Er zijn veel mensen die dit ondervinden. En het lastige is dat bij iedereen de performance ook verschilt. Zo maakt het bij mij weinig uit of ik alles op Ultra zet, of alles op Medium, in beide gevallen is mijn FPS zo goed als gelijk. Daarom zet ik alles gewoon maar op Ultra, aangezien ik de graphics niet zo laag wil hebben staan dat ik het niet meer mooi vindt. Meestal haal ik in-game dan ook wel tussen de 30-60/70 FPS. Zoals tijdens het vliegen haal ik dat niet, maar dat maakt mij nog niet zoveel uit.ronalddus schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:07:
Ik kom later vanmiddag ook nog even.
Even iets anders, ik merk nog steeds regelmatig framedrops en stuttering. Ik heb al menig fora en website bezocht om te kijken of ik dit kan verminderen, maar dat wil nog niet lukken.
Vooral tijdens de parachute fase en, veel vervelender, tijdens gevechten.
De game draait van een SSD icm i7 4770, R290 en 12GB RAM
Ook weet ik dat het allemaal nog niet goed geoptimaliseerd is en dat het nog in de alpha fase zit. Toch, met alles op low en diverse config files krijg ik de stuttering niet weg. Ik zie hier en op youtube toch veel beeldmateriaal waarbij het spel prima vloeiend loopt.
Iemand nog tips die ik nog kan proberen ?
Het is wel vreemd dat het stotteren niet weg gaat wanneer je alles op "low" zet, wellicht is er iets anders aan de hand.
Wat ik wel kan aangeven is dat er binnenkort (donderdag 25 mei) een grote update naar Battlegrounds komt. In deze grote update worden de grootste critische bugs opgelost, en daarbij wordt de anti-cheat oplossing die ze gebruiken sterk verbeterd. De maandelijkse patch bevat ook nieuwe content, performance verbetering en verbeteringen m.b.t. de server lag. Deze patch focussed zich ook veel op de client performance.
De patch voor de maand daarop zal voornamelijk server performance issues oplossen die te maken hebben met de lag.
Dus de komende maand + de volgende maand belooft veel goeds op het gebied van performance, dus daar zie ik wel naar uit. Wat ook goed is om te weten is dat op woensdag 31 mei de leaderbords gewiped gaan worden. Maar wellicht zijn straks de meeste problemen voor je opgelost

Link naar het artikel: https://www.vg247.com/201...oards-to-be-wiped-may-31/
Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)