Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +157Henk 'm!

• Denissen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01:55
Mede-auteur:
  • Koen179
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:15

Koen179

Doorgeef Skylake processor voor updaten moederbord. a.k.a. Cellie :)

Of laat je moederbord upgraden bij jou in de buurt:

Deelnemers moederbord upgrade service
AanbiederLocatieOphalen/langsgaan
itsalexAmsterdam/AmstelveenLangsgaan met moederbord
procyonDen HaagPM voor meer info
Koen179RoelofarendsveenLangsgaan met moederbord

Idee achter het topic: blijkbaar is voor de 7e iteratie Intel processors vaak een moederbord update noodzakelijk.

Natuurlijk heb je uitgezocht of je Intel 100 chipset moederbord de nieuwste Kaby lake processors ondersteund. Waarschijnlijk is dit zo en bestel je al je spulletjes. Vervolgens heb je niet nagedacht dat je wel een Skylake processor nodig hebt om de benodigde BIOS update uit te voeren |:(

Wellicht kan kun je langs je lokale pc boer om je moederbord te laten updaten, in veel gevallen is het natuurlijk online besteld en is dit geen optie. Ook is er niet altijd iemand die je kent die toevallig nog een Skylake op de plank heeft liggen. Dan maar weer 4 tientjes uitgeven aan een G3900, die daarna op de plank kan! 8)7

Zonde voor je portemonnee/onnodige vervuiling! O-)

Het idee: ben je een Tweaker en heb je dit probleem wil ik mijn processor aanbieden om je moederbord te updaten.

Rules of the game: Je maakt verzendkosten + actuele borg over aan de Tweaker zodat hij hem kosteloos naar jou kan versturen. De borg minus 1 euro ontvang je terug van diegene na jou (in het geval dat ie terug naar huis komt krijg je het van mij)! Netto kost het updaten dus de verzendkosten + 1 euro (verplicht bedrag voor het gebruik van de CPU).

Processor gaat goed verpakt inclusief stock cooler de deur uit en T&T just to be safe (PostNL
heeft de voorkeur wat mij betreft)! Vergeet niet om d.m.v. een post in het topic te laten weten wanneer je de CPU hebt verzonden, zodat anderen dit in het lijstje kunnen zien.

Onderaan de post is de lijst met deelnemers. Wil je meedoen, graag een berichtje op dit forum en PM naar de laatste ontvanger (voor uitwisselen adres en bankgegevens). Principe is peer to peer dus. Beloning alleen toegestaan in de vorm van een beoordeling ;) .

Update: inmiddels is de Cellie van @Denissen met pensioen :). Aangezien er nog wel interesse was, heb ik aangegeven dat ik mijn Cellie (Celeron G3900) beschikbaar wilde stellen als opvolger. Inmiddels is er dus een "nieuwe" Celeron in omloop, zie de het lijstje hieronder! Mocht je vragen hebben, graag een PM naar mij: @Koen179

Deelnemers doorgeef CPU
VerzenderVerzenddatumBorgOntvanger
Koen17908-06 € 30 ThunderNet
ThunderNet10-06 € 29 VeQVQUCjsxagUCH
VeQVQUCjsxagUCH19-06 € 28 ERommel
ERommel23-06 € 27 Quellien
Quellien29-06 € 26 Zerobase
Zerobase06-07 € 25 teddevries
teddevries16-07 € 24 Brutez
Brutez26-07 € 23 Gerben
Gerben31-07 € 22 Niek_Luinge
Niek_Luinge02-08 € 21 Lawrentium
Lawrentium18-08 € 20 S0epkip
S0epkip05-09 € 19 MartijnFB
MartijnFB13-09 € 18 Kevin1Smid
Kevin1Smidn.n.b. € 17 n.n.b.

Koen179 wijzigde deze reactie 18-09-2017 19:39 (197%)
Reden: Update deelnemerslijst + spelregels

• da_PSI
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:00
Nice idea :)

• Robbie T
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11:40
Wellicht nog een idee om bovenaan het topic nog even een lijstje bij te houden?

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13:03

LankHoar

Professionele amateur

Tweakers helpen elkaar! Goede actie, hoewel ik er geen gebruik van hoef te maken gaat mijn mijn Tweaker hartje hier wel harder van kloppen :o

Ben benieuwd hoeveel mensen deze CPU straks gebruikt hebben :)

• MaD_co
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
quote:
LankHoar schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:26:
Tweakers helpen elkaar! Goede actie, hoewel ik er geen gebruik van hoef te maken gaat mijn mijn Tweaker hartje hier wel harder van kloppen :o

Ben benieuwd hoeveel mensen deze CPU straks gebruikt hebben :)
Mooi initiatief inderdaad, "helaas" zelf niet niet nodig ;) nog tijdje wachten tot ik weer mag upgraden ;)

spoiler:
.. die processor is dalijk de tweakers-slet ;) laten we haar celly noemen (intel celeron)

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Robbie T
DillyGirl, jij kan de plek overnemen van Sjoak zo te lezen? Heb je "Celly" volgende week binnen.

• Eli98
  • Registratie: oktober 2015
  • Niet online
Alhoewel ik zelf nog op een 3770k zit en dus dit niet nodig heb moet ik wel even zeggen dat dit heel tof is dat dit gebeurd, zo zie je maar weer eens dat tweakers een echte community is! :D

• Robbie T
Hij is hier aangekomen! Inmiddels ook geupdate. Vandaag gaat hij door naar yorroy.

• itsalex
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:03
Mocht iemand een bios update van zijn moederbord nodig hebben in de buurt van Amstelveen/Amsterdam, mag je altijd even langsrijden want ik heb hier nog een G4400 liggen en die wil ik wel in je MB prikken en biosupdaten en je kan verder.

Hoe makkelijker het leven, hoe moeilijker het wordt

• Denissen
quote:
raiju schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:01:
[...]

Dat er een koeler op moet is vanzelfsprekend. Ik vroeg het omdat zo'n brievenbuspakketje super handig is, niet hoeven wachten op de bezorger en een stuk goedkoper.

Kan degene na mij even contact met mij opnemen. Ik zie owenray op de lijst staan maar wordt Graziano77 nu niet overgeslagen?
Inderdaad is het vanwege de koeler dat een brievenbuspakketje niet mogelijk is. Voor het gemak heb ik er een tube koelpasta bijgedaan :P. Bij PostNL is het ook mogelijk het pakket op een PostNL punt af te halen. Dit is goedkoper en je hoeft geen rekening te houden met de bezorger!

Graziano77 heeft mij laten weten dat het niet meer nodig is dus dit klopt.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mocht er iemand in de omgeving van Veghel wonen, er ligt er hier nog een die gebruikt mag worden voor upgrade (nog volledig nieuw, moederbord was al voorzien van geschikt bios).

Verzenden gaan we niet doen maar voor diegenen die er een stukje voor willen rijden en niet langer willen wachten, is er dus een mogelijkheid. De processor zal echter wel weer retour moeten, dus het voorstel geldt enkel voor Tweakers met een "betrouwbaar" profiel en anders dient er gewoon borg betaald te worden bij ophalen.

A smile a day....

• Qast
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-07 18:16
Processor is inmiddels onderweg naar raiju.

Bedankt Denissen!

• E65
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:37

E65

Aka Thunderstorm65

Mooi initiatief!
Denken jullie er wel aan tijdig professionele hulp in te schakelen?
Inmiddels heeft celeron al een aantal stiefmoeders versleten, dat kan een fiks jeugdtrauma opleveren. :+

Doet graag mooie dingen met geluid

• owenray
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19-02 18:11
Ik vroeg Heephstan om z'n adres enz, en hij gaf aan al een cpu te hebben gekocht en dat cellie naar de volgende mag.

@Jeroen, ik was sowieso van plan de cpu dinsdag op de post te doen, ik zie geen reden waarom iemand bezwaar zou kunnen hebben als je hem vanavond ophaalt en morgen op de post doet.

---
Edit:

@Jeroen Wagenaar komt hem vanavond ophalen, dan doet hij hem morgen op de post. Ik vond dat @striper een goed idee had om de borg langzaam af te laten nemen, dus bij deze slik ik 2 euro in en zit de borg op 28 euro.

owenray wijzigde deze reactie 20-02-2017 12:46 (28%)
Reden: toevoeging

• Denissen
quote:
@Jeroen Wagenaar komt hem vanavond ophalen, dan doet hij hem morgen op de post. Ik vond dat @striper een goed idee had om de borg langzaam af te laten nemen, dus bij deze slik ik 2 euro in en zit de borg op 28 euro.
Bedankt :) _/-\o_
quote:
striper schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:21:
OK, top! Zou iemand het schema willen bijwerken?
Volgens mij staat het er nu zo voor:
@owenray -> @Jeroen Wagenaar (vandaag)
@Jeroen Wagenaar -> @Booster49 (aankomst woensdag)
@Booster49 -> @guitarmeeuw
@guitarmeeuw -> @striper
@striper -> @Quellien

@Booster49 & @guitarmeeuw, wanneer zou ik de cpu kunnen verwachten? Ik heb hier een stuiterende tiener die met smart op zijn game pc zit te wachten ;) Als het langer dan een week gaat duren, ga ik op zoek naar alternatieven nl...
Lijst geupdate. Hoop dat het deze week gaat lukken.

• Quellien
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-07 12:18

Quellien

Excrement producer

Ik mag van de lijst, had het moederbord van een tweaker overgenomen, en die heeft me net een berichtje gestuurd dat hij hem al een update gegeven had. Nadat hij had gelezen dat ik in dit topic om Cellie vroeg.

Top gast, die @Koen179.

• procyon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16-07 15:24
Guys,

Ik zie dit topic nu net pas na een tip :)
Heb zelf ook een celly op V&A staan, deze had ik gekocht voor een update. Maar is nu overbodig geworden.
Woon in Den Haag dus ben je in de buurt, stuur een bericht.

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

• Koen179
Ik stel ook mijn G3900 beschikbaar om een moederbord te updaten, graag langskomen met jouw moederbord als je interesse hebt. Ik woon in Roelofarendsveen, tussen Leiden en Amsterdam, vlak naast de A4 ;).

@Denissen: zou je mij willen toevoegen aan de startpost? Bedankt!

V&A advertenties

• striper
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-07 17:30
Ik krijg hem morgen binnen, hopelijk kan ie dan vrijdag weer op de post richting guitarmeeuw :)
Btw, @Denissen: borg staat op 24 eu inmiddels...

striper wijzigde deze reactie 22-02-2017 22:47 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11:31
quote:
E65 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:42:
Mooi initiatief!
Denken jullie er wel aan tijdig professionele hulp in te schakelen?
Inmiddels heeft celeron al een aantal stiefmoeders versleten, dat kan een fiks jeugdtrauma opleveren. :+
Hoe verzin je het _/-\o_

@Denissen : Alle credits dik verdiend. Als je dit nou eens in een Tweakblog schrijft, kunnen we je massaal nomineren als extra credits ;)

Ben ook benieuwd wat voor "wilde verhalen" Celly te vertellen heeft :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Diamondo25
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 15:20
quote:
D_Jeff schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:03:
[...]

Hoe verzin je het _/-\o_

@Denissen : Alle credits dik verdiend. Als je dit nou eens in een Tweakblog schrijft, kunnen we je massaal nomineren als extra credits ;)

Het komt wel erg dicht bij kinderprostitutie... :/

Edit: net koffie op. Misschien niet de beste vergelijking waar ik op kon komen.

Diamondo25 wijzigde deze reactie 22-03-2017 11:04 (8%)

• D_Jeff
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11:31
quote:
Diamondo25 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:30:
[...]

Het komt wel erg dicht bij kinderprostitutie... :/

Edit: net koffie op. Misschien niet de beste vergelijking waar ik op kon komen.
dat was nou net een zaak waarmee ik niet geassocieerd wou worden ;)

kids in de bossen of duinen laten spelen, dan spreken ze ook over "wilde verhalen"

Gelukkig doet koffie wonderen :>

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Denissen
quote:
D_Jeff schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:03:
Alle credits dik verdiend. Als je dit nou eens in een Tweakblog schrijft, kunnen we je massaal nomineren als extra credits ;)

Thanks, hou die Tweakblog in me achterhoofd.

@Redsaw66 Toegevoegd aan lijst.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Denissen
@brandon0612 Ja dit is mogelijk alleen ben wel benieuwd hoe de CPU je zou helpen bij BSOD. De keren dat deze door de CPU veroorzaakt worden zijn volgens mij vrij zeldzaam! Usual suspects zijn vaker moederbord en geheugen.

Denissen wijzigde deze reactie 28-03-2017 21:15 (12%)

• mterbekke
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09-07 08:41
Hey jongens, ik zou graag gebruik maken van deze service. Als ik het goed begrijp doet Brandon even niet meer mee en ligt de cpu nog bij Redsaw?

Edit 1:
Brandon ziet er vooralsnog vanaf en
Inmiddels is het geld overgemaakt aan Redsaw.
Wachten tot verzending/ontvangst.
Witpaard misschien de volgende.

mterbekke wijzigde deze reactie 31-03-2017 19:35 (36%)
Reden: Wijziging status.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• witpaard
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-04-2017
Hoi, Ik ben ook geïnteresseerd. Ik ben tevens aan het kijken of ik er een tweedehands kan regelen. Ik PM mterbekke voor info.

Edit, ook ik wacht mterbekke rustig af. Het idee dat het best slecht is om voor maar een actie een processor te kopen trok me over de streep. Wat een top idee dit!

Edit2: onverwachts reageerde gisteren toch nog een tweaker dat ik een G4400 vandaag over kon nemen. Dus ik heb inmiddels de update voor elkaar. Ik mag dus toch weer van de lijst.

witpaard wijzigde deze reactie 01-04-2017 12:19 (65%)

• tnth
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 23-05 21:46
Ik heb inmiddels contact met @Geisha 23v en zal de CPU vrijdag naar hem toesturen. Ik heb de borg inmiddels gesponsord en teruggebracht tot € 8,50 (sponsorgeld €1,20 ;)).

• Bilderbeek
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19-06 21:47
Ik kan weer van de lijst. Mijn h110 bordje is vanuit de fabriek al voorzien van de laatste bios update. Natuurlijk wel weer per ongeluk een sata 3 m.2 ipv pci-e gekocht... Altijd wat :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-07 22:41
Ik zat ook met dit probleem, een Z170 moederbord en een nieuwe Kaby Lake CPU gekocht. Heb navraag gedaan bij Asus of BIOS flashen vanuit BIOS met Kaby Lake CPU geïnstalleerd ook mogelijk is. Dat zou niet mogelijk zijn, maar de supportmedewerker wees me wel op de BIOS flashback functie van de Asus ROG borden. Hiermee kun je met alleen een aangesloten voeding en een USB stick je BIOS updaten. Werkte prima voor mij. Dus voor Tweakers met een Asus ROG bord of ander bord met vergelijkbare functionaliteit een uitkomst.

Zie: https://rog.asus.com/tech...tions/USB-BIOS-flashback/

Verder een erg mooi initiatief van de topic starter!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:04
quote:
Termi schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:13:
[...]

Ik heb betaald aand Lordscrew maar tot op heden nog geen reactie meer ontvangen sinds donderdag. Ik zal hem even verzoeken wat de status is.

Lordscrew heeft gereageerd en verstuurt de processor vandaag naar mij toe.
Processor ontvangen en upgrade uitgevoerd. Deze kan nu door naar Dennis.

Heeft wat met AH cassieres, en vrouwen met een vriend. Tjah! | Hier spreekt het Gelders Volksleger, de gewapende arm van de beweging Groot Gelderhand, die streeft naar een vrij en onafhankelijk Gelderland...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Denissen
Beste iedereen,

Na een lange tocht is Cellie dit weekend weer thuis gearriveerd en in gebruik genomen in de servertje wat ik al tijdje had staan. Zou bij deze willen voorstellen/vragen of iemand toevallig een CPU over heeft welke als sharing CPU door kan gaan. Die gene mag natuurlijk het topic overnemen zodat de actie kan worden voorgezet worden.

Bij interesse graag een PM!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koen179
Mocht er interesse zijn, ik heb @Denissen net een PM gestuurd met het aanbod om mijn G3900 beschikbaar te stellen als opvolger van de originele "Cellie".

V&A advertenties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12:57
quote:
Koen179 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:18:
Mocht er interesse zijn, ik heb @Denissen net een PM gestuurd met het aanbod om mijn G3900 beschikbaar te stellen als opvolger van de originele "Cellie".
Dit zou helemaal op wezen natuurlijk!! :)

Leven als een eindbaas, werken als een malle! | iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Koen179
Ik heb inmiddels het stokje van @Denissen overgenomen, credits naar hem voor dit geweldige initiatief!

Vandaag is een "nieuwe" Cellie naar @ThunderNet verzonden, hierna zal hij waarschijnlijk naar @VeQVQUCjsxagUCH gaan. Mocht je ook gebruik willen maken van Cellie, plaats even een reactie hier dan zet ik je op de lijst.

De spelregels zijn ietwat veranderd, vanaf nu is er een verplichte donatie van €1. Je betaalt dus voor het updaten de verzendkosten + €1. Verder is het principe hetzelfde gebleven.

Ik hoop dat veel Tweakers hier nog gebruik van kunnen maken :)

V&A advertenties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gewoontim
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-07 13:25
G4400 is ook gewoon Skylake? Net als G3900, zou dus in principe gelijk moeten werken.

Top initiatief mannen! Ik heb hetzelfde probleem gehad en per ongeluk een G3930 gekocht voor een Z170 bordje. Helaas heb ik het snel nodig dus kan helaas geen gebruik maken van het ruilinitiatief.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koen179
@Signex Ik zet je op het lijstje, mocht het al eerder opgelost zijn graag hier even laten weten :).

V&A advertenties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Signex
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16-07 10:52

Signex

Crazy of the North

quote:
Koen179 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:47:
@Signex Ik zet je op het lijstje, mocht het al eerder opgelost zijn graag hier even laten weten :).
Ja hoor is opgelost, haal me maar van de lijst. Blijkt inderdaad toch het geheugen te zijn! 😅

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ERommel
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 10-07-2017
Heb dus waarschijnlijk een g4560 met een h110m eco die ook een bios update nodig heeft aangezien ik de PC niet kan booten. Wel jammer dat ze niet gelijk werken terwijl dit met zeer grote letters op doos v/h moederbord staat. Heb dus zeker wel interese hier in aangezien het waarschijnlijk m'n engiste oplossing is. Morgen laat ik nog even iemand naar de pc kijken maar denk niet dat hij nog er zo even wat aan kan doen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VeQVQUCjsxagUCH
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 16-07 20:03
Ik verstuur de CPU morgen naar @ERommel, dus hij mag ook op het lijstje.

@Koen179 In ieder geval bedankt dat ik hier gebruik van kon maken :D

• ERommel
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 10-07-2017
Ik stuur de CPU morgen naar @Quellien

Prima service @Koen179 veel moeite bespaard!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zerobase
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online
*zerobase meldt zich ook voor deelname

Als Quellien de CPU niet meer nodig heeft dan mag deze evt naar ondergetekende!

Heb een H110 bordje liggen waar een Kabylake CPU in komt te zitten, alleen heeft het bordje dus eerst nog een bios update nodig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koen179
@Zerobase Toegevoegd aan het lijstje :)

V&A advertenties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Quellien

Quellien

Excrement producer

@Zerobase ik heb nog geen DM van je mogen ontvangen, en heb daarbij de CPU gister pas in ontvangst kunnen nemen. Kun je mij even een DM sturen met je contact gegevens? Dan stuur ik hem naar je door.

Houd er rekening mee dat verzendkosten + borg betaald moet worden. Dan schrik je iig niet wat ik van je vraag :)

Verder loopt ie nog als een zonnetje. Fijn kunnen updaten en heb hem vanaf nu dus ook niet meer nodig.

Quellien wijzigde deze reactie 28-06-2017 10:25 (9%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zerobase
  • Niet online
DM gestuurd!
quote:
Quellien schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:51:
@Zerobase ik heb nog geen DM van je mogen ontvangen, en heb daarbij de CPU gister pas in ontvangst kunnen nemen. Kun je mij even een DM sturen met je contact gegevens? Dan stuur ik hem naar je door.

• teddevries
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-06 08:20
Graag zou ik ook gebruik willen maken van de diensten van Cellie :) Mocht ik eerder nog ergens anders een Skylake CPU vinden zal ik het laten weten. In ieder geval top idee dit! _/-\o_

• Koen179
@teddevries Ik voeg je aan de lijst toe!

V&A advertenties

• Quellien

Quellien

Excrement producer

Hij is onderweg naar @Zerobase !

@teddevries heb je Zerobase al een DM'tje gestuurd?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• teddevries
@Quellien Ga ik meteen even doen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-07 22:30
Graag zou ik gebruik maken van de diensten van Cellie, ik stuur @teddevries gelijk een DM :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koen179
@theblindman Toegevoegd ;)

V&A advertenties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zerobase
  • Niet online
Inmiddels zit Cellie weer in de doos. Heb een DM gestuurd naar @teddevries

Mijn AsRock deskmini PC-tje staat nu mooi te snorren met een kabylake CPU.

@Koen179: Dank nogmaals voor de service!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zerobase
  • Niet online
Cellie is onderweg naar @teddevries!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• teddevries
@Zerobase Cellie is veilig aangekomen! Ga er dit weekend mee aan de slag en hoop maandag haar door te kunnen sturen naar @theblindman

Acties:
  • +1Henk 'm!

• teddevries
Cellie heeft gisteren geholpen mijn systeem weer draaiend te krijgen. @theblindman heeft gelukkig al een fix. Dus who is next?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brutez
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13-09-2018
zou tof zijn als Cellie even langs zou willen komen om nieuw leven te blazen in mn Z170. _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koen179
@Brutez Stuur @teddevries even een DM, hij stuurt hem na betaling naar jou op. Ik voeg je ook toe aan de lijst.

V&A advertenties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brutez
interessant. misschien willen sommigen Cellie tegen die tijd wel houden. ;)
anyway, thanks Koen!
wie volgt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gerben
  • Laatst online: 12-06 16:04
Ik zou heel graag als volgende aan de beurt zijn! Ik stuur @Brutez ook een DM.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brutez
cpu is verzonder naar Gerben. succes!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koen179
Even het topic uit het oog verloren, ik zal het lijstje updaten. Mooi om te zien dat hij nog steeds rond gaat :)
quote:
Leonj80 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:27:
Wat als de borg op €0,- zit, betaal je dan enkel verzendkosten?
Dat zal nog wel even duren, dan moeten er minstens 20 mensen zich nog melden :P

Koen179 wijzigde deze reactie 26-07-2017 22:37 (53%)

V&A advertenties

• Gerben
  • Laatst online: 12-06 16:04
Processor goede orde ontvangen :). De volgende mag mij een bericht sturen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niek_Luinge
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09-07 16:49
Hallo, ik zou graag de processor willen lenen! Ik begrijp dat ik dan moet betalen aan Gerben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:03

Rubman

Just as clear as a foggy night

Thx @Koen179 en @itsalex

Inmiddels al voor elkaar met iemand in de buurt die een cpu had liggen.

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• S0epkip
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-07 21:11
@Lawrentium kan je hem naar mij sturen? Ik moet wellicht een Asrock deskmini updaten.

2430Wp ZW

• S0epkip
Geregeld met @Lawrentium via DM, nu wachten op Celly :)

2430Wp ZW

• Lawrentium
  • Laatst online: 07-07 17:00
quote:
S0epkip schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:02:
Geregeld met @Lawrentium via DM, nu wachten op Celly :)
Gaat morgen op de post :)

• S0epkip
Celly is veilig bij mij aangekomen, ik laat het hier weten wanneer ze weer beschikbaar is!

2430Wp ZW

• S0epkip
Helaas is DPD hier voor een levering naar mij ook bij betrokken en die hebben een sorteerfout gemaakt. Mijn upgrade loopt dus wat vertraging op. Keep you posted.

2430Wp ZW

• Mast3rWill
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 10:33

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

Goedemorgen, ik heb al een andere oplossing gevonden, dus Celly hoeft niet meer mijn kant op te komen.

• S0epkip
Niet heel verassend natuurlijk, Mast3rWill.

Mijn spullen zijn binnen dus vanaf vandaag is Celly weer beschikbaar!

2430Wp ZW

• S0epkip
Dat was snel Mike!

Ik ben ondertussen in gesprek met @dannyvesch om hem zijn kant op te krijgen.

2430Wp ZW

• MartijnFB
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19-02 22:23
Bij mijn HTPC heb ik helaas hetzelfde probleem.
Op een of andere manier dacht ik dat het probleem zich alleen voordeed bij de H110 chipset en niet bij de B150. Het heeft een tijd geduurd voordat ik erachter kwam wat het probleem was. 8)7

Dus mocht Cellie weer beschikbaar zijn dan is ze zeker welkom in Zwolle.

• SjardWillems
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 22-06 18:21
(jarig!)
awesome dit!

• S0epkip
@MartijnFB Celly staat bij mij ingepakt klaar voor de volgende, laat maar weten via DM.

2430Wp ZW

• S0epkip
Celly is bij Martijn! :)

S0epkip wijzigde deze reactie 06-09-2017 18:53 (48%)

2430Wp ZW

• MartijnFB
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19-02 22:23
Cellie heeft inmiddels haar taak alweer vervult :D
Ze ligt hier klaar voor de volgende gegadigde
Ze is alweer onderweg en komt vandaag aan bij @Kevin1Smid
Ze is aangekomen bij @Kevin1Smid

MartijnFB wijzigde deze reactie 14-09-2017 21:42 (38%)
Reden: Update

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08-07 12:48
Celly is als het goed is weer klaar! Verzending kan soms even duren want ze ligt bij mijn ouders (die hem best weg willen brengen naar het postkantoor).

Kevin1Smid wijzigde deze reactie 18-09-2017 18:04 (22%)

Intel i7 4770k,Asus rog strix 1080ti, Corsair DDR3 16gb, Corsair RM750, CoolerMaster HAF X Nvidia edition, Gigabyte G1 Sniper Z87

• mcerasmus
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-07 19:28

mcerasmus

0x7E3-3743

Hoi Koen,
Ik heb al een I5-6600K te leen aangeboden gekregen in de buurt, het is sowieso de skylake update. Toch bedankt voor je reacties!

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

• Devil N
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:12
Ja voor een Z170 moederbord met een 7600K processor om te werken zal inderdaad je BIOS up-to-date moeten zijn. Als dat nog niet het geval is, dan móet je een Skylake processor hebben om de update uit te voeren. Alleen een USB stick met de update file erop inpluggen is niet genoeg, je moet de update met de hand starten vanuit het BIOS menu en dat kan alleen als er een werkende CPU in zit. Het is een kip-ei-probleem, en vandaar dat deze doorgeefactie bestaat.

De vraag is even of @Koen179 zijn Celeron processor alweer terug heeft, en of hij zo vriendelijk wil zijn om het uitleenproces weer in werking te stellen.

• Kevin1Smid
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 08-07 12:48
Celly is alweer een tijdje terug bij Koen179

Intel i7 4770k,Asus rog strix 1080ti, Corsair DDR3 16gb, Corsair RM750, CoolerMaster HAF X Nvidia edition, Gigabyte G1 Sniper Z87

• deffal1997
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 10-05 08:04
Ik stuur Koen179 een bericht :)
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True