Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Films hernoemen en organiseren.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• onkelbobo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 01:20
Hallo iedereen!

Kan er mij iemand een programma aanraden dat in staat is om video bestanden (films) in mapjes te zetten, de files EN de mappen te her-/benoemen op een overzichtelijke manier en ondertitels en metadata kan ophalen en die ook gestructureerd kan benoemen en mee in de mapjes plaatst.

Met andere woorden ik zou willen dat het overzicht dat je in kodi of plex kan krijgen ook in mijn mappen is terug te vinden.

Met filebot kan ik alvast films benoemen, maar ik zou ze graag elk in hun eigen mapje hebben, wat een stuk overzichtelijker is.
Vooral om mapjes te maken heb ik nog helemaal niets gevonden dat kan dienen.

Beste antwoord (via onkelbobo op 27-01-2017 11:09)

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Je kan bijvoorbeeld het volgende doen.
Je maakt een map bijvoorbeeld "d:\sorted_bib"
Je zet al je films in een map "d:\unsorted_bib\"

Je voegt dan al je films toe in filebot en je stelt het rename format als volgend in

code:
1
D:\sorted_bib\{n} {y}\{n} {y}

Filebot zal dan al je films verplaatsen naar de sorted map en elke film zal mooi zijn eigen mapje hebben,
Als het gedaan is, gewoon de map met de oude folders verwijderen. En je wijs je plex naar de sorted map.

Natuurlijk moet je de expressie aanpassen aan Jouw noden maar dit geeft je een idee, filebot kan perfect ook mapjes maken

[ Voor 7% gewijzigd door SadisticPanda op 26-01-2017 20:10 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Alle reacties

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

coach potato... werkt ook lokaal

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • Beste antwoord

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Je kan bijvoorbeeld het volgende doen.
Je maakt een map bijvoorbeeld "d:\sorted_bib"
Je zet al je films in een map "d:\unsorted_bib\"

Je voegt dan al je films toe in filebot en je stelt het rename format als volgend in

code:
1
D:\sorted_bib\{n} {y}\{n} {y}

Filebot zal dan al je films verplaatsen naar de sorted map en elke film zal mooi zijn eigen mapje hebben,
Als het gedaan is, gewoon de map met de oude folders verwijderen. En je wijs je plex naar de sorted map.

Natuurlijk moet je de expressie aanpassen aan Jouw noden maar dit geeft je een idee, filebot kan perfect ook mapjes maken

[ Voor 7% gewijzigd door SadisticPanda op 26-01-2017 20:10 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• onkelbobo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 01:20
Super allemaal! Nu kom ik er wel uit!