Youtube vertraagd en stottert in full screen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Goedenavond,

Dit probleem is sinds vanavond...tenminste valt me voor het eerst op. De browser waar dit gebeurt is chrome in edge gebeurt dit niet. Als ik youtube op fullscreen zet vertraagd het beeld en dan versneld het weer en het gaat zo door. Als ik youtube op originele grootte of in theatermodus gebeurt dit niet.
Denk niet echt dat het wat met m'n systeem is maar meer met chrome maar wie weet ?

M'n systeem:

MSI z87 G45 gaming
i5 4670k
16 GB gskill 1600 Mhz memory
Titan x maxwell
1000w coolermaster silent pro
1 x samsung 840 128 gb (OS win10)
1 x mushkin 128 gb (games)
1 x crucial 275 gb (games)
4 x samsung spinpoint 1 TB

Niets Oc'ed of iets.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Op welke resolutie en framerate wordt beeldmateriaal afgespeeld als je problemen ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
1080p en monitor is een 32 inch tv Toshiba m6363 dacht ik. Staat in game modus dus denk 60Hz gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

mike30 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 02:23:
1080p en monitor is een 32 inch tv Toshiba m6363 dacht ik. Staat in game modus dus denk 60Hz gelocked?
Zo te horen is dat de resolutie en de framerate van de televisie. Wat is de resolutie en framerate op Youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-05 14:34
Ga eens naar instellingen > geavanceerde instellingen weergeven > "hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar" Doe dat eens uit en laat het me weten of het is gelukt.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Het lijkt iets beter te zijn, maar geen idee waarom eigenlijk. Vannacht tot half 4 youtube af zitten schuimen zonder problemen.
Kan natuurlijk ook een probleem zijn met de upload op youtube van de youtuber. Maar snap niet waarom het in Edge dan geen problemen gaf. Edge deed het perfect.

[ Voor 39% gewijzigd door mike30 op 30-03-2017 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

mike30 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 02:34:
Het lijkt iets beter te zijn, maar geen idee waarom eigenlijk. Vannacht tot half 4 youtube af zitten schuimen zonder problemen.
Kan natuurlijk ook een probleem zijn met de upload op youtube van de youtuber. Maar snap niet waarom het in Edge dan geen problemen gaf. Edge deed het perfect.
Kijk ook eens naar het verschil qua "buffering" bij de browsers op een "x" resolutie. Een filmpje wat er een dag staat is inmiddels wel volledig door JijBuis aangepast (ge-rendert) aan de ideale settings voor hén en de de browsers welke het moeten gaan tonen dus pak ook eens een wat ouder filmpje én vervolgens een filmpje wat nog maar amper geüpload is

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-05 14:34
mike30 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 02:34:
Ik had hetzelfde. Maar wat ik net zei had het bij mij opgelost.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ik ga er vanavond na m'n werk nog eens even voor zitten. Was vannacht aardig moe dus viel me op een gegeven moment toch niet meer op. Ik laat het vanavond nog even weten :)

EDIT : Heb het even aangekeken en het heeft m'n probleem niet verholpen. Denk echt dat het een probleem is in chrome zelf. Behalve de hardwareversnelling dan. Want met windows Edge of mozilla heb ik helemaal geen last.

[ Voor 39% gewijzigd door mike30 op 31-03-2017 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:32

dragonhaertt

@_'.'

Probeer eens tijdens een youtube video rechts te klikken en "statistieken voor nerds" aan te zetten. Ik had een soortgelijk probleem laatst waarbij alleen in fullscreen ik ongelooflijk veel framedrop had. Nog steeds niet duidelijk waar het precies door kwam maar onderhand geen last meer van.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Pagina: 1