Wel netjes, heb dus 2 jaar geleden PDP gekocht. Had ze gemaild aangezien ik weer opnieuw zou moeten betalen... maar heb van de support netjes een redeem code gekregen na het aanleveren van een bewijsje van 2 jaar geleden. Staat er nu weer op!sjaool schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 01:35:
[...]
Lees even de eerste review bij deze app... ik denk dat je ook dat pad moet bewandelen om de app weer voor je S8 te kunnen gebruiken.
Dit is schijnbaar de nieuwe app.
Ik gebruik de software zelf niet dus kan ook niks zeggen over de werking.
Nou ik ben blij dat ik Bixby een kans heb gegeven na het lezen van alle negatieve commentaren. Ik vind het best aardig werken moet ik zeggen. Zeker als je snel een timer of alarm wil aanmaken. Weersvoorspelling wordt ook vrijwel instant voorgeschoteld als je er om vraagt. Specifieke vragen zoals of het gaat regenen het komende uur werken ook.
Maar ben nog het meest gecharmeerd door de quick commands die je kunt maken. Door èèn woord te zeggen kun je hele profielen van toepassing laten worden. Als ik bijvoorbeeld 'sleep' zeg gaat m'n blue light filter aan, do not disturb aan, AOD uit, gecheckt of m'n alarm wel aanstaat en nog wat dingen. Met 'awake' het tegenovergestelde. Verder nog wat profielen voor als ik ga sporten, de deur uitga of thuiskom.
Tja je moet Engelse woorden gebruiken, maar daar stoor ik me niet aan.
Maar ben nog het meest gecharmeerd door de quick commands die je kunt maken. Door èèn woord te zeggen kun je hele profielen van toepassing laten worden. Als ik bijvoorbeeld 'sleep' zeg gaat m'n blue light filter aan, do not disturb aan, AOD uit, gecheckt of m'n alarm wel aanstaat en nog wat dingen. Met 'awake' het tegenovergestelde. Verder nog wat profielen voor als ik ga sporten, de deur uitga of thuiskom.
Tja je moet Engelse woorden gebruiken, maar daar stoor ik me niet aan.
[Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 10-06-2018 21:33]
Gewoon bij een service center langs geweest zonder afspraak. Als het scherm op voorraad is kunnen ze hem dezelfde dag maken. Ik had hem in de lunch pauze weggebracht en na m'n werk weer opgehaald.gwystyl schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:42:
[...]
Ik heb nu ook last van burn-in van de navigatiebalk van Waze onderin het scherm, vooral zichtbaar met een witte achtergrond (makkelijkste test is met de browser naar www.google.nl gaan).
Heb jij vantevoren gebeld naar het Service Centre of ben je zo langs gegaan, en hebben ze je scherm terplekke vervangen of moest je de telefoon afgeven? Ik wil er nl wel langs, maar ik wil ff weten of ik mijn data eerst veilig moet stellen en of ik een reserve-telefoon mee moet nemen
Je moet wel even de Schermlock/start beveiliging inactief maken.
Nou dat ging net lekker bij de reparatie. Ik kom binnen bij het reparatiepunt en de monteur geeft aan dat ik waarschijnlijk met 5 minuten weer buiten zal staan. Hij steekt meteen een naald/pin in de headphone jack en zegt "oh...", komt er achter dat mijn headphone jack gewoon schoon is en na even testen dat hij 'm moet vervangen. Maar helaas hadden ze hier niet op gerekend en was er geen vervangend onderdeel aanwezig, mag ik donderdag weer terugkomen.
Nou ik stond inderdaad met ongeveer 5 minuten weer buiten, maar wel jammer dat het zo moet.
Nou ik stond inderdaad met ongeveer 5 minuten weer buiten, maar wel jammer dat het zo moet.
Zit ook op de laatste versie en mijn batterij tijd is juist uitstekend, haal 2 dagen met een SOT van 7 uur..
Ik hoop niet dat die gekeverd is als je hem krijgt. Al die bugs zijn een pain in the ass....izzet3838 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:27:
[...]
probleem is dat ik iemand heb die hem mee wilt nemen maar die rijst altijd heel kort näar de us(meestal 7 dagen) dus ik moet zeker zijn dat die gekeverd wordt wanneer ze daar is.

"When you grow up your heart dies"
Ik zat in het verkeerde topic sorry, dit ging iver een laptop, had 2 topics open op hetzelfde moment en heb in de verkeerde gepost😀gwystyl schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:14:
[...]
Ik dacht eerst "he? hoe kan je nou een Samsung telefoon bestellen op de Microsoft Store?", maar dat schijnt echt te kunnen in de VS. Als ik daar nu op "all phones" klik, staat de S8 er niet eens meer bij, alleen de S9/S9+, Note 8 en Razer phone. Ik ben dus benieuwd of je ze überhaupt nog wel daar kan krijgen?
Verder is dit off-topic in dit topic. Je moet waarschijnlijk in [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen zijn....
11400 - RX 6800 | S22 Ultra
Ze werken volgens de regels van de fabrikant. Daarbij hoort een waterdicht test. Die verplicht is. Niets om je zorgen over te maken dus.TheMandroid schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:54:
Mijn scherm is ingebrand, als ik deze laat vervangen: is mijn toestel nog waterdicht dan? (niet zoveel vertrouwen in die dynafix clubjes waar winkels ze heen sturen)
Security update van 1juni komt nu eindelijk binnen.
Stond nog op 1april (sinds 27/04)
S8, Lux/Lux/lux
Stond nog op 1april (sinds 27/04)
S8, Lux/Lux/lux
Dit wordt hier uitgelegd, in de plannen voor Android P:PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:01:
Even een vraagje. Sinds de laatste update wordt er iedere dag of iedere 2 dagen gevraagt het wachtwoord in te vullen. Kan dan dus niet met de vingerafdruk unlocken, maar het moet perse met het wachtwoord. 1x per week vind ik niet zo erg, maar iedere dag of 2 dagen vind ik vrij irritant. Heb al gezocht in de instellingen, maar kan het niet vinden of dit uit te zetten is. Iemand een idee ?
https://android-developer...metrics-in-android-p.html
While both strong and weak biometrics will be allowed to unlock a device, weak biometrics:
- require the user to re-enter their primary PIN, pattern, password or a strong biometric to unlock a device after a 4-hour window of inactivity, such as when left at a desk or charger. This is in addition to the 72-hour timeout that is enforced for both strong and weak biometrics.
Ja. Gewoon de Samsung Clock gebruiken voor de alarmendemisbr schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:02:
Weet iemand of dat met de S8 ook voor elkaar te krijgen is?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Timelydemisbr schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:02:
Heb de S8 nu 2 weken in gebruik, en ben er mega tevreden mee.
Wel een vraag over de Google clock app: Als de S8 gelocked is terwijl er een alarm of timer afgaat moet ik eerst unlocken om alarm/timer uit te kunnen zetten.
Op mijn oude HTC 10 kwam de clock app gewoon naar voren als de foon gelocked was, en ik kon dan direct alarm/timer uitzetten of snoozen.
Weet iemand of dat met de S8 ook voor elkaar te krijgen is?
Timely draait hier op een S8 en een S6 Edge +. Ik heb werkelijk waar nog nooit een crash gehad met deze app.Octopuz schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:10:
[...]
Prachtige app, maar vanwege de crashgevoeligheid op mijn S6 heb ik hem op de S8 al niet eens geïnstalleerd. Ik sluit me aan bij @AllSeeyinEye.
Leuke van de app is dat ze synchroniseren.
En heb je het zelf al ondervonden ?
Ik heb 1x het uitroepteken gezien.
En dat was omdat mijn eigen Wi-Fi issues had.
Ik heb 1x het uitroepteken gezien.
En dat was omdat mijn eigen Wi-Fi issues had.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Je hebt waarschijnlijk een grijs importexemplaar te pakken.rick85 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:37:
Ik heb nog steeds de update van februari op mijn S8 staan. Bij het zoeken naar updates wordt er niets gevonden. Hoe krijg ik de software weer up-to-date?
Snelste manier om nu en in de toekomst snel updates te krijgen is het flashen van de PHN firmware via Odin.
Kan met behoud van Knox aangezien het officieel spul van Samsung is.
Volgende keer naar een Samsung Service Center gaan, sta je met een uurtje weer buiten met je gerepareerde toestel.Roy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:57:
Zucht, achterkant van mijn S8 is gebarsten; dus opgestuurd naar Samsung. Dat zou volgens de website iets van € 69,-- kosten. Kreeg van Dynafix (daar wordt die helaas blijkbaar naartoe gestuurd) een prijsopgaaf van €190,-- omdat ze ook het moederbord gingen vervangen (terwijl het toestel nog perfect werkte).
Blijkbaar heb je dan als klant geen opties meer; ben al 4 weken aan het bellen/mailen met Samsung/Dynafix maar het komt erop neer dat je je garantie op je hele toestel kwijtraakt als je hem opstuurt voor de reparatie van gebruikschade. Ze refereren naar 1 zin: "Als blijkt dat je toestel buiten de garantievoorwaarden valt, zal na onderzoek een prijsopgave opgesteld worden. De prijsopgave is opgesteld op basis van volledig herstel van het toestel." Volgens Samsung betekend dat dat alles wat er in hun ogen vervangen moet worden op mijn kosten vervangen moet worden. Ook als dit niet direct iets te maken heeft met de schade. Net bijna drie kwartier aan de telefoon gehangen, maar Samsung beweegt niets. Dus nu geen opties; of betalen of toestel kwijt. Fijn bedrijf.
Dynafix is een stel boeven.
Heb helaas diverse ervaringen met die tent, net als vele anderen.DiMacho schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:10:
[...]
Hoe bedoel je boeven. Ze leven de regels van Samsung na, anders zijn ze de licentie kwijt. Er is een defect en het toestel heeft gebruikersschade. Dan valt die buiten de garantie. Of je nou bij een service punt komt of hem naar Dynafix stuurt.
Dynafix heeft als bijnaam niet voor niks 'waterschadefix' want ze hebben (of hadden) de neiging vrijwel elk defect daarop te mikken.
Heb vaak zat met die lui aan de stok gehad.
Stuur je een toestel op met een defecte USB poort (zat los dus laad niet goed op), krijg je een rekening van een paar honderd euro "want we hebben waterschade gedetecteerd".
Op die manier dus.
Maar laten we verder ontopic blijven.

Als je een toestel brengt om, voor eigen kosten, de achterkant re repareren en vervolgens halen ze het hele ding uit elkaar om nog meer gebreken te constateren (waar hij geen last van heeft voordta hij hem heenstuurde) dan snap ik het wel. Als jij je auto bij de garage brengt om de hele koplamp te vervangen omdat daar een scheur in zit. Dan zegt de garage toch ook niet, je radio doet het ook niet en we repareren alles of je betaald onderzoekskosten, krijgt je auto ongerepareerd weer terug.DiMacho schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:10:
[...]
Hoe bedoel je boeven. Ze leven de regels van Samsung na, anders zijn ze de licentie kwijt. Er is een defect en het toestel heeft gebruikersschade. Dan valt die buiten de garantie. Of je nou bij een service punt komt of hem naar Dynafix stuurt.
Ja, en met elke update lijkt het erger te worden. Even apparaat onderhoud aanslingeren helpt trouwens ook.W84 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:52:
Meer hier last van regelmatig lag in TouchWiz (of hoe het tegenwoordig ook heet) als het toestel een tijdje aanstaat? Na frisse reboot gaat het prima, maar na een paar dagen lag bij scrollen, swipen etc.
R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Nee herken het probleem niet @W84 wel heb ik dat WhatsApp soms crasht bij het versturen van een foto en heel soms hangt Spotify.. maar dat zullen app gerelateerde problemen zijn denk ik.
OFFLINE enkele berichten geedit
Ik heb geen idee, ik heb deze tip ooit eens gehad van iemand die bij een Samsung service center werkte.gwystyl schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:20:
@EJSEJS doet cache schoonmaken bij apparaatonderhoud niet precies hetzelfde?
Hij gaf toen aan dat je het beste na een system update het toestel kon laten op starten tot aan het loginscherm (niet openen). Dan dus het toestel uitzetten, en boven genoemde stappen doorlopen. Dus vanaf die tijd doe ik dat standaard na een system update, en of het echt helpt kan ik ook niet zeker zeggen, ik weet wel dat mijn telefoon van 1.5 jaar oud nog steeds 2 dagen mee gaat met een schermtijd tussen de 6 a 7 uur...
[Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 10-07-2018 16:46]
Ook maar eens gedaan. Nog geen echt verschil gemerkt atm. Moet eigenlijk een keer terug naar febrieksinstellingen... maarja gedoeEJSEJS schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:43:
[...]
Ik heb geen idee, ik heb deze tip ooit eens gehad van iemand die bij een Samsung service center werkte.
Hij gaf toen aan dat je het beste na een system update het toestel kon laten op starten tot aan het loginscherm (niet openen). Dan dus het toestel uitzetten, en boven genoemde stappen doorlopen. Dus vanaf die tijd doe ik dat standaard na een system update, en of het echt helpt kan ik ook niet zeker zeggen, ik weet wel dat mijn telefoon van 1.5 jaar oud nog steeds 2 dagen mee gaat met een schermtijd tussen de 6 a 7 uur...
@Bad Brains Niet verder aanrommelen. Gewoon gebruikmaken van de garantie. Dit lijkt mij niet met kunst en vliegwerk op te lossen. 

Wellicht hier iemand het voor elkaar om de 'WhatsApp Web is momenteel actief' melding te verbergen op de S8? Begreep al dat het geen bestaande (WhatsApp) instelling is om deze melding te verbergen, maar wellicht zijn er alternatieven om dit voor elkaar te krijgen voor individuele notificaties?
Als je een micro sd kaart hebt. Die er in doen. Vervolgens in instellingen zoeken naar smartswitch. Daarmee maak je een complete back up op je externe opslag.Bad Brains schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 00:22:
[...]
Thanks, zoiets had ik ook al.
Is er een clone tool die redelijk simpel te gebruiken is?
Gaat denk ik om foto's (easy) en der sms en werk whatsapps.
Ik gebruik geen, iemand.
Thanks.
Het toestel heeft een defect aan het moederbord. Brengen hem met kassabon naar het dichts bijzijnde Samsung Service Punt. Te vinden via de Samsung website. Je kunt daarop ook een afspraak maken.
Klasse, hij is bezig.DiMacho schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:36:
[...]
Als je een micro sd kaart hebt. Die er in doen. Vervolgens in instellingen zoeken naar smartswitch. Daarmee maak je een complete back up op je externe opslag.
Kreeg hem na 3 dagen weer een keer aan

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Er zit toch ook gewoon 24 maanden fabrieks garantie op de telefoon...Kappade schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:19:Ondanks dat hij ouder dan een jaar was (mei2017) wilde ze alleen de factuur zien en hebben ze hebben ze onder garantie:
Dan wacht ik het wel even af. Ik gebruik hem nu al de hele dag en het gaat nog steeds sneller en directer dan hij voor de update deed. En het batterijgebruik is beter geworden. Ook in de standby loopt hij minder snel leeg. Ik denk dat dit de eerste update is, waar ik in ieder geval echt het verschil merk, zonder dat dit een placebo-effect is.😊gwystyl schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:08:
Volgens mij gooit hij na een software-update ook de cache leeg (vandaar het "apps xx van yy optimaliseren" bij de eerste keer opstarten na het updaten), dus kan het ook een kort effect daarvan zijn. Of de firmware/build echt sneller is kan je pas na een paar dagen zeggen volgens mij.
Je kan het ook via de recovery doen. Daarvoor zet je het toestel uit, en dan zet je hem aan met de volgende knoppencombinatie: Volume UP + Bixby + Power. Vasthouden tot je een menu ziet verschijnen. Daarin kies je met de volumeknoppen voor "Wipe Cache partition" en bevestig met de powerknop. Als hij klaar is kies je voor "reboot device".Edwin Snoek schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:29:
Ik heb nog een vraag. Als je het cache geheugen leegt, doe je dat dan via een aparte instelling in het menu, of doe je dat via 'apparaatonderhoud' en dan dan op de button 'geheugen' klikken of via de button "optimaliseren'.
Ik vraag dit, omdat het soms klinkt alsof het cachegeheugen apart naast 'onderhoud' is geplaatst in een aparte instelling in het menu.
Ik zorg er in ieder geval voor dat de telefoon iedere dag op 100 procent is schoongemaakt via apparaatonderhoud.
Zie ook https://www.technobezz.co...tition-samsung-galaxy-s8/
Ik heb alleen het vermoeden dat dat hetzelfde doet als de optie bij apparaatonderhoud.
Ik zou hem zelf niet elke dag leeggooien, want die cache is er juist voor om bestanden/programma's die je vaak gebruikt snel bereikbaar te hebben. Alleen als een programma vastloopt (bijv na een update) of het hele toestel traag reageert zou ik de cache legen.
De discussie over Google Assistant hoort beter thuis in [Google Assistent] Ervaringen & Discussie, de berichten heb ik dan ook naar daar verplaatst.
Ik weet niet wat ze precies hebben uitgespookt met de laatste firmware (CRGB) maar de accuduur is opeens insane lang. 

[Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM'sanandus schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:54:
Ik krijg vandaag mijn S8, als opvolger van mijn oude getrouwe S7.
Uiteraard gaat er gelijk een custom rom op
Nu ben ik nieuw in de wereld van de S8, dus weet nog niet wat dé custom roms zijn.
Ik lees het een en ander over Alexis, Renovate Ice, Project Alice, Light Rom en nog veel meer.
Wat is jouw favoriete rom?

En het voordeel dat alles gewoon werkt. Geen haperende camera of andere gekke dingen. De Samsung User Experience is gewoonweg erg goed vind ik.Octopuz schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:29:
[...]
De originele, aangevuld met SABS of Adhell3. Altijd automatische updates en geen gezeur met garantie, apps die root detecteren (betaalapps van banken, Ingress/Pokemon Go enz.) en toch geen advertenties.
WiFi Calling bij KPN? Waar zit deze optie?418O2 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Succes
Na de update staat bij mij wifi calling aan en dat werkt niet (gaat niet over). Hebben andere dit ook?
NVM, KPN heeft een storing
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
[Google Assistent] Ervaringen & DiscussieSteefmeister schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:18:
Gisteren heb ik Google Assistent geinstalleerd op mijn Galaxy s8.
Hij wil echter niet reageren wanneer ik 'ok google' roep.
Nu heb ik via de support pagina gezien dat ik dit moet aanzetten via de instellingen. Het icoontje om de instellingen op te roepen in Google Assistent reageert echter niet.
Iemand anders dit ook tegengekomen? Beter nog: hoe is het op te lossen?
Een topic vol ervaringen erover. Bij mij werkt Ok google alleen overal als ik de telefoon op Engels zet.
Nee dan moet ik resetten en daar heb ik geen zin an

Algemene oordeel is dat de S8 mooie plaatjes schiet. Zeker bij weinig licht.joey82 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:25:
ben in de markt voor een nieuwe telefoon.
schiet de camera standaard uit de verpakking al mooie foto's?
dat zou hier erg welkom zijn ipv dat je eerst aan de instellingen moet zitten klooien.
alvast bedankt
Voor de rest is het op dit moment wel een interessant toestel, als je naar de prijs/kwaliteitverhouding kijkt... al zeg ik het zelf

Dan flash je de oude firmware weer met ODIN,
En dan sla je de augustus update over.
En dan sla je de augustus update over.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
WTF !!EJSEJS schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:14:
[...]
Zou het geen andere oorzaak kunnen hebben ? Ik zit namelijk ook op de augustus update maar ben nog steeds zeer te vrede met mijn batterij verbruik.
[afbeelding]
8uur SOT met 24 uur al op een lading en nog zoveel over. Hoe krijg je dat voor elkaar zeg.
Ik haal max 20 uur en heb dan 3 a 4 uur SOT. Heb geen bluetooth aan, geen sync aan, full hd screen ipv WQHD, heb geen slurpende apps zoals facebook etc erop staan.
Ik begrijp niet hoe je dit voor elkaar krijgt.
Bij voorkeur peuteren met iets wat niet van metaal is, bv een tandenstoker of iets van plasticWiley02 schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:53:
[...]
Hier sinds vorige week hetzelfde. Google het probleem eens, meestal betekent dit dat er stof in de oplaad poort zit. Even voorzichtig met een paperclip of iets anders dat stevig is en past eruit halen, en het probleem is bij mij verholpen. Er kwam echt een lading stof uit
Krijg hier de september update binnen (OTA) samen met de super slowmotion functie en AR, 553.11 MB in totaal.
Hier ook binnen op de normale versie. Vraagje. Hoe kan ik gebruik maken van die AR emoji? Kan het nergens in mijn camera instellingen vinden.
@Swizzler24 @TTLCrazy , als je de camera app opent zie je links bixby vision staan en rechts stickers, klik op stickers en dan zie je een blauwe button met mijn emoji maken (daar op klikken) dan kom je vanzelf in de galaxy app store waar je hem kunt downloaden
. Hoor graag of het gelukt is.

[Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 19-09-2018 09:39]
Smart switch van samsungjopie schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:40:
Ik moet mijn S8+ naar Samsung retourneren om mijn scherm te laten repareren, ik heb een barst.
Hiervoor moet ik ook het toestel resetten en terugbrengen naar fabrieksinstellingen.
Is er tegenwoordig al een makkelijke manier om mijn toestel te backuppen en na ontvangst weer terug te plaatsen?
Dit bedoel ik in plaats van handmatig alle apps weer downloaden.
@JBS dat gebruik ik al sinds ik weet dat t kan, en dat werkt prima. Ik vind de oude manier van meldingen met die balk veel fijner dan dat fancy dunne wolkje uit jouw plaatje. Je kan dan veel makkelijker en groot deel van de melding lezen, wat vooral bij berichtjes (whatsapp, sms, mail) handig is
Sinds de update veranderd mijn scherm helderheid automatisch, terwijl dit uitstaat. Heel irritant en krijg het niet verholpen. Zit je in een donkere omgeving en zet ik mijn telefoon aan en is het extreem helder, terwijl de helderheid op laag staat.
Iemand ook dit issue?
Iemand ook dit issue?
WarmteprotectieW84 schreef op zondag 23 september 2018 @ 15:21:
Op dit moment ben ik in Amerika en elke keer als ik de S8 aan de oplader leg stopt die met opladen bij zo'n 80% en soms al eerder. Bij opnieuw inpluggen gebeurt er niks meer. Pas na een tijdje weer. Wat kan dit zijn?
@Artwido ik gebruik HD Widgets, en die update wel gewoon tijd en weer. Ik heb hier vroeger wel eens last van gehad, maar nog niet bij de S8.
Ik zou beginnen met de slaap/batterij-instellingen nakijken. Misschien wordt je widget in de achtergrond afgesloten, en is hij wel zichtbaar maar draait hij niet (volledig). Ik heb mijn klok/weer widget in ieder geval ook bij de uitzonderingen staan; misschien dat dat helpt?
Ik zou beginnen met de slaap/batterij-instellingen nakijken. Misschien wordt je widget in de achtergrond afgesloten, en is hij wel zichtbaar maar draait hij niet (volledig). Ik heb mijn klok/weer widget in ieder geval ook bij de uitzonderingen staan; misschien dat dat helpt?
Ga ik proberen. Tnxgwystyl schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:04:
@Artwido ik gebruik HD Widgets, en die update wel gewoon tijd en weer. Ik heb hier vroeger wel eens last van gehad, maar nog niet bij de S8.
@gwystyl ik heb HD widgets geïnstalleerd en inderdaad werkt perfect en mooi dat je die helemaal kunt aanpassen.
Tnx voor de tip.
[Voor 9% gewijzigd door Artwido op 26-09-2018 20:11]
Jij klikt al ruim 7 maanden update meldingen weg omdat je bang bent voor kinderziektes....Ryan_ schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:07:
Is iedereen inmiddels al over van Nougat naar Oreo?
Ik zit nu nog steeds op Nougat maar ben eigenlijk wel erg benieuwd naar Oreo. Zijn de kinderziektes inmiddels verholpen?

Bedenk wel dat als je te lang wacht je misschien wel een 8.1 OTA geserveerd krijgt met weer een nieuwe lading kinderziektes..
Maar antwoord op je vraag. ik denk dat er weinig mensen nog N draaien.. en kinderziektes heb ik eigenlijk vanaf de eerste CRAP build niet gezien.. wat schommelingen in accu gebruik, draadloos laden heeft niet altijd even goed gewerkt, maar om nou te zeggen dat er bij elke nieuwe build minder bugs in zitten.... zo werkt het helaas niet. You win some, you lose some.. Dus neem een gok zou ik zeggen, beter 1 of andere bug waar je nooit last van hebt, dan security patches van januari 2018
Meeste in mijn omgeving met een S8 zijn al lang over naar Oreo, ik persoonlijk wacht altijd op de 2e build. Meestal zijn daar de kinderziektes al uit.Ryan_ schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:07:
Is iedereen inmiddels al over van Nougat naar Oreo?
Ik zit nu nog steeds op Nougat maar ben eigenlijk wel erg benieuwd naar Oreo. Zijn de kinderziektes inmiddels verholpen?
Guilty as chargedPrulleman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:39:
[...]
Jij klikt al ruim 7 maanden update meldingen weg omdat je bang bent voor kinderziektes....

't werkt nu prima en de verslechterde accuduur hebben me tot nog toe afgehouden, maar ik zal eerdaags eens updaten.
Canon, Apple & Samsung spul
Dat had ik ook, omdat ik hem altijd op automatische helderheid had staan, en de S8 blijkbaar niet goed geprogrammeerd is, waardoor hij zichzelf rustig een hele tijd in het rode gebied van de helderheidsinstelling zet.....SteveV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:43:
[...]
Waar heb je dat precies aangemeld?
Mijn S8+ DUOS heeft exact hetzelfde probleem namelijk, het Waze scherm staat compleet ingebrand op het scherm.
Om het te laten repareren zoek je een Samsung Service Center bij jou in de buurt, en bel je daarheen om een afspraak te maken. Duurde in mijn geval iets meer dan een uur, waarbij scherm, frame en batterij vervangen zijn.
Je moet een aankoopbewijs meenemen, en alle data wordt van je telefoon gehaald, dus zo kort mogelijk van te voren een backup maken is aan te raden.
Het klopt dat het sneller gaat en Samsung zal je toestel wel accepteren, maar lees onderstaand stukje van https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie...BillSpaarbank schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:51:
[...]
Dit is dus wel correct. Ik heb bij een probleem Samsung gebeld en die verwezen me zonder probleem door naar het servicecentrum terwijl het toestel van Belsimpel vandaan kwam. Zonder afspraak is het toestel gerepareerd en kon ik hem de volgende dag weer ophalen. Je hoeft niet direct naar de verkopende partij.
U hebt met de fabrikant geen koopovereenkomst gesloten. De fabrikant heeft daardoor geen wettelijke plichten, zoals de verkoper wel heeft. Daarom kan de fabrikant zelf voorwaarden stellen aan die extra garantie. Bijvoorbeeld dat u bij een reparatie het arbeidsloon zelf betaalt. Dat mag. Het is aan te raden om bij problemen met uw product altijd eerst contact op te nemen met de verkoper. Want hij is degene met wie u de koopovereenkomst gesloten hebt. Mocht het probleem namelijk niet opgelost worden door de fabrikant, dan moet u toch terug naar de verkoper als u bijvoorbeeld uw geld terug wilt. Was de verkoper niet op de hoogte van het probleem? Dan kan hij uw verzoek afwijzen. Omdat hij het probleem zelf had kunnen oplossen, of omdat u volgens de wet te laat bent met klagen. Hebt u een klacht over een product? Klaag dan binnen twee maanden nadat u het gebrek hebt ontdekt. Dan bent u in ieder geval op tijd.
Ik ga toch over Naar Oreo. Is het dan verstandig om de SD kaart er tijdelijk uit te halen tijdens de update?
Zal ik dan ook maar 
SD kaart heb ik nooit eerder eruit gehaald bij updates naar een nieuwe versie.

SD kaart heb ik nooit eerder eruit gehaald bij updates naar een nieuwe versie.
Sd-kaart hoeft er niet uit hoor, daar komt hij niet aan met updaten. Zelfs bij terugzetten naar fabrieksinstellingen wordt die standaard niet leeg gehaald (al heb je de keuze wel). Ik gebruik de sd-kaart dus juist om muziek, video's en back-ups op te zetten.
Wanneer ga je over? We kunnen het tegelijk doenRyan_ schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:40:
Ik ga toch over Naar Oreo. Is het dan verstandig om de SD kaart er tijdelijk uit te halen tijdens de update?

Zeg maar dag tegen 'Later' drukken een paar keer per dag haha
Nou... Eindelijk dus over naar Oreo/8.0. Paar kleine dingen die me 'storen'. Verder nog niet veel over te zeggen. Benieuwd naar de batterijduur.
SD erin gehouden en geen backup gedraaid
SD erin gehouden en geen backup gedraaid

Correctie, onder coulance eenmalig. Vaak alleen in het eerste jaar.Swizzler24 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:40:
Ja Chris, je bent/was niet de enige. Valt gewoon onder de garantie en als het goed is vervangen ze gelijk de batterij.
Edit: eerste twee jaar onder coulance. En ook maar eenmalig!!! Toestel moet er verder netjes uitzien.
[Voor 14% gewijzigd door DiMacho op 08-10-2018 18:19]
Heb nu net 7u26m gehaald... (wel volledig van 100 naar 0), maar toch... nooit eerder gehaald.Swizzler24 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:20:
Batterij is met de september update weer beter geworden. Haal nu gemiddeld rond de 6 uur SOT. Hopelijk verkloot dit de aankomende oktober update niet.
Mijn splinternieuwe telefoon had volgens die app een capaciteit van 94% na een weekje gebruik. Kortom er zit nog wel wat marge in. Het is een indicatie. Ik zou me er niet druk om maken.Dutchredgaming schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:58:
Volgens de app AccuBaterij is mijn baterij 10% al versleten in een jaar 🤔
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Mediamarkt is ook geen officiële Samsung Partner. Je hebt nu dus geen garantie meer en je toestel is niet meer waterdicht. Tevens plaatsen ze je oude accu weer terug in je nieuwe display module. De accu zal snel achter uit gaan en uit ervaring zie ik ze wel eens voorbij komen dat de accu uit gaat zetten. (En dan ineens gaan klagen over Samsung...)dommerick schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:50:
Ik heb laatst bij de mediamarkt mijn scherm laten vervangen en dat was gewoon zonder factory reset. Lijkt me ook een vreemde bedoeling om een factory reset uit te voeren voor het wisselen van een scherm.
De reden is dat bij/na het testen van het toestel hij weer helemaal aan de garantie voorwaarden moet voldoen. Dat is te doen als hij helemaal weer is zoals uit het doosje. Factory reset dus. Software die is geïnstalleerd kan er voor zorgen dat een test bijvoorbeeld niet gedaan kan worden. Tevens hebben we strenge privacy regels in dit land. Vooral daarom moet een toestel leeg zijn, zodat er niemand bij je gegevens kan komen.
[Voor 44% gewijzigd door DiMacho op 18-10-2018 13:04]
Heb gister de sim er uit gehad (die tray zat goed vast, zit al anderhalf jaar dicht) en even schoongemaakt, vannacht heb ik verbinding gehouden.DiMacho schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:30:
[...]
Je hoeft geen simcode in te voeren elke keer?
Dan heb je grote kans dat het mainboard defect is
Hoe zie je dat deze knoppen zijn ingebrand? Ik zie ook veel mensen hier met dat probleem, dus vroeg me dat ook af van de knoppen die bijna altijd zichtbaar zijn.Mrjraider schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:23:
Ik zie trouwens dat de navigatie balk; met de knoppen multi/Home/terug zijn ingebrand. Ik zie het stipje zitten en ook de balk zelf is ingebrand. Toch jammer dat met OLED dit nog steeds niet is opgelost.
Ter info; helderheid staat op auto
Sinds de update met beveiligingspatch 1 oktober 2018 gaat mijn batterij vrij snel leeg.
Van SOT 5 uur naar 3.5/4 uur heavy use
5
Mijn S8 wordt ook steeds warm en loopt snel leeg. Dacht dat er een app problemen gaf, maar S8 van mijn vrouw heeft er ook last van. Erg irritant.Dutchredgaming schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:49:
Sinds de update met beveiligingspatch 1 oktober 2018 gaat mijn batterij vrij snel leeg.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Apps killen helpt dan ook niet echt. Dus ik restart het ding maar als hij warm wordt, dat lost het op. Beetje jammer ja.
Heb het om de zoveel dagen. Ik verdenk Netflix een beetje onder andere. Gebruik dat bijna altijd i.c.m. Chromecast. Update nog niet geïnstalleerd trouwens.
Heb het om de zoveel dagen. Ik verdenk Netflix een beetje onder andere. Gebruik dat bijna altijd i.c.m. Chromecast. Update nog niet geïnstalleerd trouwens.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ingebrand scherm valt onder de 2 jaar garantie.W84 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:55:
Valt een ingebrand scherm onder 2 jaar garantie of 1 jaar? En werd dan meteen de batterij ook vervangen?
Toevallig vorige week die van mij in Deventer (samsung service point ) aangeboden om het scherm te vervangen.
Voor en achterscherm worden vervangen incl. batterij.
Ook is het belangrijk dat je de bon meeneemt van de S8.
Hier in deventer moet je wel van tevoren een afspraak maken op welke dag je het toestel gemaakt wil hebben.
reparatie duurde in totaal 2 uurtjesW84 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:28:
[...]
Ok, duidelijk. Bedankt.
Kon je op de reparatie wachten trouwens of nam het wat langer in beslag?

merk niks van vertraging.. maar dat heb ik bij mijn laatste paar toestellen ook niet gehad... de galaxy nexus was 1 van de weinige die er duidelijk wel last van had. maar dat is serieus lang geleden.
@DaKa86 mijn toestel is anderhalf jaar oud maar geen last van.
Totaal geen last van, nog altijd supersnel. 
Ik moet er wel bijzeggen dat ik na elke update en eens in de zoveel tijd de cache wis via de knoppencombo.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik na elke update en eens in de zoveel tijd de cache wis via de knoppencombo.
Mijn S8+ is na anderhalf jaar nog steeds even snel. Ik vind het ook een hele fijne telefoon die heel vloeiend en soepel werkt.
Hier ook snel. En dan heb ik ook nog 24/7 de powerlimit saver aan die de cpu snelheid limiteert (max 70%)
[Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 08-11-2018 23:58]
Hier inmiddels ook dik 1,5 jaar een S8 in bezit en daarvoor 10 jaar lang diverse iPhones gehad.
De overstap valt me bij vlagen soms nog steeds een beetje "zwaar", maar dat komt veelal doordat Android iets anders doet dan gewend en niet perse beter/slechter.
In 1,5 jaar tijd is er op mijn S8 wel vaker een app gecrasht dan in 10 jaar iPhones. De batterij gaat nog steeds een dag mee, maar die op de iPhone ging toch echt een stuk minder hard achteruit. Echt meetbaar is het verder niet, maar heb wel de indruk dat de telefoon een fractie minder vlot is dan 1,5 jaar geleden.
Is het schokkend? De batterij misschien wel, maar ik kan tegenwoordig nagenoeg overal opladen dus is geen issue.
Verder is 1,5 jaar natuurlijk maar een korte periode, maar als ik zie hoe mijn oude iPhone 6 nu na +/- 5 jaar nog presteert in de handen van mijn vriendin vraag ik mij wel af of de S8 dat ook gaat halen met in verhouding dezelfde performance.
De overstap valt me bij vlagen soms nog steeds een beetje "zwaar", maar dat komt veelal doordat Android iets anders doet dan gewend en niet perse beter/slechter.
In 1,5 jaar tijd is er op mijn S8 wel vaker een app gecrasht dan in 10 jaar iPhones. De batterij gaat nog steeds een dag mee, maar die op de iPhone ging toch echt een stuk minder hard achteruit. Echt meetbaar is het verder niet, maar heb wel de indruk dat de telefoon een fractie minder vlot is dan 1,5 jaar geleden.
Is het schokkend? De batterij misschien wel, maar ik kan tegenwoordig nagenoeg overal opladen dus is geen issue.
Verder is 1,5 jaar natuurlijk maar een korte periode, maar als ik zie hoe mijn oude iPhone 6 nu na +/- 5 jaar nog presteert in de handen van mijn vriendin vraag ik mij wel af of de S8 dat ook gaat halen met in verhouding dezelfde performance.
Waar zit die in Deventer dan? Dat is even dichterbij voor mij dan Amsterdam.Co1967 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:14:
[...]
Ook in Deventer geweest dan ??
Men vertelde dat ze een kopie van de bon moesten hebben ivm goedkeuring reparatie vanaf Samsung.
Ivm de drukte van de reparatie's moest er een afspraak ingepland worden.
Ook werd hij teruggezet naar fabrieksinstellingen dus maak altijd een backup
Kpn heeft wifi bellen voor je geactiveerd. nieuws: KPN activeert voice-over-wifi voor Samsung-smartphones en iPhonesArtwido schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:18:
[...]
Maar waarom kreeg ik die melding?
Ik belde zelf niet en ook geen gemiste oproepen.
Niet bij m'n telefoon, Whatsapp of messenger.
Laat hem eens bij een Samsung Service punt checken. Valt gewoon onder de garantie. Maar echt als je capaciteit rond de 89% zit gaat die nog niet vervangen worden. Pas rond de 82% capaciteit.Dutchredgaming schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:28:
[...]
Ik weet niet dat batterij vervangen onder garantie valt
nu valt het wel mee, maar misschien moet het binnenkort in garantie toch opgestuurd worden
Dit is eenmalig kan ik je verzekeren, je had ook bij Samsung een regio unlock code kunnen aanvragen op voorhandFreshnub schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:37:
Denk dat het tijd wordt om mijn S8 te rooten. De batterij houdt het op een werkdag (in zo goed als standby) nauwelijks 10 uur uit. Dit betekent dat als ik op straat ben ik een dag niet doorkom met mijn S8. De beste batterij had ik in een geroote S2 ooit. Die was eerst slecht, maar na rooten kwam ik makkelijk de dag door.
Over een paar weken ben ik weer in Azië en vorig jaar moest ik in Azie 5 minuten bellen naar een Nederlands nummer met mijn Nederlandse simkaart, om het toestel REGIO lock vrij te maken. Daarna accepteerde hij pas een Aziatische simkaart. Los van het feit dat dit erg duur was, heb ik geen zin om dit weer te moeten doen bij een geroot toestel.
Weet iemand of dit eenmalig was, of dat ik dit weer moet doen als ik root?

[Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-11-2018 12:17]
Dan meteen er mee terug gaan. Bij normaal gebruik mogen er absoluut geen krassen ontstaan.
Is er zand op het glas geweest dan wordt het een ander verhaal. Gorilla Glass is best krasbestendig maar zand is funest.
Ik ben bang dat je SD bijna dood is.
Zelf had ik Sandisk Ultra U1 64gb kaartje en toen ging mijn batterij heel snel leeg (vergelijkbaar als bij jou).
Ik heb mij SD kaart uitgehaald en ik kreeg maximaal 20Mbp/s bij lezen en 9 bij schrijven.
Wat is je SOT?
Je kan dit testen om paar dagen zonder SD kaart je S8 te gebruiken of je SD kaart laten testen met crystaldiskmark 5 of via de app A1 SD Bench.
Als je binnen 2 jaar gekocht heb kan je contact opnemen met de winkel waar je gekocht hebt.
Ik had garantie aangevraagd bij Amazon, kreeg een vervangende maar ook bijna dood (DOA). Toen ik het geld terug kreeg heb ik een Samsung U3 kaartje besteld en draait tot nu toe goed
[Voor 6% gewijzigd door Dutchredgaming op 17-11-2018 20:32]
Maar dan werkt het nog niet met een Nederlands Samsung Account. Het is het gewoonweg niet beschikbaar. Wellicht UK account aanmaken?sjaool schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:57:
[...]
Ik lees op internet alleen maar dat een factory-reset de oplossing is voor dit probleem.
Ik gebruik contactloos betalen inmiddels al ruim een jaar met de RegioBank app. Daardoor gebruik ik echt zeer zelden nog mijn pinpas, met m'n telefoon betalen vind ik echt ideaal. De NFC chip zit een stukje onder de camera, eigenlijk in het midden van de telefoon. Ik heb zelf nooit problemen met het scannen, maar ik ken ook iemand die telkens dat soort meldingen krijgt. Geen idee waar dat aan ligt.gwystyl schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:39:
Werkt Samsung Pay al in Nederland dan? Zo ja voor welke banken?
Ik heb net ING draadloos betalen aangezet (eerste half jaar gratis, kans op Galaxy S9), maar dat is toch wel erg makkelijk als het werkt. Het is nog ff zoeken naar de beste positie om de telefoon te plaatsen, maar volgens mij zit de NFC chip in de buurt van de camera. Die probeer ik dus in het midden van het vlak op het pin apparaat te houden. Meestal gaat het goed, maar ook regelmatig krijg ik eerst een melding dat de chip niet geaccepteerd wordt, maar werkt het de tweede of derde keer wel.
Samsung Pay werkt inderdaad nog niet in NL voor zover ik weet.
[Voor 3% gewijzigd door Majesty op 20-11-2018 15:03]
Ik gebruik hem ook al een tijdje. Heb af en toen ook deze meldingen. Het lijkt altijd goed te gaan als de telefoon aan staat, maar vergrendeld.
Voor €192 zou ik er niet lang over nadenken! Ik heb hem nu een jaar en ben er nog steeds erg blij mee. Mezelf kennende verwacht ik over ongeveer een half jaar een andere telefoon te willen, maar dat ligt dan (hopelijk) meer aan mezelf dan aan deze telefoon...
Bedankt allemaal! Ik heb em vanavond besteld, heel blij mee!
Hebben jullie nog tips voor een goede screenprotector? Of zal ik dat in het andere forum vragen?
Hebben jullie nog tips voor een goede screenprotector? Of zal ik dat in het andere forum vragen?
Een goede screenprotector voor de S8 kun je bij de Kruidvat vinden. Ik heb er zelfs 4 gehaald als reservere. Ze kosten €10 per stuk en zijn van echt glas en ook curvend met het scherm. Vergelijkbare schermen kosten al gauw €20 bij een andere winkel. Je moet de screenprotector wel netjes aanbrengen en eerst het scherm helemaal vet en stofvrij maken met bijgeleverde doekjes. En daarna in één keer de protector goed aanbrengen. Je zou het niet verwachten, maar Kruidvat heeft echt één van de beste screenprotectors voor de S8(+).😊joachim93k schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:17:
Bedankt allemaal! Ik heb em vanavond besteld, heel blij mee!
Ik heb hem nu een jaar dagelijks in mijn broekzak, zonder screenprotector of hoesje voor het scherm.W84 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:06:
[...]
Nou... zowel ik als m'n vriendin hebben een S8 en zitten toch aardig wat krasjes in bij normaal gebruik, helaas...
Mijn scherm is nog als nieuw.
Ik zou maar 's goed kijken. Dat dacht ik ook, maar het zijn van die fijne krasjes. Mijne zit ook altijd in de broekzak. Maar ok, misschien heb je gewoon geluk. 
Nog even wat anders:
Opmerkelijk!

Nog even wat anders:
Opmerkelijk!

Doe eens *#0*# in de dailer. Ga dan naar Sensor. Onderin staat fingerprint. Laat hem eens testen zonder je vinger er op met normal scan en zie of er een fail bij staat. Dan is ie defect.Michele_M_ schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:51:
Mijn vingerafdruk scanner werkt niet goed meer. Een nieuwe vingerafdruk maken lukt ook heel slecht. Iemand een tip om dit op te lossen? Behalve fabrieksinstellingen?
Thx voor de reactie. Er staat pass dus dat is het gelukkig niet. Ik heb ze verwijderd en nieuwe gemaakt. En hij lijkt het nu beter te doen.DiMacho schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:16:
[...]
Doe eens *#0*# in de dailer. Ga dan naar Sensor. Onderin staat fingerprint. Laat hem eens testen zonder je vinger er op met normal scan en zie of er een fail bij staat. Dan is ie defect.
Zie https://www.samsung.com/n...re-ondersteuning-samsung/ daar haal ik onderstaande stuk van:Meessen schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:44:
[...]
Ik zit er ook naar te kijken, goede prijs, maar de gegarandeerde ondersteuning door Samsung loopt maar tot April 2019: https://www.samsung.com/n...y-s8-g950/SM-G950FZKAPHN/
Echt belachelijk, helemaal als je ziet dat ze hem zelf ook nog verkopen.
Introductie datum S6: 1 maart 2015.Maandelijks security-updateprogramma
Samsung streeft ernaar haar high end modellen maandelijks van een security update te voorzien. Op dit moment zijn dat:
-van de Galaxy S series: S9, S9+, S8, S8+, S7, S7 edge, S6, S6 edge en de S6 edge+
-van de Galaxy Note series: Note8
-van de Galaxy A series: A5 (2016), A5 (2017) en de A8 (2018)
1 maart 2017 gestopt met updates naar nieuwe besturingssystemen, maar de bugs- en beveiligingsupdates komen nog wel.
[Voor 8% gewijzigd door Hegeman op 23-11-2018 09:15]
Ik heb geen ervaring met DEX maar voor het uitwisselen van bestanden tussen mijn smartphone en server gebruik ik X-plore File Manager.
Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik heb deze S8 al sinds de launch en de batterij liep vaak te kutten, nu opeens superlange levensduur zonder iets aan te passen. Weliicht door de laatste update. Ik heb echt geen idee.[...]
Hoe krijg je dit voor elkaar?
Ik krijg maximaal 4 sot
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support