Acties:
  • +2Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:05
DonJunior schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:21:
[...]

Stap 1: Zorg voor een gescheiden rekening.
Mijn vrouw en ik zijn bijna 13 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd. Beiden hebben we onze eigen rekening en een gezamenlijk rekening voor de vaste lasten.
We dragen na het storten van salaris een groot deel af richting de gezamenlijke rekening en wat over blijft is van jezelf. Als mevrouw een keer een tas wilt kopen of 20 paar schoenen in de maand kan ze dat gewoon doen. Maar het werkt ook andersom, als ik een keer een gadget of een nieuwe telefoon wil dan koop ik die gewoon. Geen gedoe, geen gezeur. Dat werkt echt prima.

Dit hebben we gedaan om dat ik het ooit eens bij een maat van me heb gezien. Die gooide alles op 1 pot want dat was 'handig'. Vervolgens wilde hij een nieuwe iPad kopen, mocht dat niet van zijn vrouw.. waarna zij wel op pad ging voor nieuwe schoenen. Nou wat een feest werd dat vervolgens. Nee daar hadden wij geen trek in.. En zoals we het nu doen werkt het al jaren prima.
Off topic:
Interessant, ben aan het bedenken hoe wij dit samen gaan doen in onze toekomstige woonsituatie.
Ben wel benieuwd hoe jullie dit hebben afgestemd wie wat afdraagt etc.
Maar goed, dat is niet voor dit topic (PM tips zijn welkom) :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-01 10:54
Boobybandit schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:46:
[...]

Ben het volledig met je eens hoor. Zit zelf ook ontzettend te dubben. Zit nu met een S6 Edge met 128GB intern geheugen (heaven).

Hoe zie ik de S8 (komende van S6 Edge):
Display: resolutie is afgezien van de verhouding niet echt gewijzigd.
Vorm: vergelijkbaar met huidige, dus maakt ook niet veel uit
Design: kwestie van smaak. Vond zelf de S6 Edge supersexy, en vind de iets wat plastic look bij de S8 weer een stuk minder. Het scherm is natuurlijk wel prachtig, nagenoeg zonder bezels boven en onder.
Waterdicht: telefoon is in 15 jaar gebruik nog nooit in water gevallen en echt ermee zwemmen zou ik ook niet doen. Als je hem in het zwembad/zee laat vallen, kan je lang zoeken en gaat ie ook heel snel dieper dan 1.5m.
Snelheid: de S6 heeft ook nergens moeite mee.
Batterij: dit was met de S7 al een flinke verbetering, dus ik verwacht tov de S6 wel een flinke sprong hier.
Geheugen: opzich mooi dat hij standaard met 64gb komt. Maar ik heb de afgelopen jaren wel echt veel problemen gehad met corrupte SD kaarten. Daarom was ik zo blij met de 128GB versie van de S6.
Beveiliging: irisscanner leuk, maar te pietje precies kwa uitlijnen voor praktisch gebruik. Vingerafdruk achter, ik zie er de nadelen van, anderzijds, de S6 heeft geen geweldige scanner en zit ik nu ook vaak mee te struggelen.
Camera: de S6 had ook al een hele goede camera. Die van de S7 (en S8) zijn wel een stuk beter in de avond, maar doorgaans is het hoe dan ook kommer en kwel zonder goed licht.
Zoals ik het zie tov S6

- Display is sterk verbeterd wat betreft helderheid ,kleurweergave en witpunt
- Vorm is toch heel anders dan S6 en 5,8" in het formaat van een S6.
- Snelheid is met een factor 2 toegenomen. Ga je echt wel merken.
- Batterijuur is zoals je zelf net zegt flink toegenomen.
- Camera van S6 was en is nog steeds goed behalve bij weinig licht wat eigenlijk binnenshuis al snel het geval is. Grote verschil is de autofocus die flink verbeterd is en de videostabilisatie wat belangrijk is als je veel filmt.

Verder natuurlijk allerlei features die de S8 heeft en de S6 niet.
Gewoon alles is beter maar de vraag is of je dat belangrijk vind en welke eisen je stelt.

Is een smartphone je hobby dan maken alle redeneringen van plus en minpunten niets uit.
Vind je een smartphone niet zo belangrijk dan zou je ook nooit het nieuwste van het nieuwste moeten kopen maar gewoon een S7 of wat voor toestel dan ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59

Prulleman

a.k.a Nilz

nog even wat zaken over accessoires naar het juiste topic verplaats (inc een post van mezelf :D)
Ook draadloze laders horen hier:
[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic

Strava

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Geert1976 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:11:
[...]

ook dit is weer zeeeeeer herkenbaar! O-) O-)
En ik denk voor vele hier.

Wellicht kunnen we met z'n allen een praatgroep gaan beginnen?

"How to survive your wife/girlfriend when you're a gadgetfreak" _/-\o_ _/-\o_
Vrouwen zijn minder erg dan mannen , als je een man moet uitleggen waarom je een gadget wil is dat nog veel lastiger. Dan krijg je te horen; je bent toch geen vent..

Ik heb besloten om toch mijn pre order voor de s8 te houden.

Ik zal de edge+ dan gebruiken voor thuis als ik in de nacht nog wil internetten.
Die 144 euro die ik bespaar (e6x24m) koop ik dan denk ik de dex voor

[Voor 3% gewijzigd door Janet_ op 11-04-2017 13:50]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Garret1410
Alvast een video review van de S8. Niet de meest professionele maar het is iets.

YouTube: Samsung Galaxy S8 Review (5.8 inch, Orchid Gray, Exynos 8895)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Garret1410 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:07:
Alvast een video review van de S8. Niet de meest professionele maar het is iets.

YouTube: Samsung Galaxy S8 Review (5.8 inch, Orchid Gray, Exynos 8895)
lekker vlotte, redelijk in depth, review....vooralsnog 1 van de betere tot nu toe online gezien (my 2cts)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:42

Renate1970

soms is maar even

Geert1976 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:11:
[...]

ook dit is weer zeeeeeer herkenbaar! O-) O-)
En ik denk voor vele hier.

Wellicht kunnen we met z'n allen een praatgroep gaan beginnen?

"How to survive your wife/girlfriend when you're a gadgetfreak" _/-\o_ _/-\o_
Heren leuk bedacht maar er zijn ook vrouwen in jullie situatie hoor en voor ons is het nog lastiger uit te leggen.

Iphone 11 pro max 256, iwatch serie 5, Nintendo switch, PS 4, New 3ds xl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-01 10:56
Renate1970 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:57:
[...]

Heren leuk bedacht maar er zijn ook vrouwen in jullie situatie hoor en voor ons is het nog lastiger uit te leggen.
Gewoon wat technische kreten uitkramen. En ohja zeggen dat er oordopjes bij zitten die normaal 100 euro kosten... Deze zijn nu ''gratis''. Toverwoord voor de meeste vrouwen die shoppen volgens aanbiedingen O-) :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Boobybandit schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:46:
[...]
Maar ja, rationeel en gadgetfreak :+
@Protax er is een accessoires topic voor de S8. Voor wat het waard is, die Hybrid case is wel heel erg dik...
en
Boobybandit schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:09:
[...]
Ik weet het. Hoewel ik het zelf betaal, heb ik toch een tikkie enenigheid met mijn vrouw omdat ik niet kan uitleggen waarom deze overstap a 700 euro nou nodig is _O-
Dit is inderdaad de reden waarom mensen hier zeggen hoe revolutionair het toestel wel niet is. Ik zie elk jaar de promo's voorbij komen elk jaar is het toestel ~xx% sneller en ~xx% zuiniger. Met de s7 hoorde ik wat voor beest van een cpu er wel niet inzat vergeleken met de s6, dat hoorde je ook over de s6 etc etc.

Met de sd800 had je eigenlijk al meer kracht dan veel laptops met een intel core2duo.
Zeg gewoon dat je het toestel wil omdat je het nieuwste van het nieuwste wilt, kom niet met die drogredenen dat hij zo fantastisch beter is dan vorige iteraties. Ik koop mijn toestellen los en ik ga geen 800 euro uitgeven aan iets wat ik gewoon al heb. Van dat geld koop ik liever iets wat ik nog niet heb (lees aankomende amd rx vega :+ )

Niet dat ik mensen hun plezier niet gun, maar ik hou er wel van om objectief te blijven zeker voor mensen die hier komen voor aankoop adviezen.

Qua snelheid: Natuurlijk is de s8 sneller dan de s6/s7 of notes maar zie hier de vergelijking tussen de s8 en de note 5. (Exynos 7420).
Je verwacht het niet maar alleen side to side zie je verschil in real life zou je het verschil gewoon niet merken, maar kijk zelf zou ik zeggen. :+

Als jij aan je vriendin moet verantwoorden waarom je 700€ wilt uitgeven maar dat lukt je niet, denk ik niet dat je het toestel moet kopen met gescheiden rekeningen :) Mijn vriendin weet ook dat ik een 'gadgetfreak' ben en gunt het mij best, maar als zij er tegen is kan het handig zijn om naar haar te luisteren zoals zij ook naar mij luistert als ze weer een kleding stuk koopt waar ze er al duizend van heeft liggen. Beter voor de relatie en meer geld voor dingen om samen te doen :) (wat ook de relatie verbeterd).

[Voor 7% gewijzigd door D0gtag op 11-04-2017 17:32]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Bixby Voice Assistant zal NIET 100% actief zijn, met de levering van de pre-orders volgende week, simpelweg omdat het nog niet klaar is.
Bixby Vision, Home en Reminder zullen wel meteen met de release werken.
Imho, echt een massive fail.

Niet dat ik Bixby zal gaan gebruiken, maar wel erg slordig; een key feature van een nieuw toestel helemaal in de hemel in prijzen en dan niet volledig beschikbaar zijn tijdens de levering van de pre-orders.
Verwachting is dat Bixby Voice Assistant ergens in ''spring 2017'' actief zal worden.
Nogmaals, geloof dat veel mensen uiteindelijk die knop zullen gaan remappen maar dat neemt niet weg dat het een massive fail is van Samsung.

Krijg echt een beetje het idee dat de release van deze nieuwe S8 een soort van ''spoed-klusje'' was voor Samsung (wellicht om zich te bewijzen na de Note 7 van afgelopen jaar??).

Eerst een 'rushed-out' (ivm tijdsgebrek) fingerprint scan op de achterkant plaatsen en dan dus nu een key feature die niet volledig zal werken.
Geloof niet echt dat Samsung zich zoiets kan veroorloven na het Note 7 debacle (blijkbaar wel ;) )

en toch....nog een weekje en dan hebben we 'm hopelijk in huis! O-)

bron: androidcentral.com

[Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 12-04-2017 06:05]

• Garret1410
Geert1976 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 05:31:
Bixby Voice Assistant zal NIET 100% actief zijn, met de levering van de pre-orders volgende week, simpelweg omdat het nog niet klaar is.
Bixby Vision, Home en Reminder zullen wel meteen met de release werken.
Imho, echt een massive fail.

Niet dat ik Bixby zal gaan gebruiken, maar wel erg slordig; een key feature van een nieuw toestel helemaal in de hemel in prijzen en dan niet volledig beschikbaar zijn tijdens de levering van de pre-orders.
Verwachting is dat Bixby Voice Assistant ergens in ''spring 2017'' actief zal worden.
Nogmaals, geloof dat veel mensen uiteindelijk die knop zullen gaan remappen maar dat neemt niet weg dat het een massive fail is van Samsung.

Krijg echt een beetje het idee dat de release van deze nieuwe S8 een soort van ''spoed-klusje'' was voor Samsung (wellicht om zich te bewijzen na de Note 7 van afgelopen jaar??).

Eerst een 'rushed-out' (ivm tijdsgebrek) fingerprint scan op de achterkant plaatsen en dan dus nu een key feature die niet volledig zal werken.
Geloof niet echt dat Samsung zich zoiets kan veroorloven na het Note 7 debacle (blijkbaar wel ;) )

en toch....nog een weekje en dan hebben we 'm hopelijk in huis! O-)

bron: androidcentral.com
Dat van Bixby wist ik maar waarschijnlijk gebruik ik dat toch niet, maar inderdaad slordig omdat het een van de belangrijkste feature is volgens Samsung.
Volgens mij is het ook wel een Samsung ding om veel features uit te brengen die nog niet helemaal goed uitgewerkt zijn. Pas een generatie later werkt het goed.

Dat van de vingerafdruk scanner vind ik wel een ontwerp fout. Toen ik die voor het eerst zag op de allereerste renders dacht ik dat het niet waar kon zijn. Vraag me echt af wie dat bedenkt binnen Samsung. Kennelijk vinden ze het zo mooier staan maar praktisch is het niet.

Uiteindelijk is het denk ik ook wat te overhaast maar met de Note 8 of S9 zal het waarschijnlijk wel goed werken. (zucht)
Apple is wat conservatiever wat dat betreft maar wat ze bedenken werkt dan meestal wel goed.

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-01 08:42
Iemand die als argument "Coole fingerscan" zet, kan je moeilijk serieus nemen toch? :)
Is waarschijnlijk iemand met lager IQ die beetje internetaandacht wilt 8)7

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Neyluzz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:30:
Iemand die weet of er een barometer (net zoals bij de iPhones) in het toestel zit? Ik vermoed persoonlijk van niet, maar ik haal de specs van 3rd party websites af dus zo betrouwbaar zijn ze tot de release nog niet.
Denk van wel

TWORK Technology
GSM / HSPA / LTE
2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
3G bands HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
4G bands LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 17(700), 20(800), 28(700)
Speed HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (4CA) Cat16 1024/150 Mbps
GPRS Yes
EDGE Yes
LAUNCH Announced 2017, March
Status Coming soon. Exp. release 2017, April 21st
BODY Dimensions 148.9 x 68.1 x 8 mm (5.86 x 2.68 x 0.31 in)
Weight 155 g (5.47 oz)
Build Corning Gorilla Glass 5 back panel
SIM Single SIM (Nano-SIM) or Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)
- Samsung Pay (Visa, MasterCard certified)
- IP68 certified - dust/water proof over 1.5 meter and 30 minutes
DISPLAY Type Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Size 5.8 inches (~83.6% screen-to-body ratio)
Resolution 1440 x 2960 pixels (~570 ppi pixel density)
Multitouch Yes
Protection Corning Gorilla Glass 5
- 3D Touch (home button only)
- Always-on display
- TouchWiz UI
PLATFORM OS Android OS, v7.0
Chipset Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 - US model
Exynos 8895 Octa - EMEA
CPU Octa-core (4x2.35 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo) - US model
Octa-core (4x2.3 GHz & 4x1.7 GHz) - EMEA
GPU Adreno 540 - US model
Mali-G71 MP20 - EMEA
MEMORY Card slot microSD, up to 256 GB (dedicated slot) - single-SIM model
microSD, up to 256 GB (uses SIM 2 slot) - dual-SIM model
Internal 64 GB, 4 GB RAM
CAMERA Primary 12 MP, f/1.7, 26mm, phase detection autofocus, OIS, LED flash
Features 1/2.5" sensor size, 1.4 µm pixel size, geo-tagging, simultaneous 4K video and 9MP image recording, touch focus, face/smile detection, Auto HDR, panorama
Video 2160p@30fps, 1080p@60fps, HDR, dual-video rec.
Secondary 8 MP, f/1.7, autofocus, 1440p@30fps, dual video call, Auto HDR
SOUND Alert types Vibration; MP3, WAV ringtones
Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
- 32-bit/384kHz audio
- Active noise cancellation with dedicated mic
COMMS WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
Bluetooth v5.0, A2DP, LE, aptX
GPS Yes, with A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
NFC Yes
Radio No
USB v3.1, Type-C 1.0 reversible connector
FEATURES Sensors Iris scanner, fingerprint (rear-mounted), accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer, heart rate, SpO2
Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM
Browser HTML5
Java No
- Samsung DeX (desktop experience support)
- Fast battery charging
- Qi/PMA wireless charging (market dependent)
- ANT+ support
- S-Voice natural language commands and dictation
- MP4/DivX/XviD/H.265 player
- MP3/WAV/eAAC+/FLAC player
- Photo/video editor
- Document editor
BATTERY Non-removable Li-Ion 3000 mAh battery
MISC Colors Midnight Black, Orchid Gray, Arctic Silver, Coral Blue, Maple Gold
SAR EU 0.32 W/kg (head) 1.27 W/kg (body)
Price group 9/10

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:38
Iemand die weet of er een barometer (net zoals bij de iPhones) in het toestel zit? Ik vermoed persoonlijk van niet, maar ik haal de specs van 3rd party websites af dus zo betrouwbaar zijn ze tot de release nog niet.
https://www.galaxyclub.nl/samsung-galaxy-s8/specs

geen idee of dit betrouwbaar is hoor

Sensoren Versnelling, kompas, barometer, gyroscoop, nabijheidssensor, licht, barometer, hartslag monitor, schermdruk

MENTAL REBOOT

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:38
@Neyluzz @Peabz21

toch nog wat geleerd vandaag :) echt nooit geweten dat het in een toestel zat :)

MENTAL REBOOT

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Vanaf de s5 en galaxy nexus zat er al een barometer in de galaxy's. was een feature uit android ice cream sandwich, gebruikt voor o.a. hoogte meting.
Het aantal sensoren neemt alleen maar toe niet af, dus geen idee waarom het er niet op zou zitten?

Ik zie dat je het afvraagt in verband met trappen meten nou dat doet de galaxy's ook met s-health.
Weersveranderingen zijn dus niet echt te meten: zie bovenstaande link.
CLB schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:14:
[...]

Zeker niet altijd het geval.. In de afgelopen generaties is er veel uit telefoons gesloopt hoor, vergis je niet.
Denkende aan infrarood-sensoren om te dienen als afstandsbedieningen of FM-radio's die opeens foetsie zijn.
Niet opeens alleen uit de exynos versies :9 Spijtig voor sommige maar de realiteit is dat de meesten het niet gebruiken en aangezien ze het niet gebruiken voor andere zaken hebben ze het eruitgehaald. Want de 4g en wifi radio's zijn in veel opzichten nuttiger alleen niet gratis (en dat weten ze ook bij google en samsung :) zij blij, providers blij, een heel klein aantal klanten niet blij).

[Voor 39% gewijzigd door D0gtag op 12-04-2017 20:52]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:15
YouTube: Samsung Galaxy S8 Plus vs iPhone 7 Plus - Battery Drain Test! (4K)

Interessant!

S8+ vs Iphone 7+ battery drain test.
Iphone = dead en de S8+ heeft nog 39% over!!
Zeker na video afspelen en games zie je een huge verschil ontstaan.

BAM _/-\o_

En gelijk de charge test!

YouTube: Samsung Galaxy S8 Plus vs iPhone 7 Plus - Battery Charging Speed Tes...

S8+ opgeladen in 1 uur en 42 minuten
Iphone 7+ opgeladen in 2 uur en 46 minuten

_/-\o_ :D

[Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 13-04-2017 09:17]

zeer benieuwd wanneer de 1ste echte goede (uitgebreide )reviews (van de bekende tech sites en andere bekende reviewers) gepubliceerd gaan worden.
Ik gok zelf op vrijdag- of zaterdagavond.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:26
Sleehond schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:52:

Interessant!

BAM _/-\o_

YouTube: Samsung Galaxy S8 Plus vs iPhone 7 Plus - Battery Charging Speed Tes...

Yowzah! _/-\o_

(Dafmay denkt erover pre-order S8 om te zetten naar S8+ 8) )
heerlijk.....al dat getwijfel op de vroege donderdagochtend! :+ :+ :+ :+

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59

Prulleman

a.k.a Nilz

Sleehond schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:40:
[...]

Hier ook S8 besteld, maar twijfel soms ook of ik niet de S8+ had moeten doen. Ik heb relatief kleine handen, dus S8 is gewoon dikke prima. Maar ik had ergens gelezen dat de S8+ betere batterijduur zou moeten hebben omdat er minder PPI zijn, klopt dat? De S8 zou dus iets minder moeten presteren op batterij gebied?
de plus zal een betere accuduur hebben omdat die 3500 mA is ipv 3000 mA. De plus heeft dezelfde resolutie, maar een iets groter oppervlak en zal daarom bij een vergelijkbare helderheid iets meer stroom verbruiken om het grotere oppervlak te verlichten. Dat verschil in verbruik zal kleiner zijn dan de 16% grotere accu, en de plus zal daardoor langer langer meegaan.
Marcel51 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:47:
Probleem: Mijn huidige Samsung Note4 heb ik nu 2.5 jaar en geeft weer problemen na de laatste update dat hij zomaar uitvalt, ook als de batterij nog 40% vol is. Dit is de tweede Samsung die ik heb ook mij vorige S3 had ongeveer het zelfde probleem. Nu twijfel ik of ik over moet gaan naar de Samsung S8+. Of ben ik teveel eisend? 8)7
2,5 jaar... hoelang verwacht je met een toestel te doen? zeker accu's hebben niet het eeuwige leven en zal je na zo'n periode een keer moeten vervangen als je je toestel nog langer wilt gebruiken.

Dus knal er een nieuwe accu in en blijf je note 4 gebruiken, of koop een ander toestel, maar hou er rekening mee dat er geen enkel merk kan garanderen dat je na 2.5 jaar nog een fatsoenlijke accu hebt, je gaat dan namelijk richting de 1000 laad cycli, wat meestal wel de max is.

[Voor 36% gewijzigd door Prulleman op 13-04-2017 10:51]

Strava

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Sleehond schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:40:
[...]

Hier ook S8 besteld, maar twijfel soms ook of ik niet de S8+ had moeten doen. Ik heb relatief kleine handen, dus S8 is gewoon dikke prima. Maar ik had ergens gelezen dat de S8+ betere batterijduur zou moeten hebben omdat er minder PPI zijn, klopt dat? De S8 zou dus iets minder moeten presteren op batterij gebied?
Net zoveel pixels, dus moet ook meer verlichten. Ik denk dat het in de praktijk weinig scheelt in SoT, standby vast wel, maar dat boeit niemand. Beetje telefoon doet slechts procenten verbruiken in rust.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:59
Zag dit voorbij komen en dammn that looks sexy

https://imgur.com/a/2Ra3E#zr8ElxN

Hopelijk is dit niet alleen voor de stock apps

Add me op Stadia: Gloogle

• Garret1410
Sleehond schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:52:

Interessant!

BAM _/-\o_

Probleem met dit soort testen is dat het niet altijd reprentatief is. Het is afhankelijk van de omstandigheden.
Mijn persoonlijke ervaring met de iPhone 7 is dat het een uitstekende accuduur heeft ondanks de testen.
Bij licht gebruik en veel stand-by tijd is de iPhone gewoon heel goed. Bij zwaarder gebruik wordt het wel wat minder.
Ik heb met de iphone7 een vergelijkbare of betere accuduur dan de S7 Edge. Vooral als ik het toestel weinig gebruik overdag, dan kom ik thuis met nog 85-90% terwijl dat met de S7 iets van 70-75% was.

Maar als de S8 een vergelijkbare accuduur als de S7 Edge zou hebben ben ik meer dan tevreden.

Nog iemand die uitgenodigd is om naar het S8 Pre Launch Event te gaan? Ik ben een van de gelukkige uitgenodigden.

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-01 00:01
Zojuist een bestelling geplaats bij coolblue voor een S8+ Orchid Grey. Toch altijd een dubbel gevoel als je zo'n duur ding besteld zonder hem in het echt te hebben gezien vooral de kleur ben ik benieuwd naar.

[Voor 41% gewijzigd door Ferrr op 13-04-2017 21:50. Reden: Accessoires in ander topic]

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

418O2 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:59:
[...]

Ik heb dat op mijn Nexus 5x ook hoor. Daar zit hij onder de camera
de lg's en vele andere toestellen hebben de sensor onder de camera zitten en ik vind dat veel natuurlijker en sowieso makkelijker bij te komen. Heb hier ook een 5x nooit problemen mee, met de s8+ wel maar de normale s8 heb ik niet kunnen testen.

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:42
Net terug van de Galaxy S8 pre-launch event en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de S8 ga nemen... Aangezien ik één van de drie winnaars ben!! :D

Maakt de keuze weer wat makkelijker :) Was overigens een hele leuke event. Leuke sprekers.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03

Pinobigbird

doesn't share food!

@Amps gefeliciteerd!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-01 13:04
Yeah, ook hier binnenkort een S8 na dit TOP event van Tweakers! Ook ik 1 van de gelukkige winnaars! Was gezellig!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Amps schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:07:
Net terug van de Galaxy S8 pre-launch event en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de S8 ga nemen... Aangezien ik één van de drie winnaars ben!! :D

Maakt de keuze weer wat makkelijker :) Was overigens een hele leuke event. Leuke sprekers.
Gefeli. geen beter toestel dan een gratis toestel :+
Ik zal de eerste zijn die het toegeeft: -ik- jaloers 8)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Tweakers.net heeft in de review van de LG G6 van vandaag stilletjes ook de Samsung Galaxy S8 opgenomen in de resultaten van de accuduur!
reviews: LG G6: in het verlengde van het bekende

In alledrie de testen is de S8 de winnaar:
• 7u59m bij webbrowsen (helderheid @ 250cd/m2)
• 7u27m bij webbrowsen 4G (helderheid @ 250cd/m2)
• 7u40m PCMark Android - Work 2.0 (accu)
_/-\o_

Alleen het laden gaat minder snel dan andere toestellen (maar even snel/langzaam als de G6):
• Procent vol na 30 minuten: 35 Toename acculading in procenten in %

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Het is intussen dan ook aangepast. De tekst is nu
Samsung Galaxy S8 (Zwart)vanaf € 799,-
Als je houdt van dunne schermranden, dan is de Galaxy S8 van Samsung een alternatief. Hij heeft een nieuwere 10nm-soc en een iets groter scherm van bovendien het oledtype, maar moet het doen met een enkele camera. Het scherm is gekromd, iets wat lastig is met screenprotectors en waar niet iedereen van houdt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheTeek
  • Laatst online: 15-01 23:40

TheTeek

TheTeek

Gisteren bij het tweakers event ook de S8 mogen uit proberen, ik ben zelf een trots eigenaar van de S7 Edge, maar die S8+ was voor mij wel DE telefoon. Wat een ongelooflijk mooi scherm en de nieuwe innovaties zijn wellicht niet allemaal even schokkende verbeteringen tov de S7 reeks, maar wel gewilde extra's. Waarvan ik vooral veel software matige tweaks gezien heb die ook makkelijk nog wel in de S7 toegevoegd kunnen worden.
De S8 heeft natuurlijk nog wel meer extra's, zoals een echte iris scanner en een verbeterde SOC.
Mijn S7 Edge zal ik er niet voor omruilen, maar ik vond het wel knap dat Samsung ondanks de goede S7 reeks toch weer heeft kunnen innoveren, de S8 voelt ook duidelijk als een opvolger en een heel grote stap verder.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Garret1410
daxcy schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:38:
Weet iemand als de microfoon voor de S8 een upgrade heeft gekregen tegenover de S7? Zodra de muziek te hard staat en ik wil iets filmen op een S6/S7 is de kwaliteit van het geluid echt om te huilen..
Durf het niet te zeggen maar misschien heb je hier iets aan.

YouTube: Samsung Galaxy S8+ vs. Galaxy S7 Edge Low Light Club Camera Test \[4K...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-01 22:21
Geert1976 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:30:
[...]

was het een retail S8 die je hebt mogen testen of een toestel in Demo-modus?
Voor zover ik kon zien, is het een daadwerkelijk retail model. Wellicht zullen de laatste patches worden gepushed als de telefoons verkrijgbaar zijn. Vaak draait er een firmware op die de journalisten gebruiken tijdens een review en mogelijk zijn ze ook "verplicht zijn" om bugs te melden.

Klik voor een groter plaatje:

p.s. de Demo modus stond aan, maar ik neem aan dat dit ook zo zal bij de Mediamarkt, Samsungstores en andere winkels met een demo opstelling

[Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 14-04-2017 13:47]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-01 13:04
Geert1976 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:49:
[...]

thanks!

Vond je de telefoon overall goed smooth aanvoelen? Scrollen door de diverse menu's, openen/sluiten van apps en het switchen tussen apps....hoe was de ervaring qua lag/hiccups?

Reden dat ik dit vraag is dat ik zelf al een keer of 4 de S8 ben gaan testen in de MediaMarkt, maar daar staan die dingen in Demo-modus en ervaarde ik nogal lag/hiccups her en der.

edit: zie nu dat je je post nog had aangepast; het toestel stond dus ook in Demo. ok!
Nee hoor was silky smooth allemaal. Misschien ben ik teveel gewend aan m'n Nexus 5, maar het liep echt wel lekker daar.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TheTeek
  • Laatst online: 15-01 23:40

TheTeek

TheTeek

Geert1976 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:30:
[...]

was het een retail S8 die je hebt mogen testen of een toestel in Demo-modus?
Helaas alles Demo, heb nog wel met wat S8's van de samsung medewerkers mogen spelen, maar die waren veelal al in prive gebruik dus daar heb ik niet uitgebreid mee getest.
Dat was ook meteen een nadeel van het event, ik had verwacht dat we als tweaker veel meer inhoudelijk met de phones hadden mogen spelen. iets van hier heb je de doos en succes ermee.
Maar het waren van die media markt opstellingen, waarschijnlijk allemaal in performance mode, veel over exposed schermen, maar ondanks dat zijn het pracht toestellen.
Van het event zelf heb ik eerlijk gezegd wel een nare nasmaak, ik voelde me een beetje gebruikt als marketing materiaal. Maar goed het was mijn eerste tweakers event, wellicht zijn andere events meer op techniek.
Telefoons zelf zijn echt mooi, en als ik nu voor de keus zou staan had ik de S8+ gekocht.
Touchwiz voelt bijvoorbeeld ook weer een stukje lichter dan de S7 Edge nougat variant, en er zijn meer slimme trucjes toegepast, zoals bijvoorbeeld autofocus op de front camera, dat is nu een handmatige actie op de S7 (Edge). Overigens weer een dingetje dat makkelijk ook op de S7 had gekund.

Aanvullend: de toestellen die daar lagen die ik bekeken heb, hadden allemaal nog Android 7.0. Maar volgens mij zouden ze voorzien worden van 7.1.1

[Voor 5% gewijzigd door TheTeek op 14-04-2017 15:07]

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Garret1410
[...]

thanks!

Vond je de telefoon overall goed smooth aanvoelen? Scrollen door de diverse menu's, openen/sluiten van apps en het switchen tussen apps....hoe was de ervaring qua lag/hiccups?

Reden dat ik dit vraag is dat ik zelf al een keer of 4 de S8 ben gaan testen in de MediaMarkt, maar daar staan die dingen in Demo-modus en ervaarde ik nogal lag/hiccups her en der.

edit: zie nu dat je je post nog had aangepast; het toestel stond dus ook in Demo. ok!
Het was jammer dat er geen internet verbinding was dus je kunt wel wat apps opstarten maar niet zoals je in het echt doet.
Ik heb niet direct haperingen ontdekt, misschien een micro happering van de animatie naar de app drawer maar dat is me maar 1x opgevallen.
Voor de rest draaide het goed en was het ietsje sneller dan de S7 want die had ik ter vergelijking ook bij me. Als je bij de S7 de instelling van de resolutie aanpast duurt het eventjes terwijl het bij de S8 redelijk snel ging.
Zo was het met alles wat ik opstarten dus S8 is wel een vooruitgang.

Verder typisch Android. Druk op een app of Home knop en het duurt een aantal milliseconden voordat er iets gebeurt. Op zich helemaal niet erg want de S8 is gewoon snel en soepel maar zoals ik al eerder gezegd heb is het niet dat directe van een iPhone 7.
Vond persoonlijk de animaties wat te langzaam maar dat is wel in te stellen.

Voor de rest heel veel software opties. Hopelijk krijgt de S7 ook dezelfde software want al die verschillen tussen toestellen onderling vind ik ook maar niks.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Garret1410 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:13:
[...]

Verder typisch Android. Druk op een app of Home knop en het duurt een aantal milliseconden voordat er iets gebeurt. Op zich helemaal niet erg want de S8 is gewoon snel en soepel maar zoals ik al eerder gezegd heb is het niet dat directe van een iPhone 7.
Vond persoonlijk de animaties wat te langzaam maar dat is wel in te stellen.
ja, het echte directe van bijv een iPhone 7 ervaar ik ook t.o.v. de, in zeer duidelijk mindere mate van smoothness op m'n (ouwe) S7. Dat heeft Apple toch echt vele malen beter geregeld dan een Samsung (helaas).

Overigens zeer benieuwd of de toestellen die volgende week geleverd gaan worden 7.1.1 hebben of nog het ruim een half jaar oude 7.0
Blijft een dingetje he ;) Android OEM's en updates (en dan met name Samsung).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik vrees dat de iPhone smoothness iets is dat geen enkele fabrikant ooit zal gaan evenaren. Het verschil is er namelijk altijd geweest, hoe sterk de Android toestellen qua hardware ook werden.

• Kiswum
[...]

thanks!

De snelheid is lastig te bepalen met dit soort test opstellingen. Volgens mij was niet alles 100% soepel, maar in tegenstelling tot wat eerder is verteld over iOS, moet ik na enkele maanden gebruik constateren dat de iPhone 7 ook niet altijd soepel / betrouwbaar was.
Ik denk dat veel mensen (zowel bij Samsung als Apple) met een roze bril rondlopen en niet snel zullen toegeven dat hun €700-900,- aankoop niet 100% soepel draait. Alles staat of valt met de optimalisatie van de software.

Hier is overigens de blog van Frozen te vinden:
De officiële blog van Frozen: Samsung Galaxy S8 preview event

Hier is de link naar mijn blog:

Kiswum.com: Samsung S8 hands-on party

Thanks. Mooie foto's op jullie blogs!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:26:
[...]

zo dan! jou heb ik al lang niet meer gezien hier of in het iPhone 7 topic ;)

Hoe beviel je Pixel?
Dubrillion schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:24:
[...]

Mag ik vragen waarom je de Pixel XL weg doet in ruil voor de S8?

Ik zei na 3 Nexus toestellen en 1 Samsung hetzelfde. Maar ga toch echt volgende week de S8 halen. Maar heb geen ervaring met de Pixel. Vandaar de vraag
Ja de pixel is super. De beste Android ervaring nu op de markt.
Alleen de case eromheen valt wat tegen, hij is wat dik, zwaar en vooral erg groot voor zijn scherm.

Daarom keek ik toch ook weer naar de S8. Dat scherm zeg, echt fantastisch. 5,8" in een dergelijk kleine behuizing De S8 voelt een beetje als de telefoon van 2020 maar dan nu al. Prachtig, ik moet dat hebben.

Dan maar een wat mindere Android ervaring. Al gooi ik er gelijk de Pixel Launcher en het Google keyboard op om in de buurt te komen.

[Voor 7% gewijzigd door Donstil op 15-04-2017 10:43]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• donoli74
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-02-2018
Ik kon het niet laten....Heb de artic grey s8 besteld.Mijn verstand zei nee maar duiveltje op mijn schouder zei "DOEN!!!!"De meeste mensen spreken van een kleine upgrade(scherm)maar volgens mij zijn er nog vele verbeteringen die aan het licht gaan komen met uitgebreide reviews 1maal het toestel op de markt is.

• Roy1985
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Geert1976 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:48:
op Reddit is er een Amerikaan die zijn T Mobile (USA) - Samsung S8 al geleverd heeft gekregen (foutje).
Bewijzen geleverd middels foto's e.d.

Hij is zeer enthousiast en met name over de iris scanner, schijnt vliegensvlug te zijn.

#nog4dagen :P
Bij US T-Mobile mensen is die ook al onderweg zag ik op Twitter vanmorgen ;)

• Donstil
  • Niet online
Ik zoek nog een mooie side by side van de normale S8 naast de iPhone 7. Iemand die tegen gekomen?

Op YouTube is alles de S8+ naast de 7+ of de S8 naast de 7+ zo lijkt het.
Foto's van echte mensen zijn altijd wel overtuigend TOV de review pictures enz.

Dit is er echter maar 1 maar toch bedankt.

• Ph046ph
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05
Donstil schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:04:
Ik zoek nog een mooie side by side van de normale S8 naast de iPhone 7. Iemand die tegen gekomen?

Op YouTube is alles de S8+ naast de 7+ of de S8 naast de 7+ zo lijkt het.

[...]

Foto's van echte mensen zijn altijd wel overtuigend TOV de review pictures enz.

Dit is er echter maar 1 maar toch bedankt.
YouTube: Samsung Galaxy S8 vs iPhone 7 - Which Should You Buy?

Bij Mediamarkt even de S8 in de hand gehad. Fijn toestel. Ga later vandaag de S8 bestellen.

[Voor 163% gewijzigd door Ph046ph op 15-04-2017 11:46]

Gero71 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:58:
[...]

Omdat het scherm oppervlak bijna dezelfde vierkante centimeters is als een "traditionele" 5,5 inch.
Samsung is gewoon ons aan het mindfucken! :9 :9

• 418O2
Vandaag de S8+ weer even gezien, wat een verschrikkelijk mooi apparaat is het toch.

• 418O2
Die lag er niet (Belsimpel Groningen)

• Donstil
  • Niet online
Die is zeg maar net zo mooi. Maar dan een stukje kleiner ;)

Edit: Waar ik nog aan dacht. Dit is de eerste keer (althans in dat gedeelte van de markt wat ik interessant vind) dat een grotere niet ook op een ander gebied beter is. (zoals bv bij de iPhone en iPhone+, Pixel en PixelXL, S7 flat en S7Edge).

Gek genoeg kan ik daardoor zonder twijfel voor de kleinere kiezen :) .

[Voor 43% gewijzigd door Donstil op 15-04-2017 18:37]

tomhster schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:18:
Een grotere batterij lijkt me toch ook een feature...
een grotere batterij die een groter scherm moet verlichten ;)

Dus denk niet dat je er uiteindelijk een groter voordeel mee haalt t.o.v. de gewone S8

• Donstil
  • Niet online
tomhster schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:18:
Een grotere batterij lijkt me toch ook een feature...
Meer PPI ook ;)
Geert1976 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:23:
[...]

een grotere batterij die een groter scherm moet verlichten ;)

Dus denk niet dat je er uiteindelijk een groter voordeel mee haalt t.o.v. de gewone S8
Precies daar hoef je het niet voor te doen, die zit er alleen in om het grotere scherm op te vangen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Pinobigbird schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:23:
[...]

FTFY ;)

[...]

Wat zou je nog in een review willen zien wat nog niet bekend is?
nou, ik heb werkelijk waar nog géén 1 echt goeie uitgebreide review gezien. Merendeel van de youtube filmpjes zijn hobby reviewers die veelal niet meer dan de spec's opdreunen zonder echt alles goed aan de tand te voelen.

Sowieso kun je pas een echte review hebben wanneer je het toestel bijv 2 weken in gebruik hebt, iets wat alle bekende tech-sites afgelopen 2 weken hebben gedaan en deze elk moment online mogen zetten.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Kiswum
Pinobigbird schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:23:
[...]

Wat zou je nog in een review willen zien wat nog niet bekend is? In de review van de LG G6 van Tweakers.net zijn de resultaten van de accuduur,de
camera en de prestaties van de hardware al (grotendeels) bekend. Verder vind je op YouTube vele (p)reviews van allerlei verschillende onderdelen, zoals de vingerafdrukscanner, irisscanner, het scherm, waterdichtheid, krasbestendigheid, de edge-softwareopties etc. Ik kan me niet voorstellen dat een review van bijvoorbeeld Tweakers.net nog nieuwe verrassingen gaat laten zien.

Wat zou je nog willen gereviewed zien?
Een persoonlijke review met een accutest waar realworld informatie in staat. Een statische accutest zegt niets over de werkelijke resultaten bij dagelijks gebruik.
Tevens zie ik slechts foto's voorbij komen die niet even met de hand zijn gemaakt, maar wellicht met een statief, dat is ook geen echte hands-on ervaring, maar eerder het resultaat van perfecte foto's. De prestaties zijn in benchmarks gegoten en daar is niet veel over te vertellen, maar hoe reageert de telefoon bij dagelijks gebruik in de non-demo modus?

Veel Youtubers hebben 1 ding voor ogen: zoveel mogelijk views scoren en de inhoudelijke/technische kwaliteit staat ergens op de 6e plek.

We willen gewoon een eerlijke review van gebruikers zien waarin alles is getest vanuit een gebruikers oogpunt.
Als alles in 1 review staat, dan hoeven mensen niet 5 verschillende bronnen te bekijken voor een 1 duidelijk oordeel.
:)

[Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 16-04-2017 16:11. Reden: Typo's en verduidelijking]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:42
@Kiswum Iets met spijker en kop en slaan :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 21:08
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:12:
[...]

update geinstalleerd? Werk jij bij MM?
Was het een update voor toestel dat in Demo modus stond? Want zover ik weer zul je geen gewone retail toestellen vinden die on display staan bij bijv. een MM.
Uhhh Nee werk niet in de mediamarkt..
Je kan gewoon een update installeren en dingen aanpassen. Kon ook een app drawler aanzetten. Dan alsnog kun je hem omhoog en omlaag swipen voor een menu.
De update leek het toestel wel sneller te maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Anoniem: 653747 schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:30:
Kan iemand mij misschien adviseren wat de beste deal is voor s8 plus icm met een 1 jaar abo?
mijn advies: ik zou gaan voor Nuon. 4 jaar Groen&Zeker met nu een welkomstbonus van €1

Acties:
  • +5Henk 'm!
sorry, maar wat verwacht je nou precies met zo'n vraag? Heb je bijvoorbeeld zelf al enig vooronderzoek gedaan? Wat zijn je resultaten daarvan?
Tevens stel je je vraag in het verkeerde topic.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum
Amps schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:38:
@Kiswum Iets met spijker en kop en slaan :)
Ja maar, met Pasen zijn die spijkers ineens verdwenen....

Geniet alvast van de voorpret met je toekomstige S8 / S8+!

Acties:
  • +1Henk 'm!

Anoniem: 478980

Ik ben als lezer actief op Tweakers, maar post niet zo vaak. Dit leek mij echter een mooi moment; de Galaxy S8 Midnight Black zal woensdag in bezit zijn! Getwijfeld over de kleur, maar de grijze variant leek mij toch te paars en de zilveren variant had voor mij een beetje het spiegel gevoel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Vandaag een nieuwe video bekeken over een vergelijkende test die ik nog niet eerder heb gezien: YouTube: Samsung Galaxy S8 vs S8 Plus - Battery Drain Test! (4K)

Als de S8 op 50% zit heeft de S8 Plus nog 53%.
Als de S8 uitvalt heeft de S8 Plus nog 7% over (na 6u12m continu gebruik van Instagram, YouTube, Asphalt 8, 4k-video opname, Asphalt 8 met flitser aan (!)).

Dus ja, de S8 Plus gaat langer mee dankzij z'n grotere accu.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Pinobigbird schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:56:
Vandaag een nieuwe video bekeken over een vergelijkende test die ik nog niet eerder heb gezien: YouTube: Samsung Galaxy S8 vs S8 Plus - Battery Drain Test! (4K)

Als de S8 op 50% zit heeft de S8 Plus nog 53%.
Als de S8 uitvalt heeft de S8 Plus nog 7% over (na 6u12m continu gebruik van Instagram, YouTube, Asphalt 8, 4k-video opname, Asphalt 8 met flitser aan (!)).

Dus ja, de S8 Plus gaat langer mee dankzij z'n grotere accu.
als je ruim 6 uur (non stop!!) lang achter je scherm zit te spelen, dan wordt t wellicht tijd dat je een baan gaat zoeken (of gaat studeren) :+ :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-01 18:06
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:08:
[...]

als je ruim 6 uur (non stop!!) lang achter je scherm zit te spelen, dan wordt t wellicht tijd dat je een baan gaat zoeken (of gaat studeren) :+ :+
Volgens mij is youtuber zijn tegenwoordig een goed betaalde baan. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 418O2
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:08:
[...]

Op een luie zondag als vandaag zit ik daar wel ongeveer op

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum
Garret1410 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:30:
[...]

Bekijk het kanaal van deze youtuber eens. Heel veel korte video's over de S8. Misschien wel interessant.

YouTube: A Week with the Galaxy S8
Heel veel / te veel filmpjes. Over elk onderwerp van een onderdeel heeft hij een filmpje gemaakt. Het is zeer opvallend dat dit vooral bij Samsung telefoons is gedaan en veel minder bij andere merken. Wat is het doel om voor elk onderwerp 1 filmpje op te nemen en als je aan het spammen bent, waarom doe je dit niet consequent voor elk merk?

Antwoord: gesponsord en/of alleen slechts gefocust op views, likes, subscriptions en dus inkomsten. 20 filmpjes kunnen eenvoudig in 1 review worden gestoken, maar dat is dan slechts 1 upload.

Note7 heeft 20+ (noob) filmpjes (hoe kopieer je data van je iPhone naar Samsung of hoe moet je fabrieksinstellingen terug zetten).

S8 heeft hetzelfde aantal filmpjes en ongeveer dezelfde onderwerpen als de voorganger.

Google Pixel heeft 11 filmpjes

Honor 6x heeft 2 filmpjes

Dit soort "spammers" neem ik niet serieus en het bekijken van dergelijke filmpjes zijn alleen interessant voor mensen die voor de eerste keer in aanraking komen met een smartphone.

[Voor 1% gewijzigd door Kiswum op 16-04-2017 19:40. Reden: Te snel verstuurd. Typo's gecorrigeerd]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Garret1410
Kiswum schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:32:
[...]

Heel veel / te veel filmpjes. Over elk onderwerp van een onderdeel heeft hij een filmpje gemaakt. Het is zeer opvallend dat dit vooral bij Samsung telefoons is gedaan en veel minder bij andere merken. Wat is het doel om voor elk onderwerp 1 filmpje op te nemen en als je aan het spammen bent, waarom doe je dit niet consequent voor elk merk?

Antwoord: gesponsord en/of alleen slechts gefocust op views, likes, subscriptions en dus inkomsten. 20 filmpjes kunnen eenvoudig in 1 review worden gestoken, maar dat is dan slechts 1 upload.

Note7 heeft 20+ (noob) filmpjes (hoe kopieer je data van je iPhone naar Samsung of hoe moet je fabrieksinstellingen terug zetten).

S8 heeft hetzelfde aantal filmpjes en ongeveer dezelfde onderwerpen als de voorganger.

Google Pixel heeft 11 filmpjes

Honor 6x heeft 2 filmpjes

Dit soort "spammers" neem ik niet serieus en het bekijken van dergelijke filmpjes zijn alleen interessant voor mensen die voor de eerste keer in aanraking komen met een smartphone.
Ben ik niet helemaal met je eens. Hij heeft honderden filmpjes van van alles en nog wat. Oké niet specifiek smartphones maar dat maakt niet uit. Wel veel Samsung maar ook LG, HTC, Motorola, Huawei, Nexus enz..

Hij heeft niet echt een uitgesproken mening over wat de 'beste' is maar legt gewoon uit hoe iets werkt en ik kan me voorstellen dat dat voor sommigen best interessant kan zijn en of dat noobs is doet er niet toe.
Toegegeven, het zijn absoluut geen diepgaande reviews en daar geef ik je gelijk in maar dat kun je nu ook nog niet verwachten.

Kennelijk vind hij de S8 zeer interessant gezien de hoeveelheid filmpjes. Doet hij het voor het geld? Misschien wel, ik weet het niet maar dat maakt mij niet uit.
Wordt hij gesponsord? Ik weet het niet. Heel groot is zijn kanaal niet en ik kan me voorstellen dat eerder grote kanalen gesponsord worden.

Is hij heel positief over de S8? Ja best wel dus ik ben en blijf sceptisch.

Is het dan een spammer? Denk gewoon iemand die graag gadgets en tech uitprobeerd en daar een filmpje van maakt. (en waarschijnlijk geld mee verdient)
Tot nu toe is hij een van de weinige die veel van de S8 laat zien. Maar dit had inderdaad ook in een keer gekund ipv tientallen filmpjes.

Voor echte kritische reviews zullen we toch echt nog even moeten wachten. Toch zijn die 'echte reviewers' ook dun gezaaid. Meeste YouTube reviews zijn kort en totaal niet diepgaand. De grote MKBHD heeft ook geen diepgaande reviews. Dan vind ik persoonlijk Erica Griffin de meer diepgaandere reviews hebben.

Tot die tijd moeten we het hier mee doen en ik denk dat als je al deze 'reviews' gezien hebt dat je toch een aardig beeld hebt van een smartphone. Side by side vergelijkingen zijn er wat betreft camera, speaker, snelheid, accu enz.. dus dat geeft een redelijk beeld.

Woensdag kunnen we het zelf testen dus vanaf dan kunnen we pas echt een mening vormen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:59
Dit is wel een fijn filmpje om te kijken redelijk in depth voor de twijfelaars die een S7 Edge bezitten.

YouTube: Samsung Galaxy S8 VS S7 - ULTIMATE In-Depth Comparison!

[Voor 11% gewijzigd door Pukson op 16-04-2017 23:19]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1Henk 'm!
gaan jullie trouwens de Bixby button remappen? zo ja, welke functie?

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een mute knop of notification shade of quick toggles

[Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 17-04-2017 11:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:58
Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:46:

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een mute knop en notification shade
Ik wel, waarschijnlijk wordt het de fotocamera knop.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orinoco
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:46:

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een mute knop en notification shade
Ik ga voor de "mute" functie, gebruik ik op mijn 7+ ook redelijk veel, snel en handig.

Acties:
  • +1Henk 'm!
wijnkuip schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:07:
[...]

Moet de telefoon geroot zijn om te kunnen remappen of is dat een standaard optie? Ik gebruikte op mijn note-4 daar Nova Launcher voor...
geen root nodig, wel een app uit de Play Store zoals deze (er zijn laatste 2 weken meerdere apps bijgekomen die dat remappsen mogelijk maken):

Google Play: bxActions - for Galaxy S8

[Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 17-04-2017 11:18]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Wilde al tijdje de batterij van mijn S6 vervangen, nu is dit weekend zowel mijn scherm als batterij overleden (LCD onder het glas is gekraakt :( )

Erg veel geluk gehad, kon namelijk vanaf vandaag mijn abonnement verlengen _O_ Lijkt mee een prima upgrade van S6 -> S8

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:16:
[...]

geen root nodig, wel een app uit de Play Store zoals deze (er zijn laatste 2 weken meerdere apps bijgekomen die dat remappsen mogelijk maken):

Google Play: bxActions - for Galaxy S8
Even als opmerking, het is wel belangrijk om naar de "machtiging" te kijken van dergelijke apps.
bv:
Google Play: BixbyRemap - for Galaxy S8/S8+
Ziet er iets vriendelijker uit, ook omdat de source code beschikbaar is. Al met al wel iets om voor op te passen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Garret1410
Dat is echt balen. Een feature die niet 100% werkt en waarschijnlijk vaak per ongeluk geactiveerd wordt.

Samsung zou de keuze bij de consument moeten neerleggen maar kennelijk zijn ze bang dat niemand Bixby gaat gebruiken wat zeer waarschijnlijk is voor iets wat niet goed werkt in het Nederlands.

Ik zou zeggen dat als een feature goed werkt dan wordt het vanzelf opgepakt door de consument.

Hopelijk wordt de Exynos variant ontzien. (wishful thinking)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Dan houd het voor mij al op, kansloze knop verplichten iets te laten doen wat amper goed werkt in NL... de leek laat de optie toch gewoon zoals hij is, maar ga mij niet verplichten om die knop niet te mogen wijzigen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-01 18:34
Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:13:
[...]

Je bent niet de enige. Als ik de posts op Reddit moet geloven, annuleren er een hoop mensen na het bekend wordn van deze update van Samsung.
Wat is een hoop? 500 man op een forum is veel, maar nog geen % van alle preorders. Daarbij reddit serieus nemen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:57
Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:17:
[...]

Eens. Het is ook maar een fractie van de miljoenen (?) pre orders.
Maar goed, nog steeds een domme zet van Samsung.
Een functie op een hardware button zetten die nog gewoon compleet niet (komende maanden)werkt bij release van een nieuwe telefoon.
Vervolgens wel een OTA eruit gooien die het remappen onmogelijk maakt. |:( |:(
Jammer, vind zo'n knop sowieso overbodig en vind dat je zelf moet kunnen bepalen wat de knop doet.. triest dat samsung het weer door de strot moet pushen maar goed ik zal me per order er niet om annuleren komt vast wel een andere optie.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-01 16:21
Er is een sprankeltje hoop, iemand met een reviewexemplaar heeft aan XDA laten weten dat z'n toestel up to date is en nog steeds de mogelijkheid heeft om de Bixby-knop te remappen:

Update 2 (2:05PM CST): A user (who wishes to remain anonymous) who has a Galaxy S8 review unit in the United States claims that their device is up to date and still has the ability to remap the Bixby button.

Acties:
  • +1Henk 'm!
ik ben na ruim 7 jaar lang de geslotenheid van iOS, de iPhone een beetje zat.
Wat Samsung nu heeft gedaan met deze OTA update die het onmogelijk maakt de Bixby button te remappen,
begint een beetje op Apple te lijken (by the way, Apple geeft je nog een optie om Siri wel of niet te gebruiken)
Het klinkt wellicht een beetje zuur van mijn kant.
Ik zie het echt als een soort van ''fuck you, consument, met het customizen van je telefoon!"
Je komt met een dedicated knop voor een dienst die gewoonweg niet beschikbaar is voor merendeel van de wereld (werkt alleen in de USA en Korea) en sowieso niet eens klaar is voor release van de telefoon.

Wat ik al eerder aangaf eerder in dit topic, 95% van de mensen vinden die vrijwel 100% nutteloze (komende maanden en sowieso uberhaupt niet in merendeel van de wereld blijkt nu na deze week) Bixby button waarschijnlijk geen enkel probleem. Het is een klap in het gezicht voor de 5% power users en mensen die dus Apple verlieten juist om die geslotenheid van iOS.

Wie zegt mij dat Samsung over een paar maanden niet beslist; "we vinden die 3rd party Launchers als Nova eigenlijk niet nodig op onze toestellen, hier heb je een OTA die dat onmogelijk maakt"

Bijzonder overigens; het duurt ruim een half jaar voordat Nougat (7.0) beschikbaar is voor de S7/S7 Edge. En een OTA update voor het disablen van het remappen van een button duurt bij Samsung slechts 1 dag.

Nogmaals, ik vind het nog steeds een onwijs mooi toestel.
Maar met deze move van Samsung moeten ze nu niet meer aankomen met ''de onbegrensde openheid/mogelijkheden van Android/Samsung'' en de ''geslotenheid van Apple".

Tevens lees ik op diverse fora ervaringen van een aantal Canadezen die reeds het toestel in bezit hebben sindsgister (te vroeg bezorgd), dat de fingerprint scanner trager is dan hun vorige S7/S7 Edge, Pixel XL en iPhone.

Gelukkig hebben wij het Consumentenrecht hier in Nederland zeer goed georganiseerd en hebben webshops als bol.com en Coolblue zelfs een zichtstermijn van 30 dagen! ;)

#nog2daagjes! :*) :*) :*)

[Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 05:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:34:
Ik las juist dat Package Disabler Pro meer ellende kan opleveren dan dat je er uiteindelijk mee wilde "winnen". Slechtere batterij duur en 't gevaar dat je bepaalde processen van het OS vernaggelt
Niets van gemerkt tijdens mijn S7 periode. Werkte voortreffelijk.

Edit: Al gebruikte ik het wel voor alle optiche zaken. Dus alle Samsung apps uit, edge panel enz. Alle achtergrond zaken waar ik geen hinder van had laat ik gewoon draaien.

[Voor 18% gewijzigd door Donstil op 18-04-2017 08:38]

Acties:
  • +6Henk 'm!
Mitsjke schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:52:
Goed nieuws voor iedereen die niet zit te wachten op Bixby. Samsung duwt t wel door je strot. Het toewijzen van een andere functie aan de bixby knop is zojuist geblokkeerd.

http://www.phonearena.com...ping-Bixby-button_id93152
hey, daar is Spuit 11! hoi!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Goed nieuws voor iedereen die niet zit te wachten op Bixby. Samsung duwt t wel door je strot. Het toewijzen van een andere functie aan de bixby knop is zojuist geblokkeerd.

Misschien is het wel te doen zonder app, met bv xev, showkey, xmodmap met Debian, of een live distro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2Henk 'm!
Idd, lekker "rooten" ->

* KNOX getripped
* Sommige functies werken niet meer

Heb zo'n vermoeden dat Samsung, in een komende firmware, zelf komt met een "oplossing" om een andere functie toe te wijzen aan de "Bixby"-button...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:59
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:33:
[...]

is dit echt zo? heb je een bron hiervoor? ik was namelijk ook in de veronderstelling dat je garantie vervalt nadat je je toestel hebt geroot.
Kon zo snel dit vinden:

nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren

nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

Ik zou bij dit soort dingen ook eerder zoeken naar waarom Samsung de telefoon niet onder de garantie zou repareren, je hebt de telefoon tenslotte niet opengemaakt.

Waarschijnlijk moet er wel een uitzondering worden gemaakt als iemand alle beveiliging weghaalt en de telefoon overklokt tot deze smelt.

Acties:
  • +2Henk 'm!
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:27:
[...]

Voor de S6 Edge kwam er uiteindelijk een manier om de telefoon te rooten, zonder dat Knox het door had. Ik weet niet over welke functies je het hebt die niet meer werken, maar dingen als banken-apps en Android-pay werken gewoon als je je root verbergt.

Dat je garantie vervalt is niet waar, het toestel valt gewoon onder de garantie. Enige uitzondering is misschien als je je root helemaal verpest je telefoon brickt, maar dat is me nog nooit gebeurd en zou ook niet moeten gebeuren als je je goed inleest.
Als je ROOT, dan wordt KNOX altijd getripped! Dit was zo, is zo en zal altijd wel zo blijven ook (en terecht, de "beveiliging" van je toestel is namelijk gecompromiteerd)...

Garantie: Als je toestel HARDWARE-issues heeft, dan zal dit onder garantie gerepareerd worden: ËËNmalig, weer stuk -> EIGEN kosten (maar houdt er rekening mee dat dit "geweigerd" kan worden, omdat namelijk "gerotzooid" is met je toestel).
Er staat namelijk duidelijk ergens omschreven in de voorwaarden, dat je niet mag "rotzooien" met de firmware en dat de kans dan bestaat dat je garantie vervalt...

Acties:
  • +1Henk 'm!
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:39:
[...]

Kon zo snel dit vinden:

nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren

nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

Ik zou bij dit soort dingen ook eerder zoeken naar waarom Samsung de telefoon niet onder de garantie zou repareren, je hebt de telefoon tenslotte niet opengemaakt.

Waarschijnlijk moet er wel een uitzondering worden gemaakt als iemand alle beveiliging weghaalt en de telefoon overklokt tot deze smelt.
thanks voor de linkjes

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Garret1410
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:45:
[...]

Hoe kom je erbij dat Knox per se moet trippen? Het is software, dat kan altijd gemanipuleerd worden, zie hier: https://www.xda-developer...s6-without-tripping-knox/

Verder is het me inmiddels duidelijk dat je per se niet wil rooten, dat is een keuze. Ik hoop dat er voor de niet-rooters ook een manier komt om de Bixby button te veranderen. Voor iedereen die hier niet op wil wachten, wil ik root wél toejuichen, het kan gewoon veilig, nog nooit software-problemen gehad, alles is altijd zelf op te lossen als het wel misgaat, als je je maar inleest voordat je begint.
Als je het XDA draadje had gelezen dan had je kunnen weten dat het niet werkt.

This exploit only works for: Verizon S6/S6 Edge Android 5.0.2 OC3/OE2 with a kernel date before May 12th!!!
This will not work on Android 5.1.1, not now, not ever.
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:40:
[...]

Garantie: Als je toestel HARDWARE-issues heeft, dan zal dit onder garantie gerepareerd worden: ËËNmalig, weer stuk -> EIGEN kosten (maar houdt er rekening mee dat dit "geweigerd" kan worden, omdat namelijk "gerotzooid" is met je toestel).
Er staat namelijk duidelijk ergens omschreven in de voorwaarden, dat je niet mag "rotzooien" met de firmware en dat de kans dan bestaat dat je garantie vervalt...
Dit is inderdaad wat Samsung zelf zegt. Vind ik niet verkeerd.

[Voor 23% gewijzigd door Garret1410 op 18-04-2017 13:43]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-01 14:01

Arnoud heeft dit vanochtend getest met de OTA die hij handmatig heeft geflashed en de app lijkt nog gewoon te werken.

Acties:
  • +3Henk 'm!
iFixit heeft de S8+ ff uit elkaar getrokken...Schijnt nagenoeg dezelfde batterij te zijn als de Note 7.
Dat geeft de burger wel moed! :P

http://www.androidbeat.co...ery-layout-galaxy-note-7/

*ben alvast ff een brandblussertje halen...ok, doei!*

[Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 15:21]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:26
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:18:
iFixit heeft de S8+ ff uit elkaar getrokken...Schijnt nagenoeg dezelfde batterij te zijn als de Note 7.
Dat geeft de burger wel moed! :P

http://www.androidbeat.co...ery-layout-galaxy-note-7/

*ben alvast ff een brandblussertje halen...ok, doei!*
>:) d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:29

burgt

Starbass

Die hadden ze natuurlijk nog een hoop liggen :) zonde om weg te gooien toch. Zolang ze de defecte modellen er maar uitgevist hebben lijkt me dat geen probleem

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1Henk 'm!
hahaha. Ik zie een handeltje voor jou ontstaan!

tweakers-korting? #durftevragen

Acties:
  • +2Henk 'm!
Review embargo opgeheven!
Eerste (ECHTE! :) ) reviews komen online as we speak

[Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 16:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-01 14:01
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:27:
Review embargo opgeheven!
Eerste (ECHTE! :) ) reviews komen online as we speak
Die spelen dan vals want volgens mij is het ietjes later pas.
Pagina: 1 2 3 ... 23

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee