Toon posts:

[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 33
Acties:

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-06 23:59
Met een squad heeft een AR suppressor meestal weinig zin, omdat je als groep toch wel de nodige herrie maakt. In solo play vind ik de supp wel z'n plek hebben. Het helpt in het minder weggeven van je positie, maar het gaat (t.o.v. de comp) wel iets ten koste van recoil control.

Ik kan zelf ook met een AR supp nog wel redelijk vol auto schieten, maar dat is een beetje persoonsafhankelijk.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
MRTNbos schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:09:
De laatste tijd heb ik erg vaak dat tijdens het landen (dus ergens tussen vliegtuig en grond) ik meerdere seconden een freeze heb, met daarna de melding "Network lag detected".

Is dit een bekend probleem? Hebben anderen dit ook of moet ik het toch bij mij zelf zoeken?
Tijdens het spelen zelf heb ik hier geen last van, alleen aan het begin v.d. match.
Nooit gehad. Een op de ~7 matches (speel laatste weken alleen Karakin) op het veld een lag/freeze van ongeveer een halve seconde. Kan het spel de laatste maanden ook niet meer betrappen op 'lag deaths'.

Ondertussen nog een paar wins gehad. *O*

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 10:35
Ik ben reuze benieuwd naar de nieuwe map/game mode Haven.
Urban setting met aantal voertuigen die ook op je jagen.

PM me voor een keer te spelen.
Ben zelf nog redelijk actief aan het spelen.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 15:04

JDx

Ben ik ^

Ik vind Vikendi ook erg tof, maar had het ook niet erg gevonden als ze het alleen bij Erangel hadden gelaten.

Erangel, Vikendi, Miramar voor af en toe, de rest mag stikken.

Dingen als Games enzo | En 3D/AI/PS hier

• JDx

JDx

Ben ik ^

MailMan schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:47:
Ik zat deze week nog ergens vast tussen gras en een stoep op Haven. Granaat/knock hielp niet. Maat gaat m’n spullen looten en komt op dezelfde plek vast te zitten :F
Springen dan 😁

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-06 23:59
Prosac schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:22:
[...]

Ik heb daar ooit een overzicht van gezien. Maar wat ik eigenlijk onthouden heb al belangrijkste is dat een Level3 helm met 1 hitpoint over nog altijd beter is dan een hele level 2 helm.
Een hele level 1 helm is dan weer beter dan een half of meer kapotte level 2 helm.
Hoe hoger het niveau van de helm, hoe meer % van inkomende damage genegeerd wordt.(30%, 40%, 55%)
Nadat de damage verminderd is, wordt de hitpoints van de helm gewijzigd. Bij een 1HP lvl3 helm wordt dat dus 0, en is de helm vernietigd.

Daarnaast is er ook nog het verschil dat een lvl1 en lvl2 helm open aan de voorkant zijn. Een "faceshot" doet dus bij een lvl1 en lvl2 helm gewoon 100% damage. Een lvl3 helm biedt ook vanaf de voorkant bescherming (met dezelfde 55%).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Flimovic schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 00:13:
[...]

De 'Free' slaat op desbetreffende level, niet op de gehele rij. Dus bijv. de reward van level 3 is ook te verdienen als je de pass niet hebt gekocht. Maar als je ook de overige rewards wilt, zul je de pass moeten kopen.
:F Got it, thanks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Kickje! Misschien ben ik nog de enige die speelt.. :P Althans, na Haven even een stuk minder wel maar deze game blijft toch wel de game die mijn maatje en ik steeds weer blijven spelen.. Ondanks dat we verschillende andere BR en Coop games hebben geprobeerd.

Maar goed, volgende week gaat er een vrij grote patch live met de nieuwe 8x8 map Taego. Met self revive systeem en een soort van Gulag systeem. Benieuwd wat dit gaat doen met de playerbase.. Eind van het jaar staat er nog een map in de planning overigens.

Patchnotes 12.2 https://www.pubg.com/en-u.../update-12-2-patch-notes/

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

Acties:
  • +1Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:12

multynoob

Steam: ThePunkPantherNL

Tsurany schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:45:
Ik vraag me af of het niet veel te laat is ondertussen. Zeker als Battlefield later dit jaar ook nog met een Battle Royale achtige gamemode komt zie ik PUBG dit niet lang overleven. Het speelt allemaal net iets te traag en het second chance systeem had er veel eerder in moeten komen voor alle maps, het is de reden dat we het nu eigenlijk niet meer spelen. Eenmaal vroeg dood kan je soms wel twintig minuten wachten voor je weer mee mag doen, een achterhaald concept.
Hmm ik vind second chance systeem juist helemaal niks. En ik vind andere spellen soms juist veel te snel, maar ben ook al wat ouder.

Steam: ThePunkPantherNL

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 23:11
Voor de mensen die PUBG nog niet hebben geprobeerd en toch wel een beetje nieuwsgierig zijn:
Deze week kan je gratis spelen.
https://store.steampowere.../view/2952658520523944021

Nog 4 dagen over, als ik even snel reken.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Vond dit wel een leuke edit van vanmorgen :+

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:20:
Heb nog een leuke 10 kill win met VSS actie ergens opgeslagen... eens kijken of ik die ook nog ergens kan delen.
Nadeel is van ik speel veel met lui die vaak alleen Taego willen spelen...daar is alleen in de gulag een VSS te vinden... om nu daar voor de eerste zone gekilled te worden om die te bemachtigen is voor mij dan ook weer net iets te haha.
Ik vind Taego niet zo, mijn PC heeft daar wat moeite mee. Zelfs met een 3070 erin, CPU is bottleneck.

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Vanaf vandaag is PUBG free to play! Dus mocht je de Battle Royal shooter met beste gunplay nog niet geprobeerd hebben dan is nu een mooi moment :)

Ook veel nieuws geïntroduceerd met de laatste patch om het voor de beginnende speler iets makkelijker te maken, maar feit blijft dat veel spelers echt goed zijn en je dus zal moeten blijven oefenen als newbie.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:59

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren na lange tijd nog maar een keertje pubg opgestart. Voorheen was de game niet mijn vriend op de ps4. Leek wel of er een soort van input lag was ofzo. Sinds deze laatste update speelt de game naar mijn idee beter.

Maak nu zelfs meer kills dan ik voorheen in een potje of 4 maakte.
Eerste potje gisteren 3 kills en het 2e potje had ik er 2 te pakken. Voorheen maakte ik 1 kill per 5 matches ofzo.

Ook wel lekker dat de equipment nu automatisch op de guns worden geplaatst (al was dat Voorheen volgens mij ook al het geval)

Edit: kwam er tevens achter dat je met een ps+ account waar je de game gratis geclaimd hebt je geen recht hebt op Plus+ ingame. Heb hier wel eventjes een help ticket voor aangemaakt. Had de game namelijk voorheen gekocht op disk. De disk versie heb ik verkocht toen de game gratis te krijgen was bij ps plus. Benieuwd wat ik hierop als antwoord krijg en of ze me misschien Plus+ toekennen. Ze moeten in de logs kunnen zien dat ik gespeeld heb voordat de game gratis werd aangeboden op ps+.

[Voor 31% gewijzigd door Oxigeon op 15-01-2022 10:25]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Kek schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:20:
zijn er nog plekken waar ik andere pubg spelers vind.? ik zie niet veel mensen op de tweakers discord.. (geen) en vroeg me af of er nog andere servers zijn waar wel wat mensen te vinden zijn..
Ja er is een Benelux Discord channel voor pubg spelers. https://discord.gg/pxt3ecMgv3

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-05 00:40
Kek schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:20:
zijn er nog plekken waar ik andere pubg spelers vind.? ik zie niet veel mensen op de tweakers discord.. (geen) en vroeg me af of er nog andere servers zijn waar wel wat mensen te vinden zijn..
Hallo Kek,

bovengenoemde discord is vaak leeg. Hier zijn wel spelers op te vinden: https://discord.gg/XfQMf7qr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-05 21:35
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Sinds gisteren ben ik het aan het proberen en de gameplay bevalt wel. De randoms zijn wel echt waardeloos in PUBG, helemaal niemand communiceert... vandaar mijn vraag.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MailMan
  • Nu online
Generaal Pep schreef op zondag 5 juni 2022 @ 14:51:
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Sinds gisteren ben ik het aan het proberen en de gameplay bevalt wel. De randoms zijn wel echt waardeloos in PUBG, helemaal niemand communiceert... vandaar mijn vraag.
Zeker wel. Verspreid over aantal Discords. Heb je DM gestuurd met linkje naar een actieve.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 10:35
Speel het ook nog meer dan geregeld.
Heb over het algemeen wel een actieve groep waar ik veel mee speel.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-05 23:26

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik wíst wel dat het mogelijk was... Je kunt iemand heus wel killen met een mortar. Mijn eerste:

[Voor 19% gewijzigd door Rexomnium op 12-06-2022 10:01]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:35

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 19:50
Amtelode schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:54:

Vraag 2
Ook zie ik dat verschillende Discord links het niet meer doen of leeg zijn, bestaat er nog een actieve PUBG community die op zoek is naar een speler die goed samen werkt maar technisch gezien een prutser is? Lees: Wel luisteren en in team verband werken maar veel mis schieten enzo :9
Deze discord is behoorlijk actief met NL spelers. Let op, link is een week geldig!
https://discord.gg/kbR8uC2n

Voor je crashes, daar stond een melding van in pubg dat je je game files moest verifiëren. Maar opnieuw installeren lijkt me ook voldoende :9

Voor de rest, blijft een leuk spel. Ieder potje is weer anders en de eind circel is altijd genieten _/-\o_

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 19:50
MailMan schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 08:06:
[...]

Speel je met een nieuw account, dan kom je de eerste 20(?) potjes vooral botjes tegen. Ook soms vroeg op de dag komt dat wel voor, maar na de middag heb ik er weinig last van, met 6% bot kills in mijn recente games.

Je hoeft trouwens niet met randoms in je squad te spelen, je kan ook een Discord joinen :)
Oh, jij had laatst anders wel een botsquadwipe :+

• MailMan
  • Nu online
JoowrusZ schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:11:
[...]

Oh, jij had laatst anders wel een botsquadwipe :+
Zullen we het eens over jou hebben?! :o

• Saturnus
  • Niet online
JDx schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:08:
[...]

Speel meestal 's morgens, maar nog niet opgevallen. Sowieso zie ik wel vaker al tijdens het spel bans.
Heb gisteren een flinke sessie gehad, dus de hele dag. En de middag liep echt heel prima, flink gedomineerd hier en daar. Maar in de avond werd het vreemd... Dat zijn natuurlijk pro's die dan pas gaan spelen maar vermoedelijk ook cheaters.
MailMan schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:25:
[...]

Hmm mja ik heb dat gevoel wel, maar zelf ook wat minder gespeeld de laatste tijd, wat natuurlijk een effect kan hebben.

Ik heb wel regelmatig dat ik door een level 50-150 gedood wordt op een manier waar ik vraagtekens bij zet. Misschien zijn het terugkerende spelers. Hoewel ik ook een paar ban reports heb ontvangen de laatste tijd.

Tegelijkertijd heb ik sinds een aantal maanden het gevoel dat de desync erger is dan eerder, wat ook bij kan dragen aan het gevoel dat er iets niet klopt. Dat is ontstaan sinds mijn ping ook veel meer fluctueert en hoger is dan eerst. Vroeger altijd steady 15ms. Nu kan het van 15-60ms gaan, en wisselen per potje of moment in de game...
Terugkerende spelers...ik weet het niet... Het valt ook snel op dat hun richten en snelheid erg goed is maar dat ze bij een insta kill nog niet eens snappen dat de hele squad dood is en nog steeds rondzoeken. Of dat ze moeite hebben met simpel vaulten... Of dat ze zo goed als dood zijn door DMR, niet gaan healen, maar nog steeds met hun sniper gepeakt staan en dan ook raken.
Prosac schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:41:
[...]

Deze week een paar potjes gespeeld en snel weer afgehaakt omdat er gewoonweg geen lol aan was.
Ongeveer 8 mensen aangegeven en van 6 al een report ontvangen dat ze eruit geflikkerd zijn.
In de 3 jaar dat ik speel en reports die ik gedaan heb (100?) zijn de 'banberichten' die ik gezien heb op een hand te tellen. Ik ben de persoon die bij twijfel niet rapporteert omdat ik niet op een soort lijst wil komen van mensen die alles rapporteren en daardoor niet meer meetellen.

Gisteren zo'n duidelijke cheater gehad met een Kar98K die half tijdens ADS een headshot geeft en ook veel raakte op teamleden dat ik die even handmatig ga doorgeven.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Prosac schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:06:
[...]

Oh, daar let ik helemaal niet op. Het was spelen nadat ik ergens in oktober/november voor het laatst gespeeld had.
Ah dat scheelt nogal, ik druk meteen ESC zoals ook nu en zit je in een team als dit, dan is de server meestal ook vooral vol lvl500, weinig nieuwe spelers.

Veel badges, custom skins enzo.

[Voor 3% gewijzigd door JDx op 15-01-2023 13:12]

Pagina: 1 ... 31 32 33

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee