• lebbe02
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Uberdude schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:26:
[...]

Klopte de tracking tijd ook of stonden ze ineens voor de deur?
ik kreeg de T&T pas na de aflvering... Gelukkig was er iemand thuis.

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Joop557 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:16:
Volgens mij kun je preorderen tot en met vandaag. Tot 12 uur vannacht dus. Oa bij tele2.
Neen neem je kansen bij een reseller mobiel.nl ofzo. Niet bij tele2 zelf. Baal dat ik een keer eens bij de toko zelf heb verlengt, nog steeds niets vernomen. en ik heb op 1 april verlengt. Het kan tot 3 dagen voordat je bericht krijg voor je toestel.

https://www.tele2.nl/mobi...5821.383409751.1463565553

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

cyberboy3 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:29:
Hoe zit het met Tele2? Heb mijn abbonement verlengt tijdje terug met de s8, maar nog niks gehoord tot op heden.

[mbr]Bel ze even, daar kan niemand je bij helpen hier.[/]
Voor mij niet op voorraad, aan de telefoon werd gisteren verteld dat de levering tussen vandaag en 28 april zal plaatsvinden als je hem gisteren of eerder hebt besteld. Meer is niet duidelijk en zal ook niet duidelijker worden gok ik.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 14:08
bamoah schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:32:
[...]

Neen neem je kansen bij een reseller mobiel.nl ofzo. Niet bij tele2 zelf. Baal dat ik een keer eens bij de toko zelf heb verlengt, nog steeds niets vernomen. en ik heb op 1 april verlengt. Het kan tot 3 dagen voordat je bericht krijg voor je toestel.

https://www.tele2.nl/mobi...5821.383409751.1463565553
Auch... Ik Zilver besteld, "binnen 1 week" .. Verklaart ook waarom ze mijn portering op de 24e uitgesteld hebben tot 4 mei.. Dat is 2 weken na de beloofde 20 april en 1 week na 28 april..

Ziet er dus naar uit dat Tele2 achteraan mag sluiten bij de leveringen.. Toch wel pijnlijk.. :'(

• iexip66
  • Laatst online: 16-10 14:33
De conclusie luidt dat de resellers als Mobiel.nl en Coolblue het een stuk beter doen dan Samsung en telefoonproviders

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

iexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:46:
De conclusie luidt dat de resellers als Mobiel.nl en Coolblue het een stuk beter doen dan Samsung en telefoonproviders
Mijn vorige ervaring met CoolBlue was heel anders. Vorig jaar bij hun besteld, met abonnement, vertraging van 3 weken te horen gekregen. Zij gaven aan dat hij op de launch datum beschikbaar kwam, maar niet dus.

Moet zeggen dat het meer een kwestie van geluk en timing lijkt :+

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
Enige "nadeel" van resellers als mobiel.nl is dat je waarschijnlijk een buitenlands toestel krijgt.
Misschien dat ze daarom "makkelijker" kunnen leveren?

Ik heb zelf op 1e paasdag (16 april) bij mobiel.nl een abonnement verlengd, daar komt bij dat ze op 2e paasdag gesloten waren en eigenlijk alleen dinsdag hadden om alles af te ronden.
As we speak is de bezorger onderweg met mijn pakketje. (s8+ orchid gray)

• iexip66
  • Laatst online: 16-10 14:33
Hoezo buitenlands toestel?

• bob-w-1993
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 12:42
Dat doen ze wel vaker. had ik bij GSMWEB ook. Toen der tijd met mijn S6. was ook een toestel uit Polen

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:56
cliors schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:51:
Enige "nadeel" van resellers als mobiel.nl is dat je waarschijnlijk een buitenlands toestel krijgt.
Misschien dat ze daarom "makkelijker" kunnen leveren?

Ik heb zelf op 1e paasdag (16 april) bij mobiel.nl een abonnement verlengd, daar komt bij dat ze op 2e paasdag gesloten waren en eigenlijk alleen dinsdag hadden om alles af te ronden.
As we speak is de bezorger onderweg met mijn pakketje. (s8+ orchid gray)
Dat is onjuist, bij belsimpel inderdaad wel het geval. Kijk in [Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie voor meer info.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mobiel.nl en Belsimpel bestellen voorraad toestellen overal in Europa waar ze op voorraad zijn. Coolblue niet. Die komen altijd uit NL.

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-10 14:47

burgt

Starbass

Ontvangen! Via Coolblue de zwarte S8 met Samsung clear back cover.

Geen gekke rode waas te zien :P

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-10 20:02
burgt schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:56:
Ontvangen! Via Coolblue de zwarte S8 met Samsung clear back cover.

Geen gekke rode waas te zien :P
Foto's in het ervaringen topic! :9~

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Daar zit voor jou als consument eigenlijk geen enkel nadeel aan.
Behalve misschien het feit dat je updates waarschijnlijk wat later krijgt maar dat is bij Samsung toch al om te huilen dus dat is ook niet echt een groot nadeel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 19:40
Met DHL gebeld telefoon wordt morgen aangeboden -.- Heb eindelijk een track en trace code gekregen van ze.
Ik weet niet of ik mag schelden hier maar @##$%^^ samsung!! Je doet een pre order en ze zeggen dat hij gister verstuurd wordt maar dat is dus gewoon onzin. Andere die hem wel hebben gefeliciteerd met jullie toestel!

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
Ik heb zojuist contact opgenomen met GSMweb en zei vertelde mij dat ze problemen hadden met een storing voor het verlengen van mijn t-mobile abonnement. Nu krijg ik mijn S8 pas de 28e.

Echt geweldige service van GSMweb!
Donstil schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:02:
[...]

Daar zit voor jou als consument eigenlijk geen enkel nadeel aan.
Behalve misschien het feit dat je updates waarschijnlijk wat later krijgt maar dat is bij Samsung toch al om te huilen dus dat is ook niet echt een groot nadeel.
Correctie: daar zit voor jou als consument dus WEL nadeel aan!

Dit heb ik al eens uitgelegd -> verschillende functies kunnen niet werken, zoals bv VoLTE / VoWiFi etc (omdat die voor het desbetreffende land van herkomst toestel niet werken)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Zazacar
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-03 03:38
Een paar foto's van de doos van mijn S8+ van Mobiel.nl

Ziet er inderdaad naar uit dat ze een 'standaard Europese model' leveren ipv een puur Nederlands model? Of kan iemand met een toestel van CoolBlue bevestigen of dit eveneens op hun doosje voorkomt?

http://imgur.com/a/tXH6y

[ Voor 19% gewijzigd door Zazacar op 19-04-2017 12:10 ]

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Dennis035 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:09:
Ik heb zojuist contact opgenomen met GSMweb en zei vertelde mij dat ze problemen hadden met een storing voor het verlengen van mijn t-mobile abonnement. Nu krijg ik mijn S8 pas de 28e.

Heb jij een algemeen nummer waar je heen hebt gebeld? Dan ga ik dat ok eens doen

• GadgetJunkPhone
  • Laatst online: 18:56
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:48:
[...]

Belsimpel is een twijfelgevalletje inderdaad, maar het staat bij hun wel altijd bij. Mobiel.nl werkt gewoon met PHN modellen, en ik verwacht hetzelfde van GSMWeb.

Maar nogmaals, die bedrijven stappen pas na buitenlandse modellen als ze dit geld oplevert. Op dit moment is de prijs door heel de EU vastgelegd en is de eerste lichting enkel bij Samsung NL te bestellen. De eerste lichting komt dus echt niet uit het buitenland.
Even een reminder voor de mensen

• alwaysleft
henklbr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:09:
[...]

Dit heb ik al eens uitgelegd -> verschillende functies kunnen niet werken, zoals bv VoLTE / VoWiFi etc (omdat die voor het desbetreffende land van herkomst toestel niet werken)
Dit inderdaad.

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-10 15:47
Top! Mijn S8+ van mobiel.nl (VF verlenging) is om 10.08u bij Karwei binnengenomen. Na werk even ophalen en dan morgenavond installeren. Helaas heb ik een dineetje vanavond.
Hoe kan ik zien of het een NL toestel is? Overigens heeft mobiel.nl per mail mij verteld dat de phones voor de NL markt bestemd zijn...

• alwaysleft
Zazacar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:10:

Ziet er inderdaad naar uit dat ze een 'standaard Europese model' leveren ipv een puur Nederlands model? Of kan iemand met een toestel van CoolBlue bevestigen of dit eveneens op hun doosje voorkomt?

Zeker europees model. Want ze halen ze vanuit Polen en overal vandaan. Dus updates later of eerder dan in NL.

• Dennis035
  • Laatst online: 21-06 12:26
pappaleone schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:11:
[...]

Heb jij een algemeen nummer waar je heen hebt gebeld? Dan ga ik dat ok eens doen
Ja, Ik heb het algemene nummer gebeld wat op hun site vermeld staat!

• alwaysleft
Iksie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:14:
Top! Mijn S8+ van mobiel.nl (VF verlenging) is om 10.08u bij Karwei binnengenomen. Na werk even ophalen en dan morgenavond installeren. Helaas heb ik een dineetje vanavond.
Hoe kan ik zien of het een NL toestel is? Overigens heeft mobiel.nl per mail mij verteld dat de phones voor de NL markt bestemd zijn...
Nederlandse markt offcourse haha. Want ze worden verkocht in NL.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
KPN heeft stap 2 overgeslagen en stuurt ineens een barcode :')

s8 zwart, 17 april verlengd.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:31
Zo te zien gaat mediamarkt hem vandaag niet leveren.
Dan hoef ik de telefoon uit principe ook niet.

Dan wacht ik wel tot er een cashback of andere actie komt.

Dit was onze extra bonus... "ontvang je toestel op 19 04 2017"

Als ze dit niet eens redden.. Mogen ze hem lekker houden. Dit terwijl andere landen wel veel betere preorder acties hebben.

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 15:44
Aggressor schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:17:

Als ze dit eens redden.. Mogen ze hem lekker houden. Dit terwijl andere landen wel veel betere preorder acties hebben.
Zoals? Ik heb nog niets voorbij zien komen van Samsung in het buitenland? Best buy deed een 100 euro cashback bij pre order maar dat was van de zaak zelf.

• pappaleone
Net dit antwoord gehad van Samsung.

Hi Leon, wij zijn momenteel heel hard bezig om alle bestellingen door te voeren. Als je het vandaag niet ontvangt, dan ontvang je het morgen! Geen zorgen, komt goed! ^Wan

• dannelini
  • Laatst online: 04-06 10:38
Vodafone s8 gewoon op tijd binnen gekregen vandaag. Top toestel!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:35
Aggressor schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:17:

Als ze dit eens redden.. Mogen ze hem lekker houden. Dit terwijl andere landen wel veel betere preorder acties hebben.
Je kan de fysieke winkel proberen (telefonisch bellen aangeraden). Webwinkel heeft problemen, fysieke verwachten de toestellen in de middag.

• Zazacar
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-03 03:38
alwaysleft schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:14:
[...]

Zeker europees model. Want ze halen ze vanuit Polen en overal vandaan. Dus updates later of eerder dan in NL.
Software serviceprovider onder instellingen geeft code PHN aan. Voor zover ik het weet staat PHN voor Nederlandse software.
Nederlandse unbranded toestel dus, van Mobiel.nl.

Ik zie in elk geval nergens aan waarom het een 'buitenlands toestel' perse zou moeten zijn.

Verwijderd

Lap!Moest ff dringend mijn zoon gaan halen op school(al aan het wachten vanaf 8u),komt bpost toch juist aanbellen om 11.35(was 2 minuten weg!)Nu pas morgen ophalen in postkantoor.😣😭

• alwaysleft
Coolblue heeft alleen nog de Grijze Galaxy S8 en alle modellen Galaxy S8+.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:32
Heb hem binnen.

Belsimpel. Kreeg sms dat ik na 13:00uur kon ophalen.

Vanmiddag lukte me niet, dus op de gok om 11:00uur mij daar gemeld, was de eerste :)

Top ding hoor so far!!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Hier zojuist zeer aangenaam verrast: op 08-04 een nieuw abo via GSMWeb bij T-Mobile afgesloten, staat daarnet PostNL aan de deur met een plastic zakje. Dacht dat het een of andere aliexpress bestelling was die ik een paar weken terug gedaan had, blijkt het de S8+ te zijn van GSMWeb...

Zeer matig verpakt, geen track & trace, mail of SMS ontvangen, maar toch erg blij met deze levering!

• Furbz4300
  • Laatst online: 26-06 17:51
PostNL heeft zo'n 3 uur geleden mijn S8 ook geleverd, besteld bij Coolblue. Zeer content met ze.

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:47
iENO schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:43:
Hier zojuist zeer aangenaam verrast: op 08-04 een nieuw abo via GSMWeb bij T-Mobile afgesloten, staat daarnet PostNL aan de deur met een plastic zakje. Dacht dat het een of andere aliexpress bestelling was die ik een paar weken terug gedaan had, blijkt het de S8+ te zijn van GSMWeb...

Zeer matig verpakt, geen track & trace, mail of SMS ontvangen, maar toch erg blij met deze levering!
WOW !!! Gefeliciteerd!

Waar ik benieuwd naar ben is of jij ook een nummerportering erbij had vanaf een andere provider?

Of je tussendoor een bevestiging gekregen hebt van T-mobile over je contract goedkeuring of iets anders?
Zit er een Sim-kaart bij van T-mobile of had je die al eerder gehad?

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

robbvdb schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:49:
[...]

WOW !!! Gefeliciteerd!

Waar ik benieuwd naar ben is of jij ook een nummerportering erbij had vanaf een andere provider?

Of je tussendoor een bevestiging gekregen hebt van T-mobile over je contract goedkeuring of iets anders?
Zit er een Sim-kaart bij van T-mobile of had je die al eerder gehad?
Yep, maak de overstap vanaf KPN met nummerbehoud en bij het zojuist ontvangen pakketje zit een klein T-Mobile pakje met een tijdelijk nummer + sim.

Heb op 10-04 een SMSje gehad van T-Mobile dat m'n nummerbehoud is ingediend, en een uurtje later dezelfde dag dat deze is goedgekeurd (ingangsdatum een maand later).

Ben daarna ook nog door KPN gebeld met een tegenaanbod (ondanks een eerdere toezegging vanuit KPN dat er geen aanbod zou volgen nadat ik zelf contact met ze had gezocht vóór ik overstapte, waarbij KPN aangaf dat ze geen kortingen konden/mochten bieden 8)7).

• Donstil
  • Niet online
henklbr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:09:
[...]

VoLTE en geen Alarmpjes bij vermiste kinderen. Ik noem dat geen nadeel eigenlijk.

Zeker niet als het toestel daardoor later goedkoper wordt bij die winkels.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 19-04-2017 13:06 ]

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-10 09:11
Dennis035 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:09:

hmmmm zuur voor jou idd!
ik krijg vandaag me telefoon binnen van GSMweb, heb tot nu toe (krijg hem als goed is binnen nu en 2 uur) geen problemen gehad met GSMweb.

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Furbz4300 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:45:
PostNL heeft zo'n 3 uur geleden mijn S8 ook geleverd, besteld bij Coolblue. Zeer content met ze.
bij mij was zojuist eindelijk de status postNL van ontvangen naar sorteercentrum gegaan staat er ipv vandaag tussen 13:00 en 15:00 dat ie nu morgen tussen 13:00 en 15:00 komt pff Coolblue melde gisterochtend 11:00 al dat ie verzonden was maar in werkelijkheid was ie pas vannacht na 00:00 aangeboden ,bedankt Coolblue NOT, moet morgen om 15;20 in het ziekenhuis zijn dus grote kans dat ik die ook mis :(

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:33
makaa schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:14:
[...]

hmmmm zuur voor jou idd!
ik krijg vandaag me telefoon binnen van GSMweb, heb tot nu toe (krijg hem als goed is binnen nu en 2 uur) geen problemen gehad met GSMweb.
Hmm ik had ook vandaag verwacht, maar opeens uit het niets verandert de levering bij PostNL naar morgen...zeer curieus. Overigens is dat niet de eerste keer, wel vaker gehad in het verleden en dat ze dan toch opeens op de eerdere dag voor je deur staan. Balen, nu ben ik de hele avond in afwachting van een pakketje wat evt morgen pas komt :o

Anderzijds, een dag meer of minder zal me ook een redelijke worst wezen... (zeg ik heel hard dan, zodat ik het echt geloof).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• pappaleone
Dit is mijn gesprek vandaag. Ze geven gewoon niet toe.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten met ordernummer : NL.........betreffende Galaxy S8+?? Bestelling blijft nog steeds staan op 20/04 dit terwijl andere webshops gewoon uitleveren vandaag.

Hi Leon, wij zijn momenteel heel hard bezig om alle bestellingen door te voeren. Als je het vandaag niet ontvangt, dan ontvang je het morgen! Geen zorgen, komt goed! ^Wan

Hoi het gaat niet om de zorgen, het gaat om een afspraak die Julie zelf hebben gemaakt. Als je een belofte doet moet je hem nakomen. In andere landen worden dingen weggeven bij de telefoon en hier werd beloofd dat we de telefoon als eerste in huis zouden hebben. Het is niet te verkopen dat webshops als coolblue en mobiel.nl gewoon uitleveren, en de bron zelf in gebreke blijft, sorry slechte service Samsung.

Dat begrijp ik, maar het is nog steeds mensenwerk. Wij doen ons uiterste best om alles op tijd te leveren. ^Wan

Geef dan eens antwoord waarom dat mensen die bij webshops eerder geleverd krijgen dan iemand die rechtstreeks bij Samsung koopt. Dit is mijn laatste keer dat ik rechtstreeks iets bij jullie bestel. Heeft totaal niets met mensenwerk te maken, maar met logistiek.

Ik begrijp niet waarom je zo boos wordt. Je krijgt het hoe dan ook vandaag of morgen thuis. Wat is het probleem? ^Wan

Laat maar zitten jullie begrijpen het niet of willen het niet begrijpen jammer

Ik begrijp het inderdaad niet, wat is het probleem? Je krijgt je toestel hoe dan ook. ^Wan

19/04 was de belofte meer maak ik er niet aan vuil.

Zoals ik al zei, je krijgt het vandaag of morgen. ^Wan

• jagermeister
  • Laatst online: 21:32

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Statusupdate, dus weg.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 19-04-2017 13:38 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10 00:35
Statusupdate, dus weg

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 19-04-2017 13:38 ]

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Hoor net van de klantenservice van Samsung dat ze morgen pas worden geleverd.

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-10 20:02
pappaleone schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:26:

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten met ordernummer : NL.........betreffende Galaxy S8+?? Bestelling blijft nog steeds staan op 20/04 dit terwijl andere webshops gewoon uitleveren vandaag.

Hoi het gaat niet om de zorgen, het gaat om een afspraak die Julie zelf hebben gemaakt. Als je een belofte doet moet je hem nakomen. In andere landen worden dingen weggeven bij de telefoon en hier werd beloofd dat we de telefoon als eerste in huis zouden hebben. Het is niet te verkopen dat webshops als coolblue en mobiel.nl gewoon uitleveren, en de bron zelf in gebreke blijft, sorry slechte service Samsung.

Dat begrijp ik, maar het is nog steeds mensenwerk. Wij doen ons uiterste best om alles op tijd te leveren. ^Wan

Geef dan eens antwoord waarom dat mensen die bij webshops eerder geleverd krijgen dan iemand die rechtstreeks bij Samsung koopt. Dit is mijn laatste keer dat ik rechtstreeks iets bij jullie bestel. Heeft totaal niets met mensenwerk te maken, maar met logistiek.

Ik begrijp niet waarom je zo boos wordt. Je krijgt het hoe dan ook vandaag of morgen thuis. Wat is het probleem? ^Wan

Ik begrijp het inderdaad niet, wat is het probleem? Je krijgt je toestel hoe dan ook. ^Wan

Wat een rare reacties van Samsung. Balen man!

• alwaysleft
Uberdude schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:32:
Ah fijn, bedankt post nl voor het verpesten van mijn middag. Bezorg window is tussen 13:00 en 16:00....
Als zoiets je middag al verpest, moet je toch eens gaan beseffen dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan een nieuw toestelletje ;) :>

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
Waar sommige mensen om klagen vind ik uiterst raar om het maar netjes te zeggen, sorry hoor maar als je je toestel nou 1 week later zou krijgen kan ik me de frustratie wel begrijpen maar als het 1-2 dagen later wordt so what? Einde van de wereld? Niet als eerste kunnen showen? Relax zou ik zeggen. ;)

• alwaysleft
alper_maestro schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:41:
Waar sommige mensen om klagen vind ik uiterst raar om het maar netjes te zeggen, sorry hoor maar als je je toestel nou 1 week later zou krijgen kan ik me de frustratie wel begrijpen maar als het 1-2 dagen later wordt so what? Einde van de wereld? Niet als eerste kunnen showen? Relax zou ik zeggen. ;)
Precies. En vaak is het wachten leuker dan het krijgen. Nieuwe is er snel af ;)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:33
alwaysleft schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:35:
[...]

Als zoiets je middag al verpest, moet je toch eens gaan beseffen dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan een nieuw toestelletje ;) :>
Eens, anderzijds kan je het topic verder anders ook wel dichtgooien want daar zal het de komende 24h alleen maar over gaan ;)

Overigens vind ik de reactie van Samsung echt misselijkmakend. "je krijgt je toestel hoe dan ook"? Waardeloos zeg. Dat en de karige preorder-actie in NL en omstreken maken mij toch duidelijk dat Samsung te groot is in deze regio. Anderzijds krijg je bij Apple ook niets, maar goed, vorig jaar is men denk ik toch wel verwend door het weggeven van de VR gear.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 16:43

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Slaat echt helemaal nergens op. Het is jammer maar samsung heeft niet direct iets verkeerds gedaan: ze adverteren met 8 dagen eerder, ze komen officieel uit op 28 april.. -8 is 20 april. Als ze hem vandaag verzenden en wij hem morgen ontvangen is er in principe niets aan de hand.

Wel is het jammer dat CB of andere winkels hem eerder geleverd hebben. Maarja zoals eerder al werd aangegeven. Pre order is een risk en je moet maar geluk hebben. Wij hadden allemaal niet kunnen weten dat samsung dit zo doet. Anders hadden we er simpelweg niet besteld.

Als ze het morgen niet leveren dan is er pas een reden om geïrriteerd te zijn tegen samsung.

• Jubelteentje
  • Laatst online: 13-03 16:08
Zazacar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:10:

Heb het toestel van KPN gekregen. De meldingen over Europese simkaart staan niet op mijn doos. De eerste foto is wel gelijk.

• Donstil
  • Niet online
alper_maestro schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:41:
Nou zo gek is dat niet. Je besteld iets en wilt dat dan natuurlijk op release hebben. Dat is het hele concept van een pre-order.

Wat ik echter niet snap is waarom mensen niet gewoon annuleren bij Samsung/mediamarkt en hem bestellen bij bol. Gister en vanmorgen besteld was vandaag in huis/ophalen.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:44:
[...]

Nou zo gek is dat niet. Je besteld iets en wilt dat dan natuurlijk op release hebben. Dat is het hele concept van een pre-order.

Wat ik echter niet snap is waarom mensen niet gewoon annuleren bij Samsung/mediamarkt en hem bestellen bij bol. Gister en vanmorgen besteld was vandaag in huis/ophalen.
Sterker nog : Als je voor 15:00 bestelt bij CoolBlue heb je hem vanavond nog ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• alwaysleft
[...]

Goede tip voor de mensen inderdaad.
Alle Galaxy S8 op voorraad bij Bol.com en de S8+ is alleen de zwarte op voorraad.

• martgom
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
[...]

Inderdaad, je verwacht het toestel vandaag en dat zou perfect uitkomen qua werk. Morgen en overmorgen ben ik niet thuis en DHL levert vaak 's ochtends dus dan wordt het pas zaterdag.
Dan moeten ze niet adverteren met de 19e en gewoon aangeven dat je hem een paar dagen eerder kunt ontvangen dan de 28e.

Annuleren heeft geen zin, bol.com of Coolblue levert hem ook pas morgen dan, je kunt daar niet even langs en hem ophalen.

99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:21

[lang verhaal]
Ik had mijn order zeker geannuleerd, puur en alleen door de afspraak die niet nagekomen wordt! En dan zoals gezegd bij CoolBlue bestellen, heb je hem vanavond nog!

Ow, je had voor de 19de moeten bestellen. Als je nu besteld, krijg je hem pas 28-4 staat erbij...
Dan kan je beter niet annuleren!

[ Voor 11% gewijzigd door dehardstyler op 19-04-2017 13:50 ]

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
[...]

Annuleren en ergens anders bestellen is natuurlijk ook een alternatief.

Maar laten we niet vergeten dat je 8 dagen eerder dan de reguliere winkelverkoop het ontvangen zal hebben via de pre-order, als dat nu 6-7 dagen eerder wordt moeten we niet doen alsof alles verkeerd gaat. Ze hebben namelijk ook aanzienlijk veel pre-orders gehad zei Samsung onlangs dus het kan zijn dat ze nu volle toeren draaien om iedereen tevreden te houden maar dat het voor sommigen iets later wordt moet te begrijpen zijn vind ik. :)

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

dehardstyler schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:47:
[...]

Ik had mijn order zeker geannuleerd, puur en alleen door de afspraak die niet nagekomen wordt! En dan zoals gezegd bij CoolBlue bestellen, heb je hem vanavond nog! :)
Er staat toch echt morgen in huis...
https://www.pdashop.nl/pr...6B-4141-ACDC-3EFD286D013D

• alwaysleft
martgom schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:46:
[...]

Inderdaad, je verwacht het toestel vandaag en dat zou perfect uitkomen qua werk. Morgen en overmorgen ben ik niet thuis en DHL levert vaak 's ochtends dus dan wordt het pas zaterdag.
Dan moeten ze niet adverteren met de 19e en gewoon aangeven dat je hem een paar dagen eerder kunt ontvangen dan de 28e.

Annuleren heeft geen zin, bol.com of Coolblue levert hem ook pas morgen dan, je kunt daar niet even langs en hem ophalen.
Als je 10 euro extra uitgeeft bij Coolblue voor 15.00 uur heb je hem vanavond nog ;) Per model verschillend natuurlijk of hij nog op voorraad is.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 19-04-2017 13:50 ]

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:35
DennusB schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:45:
[...]

Sterker nog : Als je voor 15:00 bestelt bij CoolBlue heb je hem vanavond nog ;)
Kost je dan wel 10,- extra. Mij maakt dat niks uit maar het is in ieder geval niet de standaard.

• DennusB
  • Niet online
Bij het winkelmandje kan je kiezen voor :

"Coolblue VandaagNog® (€ 9,95)
Voor 15.00 uur besteld, vanavond in huis."

• dehardstyler
Klik anders een keer op "Bestellen" en dan "Leveropties"! :)

• pappaleone
Neyluzz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:33:
[...]

Wat een rare reacties van Samsung. Balen man!
Ja je bent gewoon een nummer, en die pippo die antwoord zal wel denken zoek het maar uit.

• Tweaker1987
  • Laatst online: 31-10 23:17
Ja, kan hem wel ergens weer bestellen, maar kost dan weer 700...
Dan ben ik 2x 700 kwijt en moet ik er weer eentje terug sturen

• DennusB
  • Niet online
Tweaker1987 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:53:
Gewoon gelijk annuleren bij Samsung voordat ze hem versturen.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
IMarks schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:50:
[...]

Kost je dan wel 10,- extra. Mij maakt dat niks uit maar het is in ieder geval niet de standaard.
Tenzij je een bestelling plaatst via een cashback want dan krijg je 1.5% over het bedrag terug :P :P

• Tweaker1987
Die optie is helaas weg, dan moet je weer bellen... Wordt weer lastig dan denk ik

• dehardstyler
Tweaker1987 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:53:
Hoezo, is de telefoon wel al verstuurd dan? Dacht dat dat juist het probleem was.... En als hij niet verstuurd is, kan je dus cancellen.

• alwaysleft
Tweaker1987 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:55:
Die optie is helaas weg, dan moet je weer bellen... Wordt weer lastig dan denk ik
Bij wat is de optie weg?

• Tweaker1987
bij de order bij Samsung account...

Coolblue heeft geen zwarte meer... gewone S8

En bij bol.com komt ie 25 april pas

[ Voor 59% gewijzigd door Tweaker1987 op 19-04-2017 13:57 ]

• DennusB
  • Niet online
Tweaker1987 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:56:
bij de order bij Samsung account...

Coolblue heeft geen zwarte meer... gewone S8
Ik zou ff een belletje wagen en aangeven dat je hem wilt annuleren mits hij nog niet is verzonden. Niet geschoten is altijd mis.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 04:46

W84

Ik mag verlengen, maar hoe zit het nou met al die BKR verhalen hier? Het is toch per 1 mei of heb ik het verkeerd? Als ik "nu" ga verlengen en ik betaal ook voor het toestel per maand heb ik er toch geen last van?

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:14
Is binnen hoor ik net van de vrouw, KPN.
Zit op mijn werk en wil nu naar huis. .. :+

• Tweaker1987
DennusB schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:57:
[...]

Ik zou ff een belletje wagen en aangeven dat je hem wilt annuleren mits hij nog niet is verzonden. Niet geschoten is altijd mis.
Waar hebben ze nog een zwarte S8 die morgen komt..?

• pappaleone
dehardstyler schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:47:
[...]

Ik had mijn order zeker geannuleerd, puur en alleen door de afspraak die niet nagekomen wordt! En dan zoals gezegd bij CoolBlue bestellen, heb je hem vanavond nog!

Ow, je had voor de 19de moeten bestellen. Als je nu besteld, krijg je hem pas 28-4 staat erbij...
Dan kan je beter niet annuleren!
Klopt en ik heb netjes €900 afgetikt bij Samsung, dan moet dat weer teruggestort worden.

• martgom
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
alwaysleft schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:49:
[...]

Als je 10 euro extra uitgeeft bij Coolblue voor 15.00 uur heb je hem vanavond nog ;) Per model verschillend natuurlijk of hij nog op voorraad is.
Helaas hebben ze de black niet op voorraad, anders was dat inderdaad een optie geweest. Maar ik wacht het wel gewoon af, dan heb ik hem zaterdag, ook prima.

99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20

• alwaysleft
Tweaker1987 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:58:
[...]

Waar hebben ze nog een zwarte S8 die morgen komt..?
Wehkamp enige plek nog, voor 23.00 uur besteld morgen in huis. Maar zou snel zijn, de rest van de grote zaken heeft hem niet meer.

https://www.wehkamp.nl/el...avState=/_/N-1kr7&IsSeg=0

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 19-04-2017 14:02 ]

• Donstil
  • Niet online
martgom schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:46:
[...]

Let er even op dat niet alle DHL methodes leveren op zaterdag.

Afhalen bij Coolblue kan natuurlijk wel en ook bij bol.com zou je kunnen kiezen voor een ophaalpunt wat langer open is. Supermarkt enz.

• Tweaker1987
bol.com levert pas op 25 april....

• Donstil
  • Niet online
Tweaker1987 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:08:
Niet alle modellen. Sommige zijn nog gewoon op voorraad.

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10 10:02
alwaysleft schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:01:
[...]

Wehkamp enige plek nog, voor 23.00 uur besteld morgen in huis. Maar zou snel zijn, de rest van de grote zaken heeft hem niet meer.

https://www.wehkamp.nl/el...avState=/_/N-1kr7&IsSeg=0
Wehkamp geeft al aan: •Levertijd: 2 weken
Leverdata
Pre-order klanten ontvangen de Galaxy S8 of S8+ op 19 april. Op of na 19 april besteld? Dan is de leverdatum 28 april of later.

Hier morgen ook maar bellen hoe het mijn bestelde S8 rechtstreeks via Vodafone is. Al hoor ik maar dat het in behandeling is, dan ben ik al gerust gesteld :)

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 19-04-2017 14:39 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• dewfuz
  • Laatst online: 09-10 14:08
Giordino schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:44:
[...]

Auch... Ik Zilver besteld, "binnen 1 week" .. Verklaart ook waarom ze mijn portering op de 24e uitgesteld hebben tot 4 mei.. Dat is 2 weken na de beloofde 20 april en 1 week na 28 april..

Ziet er dus naar uit dat Tele2 achteraan mag sluiten bij de leveringen.. Toch wel pijnlijk.. :'(
Ooooooooooo. Meevaller

Telet2 bestellers, niet getreurd. Ze zijn daadwerkelijk aan het uitleveren.. Ik heb de mail binnen.. De link is tergend traag, dus ik heb de bestelpagina nog niet gezien, maar dat zal nu wel goedkomen

(@hieronder, heb geduld,, na een minuut of 5 was de eerste html binnen, hij's verder nog aan het laden, ik vermoed dat datum/tijdpikker in JS is want daar staat nog loading... Of probeer het over een poosje nog eens :)

[ Voor 14% gewijzigd door dewfuz op 19-04-2017 14:45 ]

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Net berichtje van opd dat mijn bestelling bij tele2 verzonden is en ik een afspraak kan maken voor de levering. Alleen de site van opd reageert niet.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Joop557 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:43:
Net berichtje van opd dat mijn bestelling bij tele2 verzonden is en ik een afspraak kan maken voor de levering. Alleen de site van opd reageert niet.
Ik zal zodadelijk rustig, doch met hoge regelmaat, mijn F5 knop inraggen :+
Gisteravond (nog op tijd) besteld dus hopelijk val ik er nog tussen _/-\o_

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Tweaker1987 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:08:
Misschien is dit wat voor je?

V&A aangeboden: Samsung Galaxy S8 Zwart NIEUW IN DOOS

Ik kies er gewoon voor om samsung zijn bestelling te laten voltooien. Ik wacht immers al een maand dus een dag kan er ook nog wel bij. Al had ik het graag anders willen zien.

• Tweaker1987
Tsja.. ik wacht het even af tot uiterlijk morgen...
Overal is nu de leverdatum pas volgende week, daar zit ik ook niet op te wachten.

Heb vrijdag wel vrij, dus hopelijk dan wel binnen. Mijn S6 gaat naar ma pa, en zijn S4 gaat weer naar een kennis en das allemaal al geregeld voor volgende week maandag

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:56
belsimpel heeft keurig geleverd volgens afspraak, nu lekker rommelen ermee. Mooi ding!

• Uberdude
  • Laatst online: 29-10 00:35
Kpn toestel dat ik binnen heb gekregen heeft ook een sticker er op met European sim only, zit wel een of andere barcode sticker overheen geplakt

Verwijderd

Ik weet niet wat dit is bij PostNL. Heel de dag staat hij op onderweg met tijdvak onbekend op een afhaalpunt(Bruna). Alleen PostNL is vanmiddag al geweest daar en niets voor mij erbij. Wil je PostNL bellen dan hoor je 24 wachtenden voor je. Zo te verheugen op de S8 Plus maar zit PostNL weer dwars met hun vertragingen.

[ Voor 2% gewijzigd door Prulleman op 19-04-2017 15:50 ]

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Die van mij ligt al klaar.. maar twijfel nog steeds, dus morgen ophalen of cancellen.

Ging er net naar toe om te cancellen Blijkt dus wel dat de abbo van T-mobile icm S8 ietsie goedkoper is dan met een ander toestel (iphone of LG bijvoorbeeld en alleen abbo prijs, dus zonder toestelkosten).. 5GB en onbeperkt bellen €18,50 tegenover €20,- (exl. €5,- T-mobile samen korting).
Wat mij weer laat twijfelen aangezien niet weet hoe lang ie prijzen staan.

Door een foutje hadden ze trouwens zowel zwart als grijs voor mij besteld, er is dus een zwarte vrij gekomen in Bussum :p

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Uberdude schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:08:
Kpn toestel dat ik binnen heb gekregen heeft ook een sticker er op met European sim only, zit wel een of andere barcode sticker overheen geplakt
Zat ook opde vorige toestellen (iig de S6)
Eerst jouw simkaart erin en dan niks aan de hand, later kan je gewoon een simkaart van ander werelddeel indoen

(Sorry voor dubbel post)

[ Voor 3% gewijzigd door Eek2nd op 19-04-2017 15:16 ]

• MordorK
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-09-2018
Zelfde hier eindelijk de mail van Tele2 binnen, blijkt OPD hun webinfrastructuur op een ibood.nl NAS hebben draaien. Amateurs. Probeer 2 uur lang in te loggen.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

MordorK schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:25:
Zelfde hier eindelijk de mail van Tele2 binnen, blijkt OPD hun webinfrastructuur op een ibood.nl NAS hebben draaien. Amateurs. Probeer 2 uur lang in te loggen.
Mag ik vragen wanneer jij besteld hebt?

• MordorK
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-09-2018
MisterChaoSs schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:27:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij besteld hebt?
Nacht van 30 op 31 maart

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Thanks, dan ga ik er even voor mijzelf vanuit dat ik hem vanaf maandag kan verwachten ;w
Zo hoop ik niet te veel op een levering deze week :+

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:50
Zojuist de S8+ ontvangen en dit is het eerste bericht op tweakers met de s8+ wat een beest!!

Ga dit topic verlaten en wens iedereen succes met de levering.

• Tweaker1987
Reactie vanuit Samsung, via de mail:

Beste heer Tweaker1987,

Bedankt voor uw mail betreffende de levering van uw Samsung Galaxy S8.

Op de website van Samsung staat er inderdaad dat de toestellen op 19 April 2017 worden verzonden. Alle klanten die de pre-order hebben geplaatst voor de Samsung Galaxy S8/S8+ deze toestellen uiterlijk 20 April 2017 zullen ontvangen. Op de dag van de levering zelf zult u een sms/email ontvangen met de track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

Ik hoop u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Samsung Online Shop

Samsung Service - en Informatielijn
Tel: 079-750 33 50 (lokaal tarief)
Open op werkdagen tussen 08.00 – 21.00 uur
Open op zaterdag tussen 10.00 – 16.00 uur
Email: store.nl@samsung.com
Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste