Toon posts:

[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 33
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 18:07
ronalddus schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:07:
Ik kom later vanmiddag ook nog even.

Even iets anders, ik merk nog steeds regelmatig framedrops en stuttering. Ik heb al menig fora en website bezocht om te kijken of ik dit kan verminderen, maar dat wil nog niet lukken.
Vooral tijdens de parachute fase en, veel vervelender, tijdens gevechten.

De game draait van een SSD icm i7 4770, R290 en 12GB RAM

Ook weet ik dat het allemaal nog niet goed geoptimaliseerd is en dat het nog in de alpha fase zit. Toch, met alles op low en diverse config files krijg ik de stuttering niet weg. Ik zie hier en op youtube toch veel beeldmateriaal waarbij het spel prima vloeiend loopt.

Iemand nog tips die ik nog kan proberen ?
Er zijn veel mensen die dit ondervinden. En het lastige is dat bij iedereen de performance ook verschilt. Zo maakt het bij mij weinig uit of ik alles op Ultra zet, of alles op Medium, in beide gevallen is mijn FPS zo goed als gelijk. Daarom zet ik alles gewoon maar op Ultra, aangezien ik de graphics niet zo laag wil hebben staan dat ik het niet meer mooi vindt. Meestal haal ik in-game dan ook wel tussen de 30-60/70 FPS. Zoals tijdens het vliegen haal ik dat niet, maar dat maakt mij nog niet zoveel uit.

Het is wel vreemd dat het stotteren niet weg gaat wanneer je alles op "low" zet, wellicht is er iets anders aan de hand.

Wat ik wel kan aangeven is dat er binnenkort (donderdag 25 mei) een grote update naar Battlegrounds komt. In deze grote update worden de grootste critische bugs opgelost, en daarbij wordt de anti-cheat oplossing die ze gebruiken sterk verbeterd. De maandelijkse patch bevat ook nieuwe content, performance verbetering en verbeteringen m.b.t. de server lag. Deze patch focussed zich ook veel op de client performance.

De patch voor de maand daarop zal voornamelijk server performance issues oplossen die te maken hebben met de lag.

Dus de komende maand + de volgende maand belooft veel goeds op het gebied van performance, dus daar zie ik wel naar uit. Wat ook goed is om te weten is dat op woensdag 31 mei de leaderbords gewiped gaan worden. Maar wellicht zijn straks de meeste problemen voor je opgelost :).

Link naar het artikel: https://www.vg247.com/201...oards-to-be-wiped-may-31/

Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Nieuw wapen, de VSS. Een 9mm silenced sniper met permanente 4x scope.

[Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 19-05-2017 12:54]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1Henk 'm!
Diigii schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:14:

Is dit een wapen die je alleen d.m.v. een crate kan krijgen?
Nog onbekend, hij zal wel vrij zeldzaam worden. Volgens mij minder vaak voorkomend dan de Vector.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2Henk 'm!
Vandaag weer twee chicken dinners gepakt met een GoT Discord squad :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05 20:03
Haha, wat een potje net.... Ik zat in een squad te loten in de tunnels, en ineens *pop* zit ik buiten de map "op" de ruimte van de tunnels. Kon nergens terug komen, viel omlaag de map uit en daar zat ineens water... Paar minuten rond gezwommen, nog m'n team geholpen toen ze in gevecht kwamen en niet doorhadden dat er nog iemand achter een auto zat. Ik zat er vlak onder en kon dus precies vertellen waar ze zaten :+

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=928863950

Ze lieten me achter maar ik gaf niet op en na 5 min zwemmen vond ik een trap die diep genoeg onder de grond door liep om weer omhoog te lopen. Ik kon zo weer door de grond omhoog, en zodra ik boven was keek ik recht naar een vijand die in het achterstoeltje van een buggy zat :D Meteen los met m'n UMP, nog twee man gedowned, werd beschoten door de 4e. Heb hun auto gejat en m'n team weer opgezocht :D Helaas niet gewonnen, dat zou nog het mooiste zijn :p

[Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 19-05-2017 22:59]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 12:00
crimby schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:00:
Net het spel aangeschaft na veel twijfel... maar het wel een gestress om steeds binnen de zone te blijven haha! net zowaar 6e geëindigd wat ik niet heel slecht vind voor een 3e potje... de eerste twee waren drama haha
Ja, daar had ik in het begin ook last van. Wat ik nu doe is gewoon een rustige plek uitzoeken om te beginnen zodat je minimaal een paar minuten hebt op je gemak te looten. Zodra de cirkel zichtbaar is even een waypoint zetten aan de rand, of iets in de cirkel, en op tijd daarheen vertrekken. Een auto weten te vinden kan ook veel schelen.

Maar in duo raken we nog wel eens in een gevecht redelijk in het begin, of later in de game en dan vergeten we de cirkel :+ Dan is het wel even stressen, maar maakt het ook wel weer leuk O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 08:49
Mooie potten vanavond met de discord crew, 3 wins en een hele stapel top 10 games.
Vooral deze 9 kill round was leuk.

[Voor 4% gewijzigd door unfor op 22-05-2017 00:10]

Acties:
  • +1Henk 'm!
wvdveer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:29:
[...]

Ook op middellange afstand is hij prima bruikbaar en daarnaast is 25 kogels in een extended mag niet echt klein te noemen. Zolang je niet compleet verrast wordt door iemand met een shotgun is het naar mijn ervaring snel game over voor de shotgunner. De rate of fire, extended mag size, recoil en range zijn naar mijn mening net iets te goed.

In duo/squad pak hem 100% over een shotgun, zeker met een silencer erop. Solo kan een double barrel shotgun goed zijn, maar wanneer je mogelijk tegenover 2 of meer mensen kan komen te staan is de relatief lange reload / twee shots niet best.
Wat is je definitie van middellange afstand? Zodra ik niet meer tussen gebouwen in loop of een vijand binnen 30 meter kan tegenkomen achter een steen of boom pak ik niet de vector maar een assault rifle.
ThomasG schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:42:
De auto's in dit spel zijn redelijk troll. Ik heb een potje gewonnen doordat ik als enige nog een auto had toen ik bij de laatste 5 zat, en de andere gewoon allemaal heb overreden. 8)7
Dan konden ze niet echt goed mikken :o

Acties:
  • +2Henk 'm!

• unfor
Mooie community made trailer:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
Ik ben een lucky bastaard :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04 19:56
prestige93 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:56:
[...]

las op hen forum post dat ze absoluut geen andere benadering willen ontvangen omtrent de aanvragen.
je zou er ook je eigen ruiten mee kunnen ingooien
In dat geval, helaas :>

Ontopic:
Gister toch een heerlijke dag gehad, 7 potjes gewonnen (duo) en een aantal keer top 10.
We zitten nu Top 100 EU duo, niet dat het veel zegt (leaderboards zijn voor sommige mensen bugged)
Daarnaast is er ook een leaderboard wipe op 31 mei. Kunnen we weer gaan grinden O-)

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:00

beany

Meeheheheheh

Ze hebben iets gefixed in de maandelijkse patch: https://twitter.com/PUBAT...66621003350265857/video/1

Verklaart de 'huh? ik schoot toch raak???' :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
beany schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:07:
Ze hebben iets gefixed in de maandelijkse patch: https://twitter.com/PUBAT...66621003350265857/video/1

Verklaart de 'huh? ik schoot toch raak???' :P
Prachtig dat ze zoveel openheid van zaken geven, kunnen veel developers nog wat van leren d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-05-2022
Voor iedereen die houdt van de exacte stats achter items en wapens:
https://forums.tiny-space...egrounds-an-ocd-thread/25

interessant dat een pistol in hand sneller is als handen leeg

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:07

ronalddus

Buffalo77

Luuk_1987 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:32:
Hey.

Ik heb vandaag PUBG gekocht. En het lijkt me leuk om eens samen met iemand te spelen. Heb best veel ervaring in shooters. Mijn steam is Fanatic87 en dan moet je die ene hebben met dat poppetje en gouden muntje :P
Kom eens op Discord kijken. Jump in een channel en er zijn vaak wel mensen die willen samen spelen. ;)

https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ronalddus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:00:
[...]

Ik weet niet hoe druk het 's middags is, maar 's avonds zijn er altijd wel een aantal volle squads
We hebben hem al op Discord opgevangen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
DivineNL schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:56:
[...]

Om hier op aan te vullen, ook melee wapens zijn beter in dit geval. Zo heb ik al hard gelachen. Gewoon een pan oid op rapen en iemand doodslaan die een shotgun aan het oprapen is :+
Die koekenpan is het leukste wapen in het gehele spel :+ Ik weet niet of het ook werkt als armor, maar je hoort er ook schoten op kletteren als ze de pan raken.

[Voor 12% gewijzigd door ThomasG op 22-05-2017 15:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jouden
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-01-2020
Cerenas schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:07:
[...]

Maar inventory opent toch ook gewoon door op Tab te klikken?
Klopt heb ik er ook bij staan :D maar vind met de muis net wat vlugger

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-06 10:00
Ik neem aan dat het een intern grapje is, of je kunt straks pannen schieten met de crossbow 8)7

https://twitter.com/Battl...status/866633277410467840

Acties:
  • +1Henk 'm!
*O*

Ziet er goed uit. Lekker met een squad twee motoren pakken en rondracen terwijl de passagies het vuur openen met uzi's :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Gister ook begonnen met PUBG. twee (korte) potjes alleen gedaan, daarna met 3 anderen van de Tweakers Discord gespeeld, waarbij zij chicken dinner pakte ondanks mij :) Wel leuk om samen te spelen, dan snap je alles toch wat sneller dan wanneer je alleen aan het klooien bent.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
Family Guy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:39:
[...]

Maxx0r, is it you?

Graag gedaan :*)
It's a me :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-06 20:43

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Achteraf gezien echt ongelofelijk hoe we die gewonnen hebben. Pinned gezeten tussen 2 squads in, ik single een huis gecleared (want yolo) met een silenced full-auto SCAR-L terwijl de tegenstanders wel schoten, maar geen één (!!!) kogel raakten ...

Gast in een Ghillie Suit bij toeval gespot en met één kogel gedood (?) en Kokkie 1v1 die de finishing touch vanuit de lower ground wist te maken.

Hij was lekker. 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2Henk 'm!
Je kan nu ook stunts gaan uitvoeren met die nieuwe motor *O*
https://twitter.com/Battl...status/866950705818423297

Hopelijk voegen ze wel een nieuwe death reason toe. Knocked out from failed motorbike stunt...

[Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 23-05-2017 13:34]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Regel dit even via DM in plaats van via dit topic.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03 20:38
Tsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:19:
Je kan nu ook stunts gaan uitvoeren met die nieuwe motor *O*
https://twitter.com/Battl...status/866950705818423297

Hopelijk voegen ze wel een nieuwe death reason toe. Knocked out from failed motorbike stunt...
Hehe, als ze dan ook extra coins geven voor succesvolle frontflips 8)7

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • +1Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 19:45
Tsurany schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:59:
[...]

Eens, alleen veel mensen realiseren zich niet dat mensen die dit soort features ontwikkelen vaak niet de skills hebben om de server problemen op te lossen of de engine te optimaliseren.

Zolang ze op beide onderdelen de focus leggen ben ik blij. Elke maand een paar nieuwe features en een paar bugs gefixt.
En vooral ook dat software ontwikkeling geen sequentiele procedure is, maar een parallele.
Dus ja, deel A heeft problemen, wil niet zeggen dat deel B niks mag releasen zolang A niet klaar is met de volgende stap. Denk ook niet dat mensen graag 5 maanden wachten totdat ze klaar zijn met een motortje maken :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04 19:56
Heerlijke patch notes.

Ben vooral benieuwd naar die optimalisatie. Daarnaast veel changes die nodig waren (Shotgun nerf, circle op het einde).

Komt wel goed met dit spel als ze zo doorgaan.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NickThissen
Shotgun nerf vond ik nou echt niet nodig eigenlijk. Dit is een van de weinige games waar je een shotgun realistisch kan maken zonder de balans te verstoren, omdat er vrij weinig close range combat is. En als je een shotgun wil houden voor de laatste cirkel zul je er toch echt een ander wapen voor moeten inleveren waardoor je die cirkel misschien niet eens haalt.

In de meeste shooters zijn shotguns onrealistisch slecht zowel qua damage als range, omdat je veel meer close range hebt waardoor een realistische shotgun de enige goeie optie zou zijn wat dus helemaal de balans verstoord.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
•Fixed a bug that caused vehicles to be spawned in garages consistantly. Vehicles should be spawned at a higher rate in garages, but not at 100%

Interesting.. Geen fixed carspawns meer dus. Dat gaat de early round gameplay aardig veranderen weer denk ik, gezien nu toch veel mensen direct voor een fixed carspawn jumpen.

Wordt ook weer een mapupdate voor @ShatterNL ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:59

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

NickThissen schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:48:
[...]

De lag maakt het natuurlijk veel erger lijken ja. Verder heb ik zelf nog nooit echt gemerkt dat ze over te grote range kunnen raken, zelf ben ik meestal kansloos vanaf meer dan 10-20 meter, en dat is volgens mij ook al niet helemaal realistisch.
Mwaah, realistisch juist wel, game technisch niet altijd leuk. Games doen ons geloven dat shotguns niet zo ver komen...

Acties:
  • +1Henk 'm!
IdieEasy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:52:
[...]

Mwaah, realistisch juist wel, game technisch niet altijd leuk. Games doen ons geloven dat shotguns niet zo ver komen...

[video]
Het is niet zozeer dat games zich specifiek richten op de shotgun. In games is het vaak veel lastiger om spelers over grote afstanden te laten vechten vanwege level design dus je merkt dat vrijwel alle wapens daar flink op worden aangepast.
Ik ben zelf absoluut geen expert op het gebied van wapens maar volgens mij kan je de volgende classificatie maken als je kijkt naar de echte wereld:
Assault Rifles -> tot ~300 meter
Designated Marksman Rifles -> ~250 tot ~500 meter
Sniper Rifles -> ~500 tot ~2000 meter

Echter in games zie je vaak dat multiplayer mappen niet zo groot zijn en dat gevechten op afstanden boven de ~300 meter echt zeldzaam zijn. Kijk naar Battlefield 4, daar komende meeste gevechten toch voor op afstanden onder de 300 meter. Je moet dus de effective ranges van je wapens flink inkorten om toch nog dat onderscheid te kunnen maken. Dat betekent ook dat wapens zoals SMG's en shotguns mee moeten schalen om daar een duidelijk onderscheid te krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
IdieEasy schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:52:
[...]

[video]
Dat is toch precies wat ik zeg? Meeste games komen shotguns niet veel verder dan 20 meter en dat is niet realistisch. Maar realistische shotguns zijn in de meeste games gewoon te goed dus worden ze wat minder gemaakt voor balans.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
kazzzdafke schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:25:
Due to several major issues w/ the Test Server build, we need to push the monthly update to next week to give us time to resolve them fully.

We'll have more updates on an expected ETA for the monthly patch early next week. Apologies for this delay and thank you for your patience!

Spijtig, maar geen patch vandaag.
Speelde gisteren wel al beter op de test server (aiming enz) echter crashte het Idd erg veel.
Gefeliciteerd met je verjaardag :)

Zoals een post hierboven wordt gezegd krijgen we toch de update vandaag op stable omdat ze het zo snel hebben kunnen fixen :)F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 10:07
Lijkt me een gaat spel, is het niet heel eentonig omdat je iedere keer dezelfde map speelt? Twijfel een beetje tussen dit spel en overwatch.

Huidige Pc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:54
418O2 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:45:
Op welke gfx settings spelen jullie trouwens ? Alles laag?
Ik heb de settings gemixt tussen medium en ultra. Resolution scale op 120%. Ik zit op 1920x1080. Is even werk geweest om te kijken wat een goede mix was. Alles op low lijkt voornamelijk CPU intensief, beetje mixen en kijken wat de GPU en CPU load is. De drops in FPS krijg ik er ook niet uit. Dat zal tegen de tijd wel geoptimaliseerd worden.

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • +9Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-05 09:42
Weer een nieuwe versie van m'n map vandaag :) 0.6!

Two versions: One map with Garage Buildings only and one with all Vehicle Spawn % !

Today's Patch (05/25/2017) added Motorcycles without sidecar and removed 100% Vehicle Spawns. The locations are still the same, but the Garages now no longer have a 100% Spawn of a vehicle, but a "higher" chance of spawning one.

You can also find this guide on Steam

Or discuss it on the official Battlegrounds forum.

Clarification on the legend:
  • High % Loot (Red): High Risk, High Reward locations - Lots of players will go here if the airplane flies over or near it.
  • Medium % Loot (Yellow): Medium Risk, Medium Reward locations - Good for a squad of 3-4 players, but can vary based on RNG.
  • Low % Loot (Blue): Low Risk, Low Reward locations - Usually safe locations, but only has loot for 1-2 players, varies a lot based on RNG.
  • Garages: Garage buildings that have a High % of spawning vehicles (Dacia/Motorbike-Sidecar)
  • High % Gun Loot: Places where you'll find a guns >90% of the time.
  • Vehicle Spawn %: Possible locations where vehicles can spawn.
  • Boat Spawn %: Possible locations where boats can spawn.
Main map legend idea inspired by /u/Pvtjace

0.6 Changes:
  • Garages no longer spawn 100% Vehicle, so the 100% Vehicle markers have been changed to "Garage Markers", in those buildings there's a High possiblity of spawning Vehicles
  • Added Underground maps for the Bunkers! "Bunkers", "Gunrange Bunkers" and "Zharki Bunker" now all have Underground maps! (credit to [JACKET](http://steamcommunity.com...1904771&searchtext=tunnel) for his "Bunkers" map)
  • Added a few more Vehicle Spawn % markers
  • Added a few more Boat Spawn % markers
  • Added "Zharki Bunker" (East of Zharki)
  • Changed "Pochinki Hills" to "Pochinki East Hill"
  • Added "Pochinki South Hills"
  • Improved Loot % visibility (Stroke around circles) and adjusted some locations

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
noud schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 02:38:
Ik heb wat filmpjes zitten bekijken en ik zie zoveel spelers langdurig zitten te campen. Is dit een groot probleem bij Battleground?
BG is geen call of duty.

Acties:
  • +5Henk 'm!

Zo doe je dat :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:26:
Net nog een mooie chicken dinner gehad met wat Tweakers op Discord :D

Daarvoor met @unfor een duo waarbij we op het eind werden aangevallen door 4 man. Duidelijk teamers dus. Gelijk maar gerapporteerd met video bewijs :)

En weer...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Na een tijd dit topic gelezen te hebben en hier en daar wat gameplay bekeken ben ik toch maar overstag gegaan en heb ik de game gekocht. Sowieso met de achterliggende gedachte dat als het niks een refund aangevraagd kan worden.

Maar dat heb ik niet gedaan! Ik had de game in een veel ergere staat verwacht. Controls zijn soepel genoeg, het ziet er redelijk uit en na wat settings omlaag gegooid te hebben loopt het goed genoeg.

Het concept is simpelweg verslavend. Je wilt hoe dan ook winnen! Toen ik mijn eerste game in ging was natuurlijk een groot drama, want ik werd direct neergeschoten een paar seconden nadat ik geland was. Toen ik eenmaal alles ging begrijpen ging het hard en kwam ik al vrij snel meerdere keren in de top 10. Mijn speelstijl is niet alles rustig afwachten maar gewoon actief blijven en schieten waarvan ik zeker weet dat ik ze kan killen. De leukste manier imo.

Kortom, €30,- goed gebruikt tot nu toe!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

vinom schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:13:
Na een tijd dit topic gelezen te hebben en hier en daar wat gameplay bekeken ben ik toch maar overstag gegaan en heb ik de game gekocht. Sowieso met de achterliggende gedachte dat als het niks een refund aangevraagd kan worden.

Maar dat heb ik niet gedaan! Ik had de game in een veel ergere staat verwacht. Controls zijn soepel genoeg, het ziet er redelijk uit en na wat settings omlaag gegooid te hebben loopt het goed genoeg.

Het concept is simpelweg verslavend. Je wilt hoe dan ook winnen! Toen ik mijn eerste game in ging was natuurlijk een groot drama, want ik werd direct neergeschoten een paar seconden nadat ik geland was. Toen ik eenmaal alles ging begrijpen ging het hard en kwam ik al vrij snel meerdere keren in de top 10. Mijn speelstijl is niet alles rustig afwachten maar gewoon actief blijven en schieten waarvan ik zeker weet dat ik ze kan killen. De leukste manier imo.

Kortom, €30,- goed gebruikt tot nu toe!
Vergeet de Discord niet te joinen om met anderen te spelen. Duo/Squad is erg leuk om te doen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 418O2
beany schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:16:
[...]

Vergeet de Discord niet te joinen om met anderen te spelen. Duo/Squad is erg leuk om te doen!
Ook omdat anderen je veel sneller de do's and don'ts kunnen vertellen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

YouTube: THE SNEAKY CAR STRAT (Playerunknown's Battlegrounds)

yolo in PUBG en dan ook nog succesvol zijn xD

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • +3Henk 'm!

Lekker druk op Discord :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Tsurany idd, heb maar een extra room aangemaakt https://discord.gg/MfFqHzR

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

Acties:
  • +1Henk 'm!
Filmpjes?

Je kan de game aankopen en dan refund vragen indien nok?

Maar ik zeg ook niet dat je hem MOET kopen e :)
Ik persoonlijk vind het de 30€ meeeeer dan waard, getuige dat er maar 1 map is en ik het nog altijd even graag speel na meer dan een maand.

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NickThissen
Overigens merk ik dat Solo spelen veel leuker is als je niet kostte wat kost voor de win gaat, maar gewoon lekker agressief aanvallen. Daarmee eindig ik veel vaker in de top 5 dan voorzichtig rond sneaken tot de laatste cirkel, meestal gaat het dus nog veel beter ook. En mocht het een keer mis gaan dan heb je in ieder geval een leuk potje gehad met flink wat kills, ipv 30 min lang niemand zien en dan dood gaan als P2 :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!
NickThissen schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:07:
Ik snap dat het door lag komt maar het is echt belachelijk dat dit niet opgelost wordt.
Sommige mensen moeten echt ver bij early access games vandaan blijven. Pas als het bij release niet opgelost is mag je gaan klagen. Tot die tijd gewoon accepteren dat er nog optimalisaties nodig zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
Tsurany schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:25:
[...]

Sommige mensen moeten echt ver bij early access games vandaan blijven. Pas als het bij release niet opgelost is mag je gaan klagen. Tot die tijd gewoon accepteren dat er nog optimalisaties nodig zijn.
Hmm, niet mee eens. Dit zijn game-breaking problemen en die mogen er in zitten in early access maar ze moeten wel aan de top van de prioriteiten lijst staan. Dit is geen server optimalisatie probleem, dit is gewoon een probleem van netcode die niet klopt. Ja, dit kun je oplossen door de server tickrate enorm hoog te maken, maar ook met lage tick rate mag dit niet gebeuren. Het probleem is eigenlijk simpel:
1. De tickrate is laag zodat de auto een grote afstand aflegt tussen twee server ticks.
2. De server denkt dat ik geraakt ben omdat hij interpoleert dat de auto mij zou raken, en daarmee geen rekening houdt met de steen.
3. Mijn client krijgt van de server te horen dat de auto mij raakt, ook al zie ik op mijn scherm dat hij de steen raakt.
4. Maar omdat de server gelijk heeft, ben ik toch dood.

Dit is op verschillende manieren op te lossen, onder andere door betere netcode op de server (interpolatie kan rekening houden met obstakels) of cross-check met de client. In dat geval kan het nog voorkomen dat je bijvoorbeeld schade oploopt wat later weer ongedaan wordt (server zegt dat je geraakt werd, client corrigeert dat het niet waar is), maar dat is beter dan andersom.

Dit soort dingen zijn geen optimalisatie, dit is de kern van de netcode. Het zou kunnen dat ze die nog gaan verbeteren, maar tot die tijd mag er best over geklaagd worden zodat het probleem duidelijk is en ze het aan kunnen pakken. Als iedereen maar zwijgt over alle bugs dan heb je ook niks aan early access?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!
Ik pak gelijk de Chicken Dinner in solo. Ook een paar leuke momenten gehad.

Kill nr 2, hij dacht veilig te zijn achter de muur. Toen bedacht ik wat slims :D

Kill nr 5, ik had dood moeten zijn maar hij was wel heel stupid :+

En dan pak je zo de Chicken Dinner *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@IdieEasy regelmatig spelen - in mijn beleving is het hitbox registratie sterk afhankelijk van sessie; ene keer gaat shotgun perfect, andere keer schiet ik alles mis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:29:
Net als hierboven gisteren ook het spel gekocht (was toch veel te warm om buiten te zijn :+).

Paar potjes gedaan, 1x 8e geworden, 1x 12e (solo). Nog een paar duo en paar squad gedaan, en toen gingen de servers neer. Tsja, dat krijg ik als ik early acces koop (wat ik gezegd had wat ik niet zou doen...).

Ik mis nog heel erg de finesse om in een gevecht raak te schieten. Damn, zelfs een 1v1 terwijl ik een shotgun had krijg ik het voor elkaar om ALLES te missen.

Hoe hebben jullie je schiet skills geoefend? Veel in drukke stukken jumpen, en dan snel vechten -> snel resetten, of juist de rustige gedeeltes opzoeken, en rustig de tijd nemen voor alles?
Ik denk dat het goed is om eerst te kijken welke manier van schieten je het fijnst vindt, en natuurlijk met welk wapen. Ik zou bijv. zelf met een shotgun nooit ingezoomed schieten (dus echt 1x klikken met rechtermuisknop waarbij je de loop van dichtbij ziet). Je kan natuurlijk ook met rechtermuisknop ingedrukt goed schieten, en dit doe ik vaak met de submachine guns. Persoonlijk schiet een vector behoorlijk goed wanneer je alleen inzoomed met rechtermuisknop. Met een Assault Rifle schiet ik meestal wanneer ik ingezoomed ben met een scope, aangezien je vaak zo'n wapen gebruikt voor de iets langere afstandsschoten.

Maar zelfs het bovenstaande is afhankelijk van welke wapens je hebt, welke scopes je hebt, en wellicht welke attachments je hebt. Wanneer je bijv. een Vector hebt (die standaard erg weinig kogels in het magazijn heeft), en je begint leuk raak te schieten, dan ben je binnen 1-2 seconden door je magazijn heen.

Als ik een goede bui heb en bijv. 14 kills krijg, dan speel ik heel erg agressief, maar ik neem dan wel de tijd. Laatst een keer in mijn eentje 2 teams van 4/5 personen uitgeschakeld met een Vector. 1 team dat op me afkwam probeerde mij neer te schieten toen ik achter een steen zat. Mijn tactiek was om alleen even die lui neer te schieten (maar nog niet gelijk af te maken). Vervolgens herladen en kijken wat de andere spelers doen. Vaak breekt er wel paniek los waarbij ze hun teammate graag willen helpen, maar ze willen jou ook graag afmaken. Dus dan komen ze eraan, ik kom weer achter de steen vandaan, schiet er weer 1 neer en vervolgens verberg ik me weer achter de steen om weer te herladen. Ondertussen houdt ik wel alles in de gaten, en na het herladen ga ik gelijk de actie weer in.

Het mooie aan PUB is dat elk gevecht weer anders in, maar het belangrijkste is om het gevecht te observeren, en om vooral dingen te doen die ze niet verwachten. Enkele dagen nog een game gewonnen waarbij het eindigde in zo'n granenveld. Door niet te panieken gingen we al kruipend het veld door zodat we net binnen de cirkel bleven. Mensen verwachten niet zo snel dat je rechtstreeks door het veld kruipt. Op het einde was het 2 vs 2 waarbij we de andere hadden ingemaakt.

Bij PUB wordt je soms wel hard gestraft door verkeerde beslissingen te maken. Je moet goed weten wanneer je een teammate moet laten liggen. Zoals bij de alinea hierboven schoot ik 1 van de 2 personen al neer, maar de levende teammate wilde de andere graag weer overeind helpen, maar dat is de grootste fout die je kan maken (tenzij je natuurlijk veilig zit). Als je 1 vs 2 bent en je gaat ook nog je teammate ressen, dan kan je de winst 9 van de 10 keer op je buik schrijven. Hetzelfde geldt als je teammate net buiten de cirkel gedowned wordt. Vaak wordt er al op je geschoten, en de cirkel wordt aan het einde erg snel kleiner, en de damage is een stuk hoger dan in het begin. Natuurlijk is het mooi dat je beide het overleeft, maar soms heb je geen andere keuze :P.

Maar de game heeft zoveel variabelen en dat maakt het super tof :D. Maar ervaring komt over tijd, evenals het schieten. Vaak heb ik in de meeste areas ook nog niet de hoogste FPS (vooral bij de zee), dus dat speelt ook nog wel een rol. Ik denk wel dat als je ervaring hebt met bepaalde shooters (o.a. H1Z1) dan pak je de mechanics in deze game wel makkelijker op.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• prestige93
Helaas, we zitten niet bij de eerste selectie voor de Custom Game access.
wel vragen ze welke specifieke plannen we hebben, wat gaan zouden wij als community organiseren etc.

Graag hoor ik vanuit jullie feedback zodat ik hier een mooi verhaal van kan maken zodat wij hopelijk bij de volgende groep wel toegang krijgen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-06 19:09
Deze game trekt me aan, maar telkens als ik beelden bekijk denk ik mwah mwah. Kan iemand me over de streep trekken?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1Henk 'm!

• prestige93
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:18:
[...]

"Wij zijn een groep dat zich verzamelt op het grootste tech forum van de Benelux. Op google zijn wij de 3e hit op de zoekterm "player unknown battlegrounds nederland"

Wij zijn van plan meerdere custom game events te doen en hiervan videos te maken en te plaatsen op een forum waar iedereen bij kan. De site waar wij ons op verzamelen en deze video's op plaatsen wordt door ongeveer 4 miljoen mensen per maand bezocht."

En dan nog wat info over wat voor custom games je wilt doen :*)
Deze info had ik zelf ook al aangedragen! hier waren ze zeker van onder de indruk maar ze zoeken wat meer gestructureerde plannen als in events.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• prestige93
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:28:
[...]

Nah, gewoon lekker afwachten tot het spel uit is. Momenteel zijn er af en toe nog problemen (gisteravond kon je bijna niet in een game komen).

Als je dan toch echt wat wilt zien, kijk even op twitch bij Edberg. Dit is een partner van PUBG en maakt leuke content met de ZF clan. Hij weet het spel leuk te houden, maar toch soms te winnen :+

----------------------

Meer ideeën:
Fox hunt:

1 iemand in opvallende kleding, dropped aan 1 kant van eiland (in het begin). De rest dropped aan de andere kant. Fox dood -> FFA! (ze hebben gewonnen maar moeten toch dood) :+

Fox hunt kan natuurlijk ook FFA aan de kant van de hunters.

Een race doen op motoren (zonder zijspan). Van Punt A naar B. 4 minuten om een motor te vinden en de start plek te bereiken. (evt spawns op 200% zetten). Daarna racen naar een bepaald punt. Mits mogelijk daar 4-5 airdrops laten neerkomen zodat het ook wat waard is.
Het Hunt idee is zeker leuk! maar in plaats van opvallende kleding voor de "Fox" in op vallende kleding deze juist een voordeel geven tegenover de hunters anders maak je nooit een kans.

Race met squads in voertuigen + wapens lijkt me ook wel een grappige variant. Mario kart met shotguns?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• prestige93
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Hmm, in dat geval 4 squads van 8, en de cirkel op 2x snelheid zetten? High loot, low snipers. Denk dat je dan best een leuke "gang" fight krijgt!
2x speed is behoorlijk en onmogelijk haha.
1.2x speed is al een behoorlijke verhoging in het tempo.

zeker als je met grotere squads speelt is de kans aanwezig dat een vuurgevecht lang duurt en zul je mogelijk eerder de snelheid moeten verlagen.

edit: ik heb een mooi lang verhaal met heel wat van de bovengenoemde ideen de deur uit gedaan.
nu hopen dat ze ons nog willen overwegen!

[Voor 12% gewijzigd door prestige93 op 29-05-2017 15:21]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
IdieEasy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Hmm, in dat geval 4 squads van 8, en de cirkel op 2x snelheid zetten? High loot, low snipers. Denk dat je dan best een leuke "gang" fight krijgt!
Gewoon een Koekenpan only server :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• prestige93
Hi Chris,

Thanks for your reply, I'm sorry to hear that we are not with the lucky few to gain access to the Custom Games.
Since my application, I've received a lot of suggestions from our community.

To give you a general overview of the plans that have developed in the last couple of days here is a list:
- Manhunt (like the discovery channel series): A small group or individual gets dropped in a random place with a destination (example: Georgopol -> Gatka) hunters get XX: XX amount of time to hunt and kill them.
- Death Race (movie 1 through eh... 4?): Each squad will have a set amount of time to loot the area near the start, after the looting period has ended (no killing) squads will proceed to their vehicles and race to their destination, killing each other in the process, winner takes all.
- Realistic survival: this one may be a bit different, the community suggested removing the players HUD and forcing first-person view as well as lowering the spawns of high power weapons.

Some of the more basic ideas like only this or that item or these do not spawn of course are present in the proposed ideas from our community.
Another thing they seem to ask for a lot is rigging spawn locations or force large squads like 5v90 or large 10 man squads.

I hope I was able to give some more insight in what we are planning to do with the Custom game option.

Thanks again for your time,

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ollievssn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:32:
zodra we Realistic Survival gaan doen doe ik graag mee :9~
FOV is op dit moment bijzonder onprettig, en niet hoger te zetten. FOV zit op 60-70 naar mij gevoel :(

Probeer dit zelf eerst even 10 minuten, ik werd er vrij snel misselijk van.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NickThissen
DikkeBMW schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:13:
Goede brief lijkt me :)

Ik bedacht me net dat de iRacing community hier erg groot is. Ook eigen races/toernooien etc. Nu weet ik niet of zij extra acces/support hebben, maar wellicht is het een ideetje om eens contact met een van hen te zoeken of zij nog tips hebben? Of misschien hierna verwijzen in de mail, om te laten zien dat het hier op GoT wel goed kan werken?
Toevallig help ik daarin mee :) Binnen iRacing zelf hebben we echter weinig "extra access". Wel worden races die wij organiseren uitgezonden op de "live" website van iRacing zelf. We betalen echter wel gewoon de mensen die deze uitzendingen op youtube gooien maar het geeft wel een flinke boost in kijkers door op de iRacing site een "highlight" te krijgen.

Ook hebben we een (grote) teamspeak server weten te regelen, wat alleen kan als je kunt laten zien dat je een actieve community hebt die niet op winst uit is. Dat heeft flink wat tijd gekost, onder andere opzetten van een aparte website (een forum draadje is echt niet genoeg).

Toevallig hebben we wel af en toe wat intiemer contact met de developers, maar iRacing is maar een klein bedrijfje met nog niet eens 100.000 spelers denk ik, dus dat ligt wat makkelijker. We hebben ooit aangevraagd om als community toegang te krijgen tot alpha-builds om te testen maar daar zijn ze nooit op ingegaan voor zover ik weet. Wel jammer, want we organizeren wekelijks een race en we hadden die prima op test builds kunnen doen en daarmee meteen feedback kunnen geven.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik zag je post toevallig :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!
Gisteren twee keer tweede geworden. Eerste potje was op het eind een 1v1 tussen mij en een enemy. Was bij de ruïnes en hij zat op een hoger stuk. Ik kon vanwege de cirkel niet bij hem komen en hij wilde mij niet aanvallen. Wat granaten hielpen ook niet. Uiteindelijk heeft hij gewoon de cirkel afgewacht en ging ik dood.

Slimme manier om te winnen maar wel erg jammer zo :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-06 11:54
R.plas schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:48:
zowaar gisteren eerste potje Full Squad met 2 first time players.... en meteen de Win in de wacht slepen.
Way to Go !

Squad en Duo vind ik toch echt leuker dan Solo.....

Op naar de volgende win(s) !
Volgens mij was ik daar ook bij, weet niet precies welke naam je op Discord hebt.
Mocht dat het geval zijn kan je het terugkijken, via de stream (in mijn sig.).

Het zal denk ik de laatste 30 minuten zijn, aangezien dit mijn laatste potje van de avond was.
Helaas ging ik voor de eind battle al dood, beetje dom maar ja.

Potje daarvoor waren we ook erg dichtbij, toen was ik last man standing en nam wat teveel risico.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38

Dreanor

Joene

Ik gebruik solo mode vooral om in de hotzones te springen om zo onder druk het looten en schieten te oefenen. In squads worden de hotzones vaak vermeden en wil men liever in rust gaan looten en dit deed ik eerst ook in solo (voordat ik tweakers discord ontdekte). Alleen het werd frustrerend dat je in een rustige zone aan het looten bent om vervolgens bij de eerste de beste tegenstander dood te gaan...

Daar had ik geen plezier meer in omdat ik feitelijk voor een ander aan het looten was! Dus ik bedacht dat het beter is (en ook leuker) om de confrontatie early game op te zoeken. Daarmee oefen ik looten, schieten en positionering onder druk en als ik doodga early game geef ik nauwelijks loot aan een ander! ;)

Daarna start je zo weer een nieuwe game op en voor mijn gevoel verbetert dit echt mijn "skills".

Gisteren in squad game had ik in mijn eentje een vier man squad afgeschoten (in de game met Angelonie, Itrics en Ductape144). Iets wat mij nog nooit eerder gelukt is! *O*

Ik merk dat ik in gevecht rustiger blijf dan voorheen en daardoor vaker een gevecht overleef omdat ik de rust heb om mijn positie te kiezen, reload moment te bepalen en op het juiste moment aanval (als de ander reload bijv.).

Een ander voorbeeld; Ik werd besprongen door een vijand in een huis die volop het vuur opende. Ik crouch achter een tafel met stoel en hij leegt zijn volledige magazijn op de stoel zonder mij te raken. Daarna was het een easy kill voor mij. Puur doordat ik de rust wist te bewaren om zijn salvo af te wachten en mijn positie aan te passen!

Een week of wat geleden zou ik in de "paniek" terug gesprayed hebben en waarschijnlijk het loodje gelegd hebben! :o

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Vandaag mijn beste potje ooit gehad, 8 kills en chicken dinner.

De kick die je krijgt als je wint maakt het spel zo leuk.
Excuses voor de slechte foto, mijn handen trilden van opwinding :)

https://tweakers.net/ext/f/Z51A503ZgSdsyDq4FJvaPohH/thumb.jpg

[Voor 63% gewijzigd door CryRaven op 30-05-2017 19:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Chaotische einde van potje van gister. Wel goed resultaat 😝

Default blanke hetero

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
Gisteravond weer iets nieuws meegemaakt... Iemand zat over voice chat het geluid af te spelen dat klonk alsof hij aan het rondlopen was. Eerste instantie trapte ik er in en probeerde ik hem te zoeken, maar gelukkig is de voice chat kwaliteit zo slecht dat het meteen begon op te vallen dat er iets niet klopte... Uiteindelijk lag hij iets van 5 meter van me vandaan achter een tractor. Ik liep langs, hij sprong op en begon te schieten, en kreeg meteen een shotgun in z'n gezicht, instakill :+ Hoe triest ben je dan als je zo'n soort tactieken gaat gebruiken lol...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Ik had gisteren maar moeite met de potjes, ik bakte er weinig van. Wel een keer vierde geworden en dat was me nog niet eerder gelukt. Ook merkte ik meer lag gisteren, want deuren opende aanzienlijk trager dan de keren ervoor. Oh, ik kwam er ook achter dat van je motor afspringen als je nog volop aan het rijden bent niet zo'n slim idee is...died from falling :P Ik ben nog Battlefield 1 een beetje gewend.

Voor het eerst gisteren ook in de regen gespeeld. Tof! Goede geluiden en maakt het spel heel anders.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Gisteren een aantal leuke a-typische potjes gespeeld met een aantal mensen dat ik al kende en nieuwe lui.
A-typisch in de zin van: niet de usual keuzes maken, maar eens in het water achter een boot campen, in een struikje net buiten het huisje wachten ipv in het huisje, ... Leverde boeiende actie en veel kills op.

Bijna dinner gepakt, maar echt een kut inschattingsfout gemaakt met de laatste 3 tegenstanders. Hele tijd op een rots waar 2 achter zit liggen knallen, de ene downen, de andere revived em en dan die ook downen maar had zijn maatje net weer revived etc.., maar er zat er nog een meer links achter een boom die ik niet kon zien maar wel wist dat hij er was.
Ineens kwam voor ons (was de laatste levende) de cirkel hard aan, dus volop smoken en gaan met die banaan. Ik moest naar die achter de rots gaan, maar ineens zag ik die gast achter de boom, vrij staan en mikken op een heel ander gebied dan mij. Dus ik schiet em dood, maar die 2 knakkers achter de rots pakten mij. Dus weer leermoment: die aan de boom mikte niet op mij, dus stay with the plan! 2e ipv 1e dus..

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Gisteren als een gek aan het rennen geweest omdat ik geen auto kon vinden. Prima, haal de cirkel net, zit redelijk safe omdat ik aan de kust zit.

Gaat die #$%^&%$# cirkel compleet op het eiland zitten (bij Novorepnoy).
Geen auto in zicht, te weinig tijd om om te lopen via brug....
Tijd voor een wanhoopsdaad:
2 red bull genomen en zo ver mogelijk via land gelopen. Direct het water in gesprongen, en richting de cirkel gezommen. Haalde net niet op tijd de cirkel maar bleef door healing redelijk op HP.

De volgende cirkel was weer kleiner richting Novorepnoye, en dan in het speciaal het haven/overslag gedeelte. Als een gek door gezwommen, veel risico genomen met ademen en door zwemmen. Net voor ik aan land kon komen zag ik iemand zich gaan verstoppen achter het muurtje aan het strand. Shit... Als hij me maar niet spot. Aan de andere kant, welke idioot gaat zo'n afstand zwemmen. (deze idioot)
Nog een laatste keer op adem gekomen, en duiken zover mogelijk was. Rustig uit het water gekomen en direct schieten toen ik mijn gun weer kon gebruiken. Kill!

Daarna ging het snel bergafwaarts, ik moest een flinke afstand oversteken voor de laatste cirkel, en daar zat iemand achter een container te wachten met een shotgun. Ik had geen tijd om uitgebreid te checken, want er werd al op mij geschoten.

Al met al 5e geworden die ronde. Not bad voor een wanhoopsdaad :+

De game erna tweede geworden, nadat ik de laatste 3 cirkels de max distance moest verplaatsen.
Was handiger geweest als ik ammo had meegenomen voor mijn vector, en een red dot voor mijn AR.... Nu was ik in de kleine cirkels aan het vechten met een 8x... Oh well.

Wat ik wel heb geleerd is dat je sneller zwemt als je onderwater zwemt. *Zucht* dat had me nog een hoop tijd kunnen besparen...

Oh, en dit was mijn derde dag in dit spelletje *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!
@IdieEasy Dat is het grote nadeel van solo games, te weinig voer- en vaartuigen om fatsoenlijk op military eiland te komen als de cirkel daar gaat eindigen. Met squad games heb je dat probleem een stuk minder.

Al heb ik regelmatig zwemmend overgestoken. Laatst nog een match waarbij we tijdens het zwemmen twee andere squads tegen kwamen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MiradeTV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-03-2019
Lol wat een luckbox squadwipe had ik hier XD

http://plays.tv/video/592...ky-sucky-4-dead?from=user

Youtube | Overwatch stats | Mirade#21821 |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dellmorte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 11:24
Ik vind het wel een geniale actie _/-\o_
NickThissen schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:23:
Gisteravond weer iets nieuws meegemaakt... Iemand zat over voice chat het geluid af te spelen dat klonk alsof hij aan het rondlopen was. Eerste instantie trapte ik er in en probeerde ik hem te zoeken, maar gelukkig is de voice chat kwaliteit zo slecht dat het meteen begon op te vallen dat er iets niet klopte... Uiteindelijk lag hij iets van 5 meter van me vandaan achter een tractor. Ik liep langs, hij sprong op en begon te schieten, en kreeg meteen een shotgun in z'n gezicht, instakill :+ Hoe triest ben je dan als je zo'n soort tactieken gaat gebruiken lol...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Korkss schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:13:
Ok ik ga hem toch maar halen! Nu is het nog een soort beta toch? Wordt de fullgame duurder? En wanneer komt de fullgame uit?
Het is een early acces game, en het is nog onbekend wanneer hij uitkomt en hoe duur hij dan zal zijn. Ik denk wel gewoon 30 euro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

denk dat de meeste FPS tellertje gebruiks als fraps, of 'gewoon' vanuit steam zelf; even bij steam settings kijken, in-game

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-06 11:48
Waarom kom ik dit soort teams nooit meer tegen, ze hebben echt letterlijk geen idee wat er aan de hand is. Sealclubbing 2.0 :+ :9~

Wat vinden jullie trouwens van de huidige (skill/rating based) matchmaking in pubg?

[Voor 10% gewijzigd door gotfurrr op 01-06-2017 11:44]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-06 11:48
IdieEasy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:36:
[...]

Hmm, dat gaat lastig worden met een Asus Radeon kaart :+

[...]

[...]

Ah, ik wist niet dat steam die optie bood. Ga ik dat vanavond even aanzetten _/-\o_
Veel mensen claimen dat de steam overlay een hoge impact heeft op je fps. Just saying.

Acties:
  • +2Henk 'm!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
Gisteren kon ik gelijk merken dat de nieuwe patch live was gegaan. Ik had nog af en toe dat de game crashte of uitviel, maar gisteren totaal niets van gemerkt. Zowel ik als een andere persoon waarmee ik PUBG mee speelde hadden last van "korte vastlopers". Ik heb nu 2 soorten korte vastlopers:

- Wanneer de timer in de begin area op 2/3 seconden staat loopt het spel vast. Enkele seconden daarna zit ik in het vliegtuig zonder dat ik het vliegtuig zelf hoor. Verder zorgt dit gelukkig voor geen problemen, alleen dat je dat irritante vliegtuig geluid niet hoort :D.
- 2e korte vastloper is wanneer je net in het vliegtuig zit. Dan lijkt de game ook voor enkele seconden vast te lopen, maar daarna kan je gewoon verder.

Beide bugs zijn gelukkig geen groot probleem, dan alleen het vastlopen. In het vliegtuig krijg ik in het begin soms ook de melding "Network lag detected". Deze melding heb ik ook verder nog nooit gehad.

De ranks zijn ook gereset, dus iedereen begint weer bij 0. Ik meende zelfs dat gisteren nog niet mee telde als je een win/lose had. Had zelf gisteren al 1 win, maar heb verder nog niet bij de leaderbords gekeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-05 21:27
Diigii schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:00:

- Wanneer de timer in de begin area op 2/3 seconden staat loopt het spel vast. Enkele seconden daarna zit ik in het vliegtuig zonder dat ik het vliegtuig zelf hoor. Verder zorgt dit gelukkig voor geen problemen, alleen dat je dat irritante vliegtuig geluid niet hoort :D.
- 2e korte vastloper is wanneer je net in het vliegtuig zit. Dan lijkt de game ook voor enkele seconden vast te lopen, maar daarna kan je gewoon verder.

Beide bugs zijn gelukkig geen groot probleem, dan alleen het vastlopen. In het vliegtuig krijg ik in het begin soms ook de melding "Network lag detected". Deze melding heb ik ook verder nog nooit gehad.
Gisteravond ook aantal potjes gespeeld en ervaar hetzelfde als wat jij beschrijft. Verder tijdens de game gaat het goed.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 06-06 11:48

LordKnox

Opperbaas.

Godsamme, gisteren eindelijk mijn eerste solo Chicken Diner. Het potje begon rampzalig met een slechte drop (ik hoopte een rustig gebied te landen maar dat dachten er meer) slechte loot (mede door de grote hoeveelheid mensen). Ik had een shotty en 5 bandages. Gelukkig zat ik wel in de cirkel. Ik hoorde de rest elkaar uitmoorden waarna er 1 persoon overbleef. Die ging alles looten inclusief mijn verstopplek (enige huis met gesloten deuren). Toen de WC-deur openging heeft hij zich de tering geschrokken want er zaten gelijk 2 shotgun-kogels in zijn bakkes. Toen kon ik rustig alles looten en had ik een redelijke gear.

Helaas kwam ik er toen achter dat ik ver uit de cirkel zat en we al op de 3e cirkel zaten. Rennend zou ik het niet gaan redden en ik had al aardig wat buggies voorbij zien komen. Voertuigen zouden op zijn was mijn gedachte en ik zou het dus niet redden. Tot ik wonder boven wonder een motor tegenkwam na 5 meter. Hup, scheren naar precies het midden van de cirkel en toen was het een kwestie van overleven. Op een gegeven moment waren er nog 8 mensen alive inclusief yours truly. Door te flanken en net aan de binnenzijde van de blauwe cirkel te blijven, kon ik er 7 afmaken. Result: Winner Winner, Chicken Diner met 8 kills. Heerlijk potje.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 08:13
Diigii schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:00:
Gisteren kon ik gelijk merken dat de nieuwe patch live was gegaan. Ik had nog af en toe dat de game crashte of uitviel, maar gisteren totaal niets van gemerkt. Zowel ik als een andere persoon waarmee ik PUBG mee speelde hadden last van "korte vastlopers". Ik heb nu 2 soorten korte vastlopers:

De ranks zijn ook gereset, dus iedereen begint weer bij 0. Ik meende zelfs dat gisteren nog niet mee telde als je een win/lose had. Had zelf gisteren al 1 win, maar heb verder nog niet bij de leaderbords gekeken.
Gister schrokken wij even halverwege het spel, toen hadden wij exact die lag van het vliegtuig in het spel, en ook alle vier, hoewel dit gelukkig maar een paar seconde was. Zou best nog wel eens vaker kunnen voorkomen buiten het vliegtuig om.

Gister dan eindelijk eens de chicken dinner te pakken gehad met squad :).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 418O2
Marcosw87 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Gisteravond ook aantal potjes gespeeld en ervaar hetzelfde als wat jij beschrijft. Verder tijdens de game gaat het goed.
Hier niet. We zaten met het squad in een waggie en ik reed. Lag... En toen ik er weer was stonden we stil tegen de enige steen in de buurt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
En de beste tip voor alle newbies: doe geen schoenen aan (behalve solo misschien).

Ok nog even toelichten: hierdoor klinken je voetstappen anders dan met schoenen aan. Als je dus in squad allemaal op blote voeten loopt en een tegenstander niet, dan hoor je direct dat het dus geen teammate is.

[Voor 58% gewijzigd door Angeloonie op 02-06-2017 13:12]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:22:
[...]

wapens staan standaard op 100 meter gezero'd, dus als je scope van dichtbij gebruikt kan je nog wel eens over iemand heen schieten bij een headshot tenzij je ongeveer op de hals richt.
Dit klopt niet.... In ieder geval, het zou niet zo moeten zijn. Als het wel zo is dan klopt de bullet drop logica in de game niet.

Als je scope op 100m gezero'd is en je schiet op een target dat dichterbij staat, dan valt je kogel onder het punt waar je mikt. Dit is omdat de kogel in de eerste 100 meter nog omhoog aan het vliegen is. Hij bereikt de apex van z'n parabool precies op de 100 m (daar valt hij dus precies waar je mikt), en verder dan 100 m begint hij weer te zakken. Maar bij minder dan 100 m is de kogel dus nog omhoog aan het gaan en zul je dus ONDER je aim point raken.

Edit
De reden dat je "omhoog schiet" is omdat de scope een beetje omlaag gemikt is. Als je de scope dan recht houdt (om op je target te mikken) staat de loop van het geweer dus een klein beetje omhoog. De kogel heeft 100 meter nodig om op dezelfde hoogte te komen als waar je mikt, daarna begint hij pas weer te vallen.

[Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 02-06-2017 14:01]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind maar verwarrend werken; pak wel shotgun :+

Acties:
  • +3Henk 'm!
Ik moet nog iets beter oefenen op mijn kwaadaardige lach...

Een squad wilde met de boot weg die wij ook wilde nemen. Ik had er een uit de boot geschoten en de ander had ik neergeschoten toen hij weer het land op wilde rennen. Zijn twee maatjes gingen er met de boot vandoor en werden door mijn teammates aan flarden geschoten.
Enkel een van hun dacht veilig knocked out te zijn in het water... niet dus!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LoeiHeavy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-03-2019

LoeiHeavy

psn LoeiHeavy

(jarig!)
PotatoChip schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 13:16:
Ik heb sinds vorige week wel last van random alt-tabs... mensen waar ik mee speel hebben hier ook last van en soms is het nogal irritant, helemaal als je net in een vuurgevecht zit. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en/of een oplossing weten?
Heb je heel toevallig Office 365?

https://tweakers.net/nieu...p-van-command-prompt.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PotatoChip
  • Laatst online: 14:57
Ik heb inderdaad Office 365. Ik snapte ook al niks van die rare pop-up maar dan weten we dat ook weer en heeft het dus niks met het spel te maken. Thx voor de info :)

Steam PC BattleLog

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-06 08:46

steveman

Comfortabel ten onder

NickThissen schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:34:
[...]

Hier een overdreven tekening van hoe het volgens jouw logica werkt, wat uiteraard nergens op slaat want dan zou je zowat de lucht in moeten mikken om iemand dichtbij te kunnen raken:
[afbeelding]
Als je me niet wil snappen vind ik dat prima, maar ga me geen achterlijke grafieken in de schoenen schuiven.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
Korkss schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:43:
Deze game toch gekocht. Snap er heeeelemaal niks van.
Als de game begint sta je met 100 man op de grond, iedereen loopt met guns enzo, ik heb niks.
Dan ga je dat vliegtuig in, spring je eruit ergens. Dan voordat ik uberhaupt geland ben worden er al mensen gekilled, hoe dan? Ik heb nog niet eens loot en guns.
Dan ga ik effe wat rond lopen, vind wat guns. Pats dood.
Nu 3 games gespeeld, 3x dood, 3x niet eens iemand gezien!

Ohja en wat is die rode cirkel op de map? Die verplaatst en daar ontploft de boel ofzo??
Kijk even wat beginners filmpjes op YouTube :) dan snap je het beter

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 15:00
Korkss schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:43:
Deze game toch gekocht. Snap er heeeelemaal niks van.
Als de game begint sta je met 100 man op de grond, iedereen loopt met guns enzo, ik heb niks.
Dit gedeelte heet de lobby, daar kom je terecht voordat de ronde echt begint. Die guns snapte ik in het begin ook niet, maar kwam er via YT achter dat die tafeltjes (educated guess:) naar het oosten, daar liggen guns op in het begin. Dus als je vroeg in de lobby komt, dan kun je daar een gun vandaan pakken en wat aankloten.
Dan ga je dat vliegtuig in, spring je eruit ergens. Dan voordat ik uberhaupt geland ben worden er al mensen gekilled, hoe dan? Ik heb nog niet eens loot en guns.
Dit zijn dan spelers die eerder uit het vliegtuig gesprongen zijn. Deze landen uiteraard eerder dan jij en kunnen dus ook eerder killen/gekilled worden.
Dan ga ik effe wat rond lopen, vind wat guns. Pats dood.
Nu 3 games gespeeld, 3x dood, 3x niet eens iemand gezien!
Tsjah, enige dat ik hierop kan antwoorden: Het is geen casual game a la Cod of Battlefield, geen killcam oid. Dus als je gekilled wordt door iemand die je niet hebt gezien zul je er waarschijnlijk ook niet achter komen waar ie zat. Voorzichtigheid en niet als een kip zonder kop rondrennen zijn geboden om dit soort gebeurtenissen tot een minimum te beperken.
Ohja en wat is die rode cirkel op de map? Die verplaatst en daar ontploft de boel ofzo??
Daar vinden bombardementen plaats. Maar het is niet zo dat de hele cirkel plotsklaps een instant death betekent voor iedereen die erin staat. De ontploffingen zijn random binnen de cirkel. Je kan makkelijk van huisje naar huisje sprinten gedurende zo'n bombardement, het geluid van je voetstappen worden dan mooi gemaskeerd door de ontploffingen!

Ik heb sinds de laatste patch eigenlijk zo goed als altijd dat bij het eerste potje van mijn speelsessie het beeld blijft steken op het ladingscherm. Mijn player komt wel in de lobby terecht, ook in het vliegtuig en ik kan zelfs uit het vliegtuig springen. Dit is allemaal te horen dmv geluid. Maar mijn scherm staat dan nog op het laadscherm. De game kan ik dan enkel afsluiten via taskmanager en als ik dan opnieuw opstart gaat het meestal prima. Iemand anders hier last van?

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06 23:33
Toch maar de game aangeschaft, na het zien van veel streamers en youtubers
https://puu.sh/w9Q09/06050c8c3b.png

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 06-06 11:48

LordKnox

Opperbaas.

Ik weet niet wat er veranderd is, maar voor mij is het spel onspeelbaar geworden. Ik start het spel op en dan krijg ik zeker een dikke minuut onderstaande te zien. Ik hoor de lobby, ik hoor het vliegtuig vertrekken en ik hoor zelfs mensen uit het vliegtuig springen. Als ik dan eindelijk beeld heb, duurt het nog zeker 10 seconden voordat ik een relatief stabiel beeld heb. Dan is het vliegtuig als op 3/4 van zijn route en zijn er weinig opties om te springen.

Gisteren had ik daardoor een waardeloze pot met waardeloze loot. Desondanks had ik het toch tot de top 3 gered. Ik moest ontieglijk veel rennen, healen en boosten omdat de cirkels steeds aan de verkeerde kant zat voor mij waardoor ik in de endgame met onderstaande gear zat.

3 players. Ik wist eentje te vinden maar de tweede zat op een heuvel achter mij. Ik kon dus niet veel en werd ook redelijk snel neergemaaid.

Dit was overigens mijn WWCD van een paar dagen geleden.

En hier 's werelds slechtste roadblock die ik samen met Ithric, Kobacabana en dr-doctrine had neergezet. Heeft ons waanzinnig veel tijd gekost (we hadden nog 2 auto's als reserve die we moesten halen) en toen de volgende cirkel kwam heeft niemand gebruik gemaak van de brug. Verkwiste tijd dus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
Marcosw87 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:32:
Ik heb nog niet eerder met Discord gewerkt. Hoe gaat dat? Ik heb mij aangemeld op de link uit de TS. Ik zie verschillende channels die leeg, dan wel gevuld zijn. Heb net een post geplaatst in de matchmaking channel, en dan is het wachten?
Ja. Je kan ook in een lege channel gaan zitten en wachten

Acties:
  • +1Henk 'm!
Marcosw87 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:32:
Ik heb nog niet eerder met Discord gewerkt. Hoe gaat dat? Ik heb mij aangemeld op de link uit de TS. Ik zie verschillende channels die leeg, dan wel gevuld zijn. Heb net een post geplaatst in de matchmaking channel, en dan is het wachten?
Als je ziet dat ergens 1, 2 of 3 man in zit kan je ook het kanaal in gaan en vragen of er ruimte is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
IdieEasy schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Volgens mij is headshot met scar instant tot en met Level 2 helmet, alleen level 3 beschermt. Dit heb ik echter ook alleen maar van een streamer.
Echt?
Volgens deze video is voor level 2 helmet op point blank range met M16 al 2 schoten nodig: YouTube: MYTHBUSTERS + Damage Stats - Battlegrounds

Ik zat op veel langere range. Doen de scar en m4 dan zoveel meer damage? Volgens mij is dat redelijk gelijk toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:01
http://battlegrounds.game...UNKNOWN%27s_BATTLEGROUNDS

Alle wapens die 5.56 schieten doen evenveel damage (behalve M249). Dus die streamer zat simpelweg fout.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PotatoChip
  • Laatst online: 14:57
Vandaag weer 4 keer eerste geworden :D soms word ik wel echt gek van het knock-down systeem. Schiet ik er 3 neer en vervolgens worden ze door de laatste teammate gerevived en rennen ze weer vrolijk rond om mij vervolgens overhoop te schieten.

[Voor 8% gewijzigd door PotatoChip op 06-06-2017 01:46]

Steam PC BattleLog

Pagina: 1 2 3 ... 33

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee