• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-05 19:19
pricewatch: MSI B250 Krait Gaming heeft betere audiouitgangen en is verder gelijk. Als je rekening houdt met deze actie https://nl.hardware.info/...ij-kaby-lake-moederborden, is het even duur.

Om welke reden moet het stil zijn? Wil je gamen naast je slapende vriendin? Wil je dat hij aan blijft staan wanneer je slaapt en praktisch idle is (e.g. uploaden/downloaden)? Wil je dat hij stil is als je films kijkt?

Er zijn veel gradaties in stil, en bij verschillend verbruik zijn ook andere componenten luidruchtig.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:46
Als je voor stilte gaat heb je de juiste videokaart gekozen. Er is echter een beter alternatief voor dezelfde prijs in de categorie cpu koeler. pricewatch: Scythe Mugen 5

Met een 400 watt voeding zit je overigens meer dan safe.

[Voor 14% gewijzigd door youridv1 op 04-02-2017 11:31]

• ACB2401
  • Laatst online: 09-01-2018
CMD-Snake schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:03:
de Gigabyte kaarten schakelen hun actieve koeling uit als ze onder de 40 graden zitten qua temperatuur.
Doet een MSI dat niet dan?

The older I get, the better I was.

• Spoonie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-05 08:20
Momenteel in de pricewatch, 8gb ddr 4 reepje, voor deze prijs zou ik het niet nalaten. Bestel er gelijk twee en dan zit je de komende jaren safe. pricewatch: Crucial CT8G4DFS824A

[Voor 3% gewijzigd door Spoonie op 04-02-2017 17:09]

• lactaxative
  • Laatst online: 22-05 19:19
Roelofff schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:56:
[...]
Bedankt voor je aanvulling. Welke koeling bedoel je precies met i32? de https://tweakers.net/pric...ctic-freezer-i32/reviews/ toevallig? Ik geloof dat de Mugen kwalitatief net wat beter is, waardoor die naar mijn mening waarschijnlijk ook langer meegaat. Over het aantal Watts, als deze veel hoger komen houdt dat dan in dat de voeding er harder voor moet gaan werken waardoor die meer geluid zal maken?

Voor de voeding had ik gelezen dat de Whisper inderdaad ook erg stil is alleen ik kreeg de indruk dat de be quiet nog stiller was.
Blijkbaar vergeten de i32 te linken, die inderdaad ja. De Mugen is een vrij groot lomp ding, maar in principe maakt dat niet zo uit. Ze zullen allebei stil zijn. Langer meegaan is niet erg relevant voor CPU koelers, die dingen gaan eeuwig mee, of tenminste zo lang ze op de sockets passen.

Als een voeding meer stroom moet leveren, loopt er logischerwijs ook meer stroom door, waardoor er meer warmte geproduceerd wordt. De fan schakelt dan omhoog om deze warmte af te voeren. Bij 200 watt zijn zelfs degelijke budgetvoedingen stil, dus de BWG450M zeker ook. Qua geluidsniveau gaat het hier om erg minimieme verschillen, maar de Straight power 10 verwacht ik ook iets stiller te zijn. Het zou me verbazen als je daadwerkelijk een meting kon vinden die dat bewijst, elke geluidsmeting is tenslotte anders dan de andere, en dus onvergelijkbaar.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee