Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mining dmv aan ASIC machine

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Omdat die dingen bergen met geld kosten en vaak alleen met het algoritme wat Bitcoin gebruikt werken, of met Scrypt (dus Litecoin bijvoorbeeld), maar de ASIC's die daarvoor beschikbaar zijn, zijn zo duur (of hebben een achterlijke levertijd) dat het niet winstgevend is.

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
DennisLMB schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:03:
Ik ben ook beneiuwd waarom er bijna door niemand over ASIC machines word gesproken. Want ook ik kan alleen maar voordelen vinden ten opzichte van mining hardware met videokaarten. Iemand een verklaring?
Vraag me af waarom je dat in meerdere topics tegelijk post?

Levertijd dus grofweg 2 maanden excl. PSU excl. software.

Xbox Live: OctagonQontrol

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True