Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vectone Mobile 3 dagen volledig offline

Pagina: 1
Acties:
  • 3.746 views

• Bartje39
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20-04-2017
MVNO Provider Vectone Mobile heeft nu al 3 dagen te kampen met een storing.

Vanaf afgelopen vrijdag is het onmogelijk om connectie te maken met het netwerk, en dus ook onmogelijk om te bellen, smsen of internetten.

Vectone doet het zelf al, dat het met een herstart van je toestel opgelost moet zijn, niks is minder waar. Ook na meerdere malen te herstarten werkt het nog steeds niet.

Het is niet zo dat mijn simkaart of toestel defect is, het is bij iedere Vectone Mobile klant het geval. Facebook en andere sites staan genoeg berichten er over.

Geruchten gaan dat KPN vectone heeft afgesloten van het netwerk wegens wanbetalingen....

Verder bellen/mailen naar Vectone heeft geen nut, want of je krijgt geen antwoord, en als je er al een krijgt vertellen ze alleen maar onzin.

Het lijkt me niet dat opeens alle simkaarten bij alle Vectone Mobile defect zijn?

Bartje39 wijzigde deze reactie 13-03-2017 10:19 (15%)

• Bartje39
Ik weet het niet hoor, maar als een provider 3 dagen lang volledig offline is lijkt mij dat wel topicwaardig.

Uiteraard ben ik opzoek naar een oplossing, misschien dat iemand van Vectone Mobile hier wel meeleest en op zijn minst verdere informatie kan geven wanneer dit opgelost is.

Overigens is een schandpaal voor Vectone op het moment ook niet zo een slecht idee ;-)

• Bartje39
quote:
xh3adshotx schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:34:
[...]

Je hebt ook het netwerk opnieuw ingesteld zoals aangegeven op hun website?
Jep, dat heb ik inderdaad gedaan. Zelfs op verschillende apparaten uitgeprobeerd, met geen resultaat. Nog steeds geen bereik, geen internet niks.

Dit is trouwens niet alleen bij mij. Op het moment zijn alle Vectone Mobile klanten afgesloten van het netwerk.

• Bartje39
quote:
corset schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:26:
Ik heb 0 vertrouwen in het "simkaart vervangen lost alles op" verhaal van ze. De kans dat alle simkaarten opeens defect zijn is wel erg klein.
Dat is ook onzin van Vectone. Genoeg klanten die dat al hebben uitgeprobeerd. Ook na het vervangen van de simkaart hou je gewoon nog hetzelfde probleem.

• Bartje39
Volgens Vectone Mobile is er niks aan de hand.

Ze ontkennen dat er een grote storing is en beweren dat alles al op de dag zelf al opgelost was.

Ze beweren dat alle getroffen klanten inmiddels al een nieuwe simkaart hebben ontvangen (is ook niet waar):https://www.telecompaper.com/nieuws/vectone-vervangt-simkaarten-nl-klanten-na-platformmigratie--1187834

Dat terwijl al genoeg klanten op verschillende sites hebben aangegeven dat een nieuwe simkaart niks oplost....

Bartje39 wijzigde deze reactie 14-03-2017 11:30 (21%)

• Bartje39
We zijn al bijna een week verder.

Nog steeds, been bereik, geen mobiel internet niks. De zogenaamde nieuwe simkaarten komen ook bij niemand aan.

Dat terwijl er al genoeg dagen over heen zijn gegaan om ze te versturen. En je zou zeggen dat een beetje provider daar snel haast mee zou maken.

• Bartje39
quote:
dicksterk schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:05:
Het begint steeds mysterieuzer te worden. als je op de website www.vectonemobile.nl de vectone app aanklikt en vervolgens op google play, verschijnt de meldign dat deze app niet beschikbaar is in nederland. Met andere woorden, klanten die desnoods via de app hun beltegoed willen opmaken worden hierin belemmerd.
Kan tweakers niet eens wat dieper gaan graven? De oprichters van lycamobile en vectonemobiel zijn broers van elkaar, misschien is op hoger niveau bij lycamobiel wat informatie te vinden.
Inderdaad! Misschien dat er eventueel ook wat informatie te winnen valt bij KPN. Zou natuurlijk zomaar kunnen dat KPN, Vectone wegens wanbetalingen van hun netwerk heeft gegooid.

Dat verhaal van de simkaarten word ook met de dag ongeloofwaardiger. Er is nog steeds niemand met een nieuwe werkende simkaart. :(

• Bartje39
*knip*. Het nagelen van bedrijven aan de digitale schandpaal is hier niet de bedoeling.

Allemaal klacht indienen via volgende link: https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

Bij voldoende klachten word er opgetreden!

rens-br wijzigde deze reactie 23-03-2017 08:26 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bartje39
quote:
dicksterk schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:35:
Er is helemaal niets verdwenen als vectne ooit met nieuwe simkaarten komt. Van oplichting is dan ook geen sprake. Wel van onkunde, gebrek aan communicatie en het is bijzonder onprofessioneel allemaal. Maar na 1,5 uur wachten heb ik van een klantenservicemedewerker begrepen dat de simkaarten weldegelijk onderweg zijn. er zijn zelfs al reacties van klanen die een simkaart hebben ontvangen.
Op welke sites kan je de reacties vinden van klanten die een nieuwe simkaart hebben ontvangen? Ik heb wel geteld 1 reactie gevonden van een klant die zegt een nieuwe simkaart te hebben gehad op allestoringen.nl

Kans is groot dat dat gewoon een troll is of gewoon een mederwerker van Vectone om zo even klantjes zoet te houden en tijd te winnen.

Voor de rest nergens berichten van mensen die claimen een nieuwe werkende simkaart te hebben ontvangen. En vele wachten al 10+ dagen op een nieuwe kaartje.

Het is natuurlijk ook maar net wat je oplichting vind.

Als je net een paar tientjes hebt betaalt voor een bundel waar je niet gebruik van kan maken, of als je enkele tientjes beltegoed hebt waar je geen gebruik van kan maken. Dan vind ik dat zelf wel oplichting. Zeker als de kans groot is dat je er ook niet in de toekomst gebruik van gaat kunnen maken.

Alsof Vectone mij nog het geld terug gaat geven van de bundel die ik had geactiveerd, dan ken je Vectone Mobile niet goed genoeg. verdwijnende beltegoed bij Vectone gebeurt trouwens wel vaker.

Maar goed, misschien dat Vectone Mobile de simkaarten wel per fiets aan het bezorgen is. Dan kan het nog wel even duren. ;-)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True