Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gravenimage
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 13:39
Zo, nog een paar namen toegevoegd aan het lijstje in de startpost. Ik heb mijn best gedaan, sorry als ik een paar gemist heb!
Morgenvroeg vertrekken wij naar Oostenrijk en verblijven wij in een hotel, zo'n 40min van Spielberg. :)

• Gravenimage
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 13:39
De startpost is aangepast. Een lijstje bijhouden waar iedereen heen gaat was leuk in het begin, maar is niet zo nuttig. :P Nu leek het mij handiger om kort ervaringen en tips bij elke race bij te zetten.

Wat zouden jullie andere bezoekers willen delen en adviseren? :)

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:33

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Topicstarter
quote:
Bansheeben schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:44:
[...]

De Belgen zijn qua snelweg/aanvoerwegen logistiek nog onbenulliger dan de Fransozen. Dat zegt genoeg dan denk ik inderdaad als Paul Ricard een goede benchmark was...
Gewoon op de camping gaan staan, donderdag ochtend heen en maandag ochtend terug, nooit last van file

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:33

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Topicstarter
quote:
Bansheeben schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:09:
[...]

Maar dan moet ik gedwongen kamperen :| :+
Je slaapt toch niet op die camping met al dat lawaai en muziek :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True