Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vectone Mobile 3 dagen volledig offline

Pagina: 1
Acties:
  • 3.744 views

Acties:
  • +4Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:06

arnoudwokke

Redacteur
Er zal zo een artikel op de frontpage verschijnen. Bij het moederbedrijf van Vectone heb ik losgekregen dat ze claimen dat er een probleem is met de simkaarten en dat alle klanten een nieuwe simkaart toegestuurd kunnen krijgen.

Edit: nieuws: Klanten hebben al dagenlang geen verbinding met simkaart Vectone Mobile

arnoudwokke wijzigde deze reactie 13-03-2017 11:21 (32%)

• Bramone
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21-03-2017
Hier zit een nare luchtje aan !

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

rens-br wijzigde deze reactie 16-03-2017 17:03 (65%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pws34
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 13:00
Ik heb een klacht ingediend.
Dit soort bedrijven moet worden aangepakt.
Hoeveel beltegoed is er wel niet verdwenen ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bartje39
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20-04-2017
quote:
dicksterk schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:35:
Er is helemaal niets verdwenen als vectne ooit met nieuwe simkaarten komt. Van oplichting is dan ook geen sprake. Wel van onkunde, gebrek aan communicatie en het is bijzonder onprofessioneel allemaal. Maar na 1,5 uur wachten heb ik van een klantenservicemedewerker begrepen dat de simkaarten weldegelijk onderweg zijn. er zijn zelfs al reacties van klanen die een simkaart hebben ontvangen.
Op welke sites kan je de reacties vinden van klanten die een nieuwe simkaart hebben ontvangen? Ik heb wel geteld 1 reactie gevonden van een klant die zegt een nieuwe simkaart te hebben gehad op allestoringen.nl

Kans is groot dat dat gewoon een troll is of gewoon een mederwerker van Vectone om zo even klantjes zoet te houden en tijd te winnen.

Voor de rest nergens berichten van mensen die claimen een nieuwe werkende simkaart te hebben ontvangen. En vele wachten al 10+ dagen op een nieuwe kaartje.

Het is natuurlijk ook maar net wat je oplichting vind.

Als je net een paar tientjes hebt betaalt voor een bundel waar je niet gebruik van kan maken, of als je enkele tientjes beltegoed hebt waar je geen gebruik van kan maken. Dan vind ik dat zelf wel oplichting. Zeker als de kans groot is dat je er ook niet in de toekomst gebruik van gaat kunnen maken.

Alsof Vectone mij nog het geld terug gaat geven van de bundel die ik had geactiveerd, dan ken je Vectone Mobile niet goed genoeg. verdwijnende beltegoed bij Vectone gebeurt trouwens wel vaker.

Maar goed, misschien dat Vectone Mobile de simkaarten wel per fiets aan het bezorgen is. Dan kan het nog wel even duren. ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 05-10 09:53
Hoe staat het nu eigenlijk ? Ik vind een technische storing bij alle simkaarten door een platform ook een beetje raar. Bedoelen ze niet dat je een SIM krijgt en dat het platform dan voortaan T-Mobile of Vodafone is ipv KPN omdat die diensten weigert?
Mogelijk is de deal wel gesloten maar wil KPN ook niet zomaar nummers porteren of wil de nieuwe netwerkeigenaar eerst een eerste termijn zien ofzo.
Dit is puur een speculatieve gedachtengang, ik ken ook de echte reden niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True