer mij op het gamen. Dan heb ik geen tijd om te typen.

• temp00
  • Niet online

temp00

@ricjuh volgens mij net mystery heroes tegen je gespeeld op pc in Nepal. Kan bijna niet anders dan dat jij dat was. Zen main op profiel, rond diamond en ricjuh als naam :P

• markdm
Na een flinke decay terug naar bijna 3000 en een flinke grid heb ik voor het einde van het seizoen toch nog weer GM aangetikt, wel erg blij mee dat dit toch nog gelukt is. 8) Ook wel een stuk moeilijker aangezien ik dit seizoen Ana als main had en ik, in tegenstelling tot Moira en Mercy, dan ook nog wat moet aimen. :+

Nu mijn tweede smurf naar level 25 brengen voor het volgende seizoen, alleen een level omhoog gaan kost echt veel speeltijd, en het duurt echt 4 minuten om een game QP of arcade te vinden op dat account wat het nog vele malen langzamer en irritanter maakt.

markdm wijzigde deze reactie 28-12-2018 13:04 (4%)

• Raptar
markdm schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 01:33:
Na een flinke decay terug naar bijna 3000 en een flinke grid heb ik voor het einde van het seizoen toch nog weer GM aangetikt, wel erg blij mee dat dit toch nog gelukt is. 8) Ook wel een stuk moeilijker aangezien ik dit seizoen Ana als main had en ik, in tegenstelling tot Moira en Mercy, dan ook nog wat moet aimen. :+
[Afbeelding]
Nu mijn tweede smurf naar level 25 brengen voor het volgende seizoen, alleen een level omhoog gaan kost echt veel speeltijd, en het duurt echt 4 minuten om een game QP of arcade te vinden op dat account wat het nog vele malen langzamer en irritanter maakt.
Knap hoor, aardige prestatie. Hoe is die reis daarnaartoe geweest? Neem ons een beetje mee in de "onbereikbare" romantiek :P .

@temp00 Ik speel vrij actief OW, alleen geen Orisa. Ik vroeg me altijd af hoe mensen zo goed die bal konden timen, en precies de juiste afstand konden laten afleggen. Nu ik jouw post gelezen heb snap ik het, thanks _O- .
Ja heb het ook wel gezien met Overwatch. het is niet meer wat het was. Kan me ook niet meer toe zetten om elk seizoen competitive te spelen. laatste paar seizoenen gewoon niks meer gedaan.

Desondanks blijf ik het nog wel elke keer een beetje volgen. inclusief de competitive scene

Ricmaniac wijzigde deze reactie 08-02-2019 16:19 (20%)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Albinoraptor
Arunia schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 07:46:
Ik speel nog steeds alleen mystery. En die randomizer gaat soms ook nergens over. Laatst 3 mercy in ons team en een keer 3 bastion bij de tegenstanders. Daarnaast schiet je er 1 neer en komen er twee terug.
Dat winnen en verliezen is bij mij liggende aan de tijd van de dag. Overdag stug verliezen en in de avond laat winnen of eerlijkere spelletjes iig.
Mystery blijft voor mij ook de leukste uitdaging. Natuurlijk krijg je soms comp tegen je waar je bij wijze het meteen maar opgeeft, maar je moet af en toe gewoon compleet andere tactieken gebruiken. Laatste ook 2 Orisa + bastion op payload (Numbani) , krijg ik Reinhard en dan is het gewoon Kamikaze Rein spelen, vergeet dat je shield het team helpt, nee gewoon ergens verstoppen, verras met charge en hop je neemt Bastion mee en als meevaller boop je de een Orisa ook nog een afgrond in. :D

Soms moet je elke tactiek van normaal potje Overwatch vergeten, daarom vind ik het ook leuk, match is nooit hetzelfde.

En betreft tijdstip van spelen is idd enorm verschil, voor 11 uur kan je echt meest vreemde potjes krijgen, daarna heb je soms zelfs mensen in voice zitten en wordt er wel nog beetje gegroepeerd.

Heb nog altijd niet echt comp gespeeld, want weet van mezelf dat ik dan wss iets te vaak in een rage kom. Hoewel ik wel merk dat ook bij mystery toch niveau van medespelers en tegenstanders aardig is toegenomem vergeleken met eerst, vaak genoeg masters in de game zitten en ik me dan toch soms afvraag waar ik nu zou belanden met comp.

Albinoraptor wijzigde deze reactie 08-02-2019 20:10 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
Dinsdag kunnen we eindelijk met Baptiste spelen, ben benieuwd hoeveel verandering hij gaat brengen.

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/1105921473791684610

Albinoraptor wijzigde deze reactie 15-03-2019 09:27 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 14-10 10:14
Hallo Tweakers,

Op het moment ben ik high plat, Graag zou ik dit seizoen klimmen naar Diamond, Dit is mij 2 seizoenen geleden ook gelukt. Het lijkt mij vooral fijner en leuker om dit te doen met iemand anders die gemotiveerd is. Even voor de goede orden, Ik speel eigenlijk alleen maar supports en dan vooral Moira, als het moet kan ik ook mercy spelen.

Dus mocht je interesse hebben om eens samen te spelen hoor ik het graag!

AdmiraalTimbo wijzigde deze reactie 07-05-2019 10:38 (9%)
Reden: Incompleet

In the end we only regret the chances we didn't take

Acties:
  • +1Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Weet iemand tot wanneer de huidige all star skins beschikbaar zijn? Moet namelijk nog wat sparen met Twitch drops.

Edit:
@Arunia @hieronder, over een paar weken kan je die skin weer krijgen tijdens het anniversary event. Als ik het mij goed herinner zijn alle skins/items van eerdere events dan beschikbaar.

temp00 wijzigde deze reactie 09-05-2019 10:41 (46%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
temp00 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:20:
Weet iemand tot wanneer de huidige all star skins beschikbaar zijn? Moet namelijk nog wat sparen met Twitch drops.
Zijn tot 22 Mei te krijgen, heb zelf de Lucio skin maar gekocht, wel vet dat zijn haar ook van kleur veranderd afhankelijk van healing of speedboost song. Dacht heb die Lucio emote ook, skins van teams zijn iig niet interesant, dus goed dat ze af en toe wat skins/emote uitgeven waar je je league tokens voor kan gebruiken.

@Arunia vond de skins wel meevallen van vorig event (heb ze wel allemaal gekocht met goud, had toch nog 30.000 :+), alleen de epic Hamster skin met die highlight intro is echt goede combi. :D

Albinoraptor wijzigde deze reactie 09-05-2019 10:51 (15%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Ach ja, sommige spelers kunnen niks hebben en denken dat ze alles beter weten en dan krijg je dat soort reacties. Niet dat ik het goedkeur hoor. Als je trouwens denkt dat QP/comp erg is, probeer dan duels eens. Dat is voor mij persoonlijk echt dé cesspool van toxic crap. De zooi die je daar over je heen krijgt is niet normaal. Ik zeg tegenwoordig ook nog geen eens meer hi terug als iemand bij aanvang hi zegt. Regelmatig meegemaakt dat mensen beginnen met hi gl hf oid en als je dan vervolgens twee ronden wint dan weten ze opeens wat voor beroep je moeder heeft, dat je in bronze thuishoort en dat je van een brug moet afspringen etc. 8)

Het is trouwens echt onwerkelijk dat het bij zoveel spelers aan zelfreflectie en zelfinzicht ontbreekt. Als je het gros van de spelers moet geloven dan zitten ze vast in hun rank doordat andere spelers slecht zijn, niet door hunzelf. Pas geleden ook weer zo'n filmpje van Jayne gezien. Ik krijg meestal een ontzettende slappe van die gast, maar dit was wel interessant om te zien. 6GM's vs 5GM's + 1 Silver/Gold. Die lagere rank spelers werden dan door Jayne uitgenodigd en tijdens de match een beetje gecoached en geinterviewd. Vrijwel allemaal vonden die lagere spelers dat ze tenminste in Diamond en voornamelijk in Master thuishoorde. Die mensen hebben echt werkelijk waar geen benul wat ze allemaal aan skill missen. Reactievermogen, game sense, aim, game awareness. Allemaal dingen waar ze in exceleren en toch zitten ze in lage ranks O-) Ook die Stylosa coaching filmpjes joh, bijna al die mailtjes/filmpjes die die gast krijgt beginnen meestal met 'hi...blabla...i don't belong in this rank....blabla...my team"

Ik zit zelf momenteel in high plat en ik weet gewoon van mezelf dat ik daar en niet hoger thuis hoor. Misschien met een klein beetje geluk kan ik Diamond aantikken maar dat is momenteel toch echt wel m'n plafond. Ik mis dan gewoon de rauwe mechanical skills zoals aim en reactievermogen om verder te klimmen. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op bovengenoemde spelers want ik voel me best vaak kut als ik een pot heb verloren en ga het dan ook vaak bij mezelf zoeken ipv bij anderen. Lijkt me wel een keer lekker om je zo goed te voelen dat iedereen om je heen kut is behalve jij zelf (ook niet gezond, ik weet het :P ).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Fontini
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-10 23:33
@temp00 Ik werd op een dag zo misselijk van sommige spelers dat ik blamethedps.com in elkaar geflanst heb. Ook ik ben 'hardstuck' en weet dat gewoon (mid-diamond). Weleens Master aangeraakt en ik klim heel, heel erg langzaam wel steeds wat omhoog. Maar als 30-plusser wordt het gewoon wat lastiger allemaal hehehe.

Ik raak amper tilted en kan erkennen dat ik vaak gewoon nog op de verkeerde plek sta/dat ik niet genoeg shots geraakt heb. Waar ik echter wel moe van wordt zijn de spelers die alles beter weten maar ook gewoon hardstuck op dezelfde rank zitten. Dan spam ik die url en hoef ik verder geen woorden vuil te maken (na een tilted Reinhardt die switched naar dps ofzo).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 18:46
Korkss schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:29:
[...]

Ik kan nog geen ranked en verwacht dat als ik het kan niet hoger dan gold te komen. Mn rank boeit me ook niet, spelplezier wel. Als je een leuk team hebt is overwatch echt heerlijk om te spelen, zelfs als ik verlies.
Geen solo-queue spelen dan

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 23:28

kazuka

Building Better Worlds

Een van de grootste, zo niet allergrootste, wijzigingen komen eraan in Overwatch op 1 September, nu live op PTR:

- 2-2-2 Role Queue in zowel Competitive als Quickplay (QP classic verhuisd naar Arcade).
- Global Ultimate cost increased with 12%
- Flinke wijziging voor Brigitte, o.a. shield van 500 naar 200, 3 ipv 1 repair packs, healed 120 ipv 150.

https://us.forums.blizzar...notes-july-18-2019/370156

Seagull praat met Jeff Kaplan over de wijzigingen:

Ben hier persoonlijk wel blij mee, eindelijke geen 5-DPS lock meer bij 8 van de 10 potjes :P

kazuka wijzigde deze reactie 18-07-2019 22:14 (7%)

PSN ID: Jetpaction

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Albinoraptor

Origin story van Sigma, ziet er iig uitermate interesant uit en schijnbaar een Nederlandse voice actor dus misschien ook wat nederlandse voice lines? :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17-10 12:48
Z'vn Voiceactor bevestigt dat ie Nederlands is :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
Ebayzo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:43:
@fjux Klopt, ja ik ben benieuwd hoe dat ranken in de praktijk gaat werken. Ik speel ook beter support dan DPS en zal dan ook zeker queuen als support.
Was gister naar streamer aan het kijken en is normaal support speler en zit meestal in gm/top 500. Maar met zijn tank placements, zat hij tussen diamond - master in, dus ik denk dat het wel goed gaat werken die diverse roles. En is eigenlijk ook beter voor jezelf, als jij in master-grandmaster als support gewoon zin hebt om even andere role te spelen, ben je niet meteen een probleem voor de rest van je team.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoTimeRemains
reviews: Nederlandse Hero in Overwatch - Hoe Siebren de Kuiper in een shooter...

Speelbaar op de PTR
temp00 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:59:
Volgens mij val dat gestoorde wel mee. Hij heeft controle over zwaartekracht en daardoor ruimte/tijd. Hij bestaat op meerdere momenten in de tijd en wat je in dat filmpje ziet is het begin daarvan en de gewaarwording voor hem.......of hij kan idd fucking nuts zijn, dat kan uiteraard ook :P
volgens Jeff issie zo gek als een deur en weet ie niet eens dat ie voor Talon vecht, door zijn trauma.

NoTimeRemains wijzigde deze reactie 23-07-2019 19:51 (44%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 19:02
Na lange tijd Overwatch weer opgepakt met een maat van mij.
We zitten nu rond de 2100 rating in competitive, al merken we dat het nu echt erom begint te draaien om communicatie en teamwork.

Vandaar ook mijn post hier. Mocht iemand geïnteresseerd zijn om samen te knallen, voeg me gerust toe op PSN!

PSN: Maiky1001

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:01
Ik speel Overwatch sinds het begin als casual speler.
Mijn rank is tussen de 2250 en 2500. Ik speel zonder vrienden ( ^_^' )
Maar wat ik wil zeggen ik dat ik mij prima vermaak na al die tijd.
Daardoor hoort deze game voor mij toch wel in het rijtje van de betere games/shooters zoals Counterstrike en Battlefield. Al zijn deze qua shooter anders. Het blijft leuk. En dat geld ook voor Overwatch.

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18:34

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Lasteraar schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:57:
Ik speel Overwatch sinds het begin als casual speler.
Mijn rank is tussen de 2250 en 2500. Ik speel zonder vrienden ( ^_^' )
Maar wat ik wil zeggen ik dat ik mij prima vermaak na al die tijd.
Daardoor hoort deze game voor mij toch wel in het rijtje van de betere games/shooters zoals Counterstrike en Battlefield. Al zijn deze qua shooter anders. Het blijft leuk. En dat geld ook voor Overwatch.
Ik speel ook vanaf de releasedate. Ik speel ook altijd in me eentje mijn all-time high is 3276. Momenteel zit ik rond de 2700 maar heb drops meegemaakt tot aan bijna Silver en dat hoort er nu eenmaal bij heb ik mijzelf wijs gemaakt. Ik vermaak mij vrijwel dagelijks nog met Overwatch. Dit seizoen ook alweer 50uur op de teller met 1000uur in totaal vanaf release. Ik vind Overwatch nog steeds de beste shooter die er is sinds Overwatch er is. _/-\o_

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• ..Christiaan..
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16-10 08:23
Haha, mocht ie willen :). Ik heb een ps4 pro in de kamer staan en alle accounts zitten erop. Mijn andere zoon kan trouwens ook geen overwatch spelen. Zelfde probleem alleen vind hij het niet erg omdat ie het toch niet speelt. De ps4 is als primaire ps4 ingesteld, maar ik zal het vanavond nog een keer doorlopen.

Update: Mijn zoon heeft de ps4 op mijn account gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd en opeens werkt ie weer :). #problemsolved

..Christiaan.. wijzigde deze reactie 14-08-2019 11:47 (17%)

LG OLED 55E8, Sonos Playbar; Sub en 2x Play:1 Kodi Krypton op Qbox, PS4pro, Xiaomi

• Games
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-10 17:38
Die voiceline van Sigma: "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" :9~ _/-\o_

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Nou, meest zinloze aanpassing dat role queue. Nu zit je nog harder vast met slechte teams

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:17
Ebayzo schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:02:
Nou, meest zinloze aanpassing dat role queue. Nu zit je nog harder vast met slechte teams
Alsnog beter dan 6 dps.
Wat denken jullie van Blizzcon? Wat zouden ze voor Overwatch in petto hebben?

Persoonlijk hoop ik op een grote DLC waarin een story mode/singleplayer (+ co-op mogelijkheden) wordt toegevoegd. Grote open wereld waarin de verschillende locaties die we uit de maps kennen aan elkaar gekoppeld worden. Terwijl je in de arena maps met een hero speelt, moet je voor de singleplayer zelf een hero gaan samenstellen. Je begin punt is een locatie naar keuze. Je bent vrij te gaan en te staan waar je wilt. Het is echter wel het wilde westen en nergens, behalve in safe houses, ben je veilig.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Pagina: 1 ... 4 5 6

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True