Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MordorK
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-09-2018
ja verlenging is gewoon verlenging van het huidige contract dus ook hetzelfde nummer. Ik vind 30/31 maart toch best wel een vroege bestelling dus als ze niet kunnen leveren dan annuleer ik het zooitje wel en koop wel een los toestel bij de MM ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MordorK
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-09-2018
Dit staat er overigens op de site van Tele2

Besteld voor 18 april?
Beschikbaar binnen 1 week

Besteld na 1 mei?
beschikbaar binnen 2 weken

Terwijl de preorder juist was dat je het toestel een week eerder zou krijgen als je voor 18 april zou bestellen.

Voel me best genaaid, zeker voor een bestelling van nog voor 1 april

[ Voor 12% gewijzigd door MordorK op 18-04-2017 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10 00:45
Shit , zie net in de mail dat mobiel.nl m`n toestel in de winkel had klaarliggen . Mail is van 15:55 , winkel was tot 18:00 open ..... Ach ... dan maar morgen m`n toestel net als de rest van NL :)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 20:33
Mobiel.nl heeft mijn s8+ zilver verzonden. 30 maart besteld morgen tussen 13.30 en 17.30 de gelukkige. Als vrouw lief thuis is en de postbode laat. Viel me op dat ze toestel van 900€ verzenden met 500€ verzekering.

Morgen of donderdag dus. Stresss freee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
Mobiel.nl

"Bestelling afronden" is inmiddels groen aangevinkt. Met andere woorden, alle administratieve handelingen afgerond.

Zondag abonnement verlenging, wachten is op verzending :P

Yoehoeeee
Je orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Je bestelling met ordernummer XXXXXX is door PostNL verzonden. Je ontvangt later vandaag een mail met de barcode van je zending.

[ Voor 34% gewijzigd door cliors op 18-04-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10 20:24
Leeuw070 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:03:
Shit , zie net in de mail dat mobiel.nl m`n toestel in de winkel had klaarliggen . Mail is van 15:55 , winkel was tot 18:00 open ..... Ach ... dan maar morgen m`n toestel net als de rest van NL :)
Hier pas donderdag als ik morgen pas mn mailtje krijg en niet kan selecteren dat ie die avond geleverd kan worden :+

Blijft hopen op een mailtje van Tele2...

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Coolblue heeft alle Galaxy S8 op voorraad. Net gebeld met ze. Vandaag voor 23.59 uur besteld en morgen in huis.

Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-10 22:49

Nitai

Live the life you love.

Yes ik mag het morgen ophalen bij Mobiel.nl! S8+ Artic....blij!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
dr stopte zojuist een busje van postnl voor de deur. :9~ ......helaas reed ie 10 sec later ook weer verder :-( _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:58
Zelfs een Wehkamp krijgt het voor elkaar om op de release te leveren, maar een van de grootste providers in Nederland lijkt het niet te lukken. Best grappig en triest tegelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:01
indofk schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:31:
dr stopte zojuist een busje van postnl voor de deur. :9~ ......helaas reed ie 10 sec later ook weer verder :-( _O-
zenuw patiëntje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
MordorK schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:42:
Ik heb 30 maart besteld bij Tele2 icm verlenging. Ik heb nog niks binnen, ook geen email om een afspraak te maken.
Hier hetzelfde! Laat je ons weten als je wat hebt gehoord? Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:24
Wat blijkt na contact gehad te hebben met PostNL is dat de code die VF mij gestuurd heeft totaal niet geldig is en ook niet past bij hun reguliere codes etc. PostNL zou contact opnemen met VF omdat hun hier ook niet blij mee waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emsung
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verzonden via Belsimpel (S8 Orchid Grey / Telfort abo)

Beste meneer Emsung,

Je pakketje is onderweg

We hebben het stokje doorgegeven aan PostNL. Zij zorgen dat je pakketje zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd.

Vanaf morgenochtend 8.00 uur kun je je pakketje met ordernummer XXX volgen. Klik daarvoor op de knop hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:13:
Na het lezen van de diverse reviews zojuist released heb ik mixed feelings.
Je ziet in meerdere youtube filmpjes van de reviewers regelmatig (redelijk wat) lag. Ik wil in 2017 geen telefoon meer voor €800/€900 die regelmatig lag heeft.

Mijn iPhone 7 is een beest, vanaf het moment dat ik 'm voor het eerst uit het doosje haalde tot aan vandaag. Ik heb daar nauwelijks tot géén lag.

Verder ben ik tevreden met wat ik heb gelezen en gezien (reviews)vandaag en zelf ervaren heb met S8/S8+ demo modellen.
Behalve de zeer zichtbare/merkbare lag op de S8, krijg je er uiteraard veel voor terug (=hardware).

Ik ga er open in en ga het uiteraard de volle 4 weken uitproberen, daar de zichtstermijn bij Coolblue nu 30 dagen is.

Nog 1 dagje! :)
Mag je gewoon echt de telefoon 30 dagen uitproberen en alles ermee doen bij CB? Denk dat dat namelijk niet geheel de bedoeling is van de 30 dagen zichttermijn. Geen ervaring mee daarom vraag ik het.

Stel je laat hem eens vallen enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lebbe02
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Beste klant, uw gloednieuwe Samsung wordt op dit moment klaargemaakt voor verzending. Vanaf morgen begint PostNL met het bezorgen van uw bestelling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel. Mvg, Kpn

Nog geen t&t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:16:
[...]

Mag je gewoon echt de telefoon 30 dagen uitproberen en alles ermee doen bij CB? Denk dat dat namelijk niet geheel de bedoeling is van de 30 dagen zichttermijn. Geen ervaring mee daarom vraag ik het.

Stel je laat hem eens vallen enz?
Coolblue heeft de wettelijke zichtstermijn/afkoelingsperiode van 14 dagen aangepast naar 30 dagen.
Uiteraard wel inleveren zonder schade ;)

Coolblue is zéér goed/klantvriendelijk als het aankomt op retourneren van artikelen (eigen ervaring)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:43
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:13:
Na het lezen van de diverse reviews zojuist released heb ik mixed feelings.
Je ziet in meerdere youtube filmpjes van de reviewers regelmatig (redelijk wat) lag. Ik wil in 2017 geen telefoon meer voor €800/€900 die regelmatig lag heeft.

Mijn iPhone 7 is een beest, vanaf het moment dat ik 'm voor het eerst uit het doosje haalde tot aan vandaag. Ik heb daar nauwelijks tot géén lag.

Verder ben ik tevreden met wat ik heb gelezen en gezien (reviews)vandaag en zelf ervaren heb met S8/S8+ demo modellen.
Behalve de zeer zichtbare/merkbare lag op de S8, krijg je er uiteraard veel voor terug (=hardware).

Ik ga er open in en ga het uiteraard de volle 4 weken uitproberen, daar de zichtstermijn bij Coolblue nu 30 dagen is.

Nog 1 dagje! :)
Dit soort gedrag zal uiteindelijk de strop worden voor de zichttermijn. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:21:
[...]

Ah vandaar dat Coolblue de periode van 14 naar 30 dagen heeft opgerekt en een mega omzet in 2016 heeft gedraait.. 8)7 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
Goed nieuws voor mij. Zojuist email ontvangen van Vodafone dat mijn S8+ (midnight black) onderweg is en tevens zit er een T&T code erbij. Mijn besteldatum is 13 april 2017.

[ Voor 5% gewijzigd door alper_maestro op 18-04-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:22:
[...]

Ah vandaar dat Coolblue de periode van 14 naar 30 dagen heeft opgerekt... 8)7 |:(
Betekent niet dat die daar voor bedoeld is of wel...;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-10 22:49

Nitai

Live the life you love.

Wouter Lucassen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:23:
[...]

Ik weet niet waar het anders voor bedoeld is? 8)7

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:21:
[...]

Denk het ook. Zichttermijn betekend niet 30 dagen uitproberen. Jammer dat mensen er misbruik van maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:23:
[...]

Jij hebt werkelijk geen enkel benul waar de afkoelingsperiode voor is he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:25:
[...]

Jij hebt werkelijk geen enkel benul waar de afkoelingsperiode voor is he?
Sterker nog. Ik heb een uitstekend benul waarvoor de afkoelingsperiode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Net weer Samsung gebeld, zei zij dat ik DHL moest bellen voor een track/tracé nummer.. moet niet gekker worden!!!

Je kan je pakket dus niet volgen nu omdat DHL nu gesloten is natuurlijk.

Meer mensen die bij Samsung nog besteld hebben? Ellende man bij hun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
alwaysleft schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:25:
[...]

Denk het ook. Zichttermijn betekend niet 30 dagen uitproberen. Jammer dat mensen er misbruik van maken.
Waar geef ik aan dat ik er misbruik van maak?
Ik maak slechts gebruik van het Consumentenrecht. Niets meer, niets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Zucht... in 3 weken tijd een Mavic Pro fly more en een S8 gekocht... :( Daar gaat mijn rib... Of ik denk dat ik mijn nier maar op mp zet.. s8 net via cb besteld, morgen in huis als het goed is.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
alper_maestro schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:23:
Goed nieuws voor mij. Zojuist email ontvangen van Vodafone dat mijn S8+ (midnight black) onderweg is en tevens zit er een T&T code erbij. Mijn besteldatum is 13 april 2017.
Werkzame code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Ik denk hetzelfde probleem als wat jij hebt, want als je erop klikt staat er: We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode .... etc.

Ze zullen het wel aanpassen neem ik aan en anders zal het morgen wel geregeld worden hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 19:40
038Robijno schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:26:
Net weer Samsung gebeld, zei zij dat ik DHL moest bellen voor een track/tracé nummer.. moet niet gekker worden!!!

Heb ook gebeld met samsung kon niks vinden maar zei dat het systeem zei 19de geleverd. Ze zei je kan dhl bellen. Die konden geen code op m'n adres vinden maar zei wel dat samsung een eigen distributie center heeft en dus savonds of snachts het pakketje kan opsturen. Dus wie weet komtie morgen alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-10 15:01
Ja, ellende.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Pfff nooit weer bij Samsung zelf wat bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Robijno schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:26:

038Robijno schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:55:
Pfff nooit weer bij Samsung zelf wat bestellen
Wat is nou precies je probleem? Ik heb vaak genoeg bij Samsung zelf besteld, en de track/trace werkte perfect!

Deze kun je ook niet opvragen bij PostNL (of in de PostNL-app), maar is wel visueel op de DHL-site (of de DHL-app)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:00:
[...]

[...]

Deze kun je ook niet opvragen bij PostNL (of in de PostNL-app), maar is wel visueel op de DHL-site (of de DHL-app)
Hoe kun je dan je pakket traceren?
Je hebt toch geen code of wat dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Pukson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:58:
Wat blijkt na contact gehad te hebben met PostNL is dat de code die VF mij gestuurd heeft totaal niet geldig is en ook niet past bij hun reguliere codes etc. PostNL zou contact opnemen met VF omdat hun hier ook niet blij mee waren
Begint die van jou ook met 3stg?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 20:30
Voor de mede Tele2-bestellers:
Vandaag contact gehad met klantenservice. Die gaven aan dat er morgen (19 April) pas wordt begonnen met verpakken/verzenden/aanschrijven. Daarna ontvang je bericht van de OPD voor het maken van een afspraak.

Voor mij geldt dat ik reeds klant ben bij Tele2 en al 2mnd geleden de keus had om m'n contract te verlengen.
Bestelling daarvoor dus op 1 April (néén, geen grapje) geplaatst i.c.m. Unlimited Bel/SMS en 5GB.

De keus is daarbij overigens gevallen op de 'Artic Silver' S8+ 8)

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jérôme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 10:36
Préorder bij Samsung is een wassen neus:
Op dag van launch een S8 bij hen besteld; wordt de 20e verzonden.
Als ik nu hetzelfde doe wordt ie eerder verzonden 😂
Bij derden morgen ook al leverbaar grinzz

https://nl.hardware.info/usersystemen/19802/maximus-vi-formula

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Janet_ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:07:
[...]

Hmm..... Mijne ook inderdaad. Wel ook een factuur bon met IMEI en alles dus ga ervan uit dat het goed komt.

[ Voor 17% gewijzigd door bangsat op 18-04-2017 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zojuist mail ontvangen dat ie verzonden is. Gisteren besteld bij mobiel.nl. Netjes!!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10 20:24
DJ Adidas schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:09:
Voor de mede Tele2-bestellers:
Vandaag contact gehad met klantenservice. Die gaven aan dat er morgen (19 April) pas wordt begonnen met verpakken/verzenden/aanschrijven. Daarna ontvang je bericht van de OPD voor het maken van een afspraak.

Voor mij geldt dat ik reeds klant ben bij Tele2 en al 2mnd geleden de keus had om m'n contract te verlengen.
Bestelling daarvoor dus op 1 April (néén, geen grapje) geplaatst i.c.m. Unlimited Bel/SMS en 5GB.

De keus is daarbij overigens gevallen op de 'Artic Silver' S8+ 8)
Top! hopelijk mag ik dan ook kiezen om hem gelijk die avond te laten bezorgen, maar vrees van niet. Wil hem graag op het werk laten bezorgen wegens niemand thuis donderdag :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:03
Kak. Krijg een mail dat ik hem vanaf 13:00uur kan ophalen. Precies in de middag heb ik geen tijd om hem op te halen.

Gevraagd of het nut heeft als ik in de ochtend kom, maar vrees dat ik donderdagavond dan pas kan oppikken.... :( ZUUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Ik heb nog een abonnement van KPN tot midden Mei, zondagavond een VF abonnement afgesloten voor de S8+. Op dit moment is de status order is in goede orde ontvangen.

Iemand ervaring met de stappen die hierna volgen en hoe lang dit kan duren mits de telefoon op voorraad is natuurlijk? Denken jullie dat ik de telefoon deze week kan verwachten of moet ik denken aan volgende week of langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 09:52
Sleehond schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:30:
Kak. Krijg een mail dat ik hem vanaf 13:00uur kan ophalen. Precies in de middag heb ik geen tijd om hem op te halen.

Gevraagd of het nut heeft als ik in de ochtend kom, maar vrees dat ik donderdagavond dan pas kan oppikken.... :( ZUUR!
Welke winkel als ik vragen mag? ik heb hem bij mediamarkt besteld maar nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:48
Jérôme schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:18:
Préorder bij Samsung is een wassen neus:
Op dag van launch een S8 bij hen besteld; wordt de 20e verzonden.
Als ik nu hetzelfde doe wordt ie eerder verzonden 😂
Bij derden morgen ook al leverbaar grinzz
Echt heel slecht van Samsung!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-10 10:02
MillanO schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:33:
Ik heb nog een abonnement van KPN tot midden Mei, zondagavond een VF abonnement afgesloten voor de S8+. Op dit moment is de status order is in goede orde ontvangen.

Iemand ervaring met de stappen die hierna volgen en hoe lang dit kan duren mits de telefoon op voorraad is natuurlijk? Denken jullie dat ik de telefoon deze week kan verwachten of moet ik denken aan volgende week of langer?
Hier precies hetzelfde schuitje. Ook afkomstig vanaf kpn en hij loopt ook half mei af. Besteld op 5/4 en sinds dien dezelfde status. Hoop dat er morgen verandering in komt, anders ga ik bellen..Feitelijk krijg je nu de S8 al en kan je daar je simkaart in doen, half mei krijg je dan Vodafone simkaart en nieuwe abbo.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:03
IMarks schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:37:
[...]

Welke winkel als ik vragen mag? ik heb hem bij mediamarkt besteld maar nog niks gehoord.
Excuus, Belsimpel (in mijn geval winkel in Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bericht gehad van Kpn:
Beste klant, uw gloednieuwe Samsung wordt op dit moment klaargemaakt voor verzending. Vanaf morgen begint PostNL met het bezorgen van uw bestelling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel. Mvg, kpn.

dat geeft hoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Janet_ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:07:
[...]

3STV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
GokuSsj schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:39:
[...]

Hier precies hetzelfde schuitje. Ook afkomstig vanaf kpn en hij loopt ook half mei af. Besteld op 5/4 en sinds dien dezelfde status. Hoop dat er morgen verandering in komt, anders ga ik bellen..Feitelijk krijg je nu de S8 al en kan je daar je simkaart in doen, half mei krijg je dan Vodafone simkaart en nieuwe abbo.
Bedankt, dat is duidelijk. Dat ik misschien niet bij de 1e de beste zending zit kan ik begrijpen, wist 2 of 3 weken lang niet welke kleur ik moest nemen, maar als je 5 April hebt besteld zou je hem toch gewoon morgen moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een T&T van Vodafone gekregen beginnend met 3STG. Kan hem ook niet vinden via de PostNL track.

Vreemd dat alle codes niet werken. Misschien dat ze vannacht actief worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Die van mij is onderweg, zal dus morgen geleverd worden (track en trace via PostNL). Helaas ga ik niet thuis zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Waarschijnlijk begint VF morgen pas met verzenden, stuur dan geen mail dat die verzonden is. Belachelijke actie van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:48:
Krijg net te horen via Samsung Facebook Chat. Dat de S8 wordt verzonden via: Dynalogic

Iemand daar een mail van gehad?

Vreemde is dat in de Orderbevestiging DHL Expres staat... 8)7

Wordt toch DHl Express...
Heb net rond 19:00 contact gehad, deze aardige man wist me te vertellen dat morgen 19/04 bij Samsung alle toestellen de deur uitgaan, ongeacht de datum van 19 of 20/04. Ben benieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:52:
Heb ook een T&T van Vodafone gekregen beginnend met 3STG. Kan hem ook niet vinden via de PostNL track.

Ik verwacht dat ook, even wachten meer zit er niet in op dit moment.
Pukson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:56:
Waarschijnlijk begint VF morgen pas met verzenden, stuur dan geen mail dat die verzonden is. Belachelijke actie van ze
Waarschijnlijk zullen ze in de praktijk morgen pas de deur uit gaan dus de eerst volgende leverdag zal wel donderdag worden verwacht ik. Niet dat ik dat persoonlijk erg vind maar vanwege die email lijkt het alsof ze vandaag verstuurd zullen worden.

[ Voor 17% gewijzigd door alper_maestro op 18-04-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 20:33
alper_maestro schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:02:
[...]

[...]

Waarschijnlijk zullen ze in de praktijk morgen pas de deur uit gaan dus de eerst volgende leverdag zal wel donderdag worden verwacht ik. Niet dat ik dat persoonlijk erg vind maar vanwege die email lijkt het alsof ze vandaag verstuurd zullen worden.
Waar baseer jij je op met deze uitspraak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
[...]

[...]

Degene aan de tel vanmiddag zei ook al dat ze pas donderdag bezorgd worden. Factuur incl imei is al binnen. 4.24 euro aftikken aan de deur
Ach ja ik merk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:52:

Werden de Vodafone-orders niet via "DynaLogic" verstuurd?

Check hier dan eens ipv PostNL:

https://trackentrace.dynalogic.eu/login

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja inderdaad, morgen zou mooi zijn maar donderdag is ook prima. Dagje meer of minder lig ik niet wakker van.

Maar mochten de pakketjes niet verstuurd worden, dan is het wel erg slordig van Vodafone om voortijdig de e-mails eruit te doen. Ik verwacht nog wel dat de codes vannacht actief worden als ze gescand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:10:
[...]

Werkt niet als ik de code invoer. Overigens gaat de link uit de e-mail van Vodafone naar de PostNL site met mijn postcode ingevoerd. Ik heb een verlenging en die gaan volgens mij via PostNL.

Hoe dan ook, we wachten geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Practics schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:09:
[...]

Waar baseer jij je op met deze uitspraak?
Medewerker van VF gaf aan dat ze verwachten dat het donderdag pas geleverd zal kunnen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door alper_maestro op 18-04-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:11:
[...]

Ja inderdaad, morgen zou mooi zijn maar donderdag is ook prima. Dagje meer of minder lig ik niet wakker van.

Maar mochten de pakketjes niet verstuurd worden, dan is het wel erg slordig van Vodafone om voortijdig de e-mails eruit te doen. Ik verwacht nog wel dat de codes vannacht actief worden als ze gescand zijn.
Even wachten tot morgen meer kunnen we toch niet op dit moment, als we morgen niks merken aan de T&T code dan zal ik zoiezo contact opnemen met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
yep morgen heb ik hem s8 black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de liefhebbers. De normale is op voorraad bij bol.com, voor 23:59 besteld. Morgen in huis.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:10:
[...]

Verlengingen worden met PostNL verstuurd, nieuwe abonnementen (waarvoor dus nog getekend/geverifieerd moet worden) per DynaLogic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Is er dit keer geen lanceringsactie zoals toen bij s6 in combinatie met 't mobile voor 50%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10 22:32
Helaas, niets van GSMWEB gehoord...
Vanochtend gebeld en toen werd mij verzekerd dat ie vandaag verzonden zou worden!

Echt TOP service!

[ Voor 69% gewijzigd door Vdb64 op 18-04-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Ik ook niet van Samsung... Die hebben niets gedaan.. valt me erg tegen.

Hopelijk komen ze morgen met shipping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
Van mediamarkt ook nog niks gehoord (8-4 besteld, ophalen in vestiging). Klantenservice kan niks vertellen. Momenteel aan kijken of coolblue wel op tijd kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:44

TinusTegengas

Formula Racing

Sorry voor de vroege pre orderers, maar S8 Silver net besteld bij CB en morgen in huis.
Ik hoop dat de rest die nog niets gehoord heeft, hem ook morgen (of zo snel mogelijk) krijgt.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-10 23:11
Practics schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:04:
Mobiel.nl heeft mijn s8+ zilver verzonden. 30 maart besteld morgen tussen 13.30 en 17.30 de gelukkige. Als vrouw lief thuis is en de postbode laat. Viel me op dat ze toestel van 900€ verzenden met 500€ verzekering.

Morgen of donderdag dus. Stresss freee
Dat 'onderverzekeren' wordt heel veel gedaan; Tot 500 euro hanteert PostNL vaak hetzelfde lage bedrag, daarboven stijgen de kosten aanzienlijk. Met een verzekering tot 500 euro zorg je er in ieder geval voor dat PostNL een incentive heeft om te gaan zoeken naar een vermist pakketje; onverzekerde post die kwijtraakt is vaak gewoon 'Jammer maar helaas'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:54:
Ik ook niet van Samsung... Die hebben niets gedaan.. valt me erg tegen.

Hopelijk komen ze morgen met shipping...
Reken er maar niet op!!
Je krijgt niks, heb ik gehoord van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
pappaleone schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:58:
[...]

Heb net rond 19:00 contact gehad, deze aardige man wist me te vertellen dat morgen 19/04 bij Samsung alle toestellen de deur uitgaan, ongeacht de datum van 19 of 20/04. Ben benieuwd?
Laten we dit hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Hier is wel zojuist mijn nieuwe abonnement al ingegaan zag ik op My VF en IMEI nummer binnen. Dan nog maar 2 nachtjes wachten :) maar blijft jammer morgen lekker dagje vrij dus had hem dan liever gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 16:43

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

pappaleone schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:58:
[...]

K*tzooi, betekend dat ik niet thuis ben. Ik heb juist vrij gevraagd voor morgen, omdat er door de mevrouw ook gezegd werd: 18e verzending, 19e ontvangen :( . Had hem bij Coolblue moeten bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Haha.. hij zou vandaag verstuurd moeten worden. Klopt van geen kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Pukson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:31:
Hier is wel zojuist mijn nieuwe abonnement al ingegaan zag ik op My VF en IMEI nummer binnen. Dan nog maar 2 nachtjes wachten :) maar blijft jammer morgen lekker dagje vrij dus had hem dan liever gehad
Volgens de app komt de mijne morgen tussen 1530 en 1730. Zojuist de update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 12:03
Mobiel.nl: morgen tussen 14.00 en 16.00 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 13:39
Hele avond revieuws zitten te lezen. De kogel is door de kerk, de knoop is eindelijk doorgehakt.
Bij CB S8 grijs bestelt, levering morgen 19 april. Het was nog de enige beschikbare kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbulletx
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10-2022
Janet_ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:33:
[...]

Volgens de app komt de mijne morgen tussen 1530 en 1730. Zojuist de update gehad.
Hier het zelfde! Morgen wordt het geleverd tussen 1230 en 1430 :). VF met verlenging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
T&T code werkt nu van Vodafone. Morgen tussen 15:30-17:30 zal het geleverd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyFu
  • Laatst online: 28-10 20:15
Mijne werkt nu ook van VF. Wordt morgen geleverd tussen 12 en 14 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
alper_maestro schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:36:
T&T code werkt nu van Vodafone. Morgen tussen 15:30-17:30 zal het geleverd worden :)
Niet te vroeg juichen! Dit gaat vaak automatisch en het is laat dus kans zit er in dat het morgen weer een dag opschuift. Maar hier ook een update zending aangemeld maar NIET ontvangen door PostNL

11-13 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al dacht zijn ze dus toch actief geworden de T&T codes. Goede zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeest
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:15
Ik heb van KPN nog steeds geen T&T
Volgens de Post NL app komt hij morgen. Boven in de app staat vermeld dat de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door Post NL (dit staat er al sinds afgelopen vrijdag).

[ Voor 4% gewijzigd door Robbeest op 18-04-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Pukson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:38:
[...]

Niet te vroeg juichen! Dit gaat vaak automatisch en het is laat dus kans zit er in dat het morgen weer een dag opschuift. Maar hier ook een update zending aangemeld maar NIET ontvangen door PostNL

11-13 uur
Wachten moeten we toch en mocht het enigzins een dagje later worden dan is het geen probleem, had eerlijk gezegd al rekening gehouden met donderdag als leverdatum en mocht het toch morgen worden dan is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Bij Vodafone besteld en nog niks gehoord maar heb opeens sinds vanavond wel de Ziggo dataverdubbelaar bij Vodafone. (zelfde adres, andere naam btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-10 21:50
Nog geen mail gehad van Tele2 helaas. 4 april besteld, S8+ Midnight Black.
Volgens de klantenservice krijg ik morgen een mail van de bezorger wanneer ik die bezorgd kan worden, dus afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
  • Laatst online: 15-12-2018
Voor de mensen met KPN check je SMS. Als het goed is heb je een SMS dat hij de 19e geleverd word door PostNL :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jelte_IA op 18-04-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeest
Jelte_IA schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:03:
Voor de mensen met KPN check je SMS. Als het goed is heb je een SMS dat hij de 19e geleverd word door PostNL :)
Beste klant, uw gloednieuwe Samsung wordt op dit moment klaargemaakt voor verzending. Vanaf morgen begint PostNL met het bezorgen van uw bestelling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel. Mvg, Kpn

"Vanaf morgen" dit kan dus ook overmorgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panicx72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-10 10:30
Jelte_IA schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:03:
Staat dat er geleverd wordt VANAF de 19e.
PostNL app zegt nog steeds dat de zending aangemeld is maar het pakketje niet overhandigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
  • Laatst online: 15-12-2018
Klopt helemaal ja iets te enthousiast. Toch hopen dat hij geleverd word...

Update: Inmiddels is mijn zending ontvangen door PostNL :9

[ Voor 29% gewijzigd door Jelte_IA op 18-04-2017 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeest
panicx72 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:06:
[...]

Staat dat er geleverd wordt VANAF de 19e.
PostNL app zegt nog steeds dat de zending aangemeld is maar het pakketje niet overhandigd is.
Hier het zelfde, ik verwacht niet meer dat hij nu nog verzonden wordt door KPN. De cool blue en bol.com zijn er op ingericht om orders in de nacht te verwerken. Verwacht niet dat de KPN zo'n distributie systeem heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb voor 23.00 uur nog besteld bij wehkamp, zodat ik hem morgen als nog heb..
is hij nog verstuurd ook.

Als morgen de S8+ niet binnen komt van Samsung zelf, stuur ik hem gewoon weer terug.
Ze bekijken het maar met hun 0,0 communicatie!

Heb er morgen dus sowieso 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Zojuist nieuwe email van Vodafone ontvangen met als bijlage "dit is je rekening" met daarin een samenvatting van abo+toestel, geldt tevens als garantiebewijs staat erop vermeld.

[ Voor 3% gewijzigd door alper_maestro op 18-04-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Hier wordt hij morgen geleverd, maar het gewicht klopt volgens mij niet helemaal?

Omschrijving
7722206
Afzender
.
Postbus 40
1110 AA DIEMEN

Verzekerd bedrag
Verzekerd tot € 500,00
Gegevens
Gewicht: 0,48 kg
Afmetingen: 11 × 18 × 25 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
Bij mediamarkt zijn ze zowel met leveren als annuleren traag. Van beide nog geen bevestiging ontvangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
038Robijno schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:12:
Ik heb voor 23.00 uur nog besteld bij wehkamp, zodat ik hem morgen als nog heb..
is hij nog verstuurd ook.

Als morgen de S8+ niet binnen komt van Samsung zelf, stuur ik hem gewoon weer terug.
Ze bekijken het maar met hun 0,0 communicatie!

Heb er morgen dus sowieso 1
Goed gedaan zat aan dezelfde optie te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:25
IMarks schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:14:
Bij mediamarkt zijn ze zowel met leveren als annuleren traag. Van beide nog geen bevestiging ontvangen :+
Ze hebben toch een mail gestuurd... Heb jij hem niet gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbeest
pappaleone schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:13:
Hier wordt hij morgen geleverd, maar het gewicht klopt volgens mij niet helemaal?

Omschrijving
7722206
Afzender
.
Postbus 40
1110 AA DIEMEN

Verzekerd bedrag
Verzekerd tot € 500,00
Gegevens
Gewicht: 0,48 kg
Afmetingen: 11 × 18 × 25 cm
Bij mijn verzending staat 660 gram dus kan wel kloppen denk ik zo.
Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste