Toon posts:

[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 33
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-05 13:57
DikkeBMW schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:23:
Ik zie op veel Youtube filmpjes dat spelers bij long-range altijd ver naast/boven het doel mikken. Logisch ook, met bulletdrop en timing enzo. Maar, hoe weet je nu precies hoe ver je ernaast moet zitten? Met name dan ook als je target loopt en je die probeert te raken. Dit lukt mij nooit. Ik las dat je ook je scope kunt aanpassen aan de afstand, maar ik weet ook niet hoe dit precies werkt...
Oefenen, oefenen, oefenen. Na verloop van tijd kan je zelf de bulletdrop / lead time zelf inschatten, maar tot die tijd ga je een hele hoop schoten missen.

Scope aanpassen (page up / page down) compenseert de bulletdrop, maar bijna niemand gebruikt dit volgens mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-06 20:43

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

En elke honderd meter... Dat is schatwerk ;)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04 19:56
Tip; bij het gebruik van een scope op een Kar of AWM (SKS weet ik niet zeker) kan je de linker muisknop inhouden om de bullet drop te zien.

Zelf gebruik ik de zeroing niet, pas m'n aim gewoon aan.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-02-2022

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Gisteren eindelijk een eerste win :) Met 3 vrienden in squads. Zelf heb ik amper bijgedragen, beetje damage op een rijdende auto en een spot, maar dat mag de pret niet drukken.
Veel pech met de circle (steeds veel rijden/lopen) en geen super drops (pas heel laat fatsoenlijke scopes). Maar toch met zn 4en het einde levend gehaald, en lol en spanning gehad :D

[Voor 5% gewijzigd door DikkeBMW op 03-05-2017 08:51]

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09-2022
gisteren weer eens een squad chicken dinner naar 2 avonden top 5-10 telkens.

2x een cirklefuck overleeft door goed schieten en de eindfase met goed tactisch spelen gewonnen.

dat soort games maakt alle sandwiches en lootpech weer goed.

----

iedereen dit al gezien trouwens?

https://www.reddit.com/r/...ew_maps_are_in_the_works/

2!!! nieuwe maps oOo *O*

[Voor 25% gewijzigd door lethalnl op 03-05-2017 10:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!
wvdveer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:00:
[...]

Moet je in Pochinki of de school droppen, niets passiefs aan de lootfase daar.
Klopt, alleen je overlevingskansen zijn dan natuurlijk ook een stuk kleiner. Maar mijn punt is voornamelijk dat met een squad ook de saaiere momenten een stuk leuker zijn en de spannende momenten juist een stuk intenser.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:20

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Ik vind de game tot nu toe echt geweldig, maar jammer genoeg behoor ik tot de 10% van de spelers die constant crashes heeft. Komt bij mij neer op ongeveer 1 in de 3/4 potjes.. erg frusterend als je net lang hebt lopen looten :P.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

SmokingSig schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:12:
Al het geklaag. Je betaalt een spel dat nog niet af is punt aan de lijn.
Ik denk dat jij niet zo goed het verschil kan zien tussen klagen en ervaringen delen. Het spel is verder top, maar op dit moment ervaar ik crashes omdat het in Early Access is. Ik ben niet boos op de makers en ik begrijp waarom het gebeurt, dat betekent niet dat mensen er niet iets over mogen zeggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05 20:03
Het hele idee van early access is dat mensen er iets over zeggen......

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-02-2022

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Als we toch speculeren: een nachtmodus waarin je nightvision enzo kunt looten :P

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09-2022
DikkeBMW schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:41:
Als we toch speculeren: een nachtmodus waarin je nightvision enzo kunt looten :P
nee, alsjeblieft niet.

dan zie je of geen hand voor ogen of je krijgt iets van nightvision goggles en dan ben je de enige die wat ziet en zijn de laatste 10 telkens de mensen met nightvision, daar schiet niemand wat mee op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 17:29
kazzzdafke schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:53:
Ik zou graag MIST willen als weermodel...
Dan heb je geluk, die zijn ze momenteel aan het testen : https://www.reddit.com/r/..._tested_per_tech_insider/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

Acties:
  • +2Henk 'm!
Junia schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:37:
Ben bang dat de engines van dit soort games nooit in de buurt zullen komen van die zoals csgo (source). Het is wel te hopen dat ze zo dicht mogelijk in de buurt komen, en pubg is aardig op weg in vergelijking met andere survival games.
Wat is er mis met de Unreal 4 engine? Deze is meer dan goed genoeg voor dit soort games, de vraag is voornamelijk of de developer er goed gebruik van kan maken.
Games zoals Ark, Batman, Gears of War en Unreal Tournament draaien er ook op. En dat zijn toch niet de minste games met betrekking tot een open wereld of shooter aspecten.
Ik ben ergens wel benieuwd of ze nog van plan zijn om wat gameplay elementen aan te passen, bijvoorbeeld de cirkels wat dragelijker te maken in de lategame zodat het niet teveel rng geeft en dus nadeel. Soms kom je gewoon in een fight en als de cirkel dan ook nog een stuk rennen is en je hem niet kan bijhealen, verlies je de game. Persoonlijk lijkt het me beter om de cirkel mensen dringend te motiveren om te gaan moven, (zoals cirkel lvl2), flinke damage waardoor je er niet in wilt blijvend, maar zodanig dat je niet ten doden bent opgeschreven.
"They're constantly brainstorming circle speed ideas and firmly believe the only thing that should kill you is other players (if playing within the basic rules). Changes will come soon to circle speeds and new mechanics may be tested."

Bron: https://www.reddit.com/r/..._tested_per_tech_insider/
Ander aspect wat me een grote toevoeging lijkt is de mogelijkheid om squadmembers te reviven, bijvoorbeeld met een defib en daf het gewoon 45seconden duurt voordat het klaar is. Soms is het nl erg vervelend als 1 squadmember sterft in het begin van de game en hij enkel nog maar kan toekijken. Als de timer zo lang is zal het geen optie zijn om te doen tijdens fights, waardoor het ook niet echt een groot voordeel geeft.
Dood is gewoon dood. Of je was slechter dan je tegenstander of je had pech. Een kill maken moet betekenen dat iemand gewoon permanent dood is en die squad verder moet gaan zonder die persoon.
Rappa1985 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Denk als ze de nachten kort houden (day night cycle) en nightvission equipment schaars is het best tof kan zijn. Nadeel is dat je dit natuurlijk weer makkelijk kan tegen gaan door de brightness zwaar omhoog te gooien :P
Nacht mappen zijn daardoor doodsaai. Je zag het in Day-Z ook, iedereen schroefde zijn brightness omhoog. Het hele idee van donkere nachten was dus volledig zoek en het was een grote grijze massa geworden.
Nacht mappen werken niet zolang mensen enorm veel invloed hebben op brightness en dergelijken.

[Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 03-05-2017 14:40]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Handige guide voor de gemiddelde PUBG speler.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:12

Case_C

[Team Carrack]

Arfman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:39:
Is dit een leuk spel om in je eentje te doen? Als in: ik heb bijna geen gamende vrienden en degene die nog wel gamen doen BF1.
Solo is wel heel anders als met een squad. Meer spanning gezien je minder ogen hebt op je omgeving.

Maar op Discord zijn echt wel mensen te vinden om mee te spelen. Dus squad is ook gewoon te doen als je niemand kent met dit spel.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Daradius schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:59:
[...]

heb vaak zat gehad dat mijn team gewoon nog levend was, en zelf ge oneshot word door een shotgun. werd niet eens ge knocked down, was gwn in 1x weg.
Dat kan enkel door vrij zware lag waarbij de tegenstander meerdere keren geschoten heeft, anders kan je nooit een one shot kill krijgen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NickThissen
Eindelijk de eerste solo winst gehaald :) Best wel geluk moet ik toegeven. Begin ging eigenlijk heel slecht, slechte loot en steeds maximaal pech met de cirkel. Moest lange afstanden rennen om het te halen steeds maar ik had het geluk dat niemand me zag. Uiteindelijk beschoten in een open veld en geluk dat hij niet kon mikken en ik de kill kon pakken zonder al te veel oponthoud. Met maar 1 kill dus op weg naar de laatste cirkel, ik zag de counter gewoon aftikken van 10 naar 5 naar 3 terwijl ik veilig in de cirkel zat. De een-na-laatste cirkel zat precies rond een huis waar iemand in zat dus ik dacht dat ik pech ging hebben. Maar toen de laatste cirkel net buiten het huis, hij moest naar buiten en ik wist precies waar hij was, dus hij was kansloos :)

2 kills :') Maar meer was niet nodig haha...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ruben0s
  • Laatst online: 16:32
Vandaag de game geinstalleerd. Wat een ervaring. Had nog nooit eerder een soortgelijk spel gespeeld. Het tweede potje meteen eerste geworden. Wat een geluk. Ging op het eind "campen" bovenop een dak. Was precies de plek waar iedereen naar toe moest.

Al met al een leuke ervaring. Vooral de spanning die je op het eind hebt als je nog maar met een paar man over bent. Heerlijk.

[Voor 6% gewijzigd door Ruben0s op 08-05-2017 00:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 08:49
@Ruben0s F12 ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:58:
[...]

Dan killen we ze toch :D
Net als zaterdag, als er eentje uit het huis kwam gekropen en 30 seconden later ik 5 kills had :D
Kill them all!

Je kan wel merken dat er twee verschillende type spelers zijn. De een wilt het liefst elke vorm van combat ontwijken tot de laatste 10 spelers terwijl anderen graag een vuurgevecht aan willen gaan als ze een goede kans maken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• oViechiel
Tsurany schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:13:
[...]

Kill them all!

Je kan wel merken dat er twee verschillende type spelers zijn. De een wilt het liefst elke vorm van combat ontwijken tot de laatste 10 spelers terwijl anderen graag een vuurgevecht aan willen gaan als ze een goede kans maken.
Ik snap dat nooit zo goed. Als er nog 60 man leven om dan meteen voor de kill te gaan, tenzij die 'gratis' is zou ik het nooit doen. Meestal ontwijken we ook gewoon andere spelers.

Je ziet zo vaak dat een squad aan het try-harden is om een paar kills mee te pakken. Heeft totaal geen nut.
Pas op het einde kan je wat meer risico gaan nemen imo.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
Gisteravond had ik weer goeie kans op een win maar ik verpestte het helemaal 8)7
Ik moest sprinten voor de cirkel en zag iemand op een vrij grote afstand met een ghillie suit een huis ingaan. Voor zover ik weet krijg je die alleen uit een care package, en aangezien ik nog maar slechte loot had was mijn plan om hem neer te halen en zijn loot te jatten. Ik maakte met opzet veel lawaai, deuren open gooien etc om te doen alsof ik aan het looten was maar eigenlijk zat ik te wachten tot hij uit z'n huisje kwam. Deurtje ging open, ik zat klaar met een UMP op erg close range, hou de muis in.... en hij stond nog op single shot mode :+ Dom dom dom...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!
oViechiel schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Ik snap dat nooit zo goed. Als er nog 60 man leven om dan meteen voor de kill te gaan, tenzij die 'gratis' is zou ik het nooit doen. Meestal ontwijken we ook gewoon andere spelers.

Je ziet zo vaak dat een squad aan het try-harden is om een paar kills mee te pakken. Heeft totaal geen nut.
En dat vind ik dus weer echt een saaie manier van spelen. Dan kom je misschien bij de top 10, leuk. Wel twintig minuten lang elke vorm van actie zitten ontwijken om dat je bang bent te vroeg dood te gaan. Ik zoek liever wat confrontatie op om wat spanning in het spel te brengen. Het blijft tenslotte een shooter en er moeten toch echt 90+ mensen dood gaan om op nr 1 te komen. Dan vind ik het wel zo leuk om een paar van die ruim 90 mensen zelf af te schieten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Anoniem: 325463
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vehicles blijven toch het leukste ingame, met mijn vrienden horen we auto aankomen; vrienden verstoppen en ik stap in de auto terwijl de andere squad aan het looten gaan in de garage(bij de brug van de military base), crtl+4 om midden achterin te zitten en toen ze instapten in first person mode ze in de auto zelf neergeschoten :+
Ze hadden helemaal geen benul waar het vandaankwam, dat soort momenten blijven toch wel leuk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04 20:23
PaRaDoX4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:13:
[...]

Eens bij veel items, maar het is werkelijk toch gewoon mogelijk om iemand anders zijn wonden te verbinden/behandelen.

Dit doet geen schade aan de volledige tactiek. Maarja roeien met de riemen die we hebben. Het is ook geen punt van ergenis ofzo maar leek mij juist wel leuk om de immersie te verhogen
Ja dat je iemand zou kunnen bandagen inderdaad :). Dan zou het moeten zijn dat dat bijvoorbeeld 2 sec sneller is dan zelf bandagen. Zorgt ook voor dat je kan kiezen :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-06 16:34

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb afgelopen vrijdag het spel gekocht en man wat is het verslavend. Solo heb ik nu 9 potjes achter de rug met één win en een top10 ratio van 55%. In duo's twee wins en in squad één win.

Ik speel behoorlijk veel Arma en dat merk ik ook in de manier hoe ik dit spel speel. Sommige van teammaatjes zijn niet bekend met dit genre en die doen dingen die meer thuishoren in een echte FPS. Wat dat betreft speel ik toch het liefste solo. Dan kan ik tenminste niemand anders de schuld geven van mijn dood :') In duo's maar voornamelijk squads merk ik toch dat ik wat sneller geirriteerd raak.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-06 09:50
oViechiel schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Dit dus. Als ik iemand tegenkom, probeer ik onzichtbaar te blijven. Ik vuur niet als eerste, tenzij ik zeker weet dat ze mij al gezien hebben.

Door deze tactiek kom je al een stuk verder.

Waarom zou ik iedereen af moeten knallen? Laat ze elkaar maar afknallen :+

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-06 11:54
Nou het weekend weer goed vermaakt, vele hoogte en dieptepunten (3 vs 1 en dan nog verliezen iemand, door slechte posities (op de kraan bij Georgepol)).

Ben later op zondag begonnen met opnemen, eerst een beetje finetunen en daarna ga ik het streamen denk ik. (gewoon om de hoogtepunten terug te kunnen zien)
De impact op mijn pc valt gelukkig mee (10FPS ofsow).

Momenteel stond mijn Eigen mic veel te hard, waardoor ik mij daar al aan begon te irriteren dus ik bespaar jullie de video's. :+
(wel jammer, want er zaten mooie momenten tussen. 8) )

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 14:35
Net mn eerste kipdiner! YES! in squad :)

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

Acties:
  • +2Henk 'm!

• beebie121
https://clips.twitch.tv/ElatedSecretiveWombatSquadGoals

hier nog een clip van onze laatste 30 seconden tot het kipdiner :)

kan er nog van genieten hahaha

Wij zijn allemaal oude gamers van rond de 40 :) en we hebben al zoveel PUBG gespeeld samen maar nog nooit gewonnen :)
Dit was een mooie overwinning voor ons.
Alles klopte ook. reviven, kogels geven en mensen first aid geven. Heerlijk!!

[Voor 72% gewijzigd door beebie121 op 09-05-2017 08:39]

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 23:30
Gister voor het eerst serieus kunnen spelen, maar wat een leuk spel!
Ik bak er nog niet veel van, maar het is zo spannend en met name de teamplay vind ik geweldig.
Hier ga ik veel plezier aan beleven ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beebie121
je mag me ook wel adden hoor. sta in de topic start in de sheet.
kunnen we wel een keer samen :)

ik durfde dat eerst niet. maar na mn win van gister voel ik me goed hahaha.

en ik ben niet zo heel goed, en als ik dat zo hoor jij ook niet dus is het minder erg als ik een domme fout maak hahahaha
steam is BeeBsel of Clavenger geloof ik :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04 12:08
DikkeBMW schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:30:
[...]

Heb er ook al 2 verloren, dus dat blijft random haha. Dit spel is zo tense, dat ik vaak gewoon niet snel genoeg reageer als ik iemand anders zie :P Die lichte paniek zegmaar. Maargoed gewoon meer spelen en oefenen.
Of even een map checken waar autos staan. Als een gek naar beneden springen en meteen die auto / motor / buggy in en naar een stad rijden die volledig uit de vliegtuig route ligt. Gegarandeerde loot!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

DikkeBMW schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:30:
[...]

Heb er ook al 2 verloren, dus dat blijft random haha. Dit spel is zo tense, dat ik vaak gewoon niet snel genoeg reageer als ik iemand anders zie :P Die lichte paniek zegmaar. Maargoed gewoon meer spelen en oefenen.
Hahaha herkenbaar! :o Die lichte paniek wanneer je voetstappen hoort en niet weet waar vandaan..
En voor je het weet krijg je een shotgun voor je bakkes :D

Stadia: NoNumbersNeeded

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-05 15:23
GeoffLx schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:48:
Was even benieuwd: zijn de Discord en Teamspeak channels in de OP een beetje actief? Zie er weinig communicatie over namelijk. Als de channels echt dood zijn kan ik ze beter uit de OP halen.
De Discord is qua PUBG heel actief, elke avond kan je makkelijk in een squad terechtkomen.

Steam

Acties:
  • +5Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-03 14:08
Rating is nu 2223 in Squad en 2047 in Duo. Hierbij nog een Duo win met 12 Kills waarbij onze tactiek is om alleen op vijanden te schieten die een risico voor ons zijn.

Greetz Maik
:D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04 12:08
CosmicMaik schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:
Rating is nu 2223 in Squad en 2047 in Duo. Hierbij nog een Duo win met 12 Kills waarbij onze tactiek is om alleen op vijanden te schieten die een risico voor ons zijn.
[video]

Greetz Maik
Dat einde... zo spannend! Ik had bijna precies hetzelfde einde, maar ik haalde het juist net op 0,1 sec na niet om mijn first aid te gebruiken en werd toen 3e :(!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:00

beany

Meeheheheheh

CosmicMaik schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:
[video]

Greetz Maik
_/-\o_

Was een leuk potje @CosmicMaik :) Ik dacht echt dat je het healen niet ging halen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Ollievssn schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:51:
[...]

De Discord is qua PUBG heel actief, elke avond kan je makkelijk in een squad terechtkomen.
Inderdaad, ik heb nog nooit voor een leeg kanaal gestaan op Discord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ithric
GeoffLx schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:48:
Was even benieuwd: zijn de Discord en Teamspeak channels in de OP een beetje actief? Zie er weinig communicatie over namelijk. Als de channels echt dood zijn kan ik ze beter uit de OP halen.
Elke avond zie ik de laatste dagen wel 3 squads (soms vol, soms 3 mensen).
Dus kom gerust langs, meestal wordt er wel geschoven en zit je redelijk snel in een squad/duo.

Nieuw of veteran maakt de meeste niet uit, zolang we maar plezier hebben toch. 8)

Edit:
Een beetje lang, maar ik heb de playlists van mijn streams opengezet.
Misschien dat ik later highlight video's maak, maar voorlopig laat ik het even zo.

Doe het vooral om zelf terug te kijken en daardoor jezelf te verbeteren.
Ik zal nieuwe livestreams ook openbaar zitten als ik toch speel, dus dan kan je eventueel (redelijk live) meekijken. 8)

Stream van gisteren: (heb gewoon meer als 3 uur gespeelt :D )
Actie op 22 minuten

Als mensen suggesties of verzoeken hebben verneem ik dat graag.

[Voor 38% gewijzigd door Ithric op 09-05-2017 11:32]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS
  • Laatst online: 25-05 22:33

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

beebie121 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:52:
[...]

waarmee kan je highlights etc maken?
ik heb ook filmpjes enzo op mn ssd staan maar ik wil de hoogtepunten eruit kunnen knippen.
Welk programma gebruik je dan?

wellicht een beetje OT. sorry dan.
Ik gebruik zelf Premiere Pro (adobe, niet gratis) om te editten. Super uitgebreid, maar voor het simpele knip en plakwerk ook prima geschikt.

Maar wellicht dat er voor het snelle gebruik betere en zelfs gratis alternatieven zijn voor je.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ithric
beebie121 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:52:
[...]
waarmee kan je highlights etc maken?
ik heb ook filmpjes enzo op mn ssd staan maar ik wil de hoogtepunten eruit kunnen knippen.
Welk programma gebruik je dan?

wellicht een beetje OT. sorry dan.
Ik zag dat ik dit via YT zelf kon doen, ik sla ze (nog) niet op lokaal.
Dus ik weet het ook nog niet precies, maar dat komt vanzelf wel.

Lokaal gebruik ik meestal GoPro software/Windows Movie maker, daarmee kan je filmpjes knippen en plakken.

De reden dat ik er nog niet aan begin, is omdat ik heel veel moet doorkijken om de acties eruit te halen. (of onthouden op de minuut)
Even kijken of ik iets kan automatiseren, die bijhoudt hoever in de video ik actie had. 8)
(stopwatch met een eventmark (via een sneltoets ofsow).)

iRacing Profiel

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-05 15:11
Lol fully upgraded kar98k en m416 met genoeg munitie, med kit, 5x first aid en vervolgens buiten de cirkel te laat healen. FML.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

unfor schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:04:
Lekker overduidelijk duo spelen in een solo game, hoe fucking lame is dat...
Als je niet goed genoeg bent om dit spel eerlijk te spelen, ga dan lekker tetris spelen.

[video]
Wat is hier duo aan? Kan gewoon dat solo toevallig lui in hetzelfde huis terechtgekomen zijn.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 03-06 23:30
Zojuist met Anima tweede geworden in een potje! Was super spannend :P
Helaas net geen eerste :(

Maar wat een leuke game is dit! Heb me lang niet zo vermaakt met een game :)

[Voor 45% gewijzigd door Protax op 09-05-2017 23:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

Rexomnium

Vincam aut moriar

Wie kijkt er nog meer naar de filmpjes van Aculite? Heerlijke aim en speelstijl heeft die gast.

YouTube: Aculite

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
swoutr schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:47:
Er zijn 2 enorme frustraties bij mijn install momenteel, waar ik eerder geen last van had.

Het eerste probleem is dat mijn framerate gecapt is op 62 fps. En het 2e probleem is dat mijn framerate van 62 stabiel, dropt naar 1/2 fps zodra ik beschoten wordt, waardoor ik dus elke keer het loodje leg. Het is FUCKING frustrerend, en maakt de game momenteel gewoon onspeelbaar.

Het ligt niet aan mijn setup, en de game herinstalleren blijkt ook niet te werken. Iemand ervaring mee?
Heb ik ook gehad. Eerst liep het geweldig en na een update niet meer. Blijkft dat je na een installatie en 1x spelen een keer de settingsfolder compleet moet weggooien. Bij het opstarten maakt hij deze opnieuw aan en daarna geen problemen meer gehad!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-03 14:08
Lipst3r schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Klopt. Zijn teammates sacriel en stodeh zijn ook chille gasten. Soms savonds zet ik nog wel eens twitch aan. Maar zelf spelen is leuker :P
Onze Squad heeft een keer van Break, Sarciel en Stodeh gewonnen. Was echt super Nice!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-05-2022
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:20:
[...]

Als je goede squadmates hebt :') Man wat heb ik mij gisteren weer lopen ergeren aan die CSGO spelertjes in mijn squad.
ik heb zelf veel CS:GO gespeeld maar kwa speelstijl moet je het hier toch wel iets anders aanpakken vind ik.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:39:
[...]

Volgens mij zijn wij het ook wel met elkaar eens :) Het zijn gewoon twee verschillende spellen. Het is alleen frustrerend als je teammates, ondanks dat het al meerdere malen hebt gezegd, niet hun speelstijl aanpassen. Voor mij gaat de lol er dan snel af. Dan heb ik het voornamelijk over trigger happy zijn en op alles schieten, en zomaar weglopen zonder dat te communiceren. Het gevolg is dat mijn schietgrage teammaat wordt neergeknald terwijl hij bij mij is weggelopen. Vervolgens doodgaan en gaan janken dat ik de match moet leaven zodat we samen kunnen spelen.
Dam speel je met de verkeerde mensen :P ik heb nu beetje vaste groep en dat is wel fijn. Met randoms mee gaan wil bij mij echt niet. Gaat alle kanten op 8)7

[Voor 7% gewijzigd door FlyLight3r op 10-05-2017 15:43]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-06 10:00
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:39:
[...]
Het gevolg is dat mijn schietgrage teammaat wordt neergeknald terwijl hij bij mij is weggelopen. Vervolgens doodgaan en gaan janken dat ik de match moet leaven zodat we samen kunnen spelen.
Esc > Leave to lobby (oid) > leave team > Fixed! 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-06 16:34

iLikeNoobies

With Big Boobies

Tsurany schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:36:
[...]

Waarom moeten ze dat? Omdat hun speelstijl jou niet aan staat?
Je speelt het spel toch om te winnen? Als je samen met mij wilt spelen maar telkens de game verpest door trigger happy te zijn, dan speel ik niet meer met je. Ze hoeven hun speelstijl dus niet aan te passen, maar verwacht dan niet dat ik nog reageer op game invites.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1Henk 'm!
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:43:
[...]

Je speelt het spel toch om te winnen? Als je samen met mij wilt spelen maar telkens de game verpest door trigger happy te zijn, dan speel ik niet meer met je. Ze hoeven hun speelstijl dus niet aan te passen, maar verwacht dan niet dat ik nog reageer op game invites.
Ik speel omdat ik het spel leuk vind, winnen is dan zeker een mooie bonus. Maar intense vuurgevechten overleven en andere squads afmaken vind ik toch wel het leukste onderdeel. Uiteindelijk moeten er maximaal 4 mensen overblijven en ik help graag mee met het actief reduceren van het aantal spelers.

Je ziet het trouwens al direct bij het springen uit een vliegtuig, sommigen gaan liever voor plekken met meer kans op loot en de bijbehorende kans op actie terwijl anderen liever naar de meest kleine dorpjes gaan om ongestoord uren lang te kunnen zoeken naar die attachments.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

CosmicMaik schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:09:
[...]

Onze Squad heeft een keer van Break, Sarciel en Stodeh gewonnen. Was echt super Nice!
Daarvoor moesten we wel 2 van onze squad-leden opofferen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
beany schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:11:
[...]

Nou, lafaard... Het is een manier van spelen, en heeft niks met laf of held te maken.

Ik heb een aantal potjes met je gespeeld. Jij bent meer het rambo type en ik ben meer, laten we het terughoudend noemen. En met beide speelstijlen is niets mis. Maar je hebt helemaal gelijk dat de 2 stijlen moeilijk in 1 squad kunnen zitten.
Ik had het over de uitersten, in praktijk zit vrijwel niemand bij een van de uitersten. Echte laffaards of echte rambo's kom je niet vaak tegen. Ik zou mezelf ook geen rambo noemen, echter als ik goede kans maak om een gevecht te winnen dan wil ik die zeker aan gaan. Een battle royale game moet toch wel enige vorm van actie hebben voor mij. De rondes waarbij mijn squad andere squads uitschakeld en ik zelf ook wat kills maak zijn memorabeler dan de rondes waarbij ik win zonder echt een schot te lossen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pimskie
Rexomnium schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:17:
Is er iemand die vanavond na negenen een paar potjes wil duo-en? Liefst een dertigplusser, want dat ben ik zelf ook :)
Ja, komt goed uit want ik moet eerst sporten. Ik zit daarna wss in het Discord uit de topic start.
Doctrine is de naam (hallo Tsurany, Ircghost, Ithric, Sparta en andere bekenden ;) )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pimskie
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Dat is geen enkel probleem. Zoals je het nu beschrijft maak je een goede afweging van je kansen. Ik heb dus het geluk dat mijn teammaten op elke voorbij rijdende auto schieten. Dat is gewoon niet handig. Je kan imo beter je schoten coordineren en pas schieten zodra je een goede kans maakt. Net zoals het geen nut heeft om met een M4 of AK een enkel schot te lossen als je iemand voorbij een raam ziet lopen. Met één schot bereik je niets en je geeft wel je positie weg. Je kan dan beter wachten totdat je beide vijanden in beeld hebt en dan tegelijk de schoten lossen.

En dat is dus het grote verschil tussen de ARMA en CSGO speelstijl.
je hebt een punt. En je punt is denk ik na +- 1.5 pagina's wel duidelijk hoor!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren me eerste paar potjes als squad gespeeld, voegt toch heel wat toe aan de game.
geen win binnen kunnen slepen maar wel een paar mooie gevechten van andere squads gewonnen.

vooral het laatste potje werd bestond uit leuke momenten.

volgens mij was het Ithric die knocked-out achter de vijand kroop op mij zo te laten zien waar ze zaten.
koste hem helaas zijn leven (niet mijn schuld O-) )

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ithric
prestige93 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:50:
Gisteren me eerste paar potjes als squad gespeeld, voegt toch heel wat toe aan de game.
geen win binnen kunnen slepen maar wel een paar mooie gevechten van andere squads gewonnen.

vooral het laatste potje werd bestond uit leuke momenten.

volgens mij was het Ithric die knocked-out achter de vijand kroop op mij zo te laten zien waar ze zaten.
koste hem helaas zijn leven (niet mijn schuld O-) )
Het betreffende moment, met een do or die actie:

(begin van het gevecht) *Tijd in video 2.07.53
(andere squad battle, waarbij wij goed samenwerkte. 8)): *tijd in video 2.48.14

Edit: verkeerde tijd ingesteld

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!
Update is uitgesteld vanwege problemen met de build, die komt dus wat later. Toevoegen op Steam is trouwens niet nodig, je kan ingame gewoon mensen toevoegen aan de party. Als je zorgt dat je nickname op Discord gelijk is aan je ingame nickname kunnen mensen je eenvoudig uitnodigen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

oViechiel schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:13:
[...]

Aha ja, nu je het zegt. Was het alweer vergeten O-) .

RPG zou een beetje lame zijn. Een grenade launcher ook.

Een aantal elementen moeten ze gewoon niet toevoegen, ik lees dat mensen ook graag een night map + night vision willen. Totaal bagger.
Zou ook lame zijn, maar ik hou van dingen die KABOEM doen :P

Wat ik wel graag zou willen: geen persoonlijke registratie van kills. Als een team, zoals ik speel, stop je effort in niet alleen het winnen van een potje maar ook het killen van tegenstanders. Dat doe je gezamenlijk. Als je een vijand ziet probeer je deze gezamenlijk om te brengen. Door te flanken of uit de tent te lokken. Of aftellen en dan met 3 man op 1 vijand schieten om zo snel mogelijk de vijand uit te schakelen om vervolgens weer in dekking te gaan. Het is dan vaak 'oneerlijk' dat 1 persoon de kill krijgt. Vooral ook omdat hier punten aan verbonden zijn. Zoals het nu is moedigt het 'egoïstisch' gedrag aan. Maar wat je ook ziet is dat mensen midden in een vuurgevecht de vijanden die gedownd zijn gaan killen, om de kill te krijgen. En dit terwijl ze zich beter op de vijanden kunnen richten die nog actief zijn!

Het liefst zou ik zien dat er op team niveau kills worden geregistreerd. En dat je verder nergens ziet wie de kill maakt.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ithric schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:02:
[...]

Dit doen ze niet vermoed ik, omdat dan mensen die AFK beloond worden.

Eerder zou je dan iets moeten invoeren, als je binnen 50-100 meter is krijg je credits.
Gelukkig zijn Credits enkel maar voor cosmetische dingen dus ik geef er niet veel om verder.

Vooral het plezier en de trill doe ik het voor. 8)
Daar is natuurlijke een simpele oplossing voor, AFK spelers kicken zonder punten te geven ;)

Mij zou het ook niet zozeer om die credits gaan (al zijn cosmetische items toch leuk om te hebben) maar het staat zo stom dat de ene speler 0 kills heeft en de andere speler 4 kills terwijl je beiden elk van die vier spelers vol geraakt hebt maar de ene speler telkens de knockdown kreeg en de ander de kill.
In een spel wat zo zwaar leunt op goed samenwerken mogen de credits wel door het hele team verdeeld worden. Desnoods als aparte stat, team kills en personal kills.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S1lencee
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-05 21:55
DivineNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:24:
Wat ik wel mis zijn range finders en/of binoculars. Denk dat dit ook wel een leuke toevoeging zou zijn. Iemand een idee of dit gepland staat?
Jazeker. in de dev. stream notes van anderhalve maand geleden werden binoculars en rangefinders aangekondigd. Alleen wel onder het kopje No ETA. dus helaas nog geen specifieke datum..
Zal de post vanavond aanpassen met de link naar de dev. notes.

Edit: Hier heb je de desbetreffende link naar de dev. notes:
https://www.reddit.com/r/...unknown_dev_stream_notes/

[Voor 13% gewijzigd door S1lencee op 11-05-2017 20:15. Reden: Link ingevoegd]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Lekker rare bug net. Ik kijk mee met prestige93, lijkt het alsof er iemand bij hem in het bosje zit. Dus ik schreeuw; zit iemand bij je! Maar dat was dus gewoon zijn eigen been die ik met spectate in zijn beeld zag :P

Acties:
  • +9Henk 'm!

• unfor
Weer wat nieuws ontdekt :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oViechiel
CODHLD schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:45:
Soldiers! goedemorgen, is het jullie ook opgevallen dat in de avond de EU server echt bagger was... ik heb ook wel eens overdag gespeeld maar dan lijkt de lag of wat het ook is gewoon een stuk minder te zijn, hoe is jullie ervaring daarmee? Gr Erik
In de avond queuen we meestal NA. Hoewel ik dat normaal echt een bagger truc vind doen we het in dit spel wel. EU servers zijn best wel slecht.
Ithric schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:16:

Gisteren dacht ik te maken hebben gehad met Duoteams die samenspeelde, maar na het terugkijken van de beelden waren het vuilniszakken. :o
Echt... die vuilniszakken. Hoe vaak ik een call maak: LINKS, DAAR LINKS, BIJ DAT HUIS... een vuilniszak. Nevermind...

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 20:38
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Dat is geen enkel probleem. Zoals je het nu beschrijft maak je een goede afweging van je kansen. Ik heb dus het geluk dat mijn teammaten op elke voorbij rijdende auto schieten. Dat is gewoon niet handig. Je kan imo beter je schoten coordineren en pas schieten zodra je een goede kans maakt. Net zoals het geen nut heeft om met een M4 of AK een enkel schot te lossen als je iemand voorbij een raam ziet lopen. Met één schot bereik je niets en je geeft wel je positie weg. Je kan dan beter wachten totdat je beide vijanden in beeld hebt en dan tegelijk de schoten lossen.

En dat is dus het grote verschil tussen de ARMA en CSGO speelstijl.
Zonder een kill te kunnen maken of imminent gevaar zou ik ook niet snel iemand onder vuur nemen. Soms is met voertuigen wat preventief wapengekletter wel weer handig om ze een advies te geven iets andere richting aan te houden. :>
Als je iemand in een huis beschiet, vooral in een team game, moet je rekening houden dat die gerevived kan worden als je die beschiet. Een hs zonder helm is wel insta down op korte afstand dus geen nut is niet helemaal waar. Ook is het zwaar situationeel. Een goede positie vs een huis waar men uit moet gaan ivm de cirkel,dan kan iemand downent hun een extra tijdspenalty opleveren en zorgen dat ze schade oplopen voordat ze wegkunnen en daardoor makkelijke kills worden om maar een voorbeeld te geven. Maar zolang je zelf niet echt een kans hebt om de kill af te maken zou ik ook niet proberen idd.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +3Henk 'm!

• beebie121
WOOOHOO! mn eerste keer solo gewonnen!!

Hier mn filmpje vanaf halverwege. was vergeten op te nemen hahaha

YouTube: FIRST WIN SOLO!! WOOHOOO

haha sta hier bijna te dansen in de kamer. Gelukkig ben ik alleen hahahaha

had een geweldige plek en geluk met de cirkels!

Wat ik heel tof vond was dat op minuut 4 die gast in het huisje ging en me niet doorhad :) was ff een spannend momentje voor mij

[Voor 17% gewijzigd door beebie121 op 12-05-2017 16:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Paar lekkere potjes gespeeld met wat Tweakers. Volgens mij drie keer eerste, drie keer tweede en nog een paar keer binnen de top 5. En een keer vrij snel dood, die vergeten we maar even :D

Helaas heb ik van een van de wins geen screenshot gemaakt, andere twee wel :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• unfor
Op discord maak je constant nieuwe vrienden, die randoms zijn niet zo random meer na een paar dagen. ;)
Denk dat Arfman een beetje verlegen is. :)

[Voor 18% gewijzigd door unfor op 13-05-2017 21:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unfor
Dreanor schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:05:
Maken mensen van tweakers überhaupt wel gebruik van de tweakers discord? Ik zie nooit iemand in de channels ... :(
Hier zit de meerderheid: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP

Acties:
  • +1Henk 'm!
Helaas werden we in de potjes erna wel geplaagd door disconnects en crashes. Had op een gegeven moment een SCAR-L met silencer en 4x scope toen de game uit het niets crashte. Toen had ik er wel genoeg van en ben ik er maar mee gestopt. Natuurlijk blijft het early access maar zulke zaken zijn wel echt zuur.

Acties:
  • +2Henk 'm!
prestige93 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:57:
[...]

Helaas was het onze squad inderdaad niet gegund deze avond.
Vanavond maar een nieuwe poging :) Ik ben benieuwd wat de patch van deze maand oplost. Deze week in ieder geval het volgende:
Hey everyone,

We are now back on track with our weekly updates!

Since we haven't had our weekly updates for the past 2 weeks, we'll be updating this week's patch on Tuesday, May 16th

The patch will first get updated on our test servers today at the following hours.

May 15th (Monday) 3 PM KST
May 14th (Sunday) 11 PM PDT
May 15th (Monday) 6 AM UTC

The main servers will be updated with the new patch tomorrow, Tuesday May 16th, at 5 PM KST/1 AM PDT/8 AM UTC

Early Access - Week 8 Patch Notes

Client Performances Improvements
Slightly improved the drop in FPS when driving vehicles

Anti Cheat
In order to prevent using "lag switch" to cheat, the characters will now be locked and will not be able to move, rotate and attack others when the ping exceeds a certain value
You will no longer be able to remove the environment foliage by revising the .ini file

Custom Games
Fixed the issue that was causing the sound to break when there are too many vehicles in a small area

Bug Fixes
Partially fixed a bug that caused the character to get stuck in different objects in the environment
Partially fixed a bug that caused the game client to freeze
Fixed a bug that caused the crosshair to still be visible while in no-UI mode
Temporarily removed the flash bang from the game as it was causing game clients to freeze/crash
Nog wat info op basis van dev stream: https://www.reddit.com/r/..._about_upcoming_features/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Wat lame dat je de ini kon aanpassen om de fooliage weg te halen. Lijkt mij nuttig als ze zouden overwegen om een file hash check te doen op alle game files (voor en tijdens het spelen) om te controleren dat er geen veranderingen zijn geweest.

Acties:
  • +1Henk 'm!
depl0y schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:29:

Nu zit ik te kijken of ik niet een nieuwe headset moet aanschaffen voor mijn PC (7.1, werkt dit in PUBG?). Mijn moederbord heeft niet een SPDIF uitgang, dus ik gok dat ik een USB headset moet nemen. Mocht er iemand advies hebben voor iets wat goed werkt in deze game, dan hoor ik het graag.
Wil je perse 7.1? Het beperkt je keuze enorm, kwaliteit is vaak een stuk minder en het zit zo dicht op je oor dat je er in de praktijk vrijwel niks aan hebt.
Ook zou ik de meeste gaming headsets links laten liggen. Vaak is zowel de kwaliteit van de speakers als de kwaliteit van de microfoon ver onder de maat. Er zijn hier en daar en paar uitzonderingen echter het gros is gewoon pure rommel met een te hoog prijskaartje.

Zelf zou ik altijd aanraden om een losse koptelefoon te kiezen. Dan heb je een aantal opties met betrekking tot het opnemen van je stem:
Losse microfoon:
- Zalman ZM-MIC 1
- Blue Microphones Snowball
Microfoon die vastzit aan je koptelefoon:
- Antlion ModMic
- V-Moda BoomPro

Zelf heb ik de combinatie van een V-Moda BoomPro met een Teufel Auerol Real. Ik was 77 euro voor de koptelefoon kwijt en 35 euro voor de microfoon. Dan heb ik voor 112 euro een headset combinatie die vele malen beter presteert dan de meeste gaming headsets. En door simpelweg de microfoon uit de koptelefoon te halen en een losse 3.5mm kabel in te pluggen kan ik de koptelefoon overal mee naar toe nemen zonder dat ik met een complete headset rond loop.

Maar je hebt nog veel meer mogelijkheden. Zeker als je de ModMic neemt kan je het met elke koptelefoon combineren en zo dus de maximale kwaliteit uit je budget halen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Headset verhaal is al tig keer gehouden, even zoeken naar het topic mensen d:)b

OT: gisteren eindelijk weer een duo gewonnen, met als twist dat mijn teammate in de een na laatste cirkel dikke pc crash kreeg, hij ingame kruipend bleef doorgaan, dit de aandacht trok van de laatste 2 en ik die neer kon paffen voor de win :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 19:45
Ik heb zelf een surround headset en ik hoor absoluut waar het vandaan komt. Kan mensen precies lokaliseren in een gebouw naast me, dus dat lijkt me prima :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03-2022
lethalnl schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:05:
alles boven stereo is eigenlijk overbodig, meer speakers betekend niet beter geluid.
7.1 op headsets is (vrijwel) altijd virtueel, het komt nogsteeds gewoon uit 2 drivers. Het geluid wordt softwarematig aangepast om de illusie van 7.1 na te bootsen.

That said, heel veel games doen dit zelf al, ook PUBG, al wil dit niet altijd werken als het om een USB headset gaat. Altijd voor jack gaan dus! scheelt je veel geld ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ithric
Eerder vanavond hadden we een diner, 1 iemand had ons voor aan tafel gaan helaas al verlaten.

(Morgen zet ik de timestamps in de stream, dacht dat het 1 uur en 6 minuten in de stream was.)

Edit: stream timestamps toegevoegd.
Chicken Dinner, laatste gevecht.
0:59:00
(Duurd ongeveer 6-7 minute)

Start Chicken dinner, direct aktie
0:35:00
(Na het verlaten van de eerste stad tot het laatste gevecht geen aktie.)

[Voor 34% gewijzigd door Ithric op 16-05-2017 09:23]

iRacing Profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!
Ithric schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:55:
Eerder vanavond hadden we een diner, 1 iemand had ons voor aan tafel gaan helaas al verlaten.

[afbeelding]
(Morgen zet ik de timestamps in de stream, dacht dat het 1 uur en 6 minuten in de stream was.)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Toch nog een dinner met 4 man levend O+ (ik + @shroudster @An1mA @Protax)

Op het einde moesten ze door open veld waar ik naar kijk, 2 man van rechts gesniped en de laatste onder mijn crosshairs. Ging lekker! SKS is mijn favorite nu haha O+

[Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2017 09:29]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1Henk 'm!
Gisteren ook nog een dinner gehad, samen met @beany , JohnnyMcDeath en @CosmicMaik

Johnny is wel vroegtijdig heen gegaan door een friendly kill met de pan (zijn spel crashte en had goeie loot :) )

Maar... de laatste kill was van @CosmicMaik en... dat was effe demonstratie van f** extrodanairy aiming!

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• wvdveer
Wat een win gisteravond. _/-\o_

Bij de eerste cirkel bleek al dat endgame op military base zou plaatsvinden. Met een paar buggies en een UAZ een halve roadblock opgezet aan het begin van de brug en daarna was het prijsschieten. _O- Auto na auto probeerde de oversteek te wagen terwijl ze al rijdend met elkaar in gevecht waren en daarna nog eens langs ons moesten.

De camp begon met nauwelijks gear / ammo en tegen de tijd dat we in de laatste cirkels zaten hadden we silenced ARs / snipers en lvl3 armor. Daarna ook nog geluk met de cirkels en was het een kwestie van de tegenoverliggende heuvels schoonvegen op een afstandje.

Volgens mij hadden we als squad in totaal richting de 15-20 kills.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
Gisteren ook weer paar potjes DUO gedaan. 7 gespeeld 2 dinners! Top avondje! Soms met goede dosis geluk maargoed.. win is a win :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:17:
Gisteren ook nog een dinner gehad, samen met @beany , JohnnyMcDeath en @CosmicMaik

Johnny is wel vroegtijdig heen gegaan door een friendly kill met de pan (zijn spel crashte en had goeie loot :) )
Ondanks dat het een teamkill was voelde het wel goed! *HEADSHOT* met een pan :P
kazzzdafke schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:17:
Maar... de laatste kill was van @CosmicMaik en... dat was effe demonstratie van f** extrodanairy aiming!
Dat was inderdaad impressive!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38

Dreanor

Joene

Je moet een early acces game kopen voor hetgene wat het bied op moment van aankoop en niet op de beloftes van de uitgever!

Helaas misbruiken de meeste het "early acces" om een veredelde cash-shop online te gooien waar minimale game aan hangt. Of beloven goud maar verkopen oud ijzer om binnen een half jaar ervandoor te gaan.

En dan heb je nog de groep ontwikkelaars die early acces game uitbrengen om er vervolgens JAREN mee aan te modderen ...

Er is maar een handvol games na in early acces relatief vlot de game voltooid hebben.

Nu vond ik PUBG al beter spelen dan H1Z1 (nu King of the Kill) welke al enkele jaren bestaat! PUBG eerste maandelijkse patch bood meer nieuwe content dan H1Z1 totaal. Dus ik ben al best tevreden over de game. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1Henk 'm!
IdieEasy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:10:
[...]

Maar kan je het ze kwalijk nemen? Dit zijn inderdaad mensen die geen verstand hebben van het maken van een spel, maar wel van het spelen. Die willen voor 30 euro (50% van een full-price release) toch minstens 50% van de game die ze bij een full-price release krijgen. Eigenlijk meer, want ze nemen een risico.

Even wat scheef getrokken: Als ik een auto koop dan kan ik er eentje kopen van 20.000 (full price) of 10.000 (budget). Maar dan verwacht ik wel dat de budget versie niet iedere dag 3 keer uitvalt tijdens het rijden.

Maar goed, ieder zo het zijne. Ik snap absoluut dat jullie er lol aan hebben, maar ik snap ook dat mensen best kritisch zijn. Sommige mensen geven maar 30 euro per jaar uit aan spelletjes. Dan moet dat spel wel verdomd goed zijn.
Zulke mensen zijn te lui om eigen verantwoordelijkheid te nemen en willen altijd iemand anders de schuld kunnen geven van hun eigen (domme) beslissingen.

Je zit nu een vergelijking te maken tussen budget en full price, dat is enkel relevant als het om een release versie zou gaan. Nu gaat het om early access, je wordt expliciet gewaarschuwd dat het spel nog allerlei fouten kan bevatten. Je kiest er dus voor om 10.000 euro te betalen voor een budget auto die over X maanden geleverd wordt en krijgt de kans om ondertussen prototypes uit te proberen.

Er staat duidelijk: Note: This Early Access game is not complete and may or may not change further. If you are not excited to play this game in its current state, then you should wait to see if the game progresses further in development. Learn more
Steam heeft er een FAQ over.

Echter mensen willen gewoon niet de moeite nemen om te kijken wat de "current state" is en verwachten dat alles 100% werkt. Dat soort laksheid mag je mensen zeker kwalijk nemen.

Ik baal zelf ook ontzettend als een leuke gamesessie verpest wordt door een crash. Echter snap ik dat ze er nog keihard aan werken en ga ik er vanuit dat ze er aan blijven werken tot het tegendeel bewezen is. Vooralsnog is dat, wat mij betreft, niet het geval.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SouLLeSSportal
IdieEasy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:10:
[...]

Maar kan je het ze kwalijk nemen? Dit zijn inderdaad mensen die geen verstand hebben van het maken van een spel, maar wel van het spelen. Die willen voor 30 euro (50% van een full-price release) toch minstens 50% van de game die ze bij een full-price release krijgen. Eigenlijk meer, want ze nemen een risico.

Even wat scheef getrokken: Als ik een auto koop dan kan ik er eentje kopen van 20.000 (full price) of 10.000 (budget). Maar dan verwacht ik wel dat de budget versie niet iedere dag 3 keer uitvalt tijdens het rijden.

Maar goed, ieder zo het zijne. Ik snap absoluut dat jullie er lol aan hebben, maar ik snap ook dat mensen best kritisch zijn. Sommige mensen geven maar 30 euro per jaar uit aan spelletjes. Dan moet dat spel wel verdomd goed zijn.
Mijn bescheiden mening is dat als je ergens geen verstand van hebt dat je dan niet een grote bek moet geven alsof je dat wel hebt. Ja dit gebeurd veel en wat hier bij games vaak overschat wordt wat de waarde is van die groep. (bedoel ik jou uiteraard niet mee!)

Je krijgt waar je voor betaald, je weet van tevoren dat een game in EA bugs en problemen heeft. Wil je die niet, moet je niet een EA game kopen (of van eidos interactive ;) ) 30,- voor wat je nu krijgt is al heel erg goed qua basis, maar ja er zitten vervelende bugs in en hoe storend ook, dat is nu eenmaal waar je voor gekozen hebt.

Je bekijkt bij een beperkt budget naar wat voor jou het meeste bang for buck geeft, ofwel meest plezierige gameplay. Koop dan in godsnaam geen EA game, je weet van tevoren dat patches dingen verkloten, zaken buggy zijn, etc. Koop dan een game van de budget bak die volledig is afgerond met patches. Nogmaals, je krijgt gewoon waar je voor betaald.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anoniem: 325463
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Solo kan je het ook echt niet veroorloven om te blijven vechten als je als laatste wil overleven :+
Vind duo met een paar bepaalde personen het leukst waar ik ook op mijn best presteer, en squad met wat tweakers geeft wel heel veel lol met ons falen xP

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickThissen
IdieEasy schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:00:
[...]

Voertuigen spawnen op redelijk vaste plaatsen. Een aantal hebben een grote kans, een aantal wat lagere kansen. Deze kaart zal je vast wat meer helpen (is hier al een keer gepost, vandaar de link, en niet plaatje).
Maar dat bedoel ik niet... Ik bedoel dat ik een tijdje rond rij met een auto, een plekje uitzoek waar ik hem wil parkeren om te voet verder te gaan, en zodra ik uit stap zit er zowat altijd iemand binnen 20 meter achter een boom oid... Het is ook niet alsof ik 10 min rondjes rij op de plaats om mensen te lokken ofzo, ik zoek gewoon altijd precies de verkeerde plek uit om te stoppen 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!
Net een knap staaltje (phun intented) gezien van teamplay met 3 in solo game!!

ziehier:

YouTube: teamplay in solo PUBG game

Ik wou em nog een punch geven omdat ik toch dood was, maar ineens 3 man...??

EDIT: btw, de spelers reported

[Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 17-05-2017 09:53]

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 22:54
IdieEasy schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Ze rijden pas weer verder als de cirkel alweer beweegt, op die manier zijn mensen sneller te druk om op jou te schieten (immers, stilstaan betekend sneller damage van cirkel pakken).
Zou je zeggen inderdaad.. helaas maak ik vaak genoeg mee dat ze bij de laatste 10-20 liever stilstaan om nog een kill te pakken dan door te rennen en zichzelf veilig te stellen. En dan zie je ze 5 seconden nadat je gekilled bent dood gaan door de ring 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

iLikeNoobies schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:35:
Weet iemand eigenlijk hoe je die achterlijk dure drops kan krijgen? Is er een mogelijkheid dat deze droppen in zo'n loot crate? Op de steam market staat die playerunknown set voor €400 te koop :S
Zijn gewoon die crates. En hoe meer BP hij kost, hoe groter de kans op rare items/.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:48:
klopt inderdaad, ik had enkel via discord misse info gekregen :)
Iemand die de dagen door elkaar klutste :D
Die dagen van de week zijn ook erg verwarrend, mijn welgemeende excuses!

Volgende week donderdag overigens de maand patch!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ithric
Winner winner Chicken diner.

(Dit diner was mede mogelijk gemaakt door Sparta en Ackerfiets)

(stream tijd is ~ 02:50:00)

[Voor 8% gewijzigd door Ithric op 18-05-2017 12:14]

iRacing Profiel

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:04
Mijn nieuwe PC voor PUBG is binnen *O*

I still suck -O-

iets wat ik al wist..

Acties:
  • +3Henk 'm!
Gisteren nog een mooie Chicken Dinner voor mijn squad voor elkaar gekregen.

We zaten vlak voor de heuveltjes achter de kerk bij Pochinki, na een enorme sprint door de weilanden, toen we verrast werden door wat vijanden. Na een aardig gevecht tegen zowel de vijanden als de cirkel bleef ik helaas alleen achter. En toen zak ik twee vijanden op mij af komen die al eerder een squad mate neergehaald hadden. Met de UMP beiden neergeschoten en ik bleef nog met een millimeter health achter.
Snel kunnen healen en een positie kunnen kiezen waarbij ik net binnen de cirkel achter een heuveltje zat, onzichtbaar voor de laatst overgeblevene vijand die vanaf beneden moest komen. Ik had perfect zicht op de gehele cirkel.
De laatste vijand komt door het veld rennen en ik pak mijn M16A4 met 8x scope en silencer om hem neer te schieten. Na het eerste schot begon hij in paniek rond te draaien, hij had geen idee waar het vandaan kwam. Met een paar goede schoten neer kunnen leggen en de overwinning veilig kunnen stellen.

In totaal 7 kills gemaakt terwijl mijn squad ook nog wel wat mensen te grazen heeft genomen. Snel een screenshot genomen en ik wilde de video ook opslaan toen ik er achter kwam dat het opnemen nog uit stond :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dannydeko
  • Laatst online: 18:58
Ithric schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:54:
[...]

Meeste is al gezegd misschien, je kan het denk ik ook wel terug zien in de streams.
Meestal heb ik het volgende, misschien niet direct nu van toepassing:
-Ik knock iemand down, ze worden gerevived of een teammate killed hem daarna.
-Ik spot meer en andere van mijn team hebben silencers en ik niet
-Ik speel heel terughoudend in een team (tenzij ik er soms even genoeg van heb en de sfeer van het team is ernaar)
-Meestal mis ik ook nog veel :+ , maar dat gaat steeds beter
-Vaak ben ik op de verkeerde plek, waar het heel rusitg is of ik ben direct dood bijvoorbeeld.

Ik merk wel dat ik meestal de minste kills van het team heb, al ben ik volgens mij wel waardevol met spotten en cover.

Mij gaat het ook niet om de kills/punten, zolang we maar plezier hebben en een geode thrill in de gevechten. 8)
Het was ook zeker geen aanval op je skills oid hoor :)
En het gaat ook zeker in eerste plaats om de fun. Maar ik haal dan weer meer fun uit het tussentijds afknallen van anderen, dan 25 minuten zoveel mogelijk ontlopen en puur voor de win te gaan.

Trouwens, over het aantal hitpoints zit het als ik het goed heb als volgt: per 5 health points die je er af hebt geschoten bij een tegenstander krijg je 1 hitpoints. Dus stel jij hebt iemand die 100% HP had, helemaal in je eentje geknocked, maar je teammaat killed 'm terwijl die downed is. Dan heb jij alsnog 20 hitpoints, en je teammaat 0.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ithric schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 22:49:
Winner winner Chicken diner.

[afbeelding]
(Dit diner was mede mogelijk gemaakt door Sparta en Ackerfiets)

(stream tijd is ~ 02:50:00)
Was een hele mooie ja. Ik met mijn silenced UMP in 't hoge graan sprayings op de vijandige squad, die daardoor gepinned zaten toen de cirkel kwam.

Ithric bleek een piekfijne finisher _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wvdveer
noud schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 02:17:
Wat kun je met de punten doen die je op het einde van een ronde krijgt?
Krijg je dan betere uitrusting dan iemand die weinig punten heeft?
Je kan er lootcrates mee kopen waar accessoires in zitten. Heeft verder geen invloed op het spel.
Pagina: 1 2 3 ... 33

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee