Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23-03 22:58
https://www.pubg.com/2019/04/17/update-28-patch-notes/

Ziet er niet slecht uit.

Vorige SR Buff ging van 110% dmg naar 150%, teruggedraaid naar 130%.
AWM base damage hebben ze verlaagd zodat je niet kan oneshotten op een lvl2 vest.

Gun challenges missies zijn gemakkelijker geworden. Hopelijk moet de eerste niet meer solo, want solo speel ik niet. Iemand een idee van de specifieke wijzigingen?

Weapon Mastery toegevoegd. Per kill/knock/damage krijg je XP voor het specifieke gun, waarmee je charms kunt vrijspelen. Leuke extra.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 13-03 11:27
Gisteren sinds tijden weer eens PUBG gespeeld. Gelijk ook weer twee keer kip gepakt in Duo/Squad, wat natuurlijk ook lekker is. Maar los van dat was ik toch stiekem positief verrast.

Natuurlijk loopt het nog steeds ietwat houterig, zeker als je met paar andere squads om je heen net in een dorpje dropt. Ook het looten gaat tergend langzaam. En het ziet er een tikkeltje gedateerd uit allemaal. Blackout, Apex Legends en/of Firestorm zijn PUBG op die vlakken zeer overtuigend voorbijgestreefd.

Maar...

Gezamenlijk naar vijandelijke squads sluipen die met elkaar in vuurgevecht zijn. Je rechter wijsvinger jeukt ontzettend, maar weet uit ervaring dat nog eventjes wachten het meer dan waard is. Iedereen een goede positie ingenomen? Wait for it... En op het moment dat ze eindelijk uitgevochten zijn en zich als aasgieren op de loot storten, dan voer je een gecoördineerde aanval uit en trakteer je je vijanden op een meedogenloze kogelregen.

Ook het geluid van een silenced M24, gevolgd door het zicht van opspattend bloed en de bevestiging dat je iemand knocked hebt door middel van een headshot. Vul dat aan met beletsels dat iemand zich ook nog eens op 300 meter afstand bevond én in beweging was. Zo'n kill zorgt toch voor een kleine koude rilling door je lichaam.

Maar vooral de endgame blijft onverminderd spannend. Vooral wanneer je afspreekt wie wat gaat doen en ook bereid bent jezelf ten gunste van de winst op te offeren. Het moment dat slechts één persoon overblijft en de rest op Discord muisstil is om voor zo min mogelijk afleiding te zorgen. Een minuut later Winner Winner Chicken Dinner in beeld en de groepseuforie. Ja, dat blijven toch de onvergetelijke klamme handjes momenten.

Kortom, het tactische element, realistische gunplay en zenuwslopende end games blijven in PUBG ongeëvenaard.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:20
JDx schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:10:
[...]

Nee zon vooruit, links, achteruit, rechts, vooruit dansje.

Rondedans om een lootbox, lijkt wel een bind ofzo.
Looten terwijl je wat beweegt, zodat je niet stil zittend afgeknald wordt (zoals mij heel vaak overkomt :') )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 30-03 16:21
New patch in de test server. Vikendi is aan de beurt.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12:53
Korkss schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:55:
[...]

Ben benieuwd, vind Vikendi nu echt de minst leuke map om te spelen.

1: Erangel
2: Sanhok
3: Miramar
4: Vikendi

Zou er nog een 5e map gaan komen, of andere content like guns etc?
Ik vind Vikendi juist 1 van de leukste maps...punt van keuze is alleen maar prima denk ik dan.
PUBG veranderd constant (ooit begonnen met 1map en minder guns), dus in dat opzicht sluit ik nog een nieuwe map en/of guns zeker niet uit.

Verder vind ik ook positief dat ze niet alleen maar nieuw spul uitbrengen, maar ook de moeite nemen om bestaande zaken aan te passen waar nodig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 12:51

Nutellaah

IT-Manager

Ik las net op Reddit dat er op de Testserver de mogelijkheid is om custom games zelf te maken met 1 vs 1.
Dan las ik (tot mijn verbazing) dat je blijkbaar ook sinds juli 2018 ook zelf custom games kan maken op de live versie van PUBG.
Ik ga dit vanavond zelf proberen. Iemand hier ervaring mee?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 27-02 13:28
Nutellaah schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:20:
Ik las net op Reddit dat er op de Testserver de mogelijkheid is om custom games zelf te maken met 1 vs 1.
Dan las ik (tot mijn verbazing) dat je blijkbaar ook sinds juli 2018 ook zelf custom games kan maken op de live versie van PUBG.
Ja zelf al eens gedaan op lanpartys.
Werkt helemaal prima, je kan timers instellen voor de circles, loot multipliers aanpassen etc.
Erg leuk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SirLct
Nutellaah schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:20:
Mss begrijp ik je vraag niet, maar custom games is toch al heel lang mogelijk op live? 1v1 weet ik niet precies.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 12:51

Nutellaah

IT-Manager

gergs schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:58:
[...]

Mss begrijp ik je vraag niet, maar custom games is toch al heel lang mogelijk op live? 1v1 weet ik niet precies.
Ja custom games zijn mogelijk, maar ik wist niet dat je dat zelf kon hosten.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18-03 07:10

M'n nades vielen wel erg goed de afgelopen dagen! 8)

[Voor 53% gewijzigd door JDx op 18-05-2019 01:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 30-03 15:12

Rexomnium

Vincam aut moriar

Niets is bevredigender dan een nade cooken, gooien, en dan vluchtende voetstappen te horen en beloond te worden met de rode letters van een kill :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SirLct

ERANGEL V2!!!!!!!!!!!!!!!

Ik krijg chills van de piano :D Taking it back to early access yo!

[Voor 34% gewijzigd door SirLct op 06-06-2019 13:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 29-03 16:26
Eerlijk is eerlijk; ik was een huiverig over Erangel v2.0. Ik had de angst dat ze alleen meer huisjes gaan toevoegen zoals de uitgelekte map* weergeeft, maar ik ben positief verrast.

* https://www.altchar.com/g...-erangel-is-the-first-one

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23-03 20:02
Hoe is de performance nu eigenlijk? Hebben ze daar nog wat aan gedaan de laatste 2 maanden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 29-03 16:26
Korkss schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:25:
Is die v2 al live? Of alleen op de testserver ofzo??
Bekende PUBG-streamers kunnen het nu al spelen. Vanaf 8 juni kan de rest van de spelers het ook :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:37
EliHiel schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:46:
[...]

Ik zou erangel wel graag volledig herwerkt zien naar vikendi stijl. De map lay-out dus behouden, maar alles realistischer maken, de steden bijvoorbeeld dus omvormen tot steden die echt aanvoelen als steden en niet gewoon een verzameling huizen.
Om mezelf van een tijdje geleden even te quoten. Erangel V2 whoop whoop :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:25

Kek

3flix

ScreamGT schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:40:
Wat erger ik mij kapot aan die Chinezen die de servers komen domineren, merendeels al hackend. Of een wall hack OF een tool waarmee letterlijk alle foliage wegvalt. En het erge is dat ze in ieder potje zitten ik join op een NA server. Is hier een oplossing voor? :')
Niet op NA servers gaan zitten..?

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 13-03 11:27

Dit is denk ik toch een van de grootste updates tot nu toe. Nomnomnom :9~

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:22
Wanneer komt deze patch?
https://pubg.report/strea...fd-f101d4683efe/452985039

Daarom deathcams niet vertrouwen, dit ziet er heel suspicious uit terwijl het vanuit mijn kant gewoon clean shots waren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 29-03 04:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo, had ik de laatste tijd een beetje het idee dat het wat beter ging, hier en daar 8 kill games, wat gewoon prima is, had ik gister weer een dag dat het een stuk minder ging. Hits die niet goed leken te registreren. Zelfs van dichtbij. Bijzonder. Ook een paar keer obvious cheaters tegen gekomen, met speedhacks en wallhack. Ach ja. Hopelijk vanavond weer een paar mooie potten. Blijft toch een interessante game om te spelen. Een van de weinige games naast CSGO die ik graag speel om er beter en beter in te worden. Iets wat ik mis bij een Battlefield op het moment bijvoorbeeld.

Het schieten gaat mij wel aardig af in PUBG. Ik probeer nu wat beter te worden in het killen van die passieve enemies die maar in huizen blijven campen en wachten. Kan toch nog knap lastig zijn. Ik blijf het ook nog steeds lastig vinden om te plaatsen waar schoten vandaan komen af en toe. Heb nu HRTF weer uit gezet en dat lijkt iets beter te gaan.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lmao we kwamen net toevallig Wackyjacky101 tegen in de server en zijn team pakten we even aan:

Kijken op 03H52M als je op de link klikt is de clip net voorbij

LMAO ik kom er net achter dat die kerel die ik killede dat is Lando Norris! De F1 driver

[Voor 31% gewijzigd door DAMAGE op 09-07-2019 01:28]

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 30-03 04:25

Neophyte808

Gadget inspector

True schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:27:
[...]
Het zijn verbeterde magazijnen t.o.v. de standaard magazijnen.
Zoals de naam aangeeft herladen ze sneller of passen er meer kogels in één magazijn. Los hiervan heb je nog wel de kogels nodig die vind je zoals je nu inmiddels door hebt :+ iets verderop.
Ik heb het gevonden inderdaad. Blijf het een rare keuze vinden om de ammo dan in een andere kamer neer te leggen. Ik kies juist de training mode bij gebrek aan een tutorial. In the field was dit een gevalletje Darwin awards geworden vrees ik. Bedankt allemaal!

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:17

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Negeren kun je het beste doen met een TR :)

[Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 20-07-2019 12:37]

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PUBG is een enorm leuke game om te spelen. Maar het heeft wel meer serieuzere problemen dan dat je een stel lui uit het midden oosten tegen komt. Ondanks alle problemen kun je er echt wel lol in hebben. Ik heb het ook maar een beetje laten varen om mij er constant over op te winden. Je hebt er letterlijk geen reet aan om het te doen. Je hebt alleen jezelf er maar mee. In plaats daarvan heb ik gewoon mijn focus gelegd op het beter worden in de game. Want dat is wel een van de sterke kanten van deze game: Je kunt er echt beter in worden, ondanks de problemen die het spel heeft. Er zitten tal van skillbased dingen in die je kunt oefenen en beter in kunt worden. Ook dingen die je als casual speler zo op het eerste oog niet ziet of niet bij stil staat. Focus je daar lekker op. Word je een keertje geownt door iemand en komt dat door desync? Of was het iemand met hoge ping? Lekker boeiend. Dan weet je dat. Noem hem een keer in jezelf een lucker en ga door. Gewoon de volgende pot aan klikken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:17

Geronimous

Moderator Spielerij
Modbreak:De bezem rigoureus door de laatste reacties gehaald. Als je je stoort aan een post, maak dan een TR aan, ga niet reageren. Slechte reacties op een slechte reactie zijn net zo ongewenst.

FT-17 FTW!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 29-03 22:23
Voor het eerst in ruim een jaar weer een gespeeld en ik moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben over hoe soepel en fijn dit spel tegenwoordig speelt! :D

• Prosac
MurtnR schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:24:
En? Hoe vinden jullie Erangle 2.0?
Nog fijnere map geworden. Denk nu ex aequo met Vikendi. De open vlaktes waar je makkelijk afgeknald werd, zijn aangepakt door er meer hoogteverschillen en bomen te maken. De kleine 2 verdiepingen huisjes kun je nu niet meer lekker op het balkon schuilen, omdat die open zijn geworden. In veel huisjes is de indeling ook anders, daardoor minder hoekjes. Wel jammer dat veel ramen nu voorzien zijn van tralies waardoor je niet meer overal naar binnen kunt komen. Lijkt ook veel meer loot te liggen.

Enige wat ik jammer vind is dat die BRDM blijkbaar geen tank meer is, helemaal gemist, maar gisteren toch vrij eenvoudig zelf kapot geknald en anderen ook eenvoudig hem kapot laten maken.
Prosac schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:10:
[...]

We vonden het wat opvallend, laten we het daar op houden. Verder niet aan gestoord, om maar snel weer met een potje te beginnen op Erangel _O_
Als je het vergelijkt met pre-patch is het natuurlijk al een wereld van verschil. Dan tikken die kogels echt heel snel aan. In solo's is hij amper sterker dan een UAZ en in duo's maar anderhalf UAZ.

Solo's in de hippievan zelfs sterker. Volkswagen busje is de ultimate APC :+

[Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 25-07-2019 15:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
Tsurany schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:09:
[...]

Zeker, zelfde naam. Liep zeker niet goed af voor mij? Was geen top dag gister, volgens mij niet meer dan twee kippies.
top 5 geloof ik. Ik speelde one-man squad en zag ineens jouw naam voorbij komen in de killfeed, jij als killer.

Was deze match.
https://minmax.gg/chicken...586467e73f?follow=tsurany

"maar 2 kippies" :D
Wij zijn al blij als we er 2 per seizoen halen. :+

[Voor 7% gewijzigd door Prosac op 26-07-2019 14:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb gister helaas niet kunnen spelen, vanwege de extreme hitte op de kamer waar mijn PC staat. Maar wel even relaxed in de woonkamer wat potjes op Twitch kunnen checken bij verschillende streamers. De dag daarvoor wel enkele potten gespeeld. Het is niet de beste patch geweest van PUBG helaas, oldskool problemen als het reloaden van rifles, reload bugs van wapens, FPS drops in het begin van de match (in elke map) maar afgezien daarvan lijkt de nieuwe map mij wel erg leuk. Aanpassingen voelen goed aan. Kan er nog niet echt een oordeel over geven, daarvoor wil ik nog wat meer potten spelen, maar al met al ben ik wel positief over iig de nieuwe map tot nu toe. Vanavond maar wat potten spelen. Weekend. Ook al is het 38 graden :')

@Prosac hoeveel kippies je haalt ligt natuurlijk ook heel erg aan de manier waarop je speelt. Je kunt voor de kip gaan of je kunt voor de kills gaan. Ik ga meestal voor de kills en als we een kippie kunnen halen dan proberen we dat. Maar door op populaire drop spots te droppen heb je wel vaak dat je na een paar minuten alweer in een nieuw vliegtuig zit, hoe goed je zelf ook kunt schieten :+

[Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 26-07-2019 16:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
DAMAGE schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:20:
@Prosac hoeveel kippies je haalt ligt natuurlijk ook heel erg aan de manier waarop je speelt. Je kunt voor de kip gaan of je kunt voor de kills gaan. Ik ga meestal voor de kills en als we een kippie kunnen halen dan proberen we dat. Maar door op populaire drop spots te droppen heb je wel vaak dat je na een paar minuten alweer in een nieuw vliegtuig zit, hoe goed je zelf ook kunt schieten :+
Wij waren altijd van eerst helemaal vollooten en dan maar de strijd aan gaan. Maar uiteindelijk vinden we 20 minuten looten en dan het eerste de beste gevecht verliezen ook maar kut. Dus we gaan voor semi-drukke locaties (School, Castle of Bootcamp slaan we liever over, Pecado niet) en gaan na het vinden van wapens zo snel mogelijk de strijd aan. Overleven we dat, dan gaan we richting eindstrijd. Maar ik merk wel dat spelen als een Chocotaco of Shroud voor ons totaal geen zin heeft, moeten wel beetje verstoppertje spelen bij tijd en wijlen om hoog te eindigen.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Chicken Dinner in squad mode met twee BRDM's! Drie kills, allen road kills met de BRDM. Je ziet de vijand in paniek raken als twee van die dingen vol op ze af stormen, enige wat ze kunnen doen is rennen en springen _O-

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 30-03 16:41
Is er een soort van wallhack uit voor pubg oid? Laatst werden we in een squad match 1 voor 1 door iemand afgeknald zonder dat we een idee hadden waar hij nu zat. Bij t spectaten bleek dat ie naast een trappenhuis in de muur zat. Reported en na een uur oid kregen we bericht dat zijn account een dag suspended was. Hoe zouden ze dat nou doen? Er zullen duizenden reports binnen komen en de meesten zullen ongegrond zijn. Zou t zo zijn dat als voor 1 speler bijv. iets van 10 reports op een dag binnen komen deze speler dan een 24h ban krijgt terwijl ze verder onderzoeken? Paar dagen geleden iets soortgelijks... 1e team maatje ging neer op vreemde wijze. Ik ga vlakbij in een huis zitten en ga neer door een kruisboog pijl. Ik check die gast en zie dat hij in het gebouw naast me zit met een blinde muur tussen ons in dus zonder ramen... hoe hij mij in hemelsnaam heeft kunnen crossbowen... anders dan cheaten..

Verder heb je wel eens deaths die vreemd zijn maar over t algemeen vind ik t wel meevallen met de cheaters.

Van t weekend op briljante manier naast een chicken dinner gegrepen. Op vikendi.. team was al dood. Cirkel wordt kleiner en zie een BRDM richting cirkel komen met wat kerels eromheen. Ik schoot wat m24 rounds in dat ding terwijl ik in dekking probeerde te blijven en aan t zoeken was naar andere spelers. Cirkel steeds kleiner en kleiner tot ik uiteindelijk vlak naast de BRDM stond en de overige spelers vrolijk in dat ding zaten te kijken. Had er nog een molotov op gemikt maar dat ding ging niet stuk. Slotstuk was dat ik m24 rounds bleef spammen terwijl ik heel goed oplette of ze er niet uit stapten en ik naar mn MP5K moest switchen. Had niet zoveel ammo meer en omdat ik zo gefocused was op de wagen ook niet gezien hoeveel er nog over waren. Cirkel was echt heel klein en ik stond op een paar meter van de wagen af.

Ineens gebeurde het..... 4 man sprongen uit de wagen, pan in de hand!! Ze begonnen me te slaan en ook al kon ik er nog 1 knocken... tegen 4 kon ik niet op. Ik heb er heel hard om moeten lachen. Leukste manier om 2e te worden _/-\o_

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:46
unfor schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:30:
[...]

Hallo, welkom in de online game wereld.
Ik heb de laatste 5 potten alleen maar welkomstberichten gezien met het verhaal dat ze een reported player van mij gebanned hebben. Vooral die Chinezen zijn zo verschrikkelijk irritant en vooral veel aan het cheaten. Het zijn er ook nog eens extreem veel, de EU servers worden overspoeld.
ScreamGT schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:56:
[...]

Ik heb de laatste 5 potten alleen maar welkomstberichten gezien met het verhaal dat ze een reported player van mij gebanned hebben. Vooral die Chinezen zijn zo verschrikkelijk irritant en vooral veel aan het cheaten. Het zijn er ook nog eens extreem veel, de EU servers worden overspoeld.
Wat is jouw definitie van overspoelen? In squad FPP is het niet zo dat elke match cheaters heeft, zelfs in 10% van de matches is geen cheater te herkennen. Als ze dan al cheaten heeft dat erg weinig resultaat.

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:54
KhaZ schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:34:
[...]

Heb je toevallig tips hoe dit in te stellen? Valt mij ook erg op als ik chacotaco/shroud hun video's op YouTube bekijk.
Hun hebben zover ik weet allemaal een hardwarematige equalizer.

Overigens spelen de echte competitie gasten (Team Liquid en consorten) zo veel mogelijk met de setup waarop ze ook moeten spelen tijdens grote toernooien. Bij grote toernooien mogen ze niet op hun eigen PC spelen maar krijgen ze een rig (die voor iedereen gelijk is) preinstalled van de organisatie.

Hier zie je ook veel verschil in, want een ibiza is veel minder 'soundaware' dan een chocotaco, maar dat zal ongetwijfeld aan de setup liggen.

[Voor 42% gewijzigd door RedHat op 21-08-2019 12:42]

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• ScreamGT
KhaZ schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:44:
Kwam dit even zo snel tegen, incl. comments eronder:

YouTube: PUBG | How to Hear Footsteps Better Part 2

En anders idd. een hardware equalizer.
Ik gebruik in ear oordopjes van Philips. 4 jaar oud :+ Hebben mij destijds 29 euro gekost. Ik hoor letterlijk elk stapje dat een speler neemt, ook als ze aankomen rennen.

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:06
unfor schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 05:59:
[...]
Je loopt ongeveer een maand achter ;)
Haha helpt er wellicht bij als ik vertelde dat dit op de Xbox One X is. En gelukkig ook daar goed nieuws omdat ze de gaan inlopen op PC en straks slechts twee weken na updates op PC ook de console versies updaten.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:00
astyle61 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:32:
[...]

Ik had hier ook last van. Ik heb NVIDIA driver geupdate was het opgelost.
Ik heb AMD Ryzen 9 3900x.

Ik zal ff op de forum kijken.
Dit is echter een AMD GPU probleem, ik zie enkele nvidia users posten in mijn thread maar dat zijn voornamelijk users die last hebben van andere stutters, niet de mega hickups die gebruikers met AMD GPU hebben in grote steden.
Alleen in Erangel na de update en alleen in Yasnaya, Georgopol en altijd op exact dezelfde plekken.

[Voor 9% gewijzigd door unfor op 26-08-2019 13:03]

Steam - Warzone - PUBG

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Als je soms zo'n replay terugkijkt, dan zie je hoe veel je hebt gemist in een potje. Mensen die secondenlang in je beeld lopen en die je gewoon compleet negeert. Maar goed, een win is een win en de Aug blijft de fijnste AR in 't spel.

[Voor 12% gewijzigd door Rexomnium op 28-08-2019 09:47]

• Sharkware
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
DAMAGE schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:21:
Gister speelde ik met mijn maatjes. 3 man squads. Ik ging de hele tijd dom dood. Toen een 1 man squad in gegaan, dus alleen tegen squads, schiet ik alles en iedereen af in Pochinki. Uiteindelijk in mijn eentje had ik meer succes dan met mijn maatjes. Blijf dat vreemd vinden. Gewoon 7 kills en als enige team een SS score gehaald op PUBG.op.gg.
Ik heb dat ook regelmatig. Maar dat komt volgens mij voornamelijk door de manier waarop je dan speelt. Als je met je teammates geen rekening hoeft te houden dan speel je anders. Er zitten ook nadelen aan het hebben van teammates: ze schieten waardoor jouw positie minder gunstig wordt, ze worden geraakt/geknocked waardoor tegenstanders gaan pushen en/of jezelf gedwongen wordt te bewegen, je loopwegen zijn anders... etc.
gergs schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:42:
De nieuwe patch heeft (natuurlijk) weer nieuwe bug.
Gisteren paar potjes waar mensen uit vliegtuig "vast" zit - dus wel gesprongen maar niet kan bewegen.
Als het bij 1 person is kan je zeggen mss net een andere windows geopend oid.
Maar gebeurd bij meerdere.
Meer bugs in deze patch dan fixes, erg jammer. Maar ze zullen die veel te dure skins wel zo snel mogelijk in de store willen hebben.

Helaas is het leeuwenpak alweer weg vanwege penisgate :+
https://tweakers.net/ext/f/C0AUFB6ZsAxPqFQQYd4RzwCG/full.jpg

[Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 26-09-2019 11:04]

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:17

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Wat is dit een kut patch zeg! Ik val regelmatig loodrecht uit het vliegtuig, het geluid is compleet kapot, ik hoor de helft van de keren mensen niet lopen, of de richting valt niet te pinpointen. Ik hoop echt dat ze dat snel weer terugdraaien :(

/rant

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• DutchTaz
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 13:14
Flimovic schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:25:
Wat is dit een kut patch zeg! Ik val regelmatig loodrecht uit het vliegtuig, het geluid is compleet kapot, ik hoor de helft van de keren mensen niet lopen, of de richting valt niet te pinpointen. Ik hoop echt dat ze dat snel weer terugdraaien :(

/rant
`
duidelijke taal ;)

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 12:25

LankHoar

Professionele amateur

unfor schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Geen idee, kan me geen goede reden waarom je ooit PUBG lite zou willen spelen.
Dit topic gaat daar ook niet over.
Beetje flauw. Het is gewoon PUBG met mindere graphics, en er is geen apart topic voor, dus dit is wel degelijk relevant.

Ik geef je een reden: het is gratis en ik dacht ik probeer het eens :)

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• Prosac
LankHoar schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:40:
Van het weekend PUBG Lite geïnstalleerd, speelt heerlijk weg :) Gratis, en behoorlijk gelijke feel met de mobile versie (die speel ik al anderhalf jaar vrij regelmatig).

Zijn er naast de kwaliteit van textures etc. verschillen tussen Lite en de gewone versie? Ik speel op PC trouwens.
Attachtments gaan automatisch op je wapen als er nog niks zit. Geluid is van beduidend mindere kwaliteit. Maps zijn nog niet de revised versies. Geluid van de auto's kan niet uit. En nog wel wat zaken die anders zijn.
Wel het gevoel dat het met Dsync e.d. beduidend beter zit in Lite.

Die Arcade versie bevalt me ook wel.
TERW_DAN schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:23:
Ik zou juist willen dat Erangel wat meer opvulling krijgt in lege gedeeltes. Die heb je bij Miramar een heel stuk minder. Wat meer voertuigen lijkt me geen slecht idee voor sommige plekken. Al zijn er maar weinig potjes die ik heb gespeeld dat we alleen maar aan het lopen waren voor de cirkel.
Erangel heeft tegenwoordig relatief weinig open vlakken meer. Je hebt ze wel nog ten zuiden van Yasnaya, rond Severny en op military maar veel open vlakken zijn al aardig ingevuld door extra bebouwing, objecten, hoogteverschil of bossen. Maar ook daar zouden extra auto's trouwens fijn zijn. Naar mijn idee moet het wel of niet gebruiken van een voertuig altijd een strategische keuze zijn, niet een keuze die al gemaakt wordt doordat je simpelweg pech hebt.

Daarnaast is Miramar ook erg eentonig qua kleur. Het is allemaal beige/bruin, dat geeft een extra gevoel van leegte.

https://tweakers.net/ext/f/MujsSdUkxvOilTU4jIv2dsZf/full.png
Dit illustreert voor mij precies het probleem. Miramar is echt veel te groot in vergelijking met andere mappen. Van de ene uithoek naar de andere is een veel langere afstand. En doordat spelers zich wel over de gehele map verspreiden is de dichtheid van spelers een stuk lager. Beide mappen zijn 64km2 maar bij Erangel verdelen spelers zich over iets meer dan 32km2 aangezien slechts 50% echt begaanbaar is. Bij Miramar is dat een verdeling over iets meer dan 44km2.

[Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 18-10-2019 11:31]

• MRTNbos
Meh, ik zou eerder willen zeggen dan elke map zijn eigen speelstijl heeft. Dat een bepaalde stijl niet matched met de voorkeuren van iemand kan natuurlijk, maar ik zie dit niet als een algeheel probleem. Snellere initiële circel ben ik het niet mee eens...dit hoort juist bij de speelstijl van Miramar. Het is niet alleen een schietspel, maar ook een overlevingsspel.

Zelf kan ik me prima vermaken op Miramar. Ze lijken de nadruk meer op voertuigen te gaan leggen, en dat is een leuke afwisseling: je hebt voertuigen nodig maar ze geven ook meer je positie weg...what do you do?!

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:14
Mijn eerste Chicken Dinner op de PS4 Pro en het was genieten. Vorig jaar had ik mijn eerste en enige Chicken Dinner op de Xbox One X. Ik kan niet wachten op PUBG II, maar dan op de PS5.

YouTube: PUBG Winner Winner Chicken Dinner

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Als professioneel Pubgspeler zijn dit soort kills natuurlijk schering en inslag. Uiteraard wist ik precies dat de speler met z'n suffe DBS naar dat raampje zou lopen. En natuurlijk wist ik exact het moment dat hij, nadat hij eventjes een kleine pauze inlaste toen hij bleef hangen tegen een deurpost, zijn level-3-behelmde harses door dat raam zou steken. En dan is het gewoon een kwestie van een granaat in absolute perfectie timen en hem precies op dat plekje neerleggen. Simpel. Zoals elke chicken diner...

• ScreamGT
Ik ben voorlopig even klaar met PUBG.

Iedere start up zie ik minimaal 2 namen voorbij komen met 'we got em - perm ban'. Dit zijn dan ook vaak de XiaoLoo typetjes die de laatste maanden de servers overspoelen. Werkelijk geen reet meer aan wetende dat 9 van de 10 toch cheats gebruiken -_-

• Prosac
Ik ben er eigenlijk ook wel ff klaar mee. Vermaak me te goed met MW en stiekem is samen spelen in Lite ook wel leuker, ik kijk wel door de gebreken van Lite heen (ik zei maandag nog wat anders, maar het samen gamen met vrienden is te leuk). De Dsync problematiek van de originele versie en het idee dat ik inmiddels bij alleen maar pro’s ingedeeld wordt, helpen niet mee.
Ik ben een casual gamer en wil lol hebben in een spelletje. Als dat inhoudt dat ik bij elke drukke landing in het nadeel ben omdat de game het wapens oppakken niet registreert, of dat ik bij de eerste blik op een tegenstander ge-one-shot wordt (terwijl dat uit de deathcam niet blijkt), heb ik er geen lol aan. Spelers die vrijwel elke kogel raak lijken te schieten, zodat je auto binnen 5 seconden kapot is, etc.
Elke keer als ik twijfel aan mijn eigen kunsten, blijkt dat uit de andere games die ik speel niet. ;)
Heb ook het idee dat dit sinds de laatste patch zo is, daarvoor ook wel die ergernis, maar niet zo extreem als de laatste weken.
Hoor meer mensen die afhaken en richting MW gaan of Apex, omdat ze daar gewoon minder het gevoel hebben door de game genaaid te worden. ;)

[Voor 3% gewijzigd door Prosac op 07-11-2019 14:41]

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 30-03 19:23
Breakskins omegalul :-D

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Asateo
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 09-01 23:54
ApC_IcE schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:37:
[...]

Nou, of je weet niet goed wat de Dsync inhoud maar er zijn zat problemen.
Random crashes, kogels die niet aankomen, Headshot op level 1 helm met kar98 en geen knock.
Ik merk ze dagelijks, wekelijks.
Prosac schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:00:
[...]

Vreemd, ik ervaar het namelijk nog wel.
Dat is inderdaad gek. Ik had vroeger erg veel problemen, maar tegenwoordig zo goed als niets meer. En crashen kan ik me misschien een enkele keer de laatste maanden herinneren, tegenover vroeger waar het schering en inslag was.

• Korkss
  • Laatst online: 30-03 19:23
Asateo schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:57:
[...]

[...]

Dat is inderdaad gek. Ik had vroeger erg veel problemen, maar tegenwoordig zo goed als niets meer. En crashen kan ik me misschien een enkele keer de laatste maanden herinneren, tegenover vroeger waar het schering en inslag was.
Game loopt hier ook gewoon prima. Na wat uitstapjes (call of duty, planet zoo, apex legends) ben ik weer terug op pubg. Ik vind pubg toch het leukst, beste gunfights, spanning etc.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 27-03 12:49
Asateo schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:27:
[...]
De propblematieken die je aanhaalt zijn van een jaar of twee terug.
Ik speel dit spel dagelijks en oppakken wapens, dsync enz. is al lang geen probleem meer.

Als je liever MW of Apex speelt, is dat goed, maar problemen in het spel zijn er bijna niet meer.
De problemen waren twee jaar geleden erger, maar die zijn er nog zeker wel.

Dikke maand geleden weer een paar pogingen gedaan om pubg te spelen en dezelfde problemen zijn nog steeds, misschien minder vaak, maar het gebeurt nog steeds te vaak, zeker bij hotdrops. Ik vertrouw nog steeds niet 100% dat wat je ziet ook daadwerkelijk gebeurt.

Mensen die later landen, maar toch eerder een wapen opgepakt hebben en doorgeladen, ook al land je op een gun. Je komt weer een kamertje binnen waar je eerder ook geweest bent en daar liggen opeens wapens die daar 100% zeker niet lagen. Of de klassieke: 'wou jij die M4 niet joh?' 'welke m4? daar lag helemaal geen m4!?!'

De deathcam is ook nog steeds regelmatig behoorlijk anders dan hoe we het zelf ervoeren. Als het geen technisch probleem is, dan wordt iemand wel weer door een overduidelijke cheater te grazen genomen en is diegene er weer weken klaar mee.

Het is een beetje een ritueel aan het worden. Na lange tijd pakken we het weer op en spelen het tot dat iemand er weer verschrikkelijk klaar mee is omdat veel van de basis zooi nog steeds niet goed werkt en na een paar maanden gaan we weer eens kijken hoe het er voor staat. :)

• Asateo
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 09-01 23:54
Wat ik wel herken is de deathcam. Het klopt dat de aim daar niet correct is. Je kan er niet op zien of iemand je 'headshot'. Het gaat eerder om het algemene beeld dan waar de crosshair op welk moment is.

Alhoewel ik meestal solo speel, mocht iemand eens zin hebben om te duo'en of zelfs team. Men steam naam is dezelfde als hier.

[Voor 42% gewijzigd door Asateo op 26-11-2019 20:29]

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10:41
unfor schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:58:
Jammer dat PC compleet verneukt is door cheaters momenteel...
Deze chinezen kwamen we in de volgende game ook weer tegen, dus dan is de lol er gauw af.
Met zijn 2'en slachtten ze ff de hele server af.

https://streamable.com/ll1zl

Dit zijn dan nog de overduidelijke cheaters, maar hoeveel cheaters heb je wel niet die het proberen te verstoppen door niet te aimbotten maar "alleen" ESP / wallhack gebruiken.. :r

Blijkbaar kunnen ze niks tegen cheaters doen, mijn reports leveren ook al weken geen bans meer op.
Blokkeer dan op de een of andere manier de chinezen, dan heb je iig 99% van de cheats verholpen.
Ik zie dit zo zelden. Enige probleem vind ik de audio. Voetstappen, plotseling is iemand close. Etc

• ScreamGT
Ik speel nu sinds enkele dagen team first person, en dit bevalt verdomd goed!

1. Ik zit niet meer met yin pin en Chuang in de server. Werkelijk geen enkele China n1 speler tegengekomen

2. Nog geen enkele encounter gehad waarbij ik vraagtekens zet.

• JohnnyV76
Ban vandaag weer verwijderd gelukkig. Ben toch benieuwd wat er nou precies de oorzaak van was maar geen bericht verder van bluehole.Ben allang blij!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• PatRamon
  • Laatst online: 14:31
Sharkware schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:40:
Heeft iemand het filmpje van WackyJacky gezien mbt. de lag compensation voordat het offline gehaald werd? Ik helaas niet en kon zo snel ook geen mirror vinden (enige mirror die ik vond was ook al offline gehaald).

Ben wel benieuwd naar de meningen hierover. Mijn mening, op basis van wat ik in Reddit heb kunnen lezen, is eigenlijk simpel: Als je over een langere periode een hoge (150+?) ping hebt dan heb je op die server niets te zoeken. Dat mensen daardoor niet met vrienden in andere continenten kunnen spelen is dan jammer voor ze. Dat er continenten zijn waar ze deze pings niet eens halen is een probleem van Bluehole, moeten ze daar ook maar servers neerzetten. Dat de matchmaking daardoor wat langer duurt... jammer dan.

Alternatief, lage ping is altijd in het voordeel ten opzichte van hoge ping (dus minder lag compensation inbouwen). Maar geen idee of dat een beetje te doen is netwerk code technisch.

Kan best zijn dat die weer offline is na een aantal uur.
Wordt veel opnieuw geüpload maar gelijk weer verwijderd

[Voor 4% gewijzigd door PatRamon op 29-01-2020 13:56]

**

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 30-03 23:48
Saturnus schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:47:
Jaren na introductie dacht ik het ook maar eens te gaan spelen. Het survivaldeel gaat prima, is ook niet heel moeilijk...maar de gevechten...absoluut kansloos. In het beste geval zie ik de vijand en kan ik een paar kogels laten raken. Zijn er specifieke tips hiervoor?
Belangrijkste tips wat mij betreft:
- Pixelpeaken (dus zo min mogelijk van jezelf laten zien bij peaken)
- Veel bewegen, maar dan ook echt veel. Niet 10x op dezelfde plek peaken.
- Hotdroppen en veel close combat oefenen.
- Streamers (hieronder genoemd): kaymind, chocotaco en hun vrienden. En voorzichtig kleine dingetjes overnemen, zoals looproutes, snelkoppelingen etc. Denk niet dat je zoals hen kan rondrennen en met een 6x spray iemand op 100m kan neerschieten met je non-attachment beryl, anders stelde je deze vraag niet :P .
- Zet je geluid op 999 dB.
- Probeer bij droppen in de gaten te houden waar de meesten terecht komen in je nabije omgeving.
- Oefenen, oefenen, oefenen, en als je daar de tijd niet voor hebt, accepteren dat anderen dat mogelijk wel hebben. Ik heb nauwelijks nog tijd voor PUBG, haal zelden een WWCD (zeg 1 per 3/4 maanden), en speel vooral voor de kills.

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11:44
Saturnus schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:18:
@Oxigeon
@cmegens
@floriz87

Gebruik net als Wackyjack101 de software SoundLock, maar moet nog tunen. Vreemd genoeg is het heel moeilijk te horen waar mensen zich bevinden. Ik zag dit bij een vriend ook en dacht dat hij zijn geluidsinstellingen verkeerd had want hij keek steeds exact de verkeerde kant op... Blijk ik ook te doen soms.

[...]
Ik ben zelf niet heel kapot van wackyjacky. Zijn uitzoekdata video's zijn informatief, maar qua speler is hij niet bijzonder. De gamesense van bijvoorbeeld Chocotaco is velen malen beter. Dan merk je ook dat de gunplay zeker belangrijk is om onder de knie te krijgen, maar nog belangrijker is positioneren. Daar zijn waar je de meeste kans hebt, vanwaar je altijd kunt schuilen, maar ook vijanden kunt pushen.

Qua geluid: ga geen gekke trucjes uithalen. En dan bedoel ik ook helemaal niks. Pak een goede koptelefoon (de meesten hebben goede ervaringen qua horen van tegenspelers met de HypercloudX 2) en zet alle trucjes uit, dus gewoon stereo en niet te hard, niet te zacht. 7.1 trucjes zeker uit zetten!

verder inderdaad wat hier boven gezegd wordt: oefenen doe je door te hotdroppen, dus springen op drukke plekken (hacienda, school, de grote steden zoals Georgopol, Pecado, Bootcamp, Paradise, etc. Wat ook helpt is goede medespelers zoeken via de verschillende nederlandse discord servers....

[Voor 10% gewijzigd door cmegens op 29-01-2020 23:07]

• gotfurrr
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 27-03 15:45
Saturnus schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:18:
@Oxigeon
@cmegens
@floriz87
Dank voor de reacties, Floris voor de uitgebreide.

Heb denk ik een uur of 100 Wackyjacky101 livestream erop zitten voordat ik begon. Dus wel wat geleerd om toe te passen, maar het meeste is niet bruikbaar omdat het te moeilijk is voor een noob, zoals inderdaad long range komen de kogels niet eens in de buurt.

[...]

Maakt het raak schieten wel extra moeilijk.

[...]

Betekent dit om express op een plek te komen waar velen heen gaan?

[...]

Gebruik net als Wackyjack101 de software SoundLock, maar moet nog tunen. Vreemd genoeg is het heel moeilijk te horen waar mensen zich bevinden. Ik zag dit bij een vriend ook en dacht dat hij zijn geluidsinstellingen verkeerd had want hij keek steeds exact de verkeerde kant op... Blijk ik ook te doen soms.

