Ja 2350-50=1850 deal heb ik sowieso inderdaad.maddog03 schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:19:
[...]
Het was ook meer geluk dan wijsheid. Ik zal als ik jou was je aanmelden voor de voorraad update, zo lukte het mij ook. Gok dat de voorraad wel aangevuld word. Anders bij Apollo 2350 - 500. Grote voordeel bij Samsung is wel dat je via ics of ing goedkoper uit bent en je de cashback meteen in mindering krijgt. Ben wel benieuwd of ze snel gaan leveren, ik had nog gebeld en ze gaven aan mij terug te bellen tussen 4 en 5 voor een bezorg afspraak.
Maar toch is dat 250 euro duurder als bij ING! Bizarre deal eigenlijk.
Ik heb met de klantenservice gebeld van Samsung om te checken of ze kunnen opgeven wanneer er weer voorraad is, maar ze kon me niet helpen. Het enige wat ik kon doen is me inderdaad inschrijven voor de voorraad update per mail. Dus dat heb ik dan maar gedaan.
Kan jij anders vragen als ze je bellen of zij weten wanneer de 65Q90R weer op voorraad zal zijn?
Ik denk dat dat misschien wel de juiste persoon kan zijn gezien hun ook het transport/levering verzorgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Haneraka op 25-11-2019 13:40 ]