Hoewel ik hem al geleverd kreeg van Bol .com begrijpen ze de frustatie's van de wannabee Nokia 6 bezitters goed. Ws door een klein foutje kreeg ik van hun het volgende aanbod:
Beste .....
Op dinsdag 22 augustus 2017 heb je het artikel 'Nokia 6 - 32 GB - Zilver' besteld onder bestelnummer 4321xxxxx
Graag informeren we je over het volgende
Van onze leverancier hebben wij begrepen dat er helaas wat problemen zijn met de levering van 'Nokia 6 - 32 GB - Zilver'. Hierdoor is de levering van dit artikel vertraagd. Je kunt dit artikel begin november verwachten. Onze excuses voor het ongemak.
Wij snappen maar al te goed dat je zo snel mogelijk een Nokia toestel in huis wilt hebben. Om deze reden willen wij je ook graag tegemoet komen in het ongemak. Wij hebben de volgende twee opties voor je:
• Mocht je nog geduld hebben en wil je toch graag wachten op de levering in november, dan krijg je van ons een Nokia Steel Watch t.w.v. 129.95 Euro gratis bij jouw bestelling geleverd.
• Je kunt er ook voor kiezen om de Nokia 8 te bestellen in het grijs of blauw. Vervolgens krijg je van ons een korting van 150 euro d.m.v. een cadeaubon. De bon is alleen inwisselbaar bij het kopen van een Nokia 8.
Wij horen graag van je waar jouw voorkeur naar uitgaat. Je kunt een e-mail sturen naar mobile_tablets@bol.com en aangeven welke keuze je hebt gemaakt.
We wensen je nog een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Kijk dat is nu een stap in de goede richting

zowel van BOL, en ws ook van Nokia. Hopelijk komt de 6 gauw weer binnen. Ik heb hem al en het toestel bevalt prima. Ik kom van een Microsoft Lumia 640 en ben een fan van hun design en kwaliteit. Omdat er al een jaar geen nieuwe window's phones uit zijn gekomen was het tijd om te switchen naar Android. Even wennen maar valt zeker niet tegen; en dan bedoel ik het OS. De Nokia 6 voldoet voor mij in meer dan wat ik nodig had!
[
Voor 0% gewijzigd door
theohelmus op 27-09-2017 17:19
. Reden: spelfout ]