[...]
ga niet hotdroppen, ookal roept iedereen dat, je leert er als complete noob alleen van dat je binnen 2 seconden weer back to lobby kan klikken.

zet je settings goed, alles op very low en scope sense op een waarde waarbij je comfortabel kan bewegen , een auto kan tracken en dat je ook nog precies kan schieten. kijk wat handige keybinds zijn (bijv shift + w instellen als seat 1 in auto, dat soort dingen)

De meest beginners hebben hun sensitivity echt bizar hoog staan, wat op zich niet verkeerd hoeft te zijn uiteraard, maar er zijn grenzen :+

als complete beginner kan je gewoon het best kijken naar hoe de pro's hun sense ongeveer hebben staan.
de meeste hebben waardes rond de 30 inmiddels (800 dpi), met wat uitschieters naar boven richting de 50 en naar onderen richting de 20. kies dan iets in die range, dan weet je dat het wel ongeveer goed moet zitten en pas het dan aan nav je ervaringen ingame.

800dpi en 60sense zal vast wel werken voor een aantal spelers, maar in principe niet voor jou als complete beginner.

ga daarna in training mode en ga schieten met de guns, gunplay kun je voor een groot gedeelte leren in training mode. ga daarna warmode spelen. training mode + warmode = oneindig veel efficienter om gunplay te leren dan te hotdroppen.

rest is allemaal ervaring, spelen, uren maken en leren van je fouten.

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-03 16:46
Ik speel de laatste tijd best wat met randoms. Wat mij opvalt is dat ik opvallend vaak gematched wordt met turken en nog verder naar het oosten.
Is dit normaal?
Waar zijn die pubg servers in godsnaam? Of heb ik iets verkeerd staan, waardoor het spel denkt dat ik oost europees ben?

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Een tijd niet gespeeld, maar die nieuwe map vind ik best leuk :)

Grappig ook die sticky bombs, laatst op een dak beland, een dude beneden rond aan het sneaken met wel een wapen. Ik had 2 van die stickies, op goed geluk van het dak gooien...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• JohnnyV76
Gisteravond een lollig duo potje waar we uiteindelijk nog wonnen ook. Op t randje van de zone een flare gun gevonden dus maar eens een BRDM2 gecalled want we hadden beiden al een lvl3 vest. We tuffen langzaam de zone in en spotten een ander duo in de heuvels. Rij er op eentje af maar die kon rond een steen lopen dus kon hem niet plat rijden. Zijn maatje was niet in de buurt dus mijn maatje springt uit het voertuig en maait hem neer. Nu wordt er op de BRDM2 geschoten van best dichtbij dus we rijden weer een stukje verder tot mijn maatje zegt... hee volgens mij zit ie in dat bosje. Hij springt er uit... ratataata... yep daar lag ie.

Zone wordt kleiner dus wij tuffen weer rustig naar het midden. Staat een klein houten huisje op ons pad en ineens zien we binnen wat bewegen. "Blokkeer de deur!!" roept mijn maatje dus ik parkeer de BRDM2 tegen de deur aan. Hij springt eruit en gooit een granaat door het kleine raampje naar binnen. Ik zie de 2 nog in paniek rond springen maar na een doffe dreun is mijn maatje weer 2 kills rijker. LOL!

Even later gaat mijn buddy toch dood en moet ik zelf verder. Rij met de BRDM2 de kleine cirkel in, overleef een flank in mijn rug dankzij mijn pan met nog een halve milimeter op de lifebar. Heal weer op en aan de andere kant van de kleine cirkel zie ik een ghillie in gevecht met 2 anderen. Leg aan met mijn KAR, BAM!...sjit.... mis... nog een keer.... KILL.... end of match!

Een van de leukere potjes! :)

• JohnnyV76
Spawnprotection is er ook voor een reden. Gespawnraped worden zonder een stap te kunnen zetten is ook niet leuk al hangt deze mening vooral af van "which end of the barrel" je staat zeg maar :)

De spanning en de tactiek waarom ik PUBG speel is er helemaal niet in TDM. Wellicht goed om je trigger skills te verbeteren maar verder vond ik er in ieder geval niet veel aan. Zonde van mijn spaarzame vrije tijd :)
Als je in de battle royale modus (duo) een gevecht hebt met een ander duo (en dan wint) door tactiek, sluipen, flanken, nade gooien, ophealen, weglokken enz enz. dan geeft me dat veel meer voldoening dan dat ik met een KAR in een bosje ga liggen en wat kills maak door mensen die wat verderop rennen af te knallen.

Ik zal wel de verkeerde verwachting gehad hebben voor TDM. Had iets meer teamwork en tactiek verwacht ipv dat de helft van je team zit te campen en de andere helft rond rend als een kip zonder kop :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vind dat TDM juist wel vet omdat je nu eindelijk een manier hebt om aan je skills te werken qua mechanics en shooting mechanics buiten de normale game om. En het is allemaal wat faster paced zodat je echt wat doelgerichter met wapens kunt schieten en oefenen. Zeker voor nieuwe spelers wel handig en wellicht helpt ze dat om de game wat sneller op te pakken.

Lijkt mij duidelijk dat iedereen PUBG speelt voor de BR mode en dat zal altijd de main game blijven. TDM is dan ook geen bedreiging voor de regular mode denk ik. Moest net gewoon 4 min wachten voor een potje TDM. zegt genoeg.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 27-03 12:49
steveman schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:26:
Uhm, zit er nou een hoop verschil in foliage rendering :? Ik dacht dat ik goed verstopt zat, en de deathcam gerendered vanaf mijn systeem doet ook zo vermoeden.

Maar mijn beoogde doelwit had er een geheel eigen kijk op :-(

[YouTube: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS bushy don't help me 2020 02 23 20 28 34 29 DVR]

Ik had foliage al op low staan. Maar viewdistance op ultra, al lijkt die laatste instelling op deze afstand geen verschil te maken.
Zo herkenbaar en mijn frustratie nummer 1 met dit spel, het wordt nog steeds niet op elke client hetzelfde gerenderd. :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRTNbos
Vikendi V2 review door wackyjacky:

Ik verwacht dat de physics m.b.t. de trein nog wel wat patches zullen krijgen.
Pagina: 1 ... 30 31 32

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True