Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:23
NetAmp schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:39:
[...]

Handig :)
Zou je dan ook bij een Media Markt in Nederland terecht kunnen, voor eventuele garantie-/reparatie-afhandeling?
Goede vraag, denk het niet.
Maar ik woon circa 40 minuten rijden (vanaf werk 10) vanaf een Mediamarkt in Duitsland..ik kan de gok wel nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsjlo
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-08-2021
Hoi allemaal,

Ik zit nu dit topic te lezen aangezien ik een tijd heb getwijfeld om de Nokia te kopen als vervanger voor de Samsung A3 2017.

Nu heb ik heb vorige weekt toch besteld bij Mediamarkt met een levertijd van 3 weken, nu krijg ik al een mailtjes levertijd onbekend.

Ik kan er wel op wachten hoor geen enkel probleem, maar dat het zo slecht van start komt in Nederland vind ik wel een diepte punt van Nokia HMD. :( :( :(

Ook bij Saturn.de is het 5 weken wachten ondertussen.

Had iets beters verwacht.

We wachten maar af en hopen dat het snel geleverd gaat worden.

Groet,
Jan

[ Voor 4% gewijzigd door Xsjlo op 25-09-2017 08:24 ]

• theohelmus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-02 20:01
Hoewel ik hem al geleverd kreeg van Bol .com begrijpen ze de frustatie's van de wannabee Nokia 6 bezitters goed. Ws door een klein foutje kreeg ik van hun het volgende aanbod:

Beste .....

Op dinsdag 22 augustus 2017 heb je het artikel 'Nokia 6 - 32 GB - Zilver' besteld onder bestelnummer 4321xxxxx

Graag informeren we je over het volgende
Van onze leverancier hebben wij begrepen dat er helaas wat problemen zijn met de levering van 'Nokia 6 - 32 GB - Zilver'. Hierdoor is de levering van dit artikel vertraagd. Je kunt dit artikel begin november verwachten. Onze excuses voor het ongemak.

Wij snappen maar al te goed dat je zo snel mogelijk een Nokia toestel in huis wilt hebben. Om deze reden willen wij je ook graag tegemoet komen in het ongemak. Wij hebben de volgende twee opties voor je:
• Mocht je nog geduld hebben en wil je toch graag wachten op de levering in november, dan krijg je van ons een Nokia Steel Watch t.w.v. 129.95 Euro gratis bij jouw bestelling geleverd.
• Je kunt er ook voor kiezen om de Nokia 8 te bestellen in het grijs of blauw. Vervolgens krijg je van ons een korting van 150 euro d.m.v. een cadeaubon. De bon is alleen inwisselbaar bij het kopen van een Nokia 8.

Wij horen graag van je waar jouw voorkeur naar uitgaat. Je kunt een e-mail sturen naar mobile_tablets@bol.com en aangeven welke keuze je hebt gemaakt.

We wensen je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Kijk dat is nu een stap in de goede richting :) zowel van BOL, en ws ook van Nokia. Hopelijk komt de 6 gauw weer binnen. Ik heb hem al en het toestel bevalt prima. Ik kom van een Microsoft Lumia 640 en ben een fan van hun design en kwaliteit. Omdat er al een jaar geen nieuwe window's phones uit zijn gekomen was het tijd om te switchen naar Android. Even wennen maar valt zeker niet tegen; en dan bedoel ik het OS. De Nokia 6 voldoet voor mij in meer dan wat ik nodig had!

[ Voor 0% gewijzigd door theohelmus op 27-09-2017 17:19 . Reden: spelfout ]

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-06 13:24
:/ Ik heb net hetzelfde aanbod gekregen. Heb maar de steel watch gekozen, ook al was het fronsen dat die niet eens een scherm heeft. Hardware van 2015.

In Engeland komt de Nokia 8 met gratis steel watch dus de importeur zal nog een voorraadje van die dingen hebben.

Nu zien hoe laat in november het dus wordt :/

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
18 dagen terug de Nokia 6 besteld, zou binnen 10 dagen leverbaar zijn. Vandaag schuift de leverdatum naar 4 weken. Wat is het probleem bij Nokia? De 3, 5 en 8 zijn overal leverbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 15:09

NetAmp

"for indoor use only"

theohelmus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:16:
{...} Wij snappen maar al te goed dat je zo snel mogelijk een Nokia toestel in huis wilt hebben. Om deze reden willen wij je ook graag tegemoet komen in het ongemak.
Wij hebben de volgende twee opties voor je:
{...}
Nou, toch netjes. Ik zou bijna willen dat ik ook een pre-order had geplaatst ;) Maar wachtte eigenlijk op een "hands-on" met het toestel, voordat ik mijn geld erop inleg (hoewel annuleren eventueel had gekund).

Het meeste nog ben ik benieuwd naar een verklaring voor de moeizame levering |:(
Omdat er al een jaar geen nieuwe windows phones uit zijn gekomen was het tijd om te switchen naar Android. Even wennen maar valt zeker niet tegen; en dan bedoel ik het OS. De Nokia 6 voldoet voor mij in meer dan wat ik nodig had!
Zo te lezen wel het lange wachten waard :)

offtopic:
Bij het bedrijf waar ik werk hebben ze ook interesse in de Nokia 6, om te bestellen voor medewerkers. Graag doe ik een goed woordje voor Nokia/HMD, maar kan helaas nog niet uit eigen ervaring spreken over dit toestel.

Anoniem: 947685

ik heb ook een bestelling geplaatst en kreeg deze mooie deal niet. ik ben er maar even achteraan gegaan en gevraagt waarom ik deze deal niet kreeg, ik had al besteld in juli namelijk. en nu willen ze dus weten wie deze deal heeft gekregen ( door die persoon zijn email adress te hebben) om dan te kijken of ik dat ook zou kunnen krijgen.. ik snap bol.com echt niet soms |:(
theohelmus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:16:
Hoewel ik hem al geleverd kreeg van Bol .com begrijpen ze de frustatie's van de wannabee Nokia 6 bezitters goed. Ws door een klein foutje kreeg ik van hun het volgende aanbod:

Beste .....

Op dinsdag 22 augustus 2017 heb je het artikel 'Nokia 6 - 32 GB - Zilver' besteld onder bestelnummer 4321xxxxx

Van onze leverancier hebben wij begrepen dat er helaas wat problemen zijn met de levering van 'Nokia 6 - 32 GB - Zilver'. Hierdoor is de levering van dit artikel vertraagd. Je kunt dit artikel begin november verwachten. Onze excuses voor het ongemak.

Wij snappen maar al te goed dat je zo snel mogelijk een Nokia toestel in huis wilt hebben. Om deze reden willen wij je ook graag tegemoet komen in het ongemak. Wij hebben de volgende twee opties voor je:
• Mocht je nog geduld hebben en wil je toch graag wachten op de levering in november, dan krijg je van ons een Nokia Steel Watch t.w.v. 129.95 Euro gratis bij jouw bestelling geleverd.
• Je kunt er ook voor kiezen om de Nokia 8 te bestellen in het grijs of blauw. Vervolgens krijg je van ons een korting van 150 euro d.m.v. een cadeaubon. De bon is alleen inwisselbaar bij het kopen van een Nokia 8.

Wij horen graag van je waar jouw voorkeur naar uitgaat. Je kunt een e-mail sturen naar mobile_tablets@bol.com en aangeven welke keuze je hebt gemaakt.

We wensen je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Kijk dat is nu een stap in de goede richting :) zowel van BOL, en ws ook van Nokia. Hopelijk komt de 6 gauw weer binnen. Ik heb hem al en het toestel bevalt prima. Ik kom van een Microsoft Lumia 640 en ben een fan van hun design en kwaliteit. Omdat er al een jaar geen nieuwe window's phones uit zijn gekomen was het tijd om te switchen naar Android. Even wennen maar valt zeker niet tegen; en dan bedoel ik het OS. De Nokia 6 voldoet voor mij in meer dan wat ik nodig had!

en nu dus moeilijk doen dat ik die aanbieding niet krijg omdat ik de blauwe heb bestelt... omg

• Ibjelot
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06 09:42
Anoniem: 947685 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:29:
en nu dus moeilijk doen dat ik die aanbieding niet krijg omdat ik de blauwe heb bestelt... omg
Toch bijzonder dan. Ik heb namelijk een blauwe besteld en kreeg de volgende mail. Ik heb nog wel geduld over dus heb maar een zilveren doorgegeven.
Op woensdag 30 augustus 2017 heb je het artikel 'Nokia 6 - 32 GB - Blauw' besteld onder bestelnummer xxxx

Van onze leverancier hebben wij begrepen dat er helaas wat problemen zijn met de levering van 'Nokia 6 - 32 GB - Blauw'. Het is op dit moment niet met zekerheid te zeggen of de kleuren blauw en koper van het toestel in Nederland worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

•Je kunt er voor kiezen om de Nokia 6 in de kleur grijs of zwart te bestellen. Deze kleuren zijn vanaf begin november beschikbaar. Als goedmaker krijg je van ons gratis een Nokia Steel Watch t.w.v.129.50 Euro geleverd.
•Je kunt er ook voor kiezen om de Nokia 8 te bestellen in het grijs of blauw. Vervolgens krijg je van ons een korting van 150 euro d.m.v. een cadeaubon. De bon is alleen inwisselbaar bij het kopen van een Nokia 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Goed nieuws. Ik hoop wel een Nokia 6 (single-sim, of althans voor die prijs; liefst blauw) in handen te hebben voordat Android P verschijnt :+

Afgelopen weekend in Utrecht centrum binnen gelopen bij de KPN winkel, waar alleen de 3 en 5 en 8 beschikbaar zijn. Bij de Vodafone winkel, die hadden helemaal géén flauw idee (Nieuwe Nokia-toestellen? Alsof ze water zagen branden :P ). En bij Belsimpel, die eveneens geen indicatie kunnen geven van een moment voor de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 00:06

Eentje

houd van de vijver

Lijkt me geen verkeerde deal 200 euro extra voor een 8 tov 6

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:55
Eentje schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:24:
Lijkt me geen verkeerde deal 200 euro extra voor een 8 tov 6
ja, maar niet iedereen heeft 200 extra euros op zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Anoniem: 947685 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:29:
Zal wel te maken hebben met je orderdatum, niet specifiek qua kleur :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Xypod13 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:22:
[...]

ja, maar niet iedereen heeft 200 extra euros op zak
Ja dat is ook zo. Dat is reden waarom ik de 6 wil ipv de 8 puur omdat ik 550-600 teveel vind en stiekem beetje hoop op de nokia 7 in Nederland

[ Voor 25% gewijzigd door Eentje op 05-10-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
Eentje schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:52:
Ja dat is ook zo. Dat is reden waarom ik de 6 wil ipv de 8 puur omdat ik 550-600 teveel vind en stiekem beetje hoop op de nokia 7 in Nederland
Denk niet dat er uberhaupt een 7 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

https://m.mysmartprice.com/mobile/nokia-7-msp12282

En aantal andere sites in india spreken er over hoop dat hij echt komt en met die specs en dan ook in Nederland. Bij gebrek aan nokia 6 in Nederland moet ik toch nog aantal weken wachten voor ik hem überhaupt kan aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door Eentje op 05-10-2017 13:58 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
Iemand een idee wanneer dat officiële rugged hoesje van Nokia komt voor de 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty1965
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-01-2023
Heb laatst navraag gedaan, bij familie, in Amerika en daar zou de 6 gewoon leverbaar zij in diverse uitvoeringen. Heb deze week een Nokia 6 in 64 Gb uitvoering in het zilver besteld en die moet morgen geleverd worden, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Xypod13 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:20:
Die komt wel hoor :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Als een (eventuele) Nokia 7, na aankondiging, maar niet zo lang op zich laat wachten als de 6 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:21
Waar kan ik de Nokia 6 kopen (=afhalen) in Duitsland of Belgie? Aangezien ik vandaag niet veel te doen heb wil ik best een stukje rijden voor deze telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:39
dylan_ schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:03:
Waar kan ik de Nokia 6 kopen (=afhalen) in Duitsland of Belgie? Aangezien ik vandaag niet veel te doen heb wil ik best een stukje rijden voor deze telefoon :)
De website van Mediamarkt meldt dat er verschillende winkels voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

C-sharp schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:16:
[...]

De website van Mediamarkt meldt dat er verschillende winkels voorraad hebben...
Oh? Ik zie "Levertijd langer dan 2 weken" staan. (NOKIA 6 32GB Mat Zwart alleen bekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Dual sim blauw is ook in Duitsland vertraagd naar week 43 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 981373

de site van belsimpel: 8 weken.....leuk kerst cadeau!! :(

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 981373 op 10-10-2017 18:30 . Reden: leuker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:39
NetAmp schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

Oh? Ik zie "Levertijd langer dan 2 weken" staan. (NOKIA 6 32GB Mat Zwart alleen bekeken).
Zilver blijkbaar op voorraad in Wlrijk, Sint-Lambrechts-Woluwe, Hasselt. (via .be website natuurljik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

C-sharp schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:35:
[...]

Zilver blijkbaar op voorraad in Wilrijk, Sint-Lambrechts-Woluwe, Hasselt. (via .be website natuurljik).
Duh :F @dylan_ vroeg inderdaad om Duitsland of België... En ik ging vlug kijken op de .nl website :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:21
Bedankt voor de reacties.

Ik heb toch de Nokia 8 maar gekocht, wilde eigenlijk de 6 maar goed. Mijn eerste indruk van de telefoon is goed. Ziet er mooi en strak uit. Iets wat groter dan ik had gewild maar oke. Telefoon is erg snel en de camera maakt mooie foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Anoniem: 981373 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:28:
de site van belsimpel: 8 weken.....leuk kerst cadeau!! :(
Oke, dan is dit toestel straks al een jaar uit en nog steeds niet geleverd in Holland. Schaam je kapot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raytje78
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-08-2022
De Dual sim is wel leverbaar. Dit is waarschijnlijk een Global Model (TA 10-21).

Dit toestel heb ik al maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Raytje78 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:34:
De Dual sim is wel leverbaar. Dit is waarschijnlijk een Global Model (TA 10-21).
Maar ook die ligt niet bepaald 'volop in de winkels,' :N enkel via een paar handige webshops die deze toestellen importeren(?). In de meeste gevallen moet ik dan ook extra betalen voor de Dual Sim functie, die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken (er gaat een MicroSD-kaartje in), met evt. enkele uitzonderingen zoals deze zilverkleurige bij Max ICT (€ 248,00 + € 5,95 verzendkosten = € 253,95 -- terwijl sommige webshops al veel meer vragen voor een single-sim variant, dus dit valt mee).
offtopic:
P.S. ik heb geen connectie met, of aandelen van, Max ICT. ;) Maar vond deze via de Pricewatch.

[ Voor 6% gewijzigd door NetAmp op 13-10-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik had de dual sim blauw besteld bij mediamarkt de. Na een maand (!) wachten kreeg ik vandaag bericht dat ze m niet leveren vanwege te veel aanvragen.

Ook lekker dan, wat voor afspraken maken ze met nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raytje78
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-08-2022
NetAmp schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:27:
[...]

Maar ook die ligt niet bepaald 'volop in de winkels,' :N enkel via een paar handige webshops die deze toestellen importeren(?). In de meeste gevallen moet ik dan ook extra betalen voor de Dual Sim functie, die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken (er gaat een MicroSD-kaartje in), met evt. enkele uitzonderingen zoals deze zilverkleurige bij Max ICT (€ 248,00 + € 5,95 verzendkosten = € 253,95 -- terwijl sommige webshops al veel meer vragen voor een single-sim variant, dus dit valt mee).
offtopic:
P.S. ik heb geen connectie met, of aandelen van, Max ICT. ;) Maar vond deze via de Pricewatch.
Ik heb een tientje meer betaald dan de prijs van de Single sim. Dus van de 20 euro meer heb ik er 10 af kunnen babbelen. Niet veel maar toch :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theohelmus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-02 20:01
Goed nieuws, staat nu op voorraad / leverbaar bij bol.com dd 16/10/2017 10h32 !! :D
https://www.bol.com/nl/s/...w=true&searchtext=nokia+6

[ Voor 3% gewijzigd door theohelmus op 16-10-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

theohelmus schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:32:
Goed nieuws, staat nu op voorraad / leverbaar bij bol.com dd 16/10/2017 10h32 !! :D
Dat gaat de goede kant op :) De zilverkleurige uitvoering staat er inderdaad op als "beschikbaar".

Ik ga nog even duimen voor een blauwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:01
theohelmus schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:32:
En alweer uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat voor mij nog enkele op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat maar.. is een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 14:54
Best gewoon je vorige post aanpassen i.p.v. een nieuwe post onder je eigen post te plaatsen. Dat oogt wat netter.

on topic: Op coolbue is hij (vandaag) wel beschikbaar, status 'minder dan 15'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie hem niet staan? heb je een linkje?
maarte997 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

Best gewoon je vorige post aanpassen i.p.v. een nieuwe post onder je eigen post te plaatsen. Dat oogt wat netter.

on topic: Op coolbue is hij (vandaag) wel beschikbaar, status 'minder dan 15'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
Anoniem: 947685 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:58:
zie hem niet staan? heb je een linkje?

[...]
https://www.coolblue.be/n...69777/nokia-6-zilver.html

Opmerkelijk... Hij is alweer uitverkocht... Ik had het vanmiddag toevallig zien staan omdat mijn zus op zoek is naar eentje. Voor de zekerheid haar eerst op de hoogte gebracht omdat 15 exemplaren beperkt is, maar die vliegen dus blijkbaar de deur uit.

[ Voor 27% gewijzigd door maarte997 op 17-10-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mega balen :(
maarte997 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:01:
[...]

https://www.coolblue.be/n...69777/nokia-6-zilver.html

Opmerkelijk... Hij is alweer uitverkocht... Ik had het vanmiddag toevallig zien staan omdat mijn zus op zoek is naar eentje. Voor de zekerheid haar eerst op de hoogte gebracht omdat 15 exemplaren beperkt is, maar die vliegen dus blijkbaar de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat schiet lekker op. :/ Wat is dat toch met de leveringsproblemen?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Conrad heeft voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 14:29

Wuursj

want worst is al bezet

Ik heb hem bij de Media Markt in België laten halen (mijn ouders wonen vlak bij de grens). Helaas alleen niet de blauwe maar de zilveren.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Gewoon naar conrad en nokia 6 intikken :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 984355

Bij Belsimpel zjin ze inmiddels op voorraad. Zowel de Black, Silver als dual Sim black.
https://www.belsimpel.nl/zoeken?s=nokia+6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is alleen een duel sim ;)
BARACUS schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:27:
[...]

Gewoon naar conrad en nokia 6 intikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn ervaring met belsimpel is niet zo goed.. maar nu laten ze me wel erg twijfelen...
Anoniem: 984355 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:21:
Bij Belsimpel zjin ze inmiddels op voorraad. Zowel de Black, Silver als dual Sim black.
https://www.belsimpel.nl/zoeken?s=nokia+6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 984681

Jaa ik heb gister de Nokia 6 Silver besteld bij Bol.com en net binnen gekregen! Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
Ook Coolblue heeft de zwarte op voorraad. Deze keer een wat ruimere blijkbaar (ze vermelden geen hoeveelheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Xypod13 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:20:
[...]
Dus toch! ;)

nieuws: HMD brengt Nokia 7-smartphone met Snapdragon 630-soc uit in China
Eentje schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:57:
Bij gebrek aan nokia 6 in Nederland moet ik toch nog aantal weken wachten voor ik hem überhaupt kan aanschaffen.
Is wel de vraag hoe lang de Nokia 7 er nu weer over doet om naar de Benelux te komen. En de levering van de Nokia 6 (single-sim) lijkt nu eindelijk op gang te komen B) (zilveren of zwarte uitvoering, via bol.com en Coolblue werd gemeld in dit topic).

Ik vind de behuizing van glas een beetje 'eng' bij de 7... klinkt breekbaar :o Maar wél met USB-C aansluiting... *argh* keuzes (oftewel #FirstWorldProblems).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Glas staat mij ook beetje tegen (al gebruik ik toch hoesjes)net als de vinger afdruk scanner aan de achterkant. Deze gaat wel 4g plus in Nederland ondersteunen doet de 6 niet dat is dan wel weer voordeel. Adhv prijs kies ik tzt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-06 13:24
On topic: 19 juni besteld, vandaag toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Coolblue kan momenteel alleen de zwarte leveren: https://www.coolblue.nl/product/769775/nokia-6-zwart.html

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 21:19
Dag tweakers ik ben opzoek naar een opvolger van mijn overleden nexus 5. Nou is mijn oog gevallen op de Nokia 6. Als ik beide modellen (Single- en dualsim) uit de tweakers pricewatch haal om ze te vergelijken lijkt het mij dat de Nokia 6 Dualsim een betere telefoon is dan de Singlesim.

Vooral omdat volgens de pricewatch de Nokia 6 Dualsim wel 5Ghz ondersteunt en de Nokia 6 single sim niet. Daarnaast heeft de Nokia 6 Dualsim volgens de pricewatch nog wat extra gsm-functies.

Kunnen jullie dit voor mij bevestigen? (Zo ja dan zou ik heel erg blij zijn want dan is de Dualsim de ultieme telefoon voor mij)

edit:
Eigenlijk komt mijn bovenstaande verhaal erop neer dat ik een Nokia 6 koop mits deze 5Ghz wi-fi onder steunt en een kompas heeft. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Cranzai op 22-10-2017 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Cranzai schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:26:
edit:
Eigenlijk komt mijn bovenstaande verhaal erop neer dat ik een Nokia 6 koop mits deze 5Ghz wi-fi onder steunt en een kompas heeft. 8)7
Ik heb een TA-1033, deze ondersteunt 5GHz (zo te zien max 150 mbps) en heeft een kompas.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de blauwe komt helemaal niet meer op voorraad tot ergens volgend jaar :(
heb maar de zilvere gehaald
NetAmp schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:10:
Goed nieuws. Ik hoop wel een Nokia 6 (single-sim, of althans voor die prijs; liefst blauw) in handen te hebben voordat Android P verschijnt :+

Afgelopen weekend in Utrecht centrum binnen gelopen bij de KPN winkel, waar alleen de 3 en 5 en 8 beschikbaar zijn. Bij de Vodafone winkel, die hadden helemaal géén flauw idee (Nieuwe Nokia-toestellen? Alsof ze water zagen branden :P ). En bij Belsimpel, die eveneens geen indicatie kunnen geven van een moment voor de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Anoniem: 947685 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:54:
de blauwe komt helemaal niet meer op voorraad tot ergens volgend jaar :(
heb maar de zilvere gehaald

[...]
:'( jammer, maar bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

interessant....nokia 6 arte black leverbaar in de us bij amazon.com.
geen chinese versie dus,en aangezien de specificaties bij de nederlandse nokia-site nog steeds de arte black vermelden,bij de nokia 6,ben ik toch benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty1965
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-01-2023
Anoniem: 981373 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:07:
interessant....nokia 6 arte black leverbaar in de us bij amazon.com.
geen chinese versie dus,en aangezien de specificaties bij de nederlandse nokia-site nog steeds de arte black vermelden,bij de nokia 6,ben ik toch benieuwd....
Heb ondertussen de 6 binnen vanuit Amerika, via E-Bay besteld, had hem op 4 oktober besteld en op 9 okt binnen. Ik heb de zilveren uitvoering met 64G - 4G, Type TA-1003. Alles bij elkaar inclusief invoerrechten was ik €345,-- armer. Was het mij wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb ook de TA-1003, als je T-Mobile hebt mis je band 20 niet :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marty1965 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:06:
[...]

Heb ondertussen de 6 binnen vanuit Amerika, via E-Bay besteld, had hem op 4 oktober besteld en op 9 okt binnen. Ik heb de zilveren uitvoering met 64G - 4G, Type TA-1003. Alles bij elkaar inclusief invoerrechten was ik €345,-- armer. Was het mij wel waard.
de TA-1003 en de arte black zijn niet dezelfde telefoon...de behuizing v/d arte black is al anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:03

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had mijn zinnen gezet op een koperen Nokia 6 maar die blijkt volgens Coolblue nooit meer leverbaar?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

NetAmp schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:57:
[...]

Dus toch! ;)

nieuws: HMD brengt Nokia 7-smartphone met Snapdragon 630-soc uit in China

[...]

Is wel de vraag hoe lang de Nokia 7 er nu weer over doet om naar de Benelux te komen. En de levering van de Nokia 6 (single-sim) lijkt nu eindelijk op gang te komen B) (zilveren of zwarte uitvoering, via bol.com en Coolblue werd gemeld in dit topic).

Ik vind de behuizing van glas een beetje 'eng' bij de 7... klinkt breekbaar :o Maar wél met USB-C aansluiting... *argh* keuzes (oftewel #FirstWorldProblems).
Hier zit ik ook mee... Glas aan de achterkant is niet aan mij besteed. Dus qua specs zou ik wel een 7 willen, maar dan met de behuizing van de 6 of 8 :+
Snap de logica nooit zo, een mooie telefoon van glas maken die je vervolgens met een lelijke plakkaat rubber/plastic moet gaan beschermen.

Maargoed, dan maar de 6, scheelt weer wat geld, zou wel het liefste de 4/64GB uitvoering hebben. Want met wat offline muziek en fotoverzameling gaat 32GB wel rap. (Al kan er natuurlijk nog een SD kaartje in)

[ Voor 5% gewijzigd door _ferry_ op 08-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

ik baal nu dat ik de silvere heb.. maar gun het jou natuurlijk wel
https://www.bol.com/nl/p/...82940/?s2a=#product_title

de blauwe :P
NetAmp schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:19:
[...]

:'( jammer, maar bedankt voor de info.

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Anoniem: 947685 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:30:
ik baal nu dat ik de silvere heb.. maar gun het jou natuurlijk wel
https://www.bol.com/nl/p/...82940/?s2a=#product_title

de blauwe :P

[...]
Dank je @Anoniem: 947685 :*)

Bestelling geplaatst...
offtopic:
En dankzij een bol.com Select proefperiode, die deze week begon, volgt de bezorging hopelijk vanavond al! :o
Ik ben heel benieuwd hoe deze nieuwe Nokia bevalt in de praktijk.

• CLB
  • Niet online
Belsimpel gaat het toestel aanbieden tijdens Black Friday, prijs nog onbekend..

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

CLB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:38:
Belsimpel gaat het toestel aanbieden tijdens Black Friday, prijs nog onbekend..
Ja :S over Black Friday had ik eventjes een discussie met mijn portemonnee... Maar wachten betekent misschien dat ik geen blauwe heb (OMG! toppunt van #FirstWorldProblems :o )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NetAmp schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:18:
Ja :S over Black Friday had ik eventjes een discussie met mijn portemonnee... Maar wachten betekent misschien dat ik geen blauwe heb (OMG! toppunt van #FirstWorldProblems :o )
Prijs is bekend! 179,00 euro, dat is wel chique :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

CLB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:46:
[...]

Wauw dat is inderdaad wel scherp. Ik had hooguit zo'n 20% korting verwacht. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
CLB schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:46:
[...]

Dat is wel heel scherp! :) Had 'm niet onder de 199 verwacht...

PSN ID = Zathan772

• john_marcel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-06 13:42
Nog een tip:

Als je bij Belsimpel het toestel besteld icm abo, staat de prijs al op € 172,-. In mijn geval verlenging van Ben sim only, wat ook nog eens meer MB's en minuten opleverd dan ik nu heb voor dezelfde prijs.

Nog even achteraan gebeld of blauw wel echt op voorraad was en of ik al voor deze prijs kon bestellen. Bleek een foutje te zijn maar kon toch aan de telefoon de deal al rond maken.

Dus als alle beloftes worden nagekomen ben ik helemaal tevreden.

kom ie bij de bol.com ook met een aanbieding voor black friday?

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Anoniem: 947685 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:19:
Als dat al zo is, verwacht ik geen scherpere prijs dan bij bij Belsimpel

PSN ID = Zathan772

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

john_marcel schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:38:
...
Nog even achteraan gebeld of blauw wel echt op voorraad was en of ik al voor deze prijs kon bestellen. Bleek een foutje te zijn maar kon toch aan de telefoon de deal al rond maken.

Dus als alle beloftes worden nagekomen ben ik helemaal tevreden.
Dan mag je inderdaad tevreden zijn!

Zo te zien is de blauwe normaal uitgesloten van Black Friday (want er staat niet zo'n actie-"sticker" op de productfoto). Dus alleen zwart of zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Anoniem: 947685 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:19:
Doen niet mee zo lijkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrogen15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-05 18:38
Bij Belsimpel kun je de Nokia 6 ook krijgen voor 120 euro (5€/maand) in combinatie met een Ben abonnement (onbeperkt bellen, 1500GB/maand 4g internet). Lijkt me een nog betere deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Zo te zien genoeg voorraad - of misschien loopt het niet zo hard als verwacht (het is wel "max. 1 per klant").
Jammer dat de blauwe kleur niet meedoet (althans in de losse verkoop).

Toch ben ik altijd wel benieuwd hoe 'ze' (in dit geval Belsimpel) zulke fikse kortingen kunnen geven B)
offtopic:
Zouden ze erop rekenen dat accessoires mee besteld worden? In het geval van abonnementen kan ik me nog wel voorstellen dat ze er een X bedrag aan overhouden d.m.v. deals met telecom providers. Dit soort vragen past waarschijnlijk beter in andere topics.

Een gevalletje "Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!" ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Populair toestel, marge omlaag, maar wel volume doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

CLB schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:50:
Populair toestel, marge omlaag, maar wel volume doen?
Daar zit wat in :) "Heel vaak een beetje marge" t.o.v. "minder vaak de grotere marge".
offtopic:
Maar dit is wel echt een enorm verschil... € 249 - € 179 = 70 euro, zo'n 28 procent. En dan nog marge overhouden :9 Slimme (bulk)inkopers.

Hoe dan ook, fijn dat Nokia (HMD) toestellen weer populair zijn (zeg ik als 'fanboy' sinds eind jaren '90) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NetAmp schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:13:
Hoe dan ook, fijn dat Nokia (HMD) toestellen weer populair zijn (zeg ik als 'fanboy' sinds eind jaren '90) :D
Prijs van de 8 ofzo ging al snel omlaag, gewoonweg omdat het ding niet goed verkoopt denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

@CLB Wat betreft de Nokia 8 lijkt me die Bothie-functie best "niche"... (Hoewel ik zelf geen "YouTuber-generatie" ben :P ). Hoewel het toestel verder natuurlijk ook aardige specs heeft - weet jij beter als gebruiker van een 8 - maar dan zijn er alternatieven in die prijsklasse (zeker voor mensen die niet zo sterk de Nokia-nostalgie kennen).

Met mijn Lumia 830 doe ik relatief weinig bijzondere dingen in het dagelijks gebruik. Daarom kies ik juist voor de Nokia 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02

zipper646

...shit happens

Afgelopen nacht de Nokia 6 aangeschaft, black friday aanbieding.
Ik zat al een tijdje te twijfelen tussen de Nokia 6 en iPhone SE, heb 2 maandne geleden gekozen voor de iPhone icm abonnement. Nu kwam de aanbieding voorbij voor de Nokia 6, en kon deze aanbieding niet weerstaan :P

Ik heb de afgelopen jaren Lumia 630 en als laatste de 650 gehad, leuk OS, maar bv Netflix kijken werd steeds minder leuk op de 650, vastlopers en ondertiteling die stopte tijdens het kijken.

Apple iMac 2013

Acties:
  • +1 Henk 'm!

krijg vandaag de blauwe binnen :D
mijn vader vond de mobiel ook heel leuk en de zijne is gewoon af :P
dus dan doe ik slim en geef ik hem mijn silvere. en ik zijn blauwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Slim bekeken @Anoniem: 947685 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elseve
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-03-2019
Mijn vraag

Ik ben nogal gecharmeerd van de Nokia 6, o.a. om zijn frequente veiligheidsupdates, zijn lang(er) doorlopende Androïd-systeemupdates en zijn kale Androïdversie. Maar in NL is kennelijk alleen de versie met 3 Gb werkgeheugen en 32 Gb intern opslaggeheugen te koop.

Ik heb al gezocht op internet, maar in NL niets gevonden. Maar in o.a. Duitsland heb je blijkbaar, voor niet zo héél veel meer geld, dezelfde telefoon met 4 Gb werk- en 64 Gb intern geheugen. Die is dus denk ik sneller en heeft wat meer opslagruimte. Maar ja, is dat handig, je telefoon kopen in Duitsland? (Ik woon overigens niet zo ver van de Duitse grens en kom er vrij regelmatig.)

(N.B. Daarnaast heb ik ook gekeken naar de Motorola 5G Plus en de General Mobile GM 5 Plus - met min of meer dezelfde voordelen als de bovengenoemde van de Nokia 6. De Motorola 5G Plus is overigens wel wat sneller en lichter (en iets kleiner) dan de Nokia 6 (met 32 Gb).
Ik heb momenteel zelf nog een Motorola Moto G 4G 2014 - goede ervaringen, veel waar voor z'n geld! Maar die is zo'n 3 jaar oud en ik krijg (dus) geen updates meer - en een beetje meer intern geheugen en snelheid zou ik ook wel willen hebben!)

Weet iemand of de Nokia 6 64 Gb en 4G toch ergens in NL te koop is?
Of heeft iemand ervaring met een smartphone in Duitsland kopen? Ik bedoel: w.b. garantie, taalinstelling Nederlands, e.d.[/b]
Bij voorbaat bedankt voor het delen van informatie en ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-06 13:32
https://www.amazon.de/gp/..._arp_mb_bdcrb_top?ie=UTF8

De reviews lezen zegt al genoeg. Data, NFC, GPS werkt niet goed. Je kan wel een Custom ROM installeren natuurlijk, en anders is er vast wel een Tweaker of iemand op XDA die dat kan fiksen.

[ Voor 11% gewijzigd door wouterg00 op 19-12-2017 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 15:13
Waarom zoek je perse de versie met 4gb, 64gb? Andere optie is wellicht te wachten op de Nokia 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elseve
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-03-2019
Inderdaad, de (kennelijk via amazon.de gekochte) Nokia 6 telefoons zijn kennelijk afwijkende China-versies! Geen aanrader, en dan is de garantie misschien ook moeizaam. Laat staan service. Wat dat betreft ben ik de laatste tijd best wel tevreden over de info en service in Mediamarkt-winkels. Handig en dichtbij!
Ik zocht 64 Gb omdat ik met nu 8Gb op mijn Moto G 2014 en 16 Gb op mijn Samsung Tab S 10 tablet niet teveel apps kan/durf te downloaden, er zijn er bijna geen die je op de SD-kaart kunt (over)zetten en zoveel ruimte is er intern niet. 32 Gb zou al beter zijn, maar aangezien ik toch zo'n 2-3 jaar met een telefoon doe, leek 64 Gb me slimmer...
En 4Gb Ram moet sneller zijn - of dat persé nodig is voor mijn gebruik weet ik niet!
Ik zat ook al te denken aan wachten op de Nokia 7, wanneer zou die in NL uitkomen?
Maar ik denk voor nu eigenlijk het meest aan de Moto G 5S (Plus). Ook handig omdat ik al bekend ben en goeie ervaringen heb met mijn huidige Moto G 4g. Alleen die Dual-Sim en SD-kaart samen op 1 plaats... Snap dat niet van Lenovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Leuke tijdelijke? prijsdaling bij verschillende shops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:36
CLB schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:11:
Leuke tijdelijke? prijsdaling bij verschillende shops :)
De laatste restjes van het oude model. Dus ik denk op=op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-06 09:14
Voor onder de €175 ga je inderdaad nieuw niet beter vinden dan dit, mitst je op zoek bent naar een redelijke grote telefoon. Leuke aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 12:11
Vandaag een opgehaald bij de mediamarkt in Roermond voor 148. Ze hadden alleen Matt Black maar er lagen er net nog een aantal.

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:38
De nieuwe Nokia 6.1 is nog niet binnen maar toch zet de Belgische Mediamarkt het oude model al in de uitverkoop: https://www.mediamarkt.be...-11pleb01a03-1678459.html
Voor 144 euro zou ik toch beginnen twijfelen om alsnog voor dit 'oude' model te gaan :?

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Weekje geleden was toestel ook hier zo geprijsd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-06 16:24
De Nokia 6 2017 is nu in de aanbieding bij bol voor 149. https://www.bol.com/nl/p/...b-zwart/9200000075382728/ Dat is geen slechte aanbieding. Ik had het ding gisteravond nog gekocht voor mijn ouders voor 175, maar ze hebben het verschil gecompenseerd met een cadeaubon ;-)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste